Werkte prima in een film hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schiet ik jou ook neer, heeft ie meteen een dubbele moord op zijn geweten, zo goed?
ik doe niks meer, hij ligt momenteel tussen de kots in de wc....quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:15 schreef Stuart het volgende:
Sla die gozer met zijn dwaze dronken gedrag tegen de vlakte. Vervolgens doe jij aangifte bij de politie dat jij bent mishandeld en werd aangevallen door je stomdronken en zéér agressieve medebewoner maar dat je het gelukkig heb overleefd zonder al teveel kleerscheuren door je enigzins te verdedigen
De volgende dag klaag je bij de huismeester over het feit dat je medebewoner je hebt aangevallen en dat je eist dat dat dronken beest wordt uitgezet![]()
Kan me overigens totaal niets bij zo'n situatie voorstellen. Buitengewoon walgelijk gewoonquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe niks meer, hij ligt momenteel tussen de kots in de wc....
ik krijg nota bene morgen bezoek...
Ik hoor helaas vaak genoeg over studenten die bij asociale mensen terecht komen (dealers, junks etc.). En die mensen zijn er vaak helaas met geen mogelijkheid uit te werkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me overigens totaal niets bij zo'n situatie voorstellen. Buitengewoon walgelijk gewoon
mjwa, het ergste vind ik dat de wooonstichting op voorhand zei dat ik bij een rustige jongen kwam te wonen, terwijl er al 1.5 jaar lang geklaagd wordt over overlast en agressie...quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik hoor helaas vaak genoeg over studenten die bij asociale mensen terecht komen (dealers, junks etc.). En die mensen zijn er vaak helaas met geen mogelijkheid uit te werken![]()
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar heeft hij geweldadige bedreigingen ook echt uitgevoerd in het verleden, of schreeuwt hij tot nu toe alleen maar en gooit hij met dingen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het ergste vind ik dat de wooonstichting op voorhand zei dat ik bij een rustige jongen kwam te wonen, terwijl er al 1.5 jaar lang geklaagd wordt over overlast en agressie...
maar goed, hij heeft bijna 6 maanden huurachterstand en dat is een goeie reden om m eruit te kicken...
hij heeft in een dronken bui al eens bewoners bekogeld met bierflessen van 4 hoog en op een andere dag de huismeester proberen in elkaar te meppen. als ie bezopen is, dan is hij link, en op zich kan ik m met gemak aan, maar er zijn altijd een paar van die kampervrienden van m erbij... nu dus ook...quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar heeft hij geweldadige bedreigingen ook echt uitgevoerd in het verleden, of schreeuwt hij tot nu toe alleen maar en gooit hij met dingen?
In het tweede geval heb je namelijk te maken met iemand die zijn geweldadige arrogantie alleen put uit de voorzichtigheid en goede vrede van anderen, en iemand die waarschijnlijk niet verder zal gaan.
In dat geval kan een grote bek of rationele plaatswijzing echt onverwacht goed helpen, is mijn ervaring, al lijkt het anders.
Als hij al eerder daadwerkelijk lichamelijk is geweest met anderen dat je weet, is je voorzichtige reactie inderdaad de meest verstandige..
ehm, topic in WGR, zal zo ff linkje plaatsenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
Aardig kut, maar wat moet je hem betalen dan?
Wat jij nodig hebt is een lieve, sterke prins (zonder witte paard) die de zaak voor jou zou regelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
nou even voorgeschiedenis: topic over bijbetalen van mij in WRG
ik zit nu met de lichten uit in de woonkamer en geluid uit om net te doen alsof ik niet thuis ben. wat wil het geval? die ene medebewoner is voor de zoveelste keer deze weken straalbezopen en liep daarnet al allerhande spul naar beneden te gooien (op straat op mensen vnaf vier hoog). daarna kwam hij in de gang en begon met zowat alles te smijten wat hij tegenkwam, op mijn kamerdeur, roepende, betalen of jij gaat dood, een kwartier lang. ik ben geen mietje maar ik zit m dus nu echt te schijten....
ik wil er een met een zwart paardquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:56 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een lieve, sterke prins (zonder witte paard) die de zaak voor jou zou regelen.![]()
iig, sterkte. Het is altijd kut met zulke mensen.
Daar kom je nu ook wel op terug zekerquote:Op zondag 11 juni 2006 21:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@ ARKON, hoe bedoel je?! is dit een sterke hint om naar mijn buurman (die me voerigens wel erg relaxed lijkt) te stappen?.
.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen mietje maar ik zit m dus nu echt te schijten....
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Jerruh het volgende:
maar als ie zo doorgaat, ligt ie door mijn handen binnenkort 4 verdiepingen lager
dat lijtk me nou niet de meest handige oplossing eigenlijk..quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef Chou het volgende:
Mes pakken, deur opentrekken en 2 stappen terug, moet jij opletten wat er gaat gebeuren
Nee doodsbedreigingen en je deur in elkaar laten trappen door een zuipschuit, dat is wel toelaatbaar, in je eigen huis de lichten uit en achter de bank gaan zitten ofzo, belachelijk in mijn mening !quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijtk me nou niet de meest handige oplossing eigenlijk..
Nederlands rechtsysteem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:51 schreef Chou het volgende:
[..]
Nee doodsbedreigingen en je deur in elkaar laten trappen door een zuipschuit, dat is wel toelaatbaar, in je eigen huis de lichten uit en achter de bank gaan zitten ofzo, belachelijk in mijn mening !
Wat? Dat die vent 15 minuten aan je deur staat te dreigen dat je moet betalen anders ga je dood?quote:
Bedreiging, maar in dat geval moet je kalm zijn, een ander tot bedaren brengen en de politie bellen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:00 schreef Chou het volgende:
[..]
Wat? Dat die vent 15 minuten aan je deur staat te dreigen dat je moet betalen anders ga je dood?
Hoe noem je dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |