mooiquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:32 schreef calvobbes het volgende:
Maandag en Dinsdag zijn er nog wel uitzending rondom de Tour als die in Valkenburg aankomt en start
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:54 schreef 456 het volgende:
Ik snap niet dat dat gewauwel op dagen als dit doorgaan over het WK. Er is TOTAAL geen ENKELE nieuwswaarde meer uit dat WK te persen. Zeker als je kijkt naar de gasten die komen bij sportzomer.
Echt, had dan een combi uitzending gemaakt ofzo.
Ik zit echt te wachten op Dalida, mooie omgevingen, pochets van Mart, mooie reportages, LEUKE gasten, de Tour de Jean en ... NIEUWS over de Tour...
Maar ja. De NOS ontpopt zich meer en meer tot een dictatoriaal regime, waar enige inspraak van uit de kijker niet gewenst is.
Zal mij eerlijk gezegt worst wezen ,mis toch het programma, bovendien is het wel erg warm om 19.00 s,avonds maar nogmaals al keek er maar 1 moi dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind het ook zeer jammer. Maar de touruitzending van maandag trok nog minder dan de helft van de kijkers dan de WK uitzending... En dat was dus ook op een niet voetbal dag....
quote:Mart Smeets: ik zou meer moeten doen
De Tour de France is al een week aan de gang, maar door het WK voetbal mag Mart Smeets pas vanaf morgen beginnen met Studio Sportzomer Avondetappe. Ook geeft Smeets dit jaar voor het eerst in ruim 30 jaar geen commentaar tijdens de wielerronde.
Smeets geeft dit jaar geen Tour-commentaar om logistieke redenen, zegt Pim Marks, adjunct-hoofdredacteur van Studio Sport. Het wordt steeds moeilijker om in de buurt van de finishplaatsen plekken te vinden om het late-avondprogramma te maken. De hotels in de verre omtrek zitten overvol. De combinatie commentaar en de Sportzomers is daardoor vrijwel onmogelijk geworden voor Mart.
Bij Studio Sport achter de schermen klinken geluiden dat men, naast de logistieke beperkingen, ook wil waken voor een 'overdosis' Smeets op tv. Smeets praatte de tv-kijkers ruim drie decennia lang door de Tour-etappes heen. Hij deed dat lange tijd samen met Jean Nelissen. De laatste jaren gaf Smeets niet langer drie weken lang aaneengesloten commentaar, maar was hij te horen tijdens beslissende etappes naast Erik Breukink, Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. De laatste twee nemen nu alle etappes voor hun rekening.
Overigens is nog niet duidelijk of de Tour-editie van Studio Sportzomer volgend jaar voortgezet wordt. Door de bezuinigingen bij de publieke omroep staat het programma op de tocht, zegt Marks. Zoals het er nu voorstaat kan Sportzomer volgend jaar niet meer gemaakt worden. Het programma zal moeten sneuvelen omdat het een afgeleide is van de primaire taak van de NOS: het brengen van sportnieuws. We zullen er niettemin alles aan doen om het budget alsnog veilig te stellen.
Smeets zelf noemt het 'gek' om voor het eerst in ruim drie decennia niet achter de commentaarmicrofoon te zitten. Hij had het wel graag willen doen: Ik moet me in deze kwestie politiek uitdrukken. Ik moet me aanpassen, laat ik het daar op houden.
Hoe hoorde hij dat hij geen etappes meer ging verslaan? Vorige week, in een vergadering. Ik bracht het onderwerp zelf in. Ik zei: ‘Ga ik nog ergens iets zeggen?’ Wat namelijk mijn vak is en wat ik misschien wel aardig gedaan heb door de jaren heen. En toen kwamen we erachter dat ik niks ging zeggen
Hij zou meer willen doen dan hij nu doet? Ik zou meer móeten doen. Omdat ik van mijn eigen kracht uitga en ik nog altijd vind dat mensen die ervaring hebben in zware exercities, zoals Olympische Spelen, wereldkampioenschappen, Tour de France, andere grote dingen, dat die zeer nuttig werk kunnen doen. Zéér nuttig. Die middagetappe is het belangrijkste van de Ronde van Frankrijk. Wat ik nu doe is een niet onbelangrijk, heel erg leuk te maken randprogramma en niet meer dan dat. Punt.
Ik ben ontzettend blij dat ik bij de NOS werk, laat ik dat voorop stellen. Ik heb ervaren dat er een wending is gekomen in hoe men werkt. En die accepteer ik. Er is een andere leiding gekomen, tegen wie ik me overigens helemaal niet afzet. Zij doen het op hun manier en dat is soms niet mijn manier.
In 1991 zei hij in een interview dat het zinloos is om tot je zestigste achter wielrenners aan te blijven lopen. Smeets is nu 59. Die uitspraak is achterhaald. Er gebeurt teveel in de internationale sportwereld om ervaren mensen zomaar aan de kant te zetten. Waarmee ik de jeugd niet desavoueer, want de jeugd moet daarin groeien. Ik hecht aan ouderwetse waarden als kennis en kunde. En het hoeft niet allemaal jong, strak en mooi te zijn.
Journalistiek is een vák. En een vak moet je leren. Je moet leren zíen wat het belang van een etappe is. Je moet leren zíen hoe een wedstrijd in elkaar zit. Het gaat niet om airtime, wat zo belangrijk is voor mijn jongere collega’s. Het gaat erom dat je de sport zo goed mogelijk journalistiek begeleidt.
Wat is de opvallendste verandering in ruim dertig jaar Studio Sport? Dat we, helaas, helaas, terrein aan het verliezen zijn. We hebben geen geld om met alles mee te bieden. Het Nederlandse competitievoetbal hebben we verloren. Het marathonschaatsen gaat straks naar SBS. Wielerwedstrijden zullen ook naar andere zenders gaan. Je ziet het afbrokkelen. Dat is een teken aan de wand. Het eens zo machtige bolwerk Studio Sport staat onder druk en daar kunnen we niks aan doen, ook al brengen we nóg zoveel kwaliteit in.
In de eerste Tourweek is het WK voetbal belangrijker dan de Tour en is er geen Avondetappe. Smeets: Er zijn avonden dat we niks doen uit Frankrijk. De etappes worden natuurlijk wel uitgezonden, want die vinden ’s middags plaats. Mij is daaromtrent nooit iets gevraagd. Dat vind ik ook niet zo erg, want ik ben bij Studio Sport, in tegenstelling tot wat vele mensen voor waarheid aannemen, geen beslissingennemer. Maar het was wel chiquer geweest dat je er als maker al vroeg van wist. (NCRV/GPD/Medialog)
tja zonde.. Mart Smeets is eigenlijk de Tour naar mijn mening. Ik vind dat hij commentaar moet blijven geven, maar ja ik heb er geen inspraak in..quote:Op maandag 10 juli 2006 13:12 schreef MaxPower het volgende:
Smeets wordt zachtjes richting pensioen geduwd.
Lots off asskissing dus, maar lijkt me verder wel een leuk gezelschap.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond Armstrong, Breukink en Bruyneel te gast.
Amstrong aan de tafel zelf?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond Armstrong, Breukink en Bruyneel te gast.
Lijkt me inderdaad wat realistischer, helaas.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Rudieh het volgende:
"Armstrong, Breukink en Bruyneel te gast"?
ik heb ergens anders gelezen: Bruyneel, de ploegleider van Armstrong, en Breukink te gast...
kan me niet voorstellen dat Armstrong onopgemerkt in Frankrijk zit op dit moment
Er is geen ploegleider van Armstrong, dus dat kan ook nietquote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Rudieh het volgende:
"Armstrong, Breukink en Bruyneel te gast"?
ik heb ergens anders gelezen: Bruyneel, de ploegleider van Armstrong, en Breukink te gast...
kan me niet voorstellen dat Armstrong onopgemerkt in Frankrijk zit op dit moment
En de uitzending begint trouwens pas om 23.05!quote:NOS Studio Sportzomer
22.42-23.26 uur (Ned2):
Live late-avondprogramma
met Mart Smeets vanaf
wisselende locaties in
Frankrijk. Vandaag komt
de uitzending vanuit
Bordeaux, waar de renners
hun eerste rustdag hebben.
Aan de oevers van de
Garonne ontvangt Mart
Smeets Johan Bruyneel,
de oud-ploegleider van
Lance Armstrong, en
Erik Breukink, oud-
renner en ploegleider
van de Raboploeg
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Toe maar. Armstrong als gast, zal wel niet kritisch worden, maar toch
Daar zullen ze dan terecht een hele kluif aan hebben want Mart heeft totaal geen plannen in die richting, dit zit heel diep bij Mart ,en als ik het ook zo lees, lijkt mij dit totaal niet prettig gevoel voor hem , Jammer een zeer verkeerde beslissing mijn inziens van de NOSquote:Op maandag 10 juli 2006 13:12 schreef MaxPower het volgende:
Smeets wordt zachtjes richting pensioen geduwd.
Hij wil nog wel een bezoekje brengen deze Tour.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef maril het volgende:
[..]
die komt niet hij is niet eens in Frankrijk.
Voetbal wordt door veel meer mensen gewaardeerd dan dat de tour wordt gewaardeerdquote:Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Wat een schoftenzooi dat ze de avondetappe misschien helemaal gaan schrappen. Ik wordt ziek van dat voetbal en het urenlange gelul erover. En dan kan er niet 21 keer een programma over de tour gemaakt worden.
Topsupporter ben je.quote:Overigens: Ik ben inmiddels (dus) stuk minder Ajax en voetbalfan dan mijn username impliceert.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Mart Smeets presenteert vanaf vanavond Studio Sportzomer Avondetappe (zie eerder). Smeets heeft een imago van arrogant, zelfingenomen en nukkig. Een imago dat hij onder meer te danken heeft aan zijn scherpe veroordelende uitspraken over vaak jongere collega’s. Smeets nu: Dom.
Lees verder >>
Smeets: Ik ben in het verleden ontzettend vaak heel erg dom geweest. Ik had niet door wat er werkelijk toe deed. Maar ik heb mijn ego begraven. Ontzettend diep. Met dank aan Karen (zijn vrouw), die me die onzin heeft afgeleerd. Zij zorgt dat ik met mijn poten op de grond blijf en de Hollandse appeltaart-mentaliteit niet meer uit het oog verlies. Omdat samen mooie televisie maken - het klinkt NCRV-achtig - het leukste blijkt te zijn wat er is.
Bij de NOS doen we dat ook. We hebben het vak geleerd in de roerige jaren ’70 toen er nog echt wat gebeurde. En die kennis hebben we later uitgebreid en aangevuld. We hebben de beste cameramensen ter wereld en brengen technisch heel knappe live-uitzendingen. Dat doet niemand ons na in Nederland.
De rest maakt veelal ingeblikte rotzooi. Een afgeleide, niet the real thing. En daarom steekt al die kritiek uit het tv-circuit me dat we conservatieve ingehaalde programma’s produceren. Natuurlijk: het is vrij netjes en niet allemaal hartstikke swingend, flitsend. We maken geen Spuiten en Slikken. Maar wel het beste op het gebied.
Maar waarom zijn termen als de Smeets-show en ego-maniak de wereld ingekomen? Smeets: Omdat ik, zoals ik al zei, vaak dom ben geweest. Daarom krijg ik al die shit over me heen. En afgunst. Maar ook omdat kranten en bladen makkelijk willen scoren. De laatste jaren is er stelselmatig selectief geput uit mijn woorden. Puur vanwege de sappige uitspraken. Dan krijg je die beeldvorming: kritiekvol, zuur.
Ik lach me er meestal rot om, kan mij het schelen. Maar soms schaam ik me ervoor. Zo buiten de werkelijkheid. (AD/Medialog)
was een vrouw tochquote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef pekel het volgende:
Wel een enorm slechte interviewer.
Dalida zal wel weer aan het einde van het programma zittenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
eindelijk s'avonds![]()
Is Dalli Da erook weer?
jep geweldig filmpjequote:Op maandag 10 juli 2006 23:44 schreef 456 het volgende:
O ja, die fiets die je kan winnen... Is dat alweer een JAAR geleden, dat dat filmpje werd uitgezonden dat Mart steeds stiekem met die fiets wegliep???
binnenkort maar eens wat insturenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:44 schreef 456 het volgende:
O ja, die fiets die je kan winnen... Is dat alweer een JAAR geleden, dat dat filmpje werd uitgezonden dat Mart steeds stiekem met die fiets wegliep???
Anders krijg je een te grote smeetsgehalte begrijp je, lees NOSquote:Op maandag 10 juli 2006 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep geweldig filmpjejammer dat ze nu niet iets anders hebben verzonnen
inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
die landis is eng
Smeets = Tourquote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef maril het volgende:
[..]
Anders krijg je een te grote smeetsgehalte begrijp je, lees NOS![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:52 schreef Toad het volgende:
Dat gezicht van Mart tijdens de onderbreking van de reportage.
Hopelijk geen Jean.
Stond vorige week ook een interview in het AD, die vent is echt een drankorgel als ik afga op wat hij in de krant zeiquote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Jean Nelissen heb ik vandaag op de Limburgse TV gezien in een reportage. Die is zelfverklaard stevig aan de zuip tegenwoordig en verbloemt het niet. Hij praat nog steeds met veel gepoch en bravour, maar bevindt zich op een hellend vlak naar beneden...
Kvind hem er nog goed uitzien eigenlijk. Kdacht dat hij het eigenlijk niet zo lang meer zou halen vorig jr, vond ik het een wrak. Maar kvind het nu nog wel meevallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Jean Nelissen heb ik vandaag op de Limburgse TV gezien in een reportage. Die is zelfverklaard stevig aan de zuip tegenwoordig en verbloemt het niet. Hij praat nog steeds met veel gepoch en bravour, maar bevindt zich op een hellend vlak naar beneden...
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
breuk en bruyn mogen alleen maar ja zeggen en dan gaat tgv mart weer door
nodig dan geen gasten uit
Heeft ie iets gezegd danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Toad het volgende:
Nou Breukink mogen ze voortaan in het hotel laten. Bij die man moet je echt letterlijk de woorden uit de mond halen.
camera angst, hoop je danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:03 schreef 456 het volgende:
[..]
Heeft ie iets gezegd dan
...
Dat zal je ploegleider zijn zeg. Die kan je toch totaal niet oppeppen...
Dat kon je van te voren weten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Toad het volgende:
Nou Breukink mogen ze voortaan in het hotel laten. Bij die man moet je echt letterlijk de woorden uit de mond halen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:05 schreef borisz het volgende:
ik val in de laatste 5 min binnen, heb ik wat gemist?
Danny Nelissen op Eurosportquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kon je van te voren weten.
Als commentator was het ook al niet geslaagd.
Ducrot is tot nu toe toch wel de beste ex-coureur als commentator.
Ze hebben het ook nog even met Rooks gedaan, maar dat was nou ook niet echt geniaal
Ik vond Breukink wel erg prettig als commentator, zo zie je maar hoe smaken verschillen,.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kon je van te voren weten.
Als commentator was het ook al niet geslaagd.
Ducrot is tot nu toe toch wel de beste ex-coureur als commentator.
Ze hebben het ook nog even met Rooks gedaan, maar dat was nou ook niet echt geniaal
Zoiets.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:
dat is nu al het 4e jaar na elkaar dat ze dalida draaien![]()
GZD wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is nu al het 4e jaar na elkaar dat ze dalida draaien![]()
In het tourjornaal ben je een hele uur ermee zoet geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had gehoopt op een terugblik op de afgelopen week.
Had je het Tourjournaal moeten kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had gehoopt op een terugblik op de afgelopen week.
Beetje tegenvallende eerste uitzending, al was Jean's item echt prachtig.
Ja idd. stond op de bus. Afslag zundert oidquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had je het Tourjournaal moeten kijken.
Die hoerenkast staat hier in de buurt zag ik (Zundert toch?).
nieuwe klantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had je het Tourjournaal moeten kijken.
Die hoerenkast staat hier in de buurt zag ik (Zundert toch?).
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb het dus gemist.![]()
Weet iemand of het wordt herhaald of dat het ergens terug te kijken is op internet?
Morgenmiddag dus.quote:13:50 NOS-Studio Sportzomer
(NOS)
Late avondprogramma vanaf sfeervolle, wisselende locaties in Frankrijk. Mart Smeets praat met gasten over wielrennen en de Tour de France. Vandaag vanuit Bordeaux.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:16 schreef Arcee het volgende:
De Neel in 't bordeel.
Bruyneel.![]()
Breukink.![]()
Mooi dat dit fijne redelijke programma weer begonnen is.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef bolivian het volgende:
Morgenmiddag dus.
OK, dankquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef JelleS het volgende:
Zal morgenochtend/middag wel herhaald worden, rond de klok van 1 ofzo.
quote:
Ideaal, zo begint de tour elke dag voortaan een uurtje eerderquote:
Dan zet je hem toch uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
wat die nu allemaal zegt zo zwaar overdreven, ben uitgekeken op die lul van een smeets
Met dit "redelijke" programma.quote:
Idd, kerel heeft er echt verstand van.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:15 schreef mitt het volgende:
Ze moeten vaker journalisten aan bod laten komen.
Si.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Wombcat het volgende:
Schakel nu pas in. Is dat die Otxoa, die toen aangereden zijn en wiens broer is overleden?
check, 1987quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:39 schreef Wombcat het volgende:
1978 laatste nederlander die won, zeggen ze? Breukink won toch ook in Pau?
Ligt echt voor 90% aan de gasten. Gister op papier best wel leuke gasten maar er kwam er weinig uit, vandaag erg leuke gasten met mooie verhalen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef Rudieh het volgende:
moet zeggen dat ik dit toch wel een erg vermakelijke aflevering vond, itt de aflevering van gister
Volgens mij heeft zelfs Leon van Bon nog in Pau gewonnen.quote:
helemaal mee eens.. Vond het vandaag leuker dan gisterenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef maril het volgende:
Vond het goed vanavond , die journalist is een leuke kerel die veel weet
Dat was dan wel zonder bergen, denk ik zo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelfs Leon van Bon nog in Pau gewonnen.
Ik kom op 6, namelijk:quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:05 schreef maril het volgende:
f nog over Pau wat ik zei klopt ook niet altans de kronkel, Theo Middelkamp heeft hem al gewonnen in 1938, als je googelt kom je erachter dat Pau best wel een interesante rit is voor nederlanders
zou morgen Michael zijn kans grijpen.
2006 Michael Boogerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kom op 6, namelijk:
1938 Middelkamp
1978 Lubberding
1980 Knetemann
1987 Breukink
1988 Van der Poel
1998 Van Bon
Dus niet meer dan degenen die al genoemd zijn.
In alle nederlandse winnaars tot nog toe zit een 8 in het jaartal. Dus voor de numerologen onder ons zijn de voortekenen niet goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef maril het volgende:
[..]
2006 Michael Boogerden nu ga ik echt mijn rug neerleggen.
Brecht.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef Wombcat het volgende:
de numerologen onder ons
tel eens op die cijfers kom je op 8quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In alle nederlandse winnaars tot nog toe zit een 8 in het jaartal. Dus voor de numerologen onder ons zijn de voortekenen niet goed.
Ja maar, dan moet je die anderen ook optellenquote:
Jaja, dat snap ik welquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:21 schreef maril het volgende:
2 +0+0+6 =
Ik ga al doeiquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik wel![]()
Je neemt het veel te serieus![]()
En je zou gaan![]()
Truste![]()
Maar je mag ook nog wel effe blijven hoor![]()
Iemand Mart al gemaild om hem te wijzen op zijn fout?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Wombcat het volgende:
1938 Middelkamp
1978 Lubberding
1980 Knetemann
1987 Breukink
1988 Van der Poel
1998 Van Bon
Dus niet meer dan degenen die al genoemd zijn.
Ikke niet, dus ga je gang zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand Mart al gemaild om hem te wijzen op zijn fout?
Heb hem even gemaild.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef Wombcat het volgende:
Ikke niet, dus ga je gang zou ik zeggen.
Kan trouwens nooit kwaad als hij meer mailtjes krijgt om hem op zijn fouten te wijzen![]()
quote:
Het is nog steeds wel erg veel ouwe-jongens-krentenbrood bij hem en zijn gasten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Mart lul, hier ben je op je plaats. Laat in het vervolg het voetballen aan collega's over hoe je ook op baantjes en geld jaagt. Je chagrijnige kop en analyses kwamen m'n strot uit. Hou je in het vervolg bij je leest. En doe gewoon wielrennen. Want nu ben je wel te pruimen.
Ja wat wilk je hij zit er al 35 jaar tussen. Over 5 jaar kent ie de renners niet meer persoonlijk en nemmet Herbert Dijkstra de fakkel overquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel erg veel ouwe-jongens-krentenbrood bij hem en zijn gasten.
Het zijn bijna altijd alleen maar persoonlijke vriendjes van hem.
*ril*quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
Over 5 jaar kent ie de renners niet meer persoonlijk en nemmet Herbert Dijkstra de fakkel over
Gisteren werd er ook al een fout gemaakt in de voorbeschouwing op de etappe van morgen (vandaag dus). Toen werd er gezegd dat Wim van Est de laatste etappewinnaar in Dax was, terwijl er daarna nog 2 etappes in Dax eindigdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand Mart al gemaild om hem te wijzen op zijn fout?
Goeie research-afdeling hebben ze dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gisteren werd er ook al een fout gemaakt in de voorbeschouwing op de etappe van morgen (vandaag dus). Toen werd er gezegd dat Wim van Est de laatste etappewinnaar in Dax was, terwijl er daarna nog 2 etappes in Dax eindigden
Inderdaad, laat dat maar aan Jack over met z'n uitgestreken voetbalsmoel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Mart lul, hier ben je op je plaats. Laat in het vervolg het voetballen aan collega's over
En de reaktie van den Neel daarop.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Ik zie nu pas de hoerenkast van Jantje Siemons
'Dit had ik niet verwacht.'quote:
Beetje Jack van Gelder trekjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel erg veel ouwe-jongens-krentenbrood bij hem en zijn gasten.
Het zijn bijna altijd alleen maar persoonlijke vriendjes van hem.
T was kennelijk niet zijn fout maar vanuit Hilversum (Filmpje)quote:
Bas Muisquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:
vanaond zeker kijken
Nee, zo meteen, 22:45 uur.quote:
Nee, hij fantaseert er lustig op los, hoewel het oersaaie live-commentaar van Dijkstra en Ducrox mij ook nou niet zo boeien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
Als Smeets commentaar geeft bij die samenvatting wordt meteen duidelijk waarom hij geen live etappes doet
Maar in die fantasien komen nog meer fouten, cliches en blijken van ondeskundigheid voor dan in 6 uur commentaar van Dijkstra en Ducrot.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hij fantaseert er lustig op los, hoewel het oersaaie live-commentaar van Dijkstra en Ducrox mij ook nou niet zo boeien.
Ik mis Jean Nelissen en vooral op de radio Theo Koomen. (over fantasie gesproken).
Inderdaad!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat waren die Bianchi-truitjes toch schitterend eigenlijk. Spijtig dat die opnieuw uit het peloton verdwenen zijn
Je vergeet Herbert, even slecht. Alleen die komt helemaal niet over.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Smeets is gewoon de slechtste sportjournalist in 50 jaar Nederlandse sport ofzo, maar hij komt goed over op het scherm ...
Rembrandt heet ie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In plaats van in een stoffig kasteel een Remdinges te zoeken zou je beter eens wat op de koers studeren, mart ...
Ja, nepding.quote:
Was dat nou omdat de NOS 38 tv jaar de tour doet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef borisz het volgende:
nummer 38
Dat is nu toch Liquigas?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat waren die Bianchi-truitjes toch schitterend eigenlijk. Spijtig dat die opnieuw uit het peloton verdwenen zijn
Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is nu toch Liquigas?
Dan is dit veel mooier idd
[afbeelding]
Ja. Of eigenlijk omdat ze 38 jaar aan liveuitzendingen doen ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef maril het volgende:
[..]
Was dat nou omdat de NOS 38 tv jaar de tour doet?
Klopt, allereerste live-uitzending van de NTS destijds was bij de laatste etappe van de Tour die Jan Janssen won.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef achterhetspoor het volgende:
Ja. Of eigenlijk omdat ze 38 jaar aan liveuitzendingen doen ofzo.
Yes, alleen toen was het nog Alessio-Bianchi.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)
En Liquigas is weer een dochter van het Nederlandse bedrijf SHV om er maar een Nederlands tintje aan te gevenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)
Heb daar een herinnering van, met Theo koomen in de hoofdrol.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, allereerste live-uitzending van de NTS destijds was bij de laatste etappe van de Tour die Jan Janssen won.
Die komt elk jaar wel even langs, net als Zoetemelk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:42 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat Jan Janssen ook in de avondetappe komt.
Dan heb je vorig jaar niet gekeken! en of het allemaal vrienden zijn? als je 33 jaar tour volgt ken je natuurlijk wel iedereen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komt elk jaar wel even langs, net als Zoetemelk.
Het is Mart, geloof ik, nog steeds niet gelukt om Peter Post eens aan zijn tafel te krijgen.
Verder omringt hij zich wel met zijn bekende vriendjes.
Let Op! het is morgenavond hè(vrijdagavond), vanavond Philip Freriks en Alex Roekaquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef RedFever007 het volgende:
Marc Lotz![]()
Ik voorzie een bruggetje naar Fuentes![]()
Jij kijkt eerst villaBVDquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef golfer het volgende:
Ik neem het vanavond op en kijk het pas later.
Blugh, dat vind ik dus juist echt niks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef 456 het volgende:
Als je hoort hoe hij nu die samenvatting doet... heerlijk
Mart kom TERUG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |