abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39310847
Maar goed zolang doen we het met het wk , wat ik persoonlijk een jammerlijke keuze vind nu er minder wedstrijden worden gespeeld kunnen ze het makelijk verdelen op dagen dat er niet gespeeld word de tour, maar allee koning voetbal rules. waarom trouwens niet beide.

TOUR DE FRANCE LIVE BIJ DE NOS

NOS Studio Sport is vanaf zaterdag 1
juli live bij de Tour de France.Het
grootste wielerevenement ter wereld
is te volgen via Nederland 2,veelal
beginnend tussen 14.15 en 14.40 uur,
met commentaar van Herbert Dijkstra en
Maarten Ducrot en extra informatie van
radioverslaggever Gio Lippens.

In de vooravond is er een Tourjournaal
met de dagetappe en reportages.Ook de
Sportjournaals besteden aandacht aan de
Tour.Studio Sportzomer komt vanaf 10
juli live vanuit Frankrijk,waar Mart
Smeets op diverse locaties 's avonds
laat telkens twee gasten ontvangt.
***********van 1 t/m 23 juli **********
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_39310867
pi_39328943
Maandag en Dinsdag zijn er nog wel uitzending rondom de Tour als die in Valkenburg aankomt en start
pi_39329019
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:32 schreef calvobbes het volgende:
Maandag en Dinsdag zijn er nog wel uitzending rondom de Tour als die in Valkenburg aankomt en start
mooi
pi_39331552
Jammer, heel jammer.

Moeten we nog langer wachte op Dalida
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_39339121
Zonde, zeker omdat er meer dan de helft van die dagen toch geen WK-wedstrijden zijn.
sig verwijderd door FA
pi_39339376
Jammer ja, hoewel ik het meestal mis omdat ik het grootste gedeelte van juli bij een vriend op het terras een biertje zit te drinken. Maar wel een programma waar ik de tv consequent voor aanzet.
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:03:48 #8
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39339890
Inderdaad, want dat hoort dus echt bij de Tour de France van de laatste jaren.

en dan zelf maar even Dalida draaien aan het einde van elke avond
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_39362350
Er is wel live beelden van het wielrennen op het internet
http://www.nos.nl/nosstudiosport/wielrennen/
  maandag 3 juli 2006 @ 01:45:40 #10
10721 dolfg
RegiZeur
pi_39464510
Heel erg jammer dat door bezuinigingen bij de NOS de Avondetappe op tv pas vanaf 10 juli begint met uitzenden.

Tot die tijd worden we overladen met voor- en nabeschouwingen over het WK voetbal in Studio Sportzomer met Jack van Gelder.
Op speeldagen kan ik me dat nog voorstellen, maar er zitten 4 dagen aan te komen zonder voetbal (en de kleine finale die er ook niet toe doet maakt dan de 5e dag).

Kortom: ik mis de Avondetappe met Mart, en gemiddeld 1 miljoen kijkers met mij.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  Trouwste user 2022 maandag 3 juli 2006 @ 02:53:11 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_39465142
Schandalig natuurlijk die bezuiningen.Kamn er zo kwaad om worden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 3 juli 2006 @ 09:10:42 #12
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39466452
Ik kijk al met smart uit naar Dalida. En ik word helemaal gek van dit rampzalige WK, Jack van Gelder, en elke keer dezelfde gasten. 10 juli pas
  maandag 3 juli 2006 @ 10:46:10 #13
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39468005
Alleen om dat stomme WK
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 3 juli 2006 @ 10:54:43 #14
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39468204
Ik snap niet dat dat gewauwel op dagen als dit doorgaan over het WK. Er is TOTAAL geen ENKELE nieuwswaarde meer uit dat WK te persen. Zeker als je kijkt naar de gasten die komen bij sportzomer.
Echt, had dan een combi uitzending gemaakt ofzo.
Ik zit echt te wachten op Dalida, mooie omgevingen, pochets van Mart, mooie reportages, LEUKE gasten, de Tour de Jean en ... NIEUWS over de Tour...
Maar ja. De NOS ontpopt zich meer en meer tot een dictatoriaal regime, waar enige inspraak van uit de kijker niet gewenst is.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juli 2006 @ 11:12:52 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39500656
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:13:03 #16
127004 maril
Smeetsfan
pi_39507881
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:54 schreef 456 het volgende:
Ik snap niet dat dat gewauwel op dagen als dit doorgaan over het WK. Er is TOTAAL geen ENKELE nieuwswaarde meer uit dat WK te persen. Zeker als je kijkt naar de gasten die komen bij sportzomer.
Echt, had dan een combi uitzending gemaakt ofzo.
Ik zit echt te wachten op Dalida, mooie omgevingen, pochets van Mart, mooie reportages, LEUKE gasten, de Tour de Jean en ... NIEUWS over de Tour...
Maar ja. De NOS ontpopt zich meer en meer tot een dictatoriaal regime, waar enige inspraak van uit de kijker niet gewenst is.
pi_39536871
Ik vind het ook zeer jammer. Maar de touruitzending van maandag trok nog minder dan de helft van de kijkers dan de WK uitzending... En dat was dus ook op een niet voetbal dag....
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:14:13 #18
127004 maril
Smeetsfan
pi_39538216
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind het ook zeer jammer. Maar de touruitzending van maandag trok nog minder dan de helft van de kijkers dan de WK uitzending... En dat was dus ook op een niet voetbal dag....
Zal mij eerlijk gezegt worst wezen ,mis toch het programma, bovendien is het wel erg warm om 19.00 s,avonds maar nogmaals al keek er maar 1 moi dus
  zaterdag 8 juli 2006 @ 08:54:55 #19
127004 maril
Smeetsfan
pi_39626903
Als ik het zo bekijk worden mensen voetbalmoe, vila bvd haalt niet de 170.000 en sportzomer
niet de 700.000 nog 2 x zal vw wedstrijd wel wat drukker worden , daar na avondetappe met de bergen in zicht. Die massasprints zijn ook wat saai
  zondag 9 juli 2006 @ 21:31:08 #20
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39670496
bijna zover
  maandag 10 juli 2006 @ 10:23:48 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39683476
Vandaag gaat het van start dus
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_39684866
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:23 schreef Falco het volgende:
Vandaag gaat het van start dus
Om 22.45.
sig verwijderd door FA
pi_39684936
Eindelijk
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_39687338
Vanavond Armstrong, Breukink en Bruyneel te gast .
sig verwijderd door FA
pi_39687615
Geen slechte gasten zeg.
pi_39687720
quote:
Mart Smeets: ik zou meer moeten doen
De Tour de France is al een week aan de gang, maar door het WK voetbal mag Mart Smeets pas vanaf morgen beginnen met Studio Sportzomer Avondetappe. Ook geeft Smeets dit jaar voor het eerst in ruim 30 jaar geen commentaar tijdens de wielerronde.

Smeets geeft dit jaar geen Tour-commentaar om logistieke redenen, zegt Pim Marks, adjunct-hoofdredacteur van Studio Sport. Het wordt steeds moeilijker om in de buurt van de finishplaatsen plekken te vinden om het late-avondprogramma te maken. De hotels in de verre omtrek zitten overvol. De combinatie commentaar en de Sportzomers is daardoor vrijwel onmogelijk geworden voor Mart.

Bij Studio Sport achter de schermen klinken geluiden dat men, naast de logistieke beperkingen, ook wil waken voor een 'overdosis' Smeets op tv. Smeets praatte de tv-kijkers ruim drie decennia lang door de Tour-etappes heen. Hij deed dat lange tijd samen met Jean Nelissen. De laatste jaren gaf Smeets niet langer drie weken lang aaneengesloten commentaar, maar was hij te horen tijdens beslissende etappes naast Erik Breukink, Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. De laatste twee nemen nu alle etappes voor hun rekening.

Overigens is nog niet duidelijk of de Tour-editie van Studio Sportzomer volgend jaar voortgezet wordt. Door de bezuinigingen bij de publieke omroep staat het programma op de tocht, zegt Marks. Zoals het er nu voorstaat kan Sportzomer volgend jaar niet meer gemaakt worden. Het programma zal moeten sneuvelen omdat het een afgeleide is van de primaire taak van de NOS: het brengen van sportnieuws. We zullen er niettemin alles aan doen om het budget alsnog veilig te stellen.

Smeets zelf noemt het 'gek' om voor het eerst in ruim drie decennia niet achter de commentaarmicrofoon te zitten. Hij had het wel graag willen doen: Ik moet me in deze kwestie politiek uitdrukken. Ik moet me aanpassen, laat ik het daar op houden.
Hoe hoorde hij dat hij geen etappes meer ging verslaan? Vorige week, in een vergadering. Ik bracht het onderwerp zelf in. Ik zei: ‘Ga ik nog ergens iets zeggen?’ Wat namelijk mijn vak is en wat ik misschien wel aardig gedaan heb door de jaren heen. En toen kwamen we erachter dat ik niks ging zeggen

Hij zou meer willen doen dan hij nu doet? Ik zou meer móeten doen. Omdat ik van mijn eigen kracht uitga en ik nog altijd vind dat mensen die ervaring hebben in zware exercities, zoals Olympische Spelen, wereldkampioenschappen, Tour de France, andere grote dingen, dat die zeer nuttig werk kunnen doen. Zéér nuttig. Die middagetappe is het belangrijkste van de Ronde van Frankrijk. Wat ik nu doe is een niet onbelangrijk, heel erg leuk te maken randprogramma en niet meer dan dat. Punt.
Ik ben ontzettend blij dat ik bij de NOS werk, laat ik dat voorop stellen. Ik heb ervaren dat er een wending is gekomen in hoe men werkt. En die accepteer ik. Er is een andere leiding gekomen, tegen wie ik me overigens helemaal niet afzet. Zij doen het op hun manier en dat is soms niet mijn manier.

In 1991 zei hij in een interview dat het zinloos is om tot je zestigste achter wielrenners aan te blijven lopen. Smeets is nu 59. Die uitspraak is achterhaald. Er gebeurt teveel in de internationale sportwereld om ervaren mensen zomaar aan de kant te zetten. Waarmee ik de jeugd niet desavoueer, want de jeugd moet daarin groeien. Ik hecht aan ouderwetse waarden als kennis en kunde. En het hoeft niet allemaal jong, strak en mooi te zijn.
Journalistiek is een vák. En een vak moet je leren. Je moet leren zíen wat het belang van een etappe is. Je moet leren zíen hoe een wedstrijd in elkaar zit. Het gaat niet om airtime, wat zo belangrijk is voor mijn jongere collega’s. Het gaat erom dat je de sport zo goed mogelijk journalistiek begeleidt.

Wat is de opvallendste verandering in ruim dertig jaar Studio Sport? Dat we, helaas, helaas, terrein aan het verliezen zijn. We hebben geen geld om met alles mee te bieden. Het Nederlandse competitievoetbal hebben we verloren. Het marathonschaatsen gaat straks naar SBS. Wielerwedstrijden zullen ook naar andere zenders gaan. Je ziet het afbrokkelen. Dat is een teken aan de wand. Het eens zo machtige bolwerk Studio Sport staat onder druk en daar kunnen we niks aan doen, ook al brengen we nóg zoveel kwaliteit in.

In de eerste Tourweek is het WK voetbal belangrijker dan de Tour en is er geen Avondetappe. Smeets: Er zijn avonden dat we niks doen uit Frankrijk. De etappes worden natuurlijk wel uitgezonden, want die vinden ’s middags plaats. Mij is daaromtrent nooit iets gevraagd. Dat vind ik ook niet zo erg, want ik ben bij Studio Sport, in tegenstelling tot wat vele mensen voor waarheid aannemen, geen beslissingennemer. Maar het was wel chiquer geweest dat je er als maker al vroeg van wist. (NCRV/GPD/Medialog)
pi_39687825
Smeets wordt zachtjes richting pensioen geduwd.
pi_39690887
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:12 schreef MaxPower het volgende:
tja zonde.. Mart Smeets is eigenlijk de Tour naar mijn mening. Ik vind dat hij commentaar moet blijven geven, maar ja ik heb er geen inspraak in..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 10 juli 2006 @ 15:55:45 #29
40566 Ericr
Livewrong
pi_39692768
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
Lots off asskissing dus, maar lijkt me verder wel een leuk gezelschap.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:09:02 #30
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39693164
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
Amstrong aan de tafel zelf?

gaaf
pi_39693173
"Armstrong, Breukink en Bruyneel te gast"?

ik heb ergens anders gelezen: Bruyneel, de ploegleider van Armstrong, en Breukink te gast...
kan me niet voorstellen dat Armstrong onopgemerkt in Frankrijk zit op dit moment
  maandag 10 juli 2006 @ 16:14:29 #32
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39693335
Ambrosius
pi_39693497
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Rudieh het volgende:

ik heb ergens anders gelezen: Bruyneel, de ploegleider van Armstrong, en Breukink te gast...
kan me niet voorstellen dat Armstrong onopgemerkt in Frankrijk zit op dit moment
Lijkt me inderdaad wat realistischer, helaas.
pi_39693526
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Rudieh het volgende:

Er is geen ploegleider van Armstrong, dus dat kan ook niet
En misschien dat dit zijn eerste optreden in de TDF wordt. Of dat ze een eerder opgenomen uitgebreid interview met hem uitzenden.
Al hoop ik dat het gewoon Armstrong is, dat zou me ook niks verbazen als Mart dat gelukt is
pi_39693610
Niet dus...
Van de NOS site:
quote:
NOS Studio Sportzomer
22.42-23.26 uur (Ned2):

Live late-avondprogramma
met Mart Smeets vanaf
wisselende locaties in
Frankrijk. Vandaag komt
de uitzending vanuit
Bordeaux, waar de renners
hun eerste rustdag hebben.
Aan de oevers van de
Garonne ontvangt Mart
Smeets Johan Bruyneel,
de oud-ploegleider van
Lance Armstrong, en
Erik Breukink, oud-
renner en ploegleider
van de Raboploeg
En de uitzending begint trouwens pas om 23.05!
pi_39694025
Maar toch leuke gasten
  maandag 10 juli 2006 @ 16:50:30 #37
7859 456
pi_39694451
Erik Breukink
Kmoet weer aan die aflevering van vorig jaar denken. Droopy...
  maandag 10 juli 2006 @ 16:50:41 #38
139407 jorienvdherik
pi_39694463
ben benieuwd vanavond
pi_39695613
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef mitt het volgende:
Ambrosius
, hoezo scheel lezen.

edit: niet dus, check TT224/2 maar.
sig verwijderd door FA
pi_39695984
Idd met Lance Armstrong . Mooie gasten
  maandag 10 juli 2006 @ 17:43:31 #41
127004 maril
Smeetsfan
pi_39696036
Ambrosius kan er niet aan doen dat die persoon van 224 altijd van die fouten maakt.

pi_39696122
Toe maar. Armstrong als gast, zal wel niet kritisch worden, maar toch
  maandag 10 juli 2006 @ 17:49:26 #43
127004 maril
Smeetsfan
pi_39696224
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Toe maar. Armstrong als gast, zal wel niet kritisch worden, maar toch
die komt niet hij is niet eens in Frankrijk.
pi_39696248
Leuk dat Armstrong komt.
Breukink is alleen maar goed om de slaap op te wekken
  maandag 10 juli 2006 @ 17:57:13 #45
127004 maril
Smeetsfan
pi_39696434
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:12 schreef MaxPower het volgende:
Daar zullen ze dan terecht een hele kluif aan hebben want Mart heeft totaal geen plannen in die richting, dit zit heel diep bij Mart ,en als ik het ook zo lees, lijkt mij dit totaal niet prettig gevoel voor hem , Jammer een zeer verkeerde beslissing mijn inziens van de NOS
  maandag 10 juli 2006 @ 19:27:00 #46
40566 Ericr
Livewrong
pi_39698809
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef maril het volgende:

[..]

die komt niet hij is niet eens in Frankrijk.
Hij wil nog wel een bezoekje brengen deze Tour.
pi_39698997
Ik heb ook gelezen dat ie naar Frankrijk zou gaan.
pi_39700695
Alleen Bruyneel en Breukink dus.
pi_39700776
Wat een schoftenzooi dat ze de avondetappe misschien helemaal gaan schrappen. Ik wordt ziek van dat voetbal en het urenlange gelul erover. En dan kan er niet 21 keer een programma over de tour gemaakt worden.

Overigens: Ik ben inmiddels (dus) stuk minder Ajax en voetbalfan dan mijn username impliceert.
pi_39700976
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Wat een schoftenzooi dat ze de avondetappe misschien helemaal gaan schrappen. Ik wordt ziek van dat voetbal en het urenlange gelul erover. En dan kan er niet 21 keer een programma over de tour gemaakt worden.
Voetbal wordt door veel meer mensen gewaardeerd dan dat de tour wordt gewaardeerd
quote:
Overigens: Ik ben inmiddels (dus) stuk minder Ajax en voetbalfan dan mijn username impliceert.
Topsupporter ben je.
pi_39701615
Haha, ik zal altijd Ajaxfan blijven (ook in slechte tijden), maar het spelletje voetbal trekt me op dit moment helemaal niet. En WKs konden me al niet boeien en mijn aversie tegen grote voetbaltournooien is helaas bevestigd de afgelopen weken.
pi_39702531
Het feit dat Mart dit jaar bij geen enkele etappe verslag geeft bevalt me al niet, dus laat staan als ze de avondetappe gaan schrappen.

Snap best dat er bezuinigd moet worden, maar mag een programma over de achtergronden en de randen van de sport a.u.b. blijven.
  maandag 10 juli 2006 @ 21:21:20 #53
127004 maril
Smeetsfan
pi_39702811
Mart Smeets presenteert vanaf vanavond Studio Sportzomer Avondetappe (zie eerder). Smeets heeft een imago van arrogant, zelfingenomen en nukkig. Een imago dat hij onder meer te danken heeft aan zijn scherpe veroordelende uitspraken over vaak jongere collega’s. Smeets nu: Dom.
Lees verder >>
Smeets: Ik ben in het verleden ontzettend vaak heel erg dom geweest. Ik had niet door wat er werkelijk toe deed. Maar ik heb mijn ego begraven. Ontzettend diep. Met dank aan Karen (zijn vrouw), die me die onzin heeft afgeleerd. Zij zorgt dat ik met mijn poten op de grond blijf en de Hollandse appeltaart-mentaliteit niet meer uit het oog verlies. Omdat samen mooie televisie maken - het klinkt NCRV-achtig - het leukste blijkt te zijn wat er is.

Bij de NOS doen we dat ook. We hebben het vak geleerd in de roerige jaren ’70 toen er nog echt wat gebeurde. En die kennis hebben we later uitgebreid en aangevuld. We hebben de beste cameramensen ter wereld en brengen technisch heel knappe live-uitzendingen. Dat doet niemand ons na in Nederland.
De rest maakt veelal ingeblikte rotzooi. Een afgeleide, niet the real thing. En daarom steekt al die kritiek uit het tv-circuit me dat we conservatieve ingehaalde programma’s produceren. Natuurlijk: het is vrij netjes en niet allemaal hartstikke swingend, flitsend. We maken geen Spuiten en Slikken. Maar wel het beste op het gebied.

Maar waarom zijn termen als de Smeets-show en ego-maniak de wereld ingekomen? Smeets: Omdat ik, zoals ik al zei, vaak dom ben geweest. Daarom krijg ik al die shit over me heen. En afgunst. Maar ook omdat kranten en bladen makkelijk willen scoren. De laatste jaren is er stelselmatig selectief geput uit mijn woorden. Puur vanwege de sappige uitspraken. Dan krijg je die beeldvorming: kritiekvol, zuur.
Ik lach me er meestal rot om, kan mij het schelen. Maar soms schaam ik me ervoor. Zo buiten de werkelijkheid. (AD/Medialog)
  maandag 10 juli 2006 @ 21:25:00 #54
7859 456
pi_39702958
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Mart Smeets presenteert vanaf vanavond Studio Sportzomer Avondetappe (zie eerder). Smeets heeft een imago van arrogant, zelfingenomen en nukkig. Een imago dat hij onder meer te danken heeft aan zijn scherpe veroordelende uitspraken over vaak jongere collega’s. Smeets nu: Dom.
Lees verder >>
Smeets: Ik ben in het verleden ontzettend vaak heel erg dom geweest. Ik had niet door wat er werkelijk toe deed. Maar ik heb mijn ego begraven. Ontzettend diep. Met dank aan Karen (zijn vrouw), die me die onzin heeft afgeleerd. Zij zorgt dat ik met mijn poten op de grond blijf en de Hollandse appeltaart-mentaliteit niet meer uit het oog verlies. Omdat samen mooie televisie maken - het klinkt NCRV-achtig - het leukste blijkt te zijn wat er is.

Bij de NOS doen we dat ook. We hebben het vak geleerd in de roerige jaren ’70 toen er nog echt wat gebeurde. En die kennis hebben we later uitgebreid en aangevuld. We hebben de beste cameramensen ter wereld en brengen technisch heel knappe live-uitzendingen. Dat doet niemand ons na in Nederland.
De rest maakt veelal ingeblikte rotzooi. Een afgeleide, niet the real thing. En daarom steekt al die kritiek uit het tv-circuit me dat we conservatieve ingehaalde programma’s produceren. Natuurlijk: het is vrij netjes en niet allemaal hartstikke swingend, flitsend. We maken geen Spuiten en Slikken. Maar wel het beste op het gebied.

Maar waarom zijn termen als de Smeets-show en ego-maniak de wereld ingekomen? Smeets: Omdat ik, zoals ik al zei, vaak dom ben geweest. Daarom krijg ik al die shit over me heen. En afgunst. Maar ook omdat kranten en bladen makkelijk willen scoren. De laatste jaren is er stelselmatig selectief geput uit mijn woorden. Puur vanwege de sappige uitspraken. Dan krijg je die beeldvorming: kritiekvol, zuur.
Ik lach me er meestal rot om, kan mij het schelen. Maar soms schaam ik me ervoor. Zo buiten de werkelijkheid. (AD/Medialog)

Zo is ie dan ook wel weer
pi_39703077
Ik hoor Smeets graag
pi_39703151
ondanks dat zijn programma de avondetappe wel leuk om zien is blijft het een arrogante kwal. Dat van die ingeblikte rotzooi bij andere omroepen ben ik het niet helemaal eens. De meeste OK daar heeft die wel gelijk maar sommige ook niet. Maar zoals hij het zo zegt scheert hij iedereen behalve de NOS over één kam
pi_39706326
Heb er weer zin in .

Zou wel eeuwig zonde zijn als ze dit programma schrappen . En alle bergetappes ook met ducrot en Herbie
  maandag 10 juli 2006 @ 23:01:43 #58
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39706980
Is het al begonnen?
  maandag 10 juli 2006 @ 23:03:31 #59
139407 jorienvdherik
pi_39707049
bijna
pi_39707062
Nee, nog 5 minuten reclame
pi_39707285
Benieuwd of Mart wat beter in zijn hum is als bij het WK.... maar dat zal wel denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 10 juli 2006 @ 23:09:37 #62
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39707319
jammer dat de leuke bergetappes ook door Herbert wordt gedaan. Ducrot met Smeets maakt het dan al een stuk aantrekkelijker. Voorgaande jaren deed Smeets wel etappe's. Daar had ik me al op verheugd..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39707343
Herbert Dijkstra moet gestenigd worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 10 juli 2006 @ 23:10:34 #64
139407 jorienvdherik
pi_39707358
beginnen, ik schuif liever aan bij die griet
  maandag 10 juli 2006 @ 23:10:38 #65
40566 Ericr
Livewrong
pi_39707362
Ben benieuwd of Breukink verder komt dan wat plichtmatige bijdragen, in de tijd dat hij commentator was vond ik hem beter te pruimen.
pi_39707420
Oeh... frans muziekje, beelden van Bordeaux....
De avondetappe is begonnen...
  maandag 10 juli 2006 @ 23:13:59 #67
7859 456
pi_39707488
Jezus wat een a-relaxte plek waar ze zitten...
  maandag 10 juli 2006 @ 23:14:49 #68
139407 jorienvdherik
pi_39707517
nu zijn er 2 topics voor dit programma
  maandag 10 juli 2006 @ 23:19:48 #69
139407 jorienvdherik
pi_39707706
tvm
pi_39707772
De Tijdrit van Breukink
  maandag 10 juli 2006 @ 23:21:57 #71
7859 456
pi_39707787
Kzag Breukink toch liever als renner dan nu als ploegleider...
pi_39708045
Misschien dat Discovery niet de gele trui binnen haalt in Parijs. Maar een paar top10 noteringen zitten er toch wel in...
  maandag 10 juli 2006 @ 23:34:19 #73
7859 456
pi_39708257
Leuke vent die Menchov. Is enorm open zeg.
pi_39708265
Wel een enorm slechte interviewer.
Hoi.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:35:13 #75
139407 jorienvdherik
pi_39708289
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef pekel het volgende:
Wel een enorm slechte interviewer.
was een vrouw toch
pi_39708314
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

was een vrouw toch
Jep.
Hoi.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:37:14 #77
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 10 juli 2006 @ 23:38:00 #78
139407 jorienvdherik
pi_39708368
koop je zo bril ?
  maandag 10 juli 2006 @ 23:40:23 #79
7859 456
pi_39708430
Komt de 'Tour de Jean' nog?
  maandag 10 juli 2006 @ 23:40:36 #80
139407 jorienvdherik
pi_39708438
vragen weer
pi_39708445
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
koop je zo bril ?
http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00095
Hoi.
pi_39708447
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
eindelijk s'avonds

Is Dalli Da erook weer?
Dalida zal wel weer aan het einde van het programma zitten Buenos noches
  maandag 10 juli 2006 @ 23:44:49 #83
7859 456
pi_39708565
O ja, die fiets die je kan winnen... Is dat alweer een JAAR geleden, dat dat filmpje werd uitgezonden dat Mart steeds stiekem met die fiets wegliep???
  maandag 10 juli 2006 @ 23:46:26 #84
127004 maril
Smeetsfan
pi_39708621
Wat is die Hochard Lelijk zeg!
pi_39708684
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:44 schreef 456 het volgende:
O ja, die fiets die je kan winnen... Is dat alweer een JAAR geleden, dat dat filmpje werd uitgezonden dat Mart steeds stiekem met die fiets wegliep???
jep geweldig filmpje jammer dat ze nu niet iets anders hebben verzonnen
  maandag 10 juli 2006 @ 23:48:50 #86
139407 jorienvdherik
pi_39708706
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:44 schreef 456 het volgende:
binnenkort maar eens wat insturen
  maandag 10 juli 2006 @ 23:49:09 #87
139407 jorienvdherik
pi_39708719
die landis is eng
  maandag 10 juli 2006 @ 23:50:46 #88
127004 maril
Smeetsfan
pi_39708771
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:48 schreef MrMoon het volgende:

[..]

jep geweldig filmpje jammer dat ze nu niet iets anders hebben verzonnen
Anders krijg je een te grote smeetsgehalte begrijp je, lees NOS
  maandag 10 juli 2006 @ 23:50:50 #89
7859 456
pi_39708775
Victor de Pena is wel ineens hot
Hahaha
  maandag 10 juli 2006 @ 23:51:11 #90
139407 jorienvdherik
pi_39708790
het gaat mis
  maandag 10 juli 2006 @ 23:52:00 #91
127004 maril
Smeetsfan
pi_39708818
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
die landis is eng
inderdaad.
pi_39708831
Dat gezicht van Mart tijdens de onderbreking van de reportage.

Hopelijk geen Jean.
pi_39708850
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef maril het volgende:

[..]

Anders krijg je een te grote smeetsgehalte begrijp je, lees NOS
Smeets = Tour
  maandag 10 juli 2006 @ 23:52:53 #94
7859 456
pi_39708854
Ik vind die Bruyneel wel een rustige gast. Leuk om naar te luisteren met zijn zacht vlaams accent.

Misschien moet Breukink maar even zijn mond houden...

JEAN!!!!
  maandag 10 juli 2006 @ 23:52:55 #95
139407 jorienvdherik
pi_39708857
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:52 schreef Toad het volgende:
Dat gezicht van Mart tijdens de onderbreking van de reportage.

Hopelijk geen Jean.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:53:18 #96
7859 456
pi_39708874
Yonderboi - Ohne chanteuse!!!!!!!!!!
pi_39708891
waarom nodig ze eigenlijk gasten uit, tis toch alleen maar mart die aan het woord is.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_39708896
Gelukkig is Jean er ook weer
  maandag 10 juli 2006 @ 23:54:32 #99
127004 maril
Smeetsfan
pi_39708923
Jean
pi_39708928
Het valt nog mee deze keer met de leeftijd van de persoon bij wie Jean op bezoek gaat. Verleden jaar of twee jaar geleden moest Mart een paar keer na verschillende reporages zeggen dat vlak na het bezoek van Jean de persoon in kwestie was overleden.

Dat wilde ze kennelijk deze keer voorkomen.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:54:54 #101
7859 456
pi_39708936
"Hoeveel kamers om te stoeien"
  maandag 10 juli 2006 @ 23:54:56 #102
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39708939
Mooi item toch altijd met Jean
  maandag 10 juli 2006 @ 23:54:56 #103
139407 jorienvdherik
pi_39708940
aardig gek
  maandag 10 juli 2006 @ 23:55:59 #104
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_39708980
Heeft die Simons nou een bordeel?
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 10 juli 2006 @ 23:56:02 #105
139407 jorienvdherik
pi_39708982
gewoon bordeel joh
  maandag 10 juli 2006 @ 23:56:07 #106
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39708985
Jean Nelissen heb ik vandaag op de Limburgse TV gezien in een programma. Die is zelfverklaard stevig aan de zuip tegenwoordig en verbloemt het niet. Hij praat nog steeds met veel gepoch en bravour, maar bevindt zich op een hellend vlak naar beneden...
  maandag 10 juli 2006 @ 23:56:10 #107
7859 456
pi_39708987
WHOEHAHAHAHA
Die Jean komt voor het eerst in een bordeel HAHAHAHA
  maandag 10 juli 2006 @ 23:56:59 #108
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39709003
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Jean Nelissen heb ik vandaag op de Limburgse TV gezien in een reportage. Die is zelfverklaard stevig aan de zuip tegenwoordig en verbloemt het niet. Hij praat nog steeds met veel gepoch en bravour, maar bevindt zich op een hellend vlak naar beneden...
Stond vorige week ook een interview in het AD, die vent is echt een drankorgel als ik afga op wat hij in de krant zei
  maandag 10 juli 2006 @ 23:57:13 #109
7859 456
pi_39709012
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Jean Nelissen heb ik vandaag op de Limburgse TV gezien in een reportage. Die is zelfverklaard stevig aan de zuip tegenwoordig en verbloemt het niet. Hij praat nog steeds met veel gepoch en bravour, maar bevindt zich op een hellend vlak naar beneden...
Kvind hem er nog goed uitzien eigenlijk. Kdacht dat hij het eigenlijk niet zo lang meer zou halen vorig jr, vond ik het een wrak. Maar kvind het nu nog wel meevallen.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:57:32 #110
139407 jorienvdherik
pi_39709024
lol
  maandag 10 juli 2006 @ 23:58:42 #111
139407 jorienvdherik
pi_39709058
brecht van hulten
pi_39709059
Mooi verrassend verhaaltje
Hoi.
pi_39709070
breuk en bruyn mogen alleen maar ja zeggen en dan gaat tgv mart weer door
nodig dan geen gasten uit
You ask me the time
And I would like to give
pi_39709072
Echooo
  maandag 10 juli 2006 @ 23:59:05 #115
7859 456
pi_39709074
Rembrandt???
Ehm... Wat DOET dit in DIT programma
http://www.burorenkema.nl/2006/07/rembrandt_is_laat.php
  maandag 10 juli 2006 @ 23:59:22 #116
7859 456
pi_39709085
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
breuk en bruyn mogen alleen maar ja zeggen en dan gaat tgv mart weer door
nodig dan geen gasten uit
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:00:06 #117
7859 456
pi_39709113
Dat ze die historische oude troep eens wegbezuinigen bij de NOS
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:00:11 #118
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_39709119
Bruyneel kijkt ook zo van Rembrandt , is dat niet hetgene wat je moet doen net voor een bocht ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:00:48 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39709142
Dat bordeel van die Siemons.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_39709164
Nou Breukink mogen ze voortaan in het hotel laten. Bij die man moet je echt letterlijk de woorden uit de mond halen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:01:34 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39709168
Verder 2 ultra-saaie gasten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:02:34 #122
pi_39709200
elke andere presentator die zegt "de eindredacteur roept nu iets, wat ? de dag van morgen ? is dat een bijdrage ofzo" zouden ze gewoon ontslaan ...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:02:34 #123
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39709201
Dat klopt niet, in 2000 was Dax voor het laatst finishplaats.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:03:08 #124
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39709223
Dalida
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:03:09 #125
7859 456
pi_39709224
DALIDA
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:03:49 #126
139407 jorienvdherik
pi_39709242
haha
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:03:58 #127
7859 456
pi_39709248
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Toad het volgende:
Nou Breukink mogen ze voortaan in het hotel laten. Bij die man moet je echt letterlijk de woorden uit de mond halen.
Heeft ie iets gezegd dan
...

Dat zal je ploegleider zijn zeg. Die kan je toch totaal niet oppeppen...
pi_39709257
50 weken geleden dat we Dalida gehoord hebben.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:04:28 #129
139407 jorienvdherik
pi_39709263
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:03 schreef 456 het volgende:

[..]

Heeft ie iets gezegd dan
...

Dat zal je ploegleider zijn zeg. Die kan je toch totaal niet oppeppen...
camera angst, hoop je dan
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:04:53 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39709274
En daar was Dalida weer.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 juli 2006 @ 00:05:33 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39709292
ik val in de laatste 5 min binnen, heb ik wat gemist?
pi_39709303
het enigste positieve aan die uitzending was brecht van hulten de rest niks nieuws
pi_39709309
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Toad het volgende:
Dat kon je van te voren weten.

Als commentator was het ook al niet geslaagd.
Ducrot is tot nu toe toch wel de beste ex-coureur als commentator.
Ze hebben het ook nog even met Rooks gedaan, maar dat was nou ook niet echt geniaal
pi_39709325
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
En daar was Dalida weer.
dat is nu al het 4e jaar na elkaar dat ze dalida draaien
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:06:38 #135
7859 456
pi_39709326
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:05 schreef borisz het volgende:
ik val in de laatste 5 min binnen, heb ik wat gemist?
Ja.
Erik Breukink had een one-man-show!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:07:31 #136
127004 maril
Smeetsfan
pi_39709349
Die bordeel, wat mooi zou ook wel willen vrijen in dat afrika hoekje
pi_39709352
Wat lijken die Bryneel en Breukink op elkaar Er komt uit beiden echt geen woord uit
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:08:14 #138
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39709368
De Neel was mooi. Wel voor het eerst dat die op een rustdag iets doet. Voor de rest niet echt boeiend, maar nu Dalida zich heeft laten gelden is de zomer echt begonnen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:08:23 #139
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39709374
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Ze hebben het ook nog even met Rooks gedaan, maar dat was nou ook niet echt geniaal
Danny Nelissen op Eurosport
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:08:48 #140
127004 maril
Smeetsfan
pi_39709387
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Ik vond Breukink wel erg prettig als commentator, zo zie je maar hoe smaken verschillen,.
pi_39709398
Ik had gehoopt op een terugblik op de afgelopen week .

Beetje tegenvallende eerste uitzending, al was Jean's item echt prachtig .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:09:18 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39709413
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:

Zoiets.
Het dagelijkse filmpje aan het begin en de muziek daarbij is elke dag wel vernieuwend en leuk, maar Dalida, daar heb ik het nu wel mee gehad.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:09:24 #143
127004 maril
Smeetsfan
pi_39709418
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:

[..]

GZD wel ja.
pi_39709445
brecht nu dat maakt alweer veel goed . Rembrandt verder boeit me niet zoveel maar nu ik dat zeg zal ik wel een aantal mensen voor hun kop stoten
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:12:46 #145
127004 maril
Smeetsfan
pi_39709499
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
In het tourjornaal ben je een hele uur ermee zoet geweest
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:13:21 #146
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_39709512
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Yeahinho het volgende:

Beetje tegenvallende eerste uitzending, al was Jean's item echt prachtig .
Had je het Tourjournaal moeten kijken .

Die hoerenkast staat hier in de buurt zag ik (Zundert toch?).
sig verwijderd door FA
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:14:59 #147
127004 maril
Smeetsfan
pi_39709548
Ik hoop dat ze morgen vroeger beginnen (kwam zeker door Rudi Carell)
ga als een speer naar het mandje
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:15:38 #148
7859 456
pi_39709561
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja idd. stond op de bus. Afslag zundert oid
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:15:48 #149
139407 jorienvdherik
pi_39709570
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

nieuwe klant
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 00:16:51 #150
862 Arcee
Look closer
pi_39709597
De Neel in 't bordeel.

Bruyneel.
Breukink.

Mooi dat dit fijne programma weer begonnen is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:27:40 #151
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39709881
Ik heb het dus gemist.

Weet iemand of het wordt herhaald of dat het ergens terug te kijken is op internet?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:31:15 #152
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_39709983
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb het dus gemist.

Weet iemand of het wordt herhaald of dat het ergens terug te kijken is op internet?
quote:
13:50 NOS-Studio Sportzomer
(NOS)
Late avondprogramma vanaf sfeervolle, wisselende locaties in Frankrijk. Mart Smeets praat met gasten over wielrennen en de Tour de France. Vandaag vanuit Bordeaux.
Morgenmiddag dus.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:31:44 #153
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39709993
Zal morgenochtend/middag wel herhaald worden, rond de klok van 1 ofzo.
pi_39710283
ik vond het weer een goed en interessant programma en leuk om te kijken. Eindelijk is het weer begonnen...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:56:48 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39710567
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:16 schreef Arcee het volgende:
De Neel in 't bordeel.

Bruyneel.
Breukink.

Mooi dat dit fijne redelijke programma weer begonnen is.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:03:39 #156
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39710696
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef bolivian het volgende:
Morgenmiddag dus.
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef JelleS het volgende:
Zal morgenochtend/middag wel herhaald worden, rond de klok van 1 ofzo.
OK, dank
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 10:29:14 #157
862 Arcee
Look closer
pi_39715824
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:32:58 #158
7859 456
pi_39715934
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef bolivian het volgende:

[..]

[..]

Morgenmiddag dus.
Ideaal, zo begint de tour elke dag voortaan een uurtje eerder
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:46:13 #159
7859 456
pi_39721414
Herhaling has begun,
i repeat
Herhaling has begun...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:47:41 #160
139407 jorienvdherik
pi_39721462
Vanavond weer met frisse moed kijken
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:50:01 #161
7859 456
pi_39721547
En ja hoor... Het is 1350, en ik val WEER in slaap bij Erik Breukink...

Vanavond maar nog een poging wagen idd
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 juli 2006 @ 14:02:02 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39721995
ik kijk ff de herhaling
pi_39729749
Live late-avondprogramma
met Mart Smeets vanaf
wisselende locaties in
Frankrijk. Vandaag komt
de uitzending vanuit de
haven in St. Jean de Luz,
waar Mart Smeets als
gasten de sportjournalist
Edwin Winkels en oud-
renner Erwin Nijboer

ontvangt.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:15:10 #164
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_39730039
De Neel was vorig jaar hier thuis voor opnames, wou direct een borrel daarna in het dorp filmen ging hij gelijk een teras op.
Net efkes anges
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:44:38 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39736757
We gaan weer beginnen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:44:59 #166
139407 jorienvdherik
pi_39736765
vroeg vandaag
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:50:50 #167
139407 jorienvdherik
pi_39736961
wat die nu allemaal zegt zo zwaar overdreven, ben uitgekeken op die lul van een smeets
pi_39737049
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
wat die nu allemaal zegt zo zwaar overdreven, ben uitgekeken op die lul van een smeets
Dan zet je hem toch uit
pi_39737116
Wat een verademing is Flesha trouwens in vergelijking met de andere buitenlanders in de ploeg. Leuke vent lijkt me
pi_39737142
Flecha is een relaxte kerel altijd goed voor een praatje en gekheid
pi_39737238
Nou snap ik hem.

Zat me vanmiddag al te verbazen over het vlotte spaans van de NOS-verslaggever.
Maar dat was helemaal geen man van de NOS, maar de gast van Mart, die al jaren in spanje woont.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:08:43 #172
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39737590
Whehe, so true over die karbonaadjes.
pi_39737605
Nijboer kan mooi vertellen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2006 @ 23:09:39 #174
862 Arcee
Look closer
pi_39737615
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:44 schreef golfer het volgende:
We gaan weer beginnen.
Met dit "redelijke" programma.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:11:02 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39737656
Leuke vent, die Edwin Winkels.
Weet veel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_39737820
Het kan ook niet anders of Fuentes komt aan de beurt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:15:54 #177
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39737852
Ze moeten vaker journalisten aan bod laten komen.
pi_39737861
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:15 schreef mitt het volgende:
Ze moeten vaker journalisten aan bod laten komen.
Idd, kerel heeft er echt verstand van.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:17:41 #179
139407 jorienvdherik
pi_39737906
ja dit is wel een goede gast
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:18:38 #180
139407 jorienvdherik
pi_39737946
die rechter baalt wel trouwens
pi_39738034
Sastre goede renner , kan me nog heel goed herinneren dat hij achter Boogerd aanging op La Plange...
pi_39738184
Sastre won op aix-3-domaines 2 jaar terug
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:25:27 #183
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39738208
Die broer heeft iets weg van Maradonna.
pi_39738247
Schakel nu pas in. Is dat die Otxoa, die toen aangereden zijn en wiens broer is overleden?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:27:02 #185
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39738264
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Wombcat het volgende:
Schakel nu pas in. Is dat die Otxoa, die toen aangereden zijn en wiens broer is overleden?
Si.
pi_39738382
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:27 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Si.
nee dit ging om José Maria Jimenez
pi_39738618
en daar is brecht weer
pi_39738658
1978 laatste nederlander die won, zeggen ze? Breukink won toch ook in Pau?
pi_39738662
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:37 schreef Bartoli het volgende:
en daar is brecht weer
Mart die ziet der ook wel zitten volgensmij
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:40:02 #190
139407 jorienvdherik
pi_39738674
quote:
en daar is brecht weer
brecht
pi_39738688
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:39 schreef Wombcat het volgende:
1978 laatste nederlander die won, zeggen ze? Breukink won toch ook in Pau?
check, 1987
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:42:38 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39738741
Mooi filmpje van de Neel over Jimenez.

En ik ga nog even naar Brecht kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_39738798
moet zeggen dat ik dit toch wel een erg vermakelijke aflevering vond, itt de aflevering van gister
pi_39738826
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef Rudieh het volgende:
moet zeggen dat ik dit toch wel een erg vermakelijke aflevering vond, itt de aflevering van gister
Ligt echt voor 90% aan de gasten. Gister op papier best wel leuke gasten maar er kwam er weinig uit, vandaag erg leuke gasten met mooie verhalen...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:47:29 #195
127004 maril
Smeetsfan
pi_39738878
Vond het goed vanavond , die journalist is een leuke kerel die veel weet, was mijn bijdragen voor vanavond want mijn rug werkt niet mee, weltruste.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:48:20 #196
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39738895
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

check, 1987
Volgens mij heeft zelfs Leon van Bon nog in Pau gewonnen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:00:16 #197
127004 maril
Smeetsfan
pi_39739227
De eerste serieuze bergen van deze Tour moeten vandaag worden overwonnen. Erik Breukink (’87), Adrie van der Poel (’88) en Leon van Bon (’98) waren de laatste Nederlandse ritwinnaars in Pau.
Knetemann won in 1980 ,misschien bedoelen ze in 78 won men eerste keer?
pi_39739329
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef maril het volgende:
Vond het goed vanavond , die journalist is een leuke kerel die veel weet
helemaal mee eens.. Vond het vandaag leuker dan gisteren
pi_39739391
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:48 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft zelfs Leon van Bon nog in Pau gewonnen.
Dat was dan wel zonder bergen, denk ik zo.
Maar idd. 1998
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:05:58 #200
127004 maril
Smeetsfan
pi_39739408
f nog over Pau wat ik zei klopt ook niet altans de kronkel, Theo Middelkamp heeft hem al gewonnen in 1938, als je googelt kom je erachter dat Pau best wel een interesante rit is voor nederlanders
zou morgen Michael zijn kans grijpen.
pi_39739533
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:05 schreef maril het volgende:
f nog over Pau wat ik zei klopt ook niet altans de kronkel, Theo Middelkamp heeft hem al gewonnen in 1938, als je googelt kom je erachter dat Pau best wel een interesante rit is voor nederlanders
zou morgen Michael zijn kans grijpen.
Ik kom op 6, namelijk:
1938 Middelkamp
1978 Lubberding
1980 Knetemann
1987 Breukink
1988 Van der Poel
1998 Van Bon

Dus niet meer dan degenen die al genoemd zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:12:34 #202
127004 maril
Smeetsfan
pi_39739618
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik kom op 6, namelijk:
1938 Middelkamp
1978 Lubberding
1980 Knetemann
1987 Breukink
1988 Van der Poel
1998 Van Bon

2006 Michael Boogerd en nu ga ik echt mijn rug neerleggen.
pi_39739677
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef maril het volgende:

[..]

2006 Michael Boogerd en nu ga ik echt mijn rug neerleggen.
In alle nederlandse winnaars tot nog toe zit een 8 in het jaartal. Dus voor de numerologen onder ons zijn de voortekenen niet goed.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 00:15:37 #204
862 Arcee
Look closer
pi_39739725
quote:
en daar is brecht weer
Brecht.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 00:16:03 #205
862 Arcee
Look closer
pi_39739744
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef Wombcat het volgende:
de numerologen onder ons
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:19:07 #206
127004 maril
Smeetsfan
pi_39739847
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In alle nederlandse winnaars tot nog toe zit een 8 in het jaartal. Dus voor de numerologen onder ons zijn de voortekenen niet goed.
tel eens op die cijfers kom je op 8
pi_39739865
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:19 schreef maril het volgende:

[..]

tel eens op die cijfers kom je op 8
Ja maar, dan moet je die anderen ook optellen
In 2008 is het trouwens weer raak zo te zien, nederlandse winnaars in 1978, 1988, 1998

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 00:20:18 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:21:25 #208
127004 maril
Smeetsfan
pi_39739909
pi_39739944
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:21 schreef maril het volgende:
2 +0+0+6 =
Jaja, dat snap ik wel
Je neemt het veel te serieus
En je zou gaan
Truste
Maar je mag ook nog wel effe blijven hoor
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:23:39 #210
127004 maril
Smeetsfan
pi_39739966
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jaja, dat snap ik wel
Je neemt het veel te serieus
En je zou gaan
Truste
Maar je mag ook nog wel effe blijven hoor
Ik ga al doei
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:26:04 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39740036
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Wombcat het volgende:

1938 Middelkamp
1978 Lubberding
1980 Knetemann
1987 Breukink
1988 Van der Poel
1998 Van Bon

Iemand Mart al gemaild om hem te wijzen op zijn fout?
Poef.....gone! ©golfer
pi_39740075
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ikke niet, dus ga je gang zou ik zeggen.
Kan trouwens nooit kwaad als hij meer mailtjes krijgt om hem op zijn fouten te wijzen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 juli 2006 @ 00:27:55 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39740089
leuke show
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:33:20 #214
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39740231
Ja het was zeker leuk, Edwin Winkels was overigens ook al te gast in Villa BVD deze zomer, hij is een toffe spreker en Erwin Nijboer is een hele goeie kerel die zijn hele leven uitstekend in Spanje heeft gefietst.

Toch vond ik de reportage over Jimenez, ondanks dat het indringende beelden waren van de moeder en de broer, niet zo goed. Want wie niet weet wie hij was en hoe hij fietste, weet het nog steeds niet. Ook zeiden de moeder en broer niets over wat zij dachten, wat hem uiteindelijk het leven gekost heeft. Ik ben dus niets wijzer geworden!
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:33:38 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39740237
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef Wombcat het volgende:

Ikke niet, dus ga je gang zou ik zeggen.
Kan trouwens nooit kwaad als hij meer mailtjes krijgt om hem op zijn fouten te wijzen
Heb hem even gemaild.
Poef.....gone! ©golfer
pi_39740707
Een stuk beter dan gisteren iig.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 01:02:12 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_39741045
Mart lul, hier ben je op je plaats. Laat in het vervolg het voetballen aan collega's over hoe je ook op baantjes en geld jaagt. Je chagrijnige kop en analyses kwamen m'n strot uit. Hou je in het vervolg bij je leest. En doe gewoon wielrennen. Want nu ben je wel te pruimen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:03:50 #218
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39741086
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Brecht.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:04:11 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39741102
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Mart lul, hier ben je op je plaats. Laat in het vervolg het voetballen aan collega's over hoe je ook op baantjes en geld jaagt. Je chagrijnige kop en analyses kwamen m'n strot uit. Hou je in het vervolg bij je leest. En doe gewoon wielrennen. Want nu ben je wel te pruimen.
Het is nog steeds wel erg veel ouwe-jongens-krentenbrood bij hem en zijn gasten.
Het zijn bijna altijd alleen maar persoonlijke vriendjes van hem.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 01:05:30 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_39741136
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Het is nog steeds wel erg veel ouwe-jongens-krentenbrood bij hem en zijn gasten.
Ja wat wilk je hij zit er al 35 jaar tussen. Over 5 jaar kent ie de renners niet meer persoonlijk en nemmet Herbert Dijkstra de fakkel over

woensdag 12 juli 2006 @ 01:06:38 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39741168
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:

Over 5 jaar kent ie de renners niet meer persoonlijk en nemmet Herbert Dijkstra de fakkel over
*ril*
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:07:12 #222
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39741181
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Gisteren werd er ook al een fout gemaakt in de voorbeschouwing op de etappe van morgen (vandaag dus). Toen werd er gezegd dat Wim van Est de laatste etappewinnaar in Dax was, terwijl er daarna nog 2 etappes in Dax eindigden
pi_39741234
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Gisteren werd er ook al een fout gemaakt in de voorbeschouwing op de etappe van morgen (vandaag dus). Toen werd er gezegd dat Wim van Est de laatste etappewinnaar in Dax was, terwijl er daarna nog 2 etappes in Dax eindigden
Goeie research-afdeling hebben ze dus
Zijn toch wel flinke blunders eigenlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 01:14:49 #224
862 Arcee
Look closer
pi_39741372
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Mart lul, hier ben je op je plaats. Laat in het vervolg het voetballen aan collega's over
Inderdaad, laat dat maar aan Jack over met z'n uitgestreken voetbalsmoel.
pi_39741448
Chava de laatste held
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 01:20:50 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_39741522
Ik zie nu pas de hoerenkast van Jantje Simons

woensdag 12 juli 2006 @ 01:22:42 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39741583
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Ik zie nu pas de hoerenkast van Jantje Siemons

En de reaktie van den Neel daarop.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 01:23:21 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_39741606
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef golfer het volgende:

[..]

En de reaktie van den Neel daarop.
'Dit had ik niet verwacht.'

woensdag 12 juli 2006 @ 01:25:05 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39741648
De Neel is nu 69 jaar oud, maar als je hem 80 zou geven, had ik het ook geloofd.
Hij wordt naarmate hij ouder is, steeds kleiner en is in permanente staat van dronkenschap.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 01:28:14 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_39741733
De Neel was 30 jaar geleden al 70.

woensdag 12 juli 2006 @ 11:21:22 #231
7859 456
pi_39747567
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
De Neel was 30 jaar geleden al 70.

De Neel IS al 30 jaar 70
pi_39747601
Gisteren zeiden ze dat de laatste nederlandse winnaar in 1978 was, ben ff vergeten wie.
Maar de overwinning van Breukink in 1988 was toch ook in Pau?

edit: ik zie nu dat dat al meer mensen was opgevallen
You ask me the time
And I would like to give
pi_39752827
Prima aflevering dinsdagavond; zowel Edwin Winkels als Erwin Nijboer hadden wat te vertellen. Dat item over Jimenez was met al z'n onvolkomenheden toch aangrijpend.
"That rug really tied the room together".
pi_39757086
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef 456 het volgende:

[..]

De Neel IS al 30 jaar 70
dat is HETZELFDE
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:50:55 #235
142400 RedFever007
pi_39760514
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Beetje Jack van Gelder trekjes
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:43:33 #236
127004 maril
Smeetsfan
pi_39763622
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb hem even gemaild.
T was kennelijk niet zijn fout maar vanuit Hilversum (Filmpje)
want net lieten ze die etappes zien en bij de laatste (Van Bon) noemde in een live verslag Smeets ze alle 6.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:45:32 #237
139407 jorienvdherik
pi_39763700
vanaond zeker kijken
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:51:00 #238
127004 maril
Smeetsfan
pi_39763909
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:
vanaond zeker kijken
Bas Muis Lubberding

[ Bericht 17% gewijzigd door maril op 12-07-2006 21:32:16 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 20:54:44 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_39766166
Weer Bas Muis zat ook al in Holland Sport.

woensdag 12 juli 2006 @ 22:30:59 #240
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39769773
Bas Muis zat ook al in de WK Quiz voorronde, de WK Quiz finale en Sophie Hilbrands string.
Waarschijnlijk geeft hij nu precies dezelfde algemene antwoorden en bluft hij dat hij een groot Tour fan is.
Lubberding daarentegen is een prettig vertellende gast.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:38:49 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39770129
Lubberding lijkt mij de moeite waard, die Bas Muis ken ik niet.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:39:46 #242
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39770168
Hoe laat? 11 uur?
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:41:20 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39770240
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat? 11 uur?
Nee, zo meteen, 22:45 uur.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:41:30 #244
142400 RedFever007
pi_39770250
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat? 11 uur?
Datum en tijdstip: 12 juli 2006, 22:45-23:35 uur

-edit- te laat
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:55:31 #245
pi_39770962
Moeten ze bij de NOS tegenwoordig verplicht musicals promoten ofzo ?
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:58:35 #246
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39771088
WTF is Bas Muis

Maar Lubberding maakt eigenlijk altijd een uitzending wel goed
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:00:44 #247
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39771185
Als Smeets commentaar geeft bij die samenvatting wordt meteen duidelijk waarom hij geen live etappes doet
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:06:28 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39771384
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
Als Smeets commentaar geeft bij die samenvatting wordt meteen duidelijk waarom hij geen live etappes doet
Nee, hij fantaseert er lustig op los, hoewel het oersaaie live-commentaar van Dijkstra en Ducrox mij ook nou niet zo boeien.
Ik mis Jean Nelissen en vooral op de radio Theo Koomen. (over fantasie gesproken).
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 23:08:06 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_39771449
Smeets is twee klassen beter dan tijdens het WK. Wat een eikel eigenlijk, nu is alles hosanna terwijl het de slechtste Tour is ooit.

pi_39771466
Henk is een erg leuke gast
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:08:44 #251
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39771473
toch zwaar zo'n berg
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:10:07 #252
pi_39771524
Wat waren die Bianchi-truitjes toch schitterend eigenlijk. Spijtig dat die opnieuw uit het peloton verdwenen zijn
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:10:10 #253
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39771525
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, hij fantaseert er lustig op los, hoewel het oersaaie live-commentaar van Dijkstra en Ducrox mij ook nou niet zo boeien.
Ik mis Jean Nelissen en vooral op de radio Theo Koomen. (over fantasie gesproken).
Maar in die fantasien komen nog meer fouten, cliches en blijken van ondeskundigheid voor dan in 6 uur commentaar van Dijkstra en Ducrot.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:10:48 #254
pi_39771556
Smeets is gewoon de slechtste sportjournalist in 50 jaar Nederlandse sport ofzo, maar hij komt goed over op het scherm ...
pi_39771685
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat waren die Bianchi-truitjes toch schitterend eigenlijk. Spijtig dat die opnieuw uit het peloton verdwenen zijn
Inderdaad!
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:14:35 #256
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39771733
Brel
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:15:17 #257
68638 Zwansen
pi_39771757
quote:
Smeets is gewoon de slechtste sportjournalist in 50 jaar Nederlandse sport ofzo, maar hij komt goed over op het scherm ...
Je vergeet Herbert, even slecht. Alleen die komt helemaal niet over.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:16:13 #258
127004 maril
Smeetsfan
pi_39771800
Leuke kerel die Lubberding
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:18:46 #259
pi_39771895
"Van mekanieker tot mecanicien, daar stak ik overal mijn neus in"
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:24:34 #260
127004 maril
Smeetsfan
pi_39772085
Hij zegt hele mooie dingen , altans dat vind ik!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 juli 2006 @ 23:28:47 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39772237
nummer 38
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:28:51 #262
68638 Zwansen
pi_39772240
Wat doet Mart steeds denigrerend over zijn publiek. Zijn vast genoeg mensen die Grivko wel kennen...

Ik tenminste wel.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 23:29:05 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_39772244
De Lub is een held

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 23:35:00 #264
862 Arcee
Look closer
pi_39772442
Brecht.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:35:24 #265
pi_39772449
In plaats van in een stoffig kasteel een Remdinges te zoeken zou je beter eens wat op de koers studeren, mart ...
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:35:27 #266
40566 Ericr
Livewrong
pi_39772451
Rembrandt spam
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:36:36 #267
68638 Zwansen
pi_39772485
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In plaats van in een stoffig kasteel een Remdinges te zoeken zou je beter eens wat op de koers studeren, mart ...
Rembrandt heet ie.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:36:54 #268
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39772491
Even kijken of er weer een blunder wordt gemaakt in de aankondiging van morgen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:37:51 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39772519
Reclame voor Brecht maken is oké.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2006 @ 23:38:48 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_39772544
Zit ze met een poster van Rembrandt

woensdag 12 juli 2006 @ 23:41:49 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39772631
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Zit ze met een poster van Rembrandt

Ja, nepding.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:43:03 #272
127004 maril
Smeetsfan
pi_39772673
Nou dat weten we dus niet.
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:43:41 #273
127004 maril
Smeetsfan
pi_39772701
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef borisz het volgende:
nummer 38
Was dat nou omdat de NOS 38 tv jaar de tour doet?
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:52:33 #274
39256 Bonobo11
pi_39773026
quote:
Dat is nu toch Liquigas?

Dan is dit veel mooier idd

Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:57:35 #275
pi_39773215
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Dat is nu toch Liquigas?

Dan is dit veel mooier idd

[afbeelding]
Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:17:36 #276
127004 maril
Smeetsfan
pi_39773850
Waarom hebben de belgen onder de fokkers eigenlijk niet dat avondprogramma van de vrt niet als topic ,ik was best benieuwd hoe het vanavond daar was maar kn niets teruglezen helaas.
want de vrouw van Boogerd was er en die had gemeld dat ze naar de vrt keek omdat die positiever is over Boogerd dan de NOS was wel benieuwd hoe die reporter daar op reageerde.
het verklaart ook waarom Boogerd zo sjagrijnig kijkt in die NOS camera.
pi_39773941
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef maril het volgende:

[..]

Was dat nou omdat de NOS 38 tv jaar de tour doet?
Ja. Of eigenlijk omdat ze 38 jaar aan liveuitzendingen doen ofzo.
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:24:26 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39774075
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef achterhetspoor het volgende:

Ja. Of eigenlijk omdat ze 38 jaar aan liveuitzendingen doen ofzo.
Klopt, allereerste live-uitzending van de NTS destijds was bij de laatste etappe van de Tour die Jan Janssen won.
Poef.....gone! ©golfer
pi_39774080
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)
Yes, alleen toen was het nog Alessio-Bianchi.
pi_39774155
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En Liquigas is weer een dochter van het Nederlandse bedrijf SHV om er maar een Nederlands tintje aan te geven .
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:42:50 #281
127004 maril
Smeetsfan
pi_39774624
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt, allereerste live-uitzending van de NTS destijds was bij de laatste etappe van de Tour die Jan Janssen won.
Heb daar een herinnering van, met Theo koomen in de hoofdrol.
Oohh corinne(naam van die strekking) pappie heeft de tour gewonnen ja ja ja.
Ik hoop dat Jan Janssen ook in de avondetappe komt.
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:46:29 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39774726
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:42 schreef maril het volgende:

Ik hoop dat Jan Janssen ook in de avondetappe komt.
Die komt elk jaar wel even langs, net als Zoetemelk.
Het is Mart, geloof ik, nog steeds niet gelukt om Peter Post eens aan zijn tafel te krijgen.
Verder omringt hij zich wel met zijn bekende vriendjes.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:51:32 #283
127004 maril
Smeetsfan
pi_39774885
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Die komt elk jaar wel even langs, net als Zoetemelk.
Het is Mart, geloof ik, nog steeds niet gelukt om Peter Post eens aan zijn tafel te krijgen.
Verder omringt hij zich wel met zijn bekende vriendjes.
Dan heb je vorig jaar niet gekeken! en of het allemaal vrienden zijn? als je 33 jaar tour volgt ken je natuurlijk wel iedereen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:50:13 #284
127004 maril
Smeetsfan
pi_39779113
Vanavond komen Alex Roeka (Hij zingt "de rode vod"een wieler lied ) en inderdaad Philip Freriks
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:28:34 #285
7859 456
pi_39780947
Philip is bij de avondetappe wel te pruimen altijd.

Kvind dat er dit jr nog weinig schokkende gasten zijn geweest eerlijk gezegd.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:43:56 #286
11102 knep
Mountainfreak
pi_39781353
Net als de tour tot nu toe, saaie meuk dit jaar .
pi_39781536
Henk Lubberding is altijd goed voor een paar mooie verhalen. Uiteraard moet de schoorsteen wel roken en had hij het uitgebreid over z'n eigen toko. Toch gek dat die man geen ploegleider is geworden. Ik heb het idee dat met hem in plaats van Breukink de Rabo's wel wat vaker bij de "definitieve" ontsnapping zouden zitten.
"That rug really tied the room together".
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:51:34 #288
127004 maril
Smeetsfan
pi_39794820
Weet wie er morgenavond komt, lijkt mij reuze interessant.
Vrijdagavond

Late avondprogramma vanaf sfeervolle, wisselende locaties in Frankrijk. Mart Smeets praat met gasten over wielrennen en de Tour de France. Vandaag komt de uitzending vanuit St. Martin de Villeréglan, waar Mart Smeets als gasten sportarts Berend Nikkels en oud-wielrenner Marc Lotz ontvangt. Presentatie: Mart Smeets.
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:01:10 #289
139407 jorienvdherik
pi_39796256
dacht gister de vrouw van boogerd op de nos, was het op de belg
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:35:11 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39797143
Ik neem het vanavond op en kijk het pas later.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:37:50 #291
142400 RedFever007
pi_39797228
Marc Lotz

Ik voorzie een bruggetje naar Fuentes
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:39:33 #292
127004 maril
Smeetsfan
pi_39797289
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef RedFever007 het volgende:
Marc Lotz

Ik voorzie een bruggetje naar Fuentes
Let Op! het is morgenavond hè(vrijdagavond), vanavond Philip Freriks en Alex Roeka
pi_39800664
Net pas de video teruggekeken van gisteren, Lubberding is altijd wel aardig, soapie Muijs viel me ook niet tegen.
sig verwijderd door FA
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:24:36 #294
7859 456
pi_39802774
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef golfer het volgende:
Ik neem het vanavond op en kijk het pas later.
Jij kijkt eerst villaBVD
...
eh..
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:36:37 #295
39256 Bonobo11
pi_39803230
Boogerd net op de belg was wel aardig
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:47:21 #296
7859 456
pi_39803642
We zijn los.
pi_39803653
Kan ie nog arroganter beginnen ?
pi_39803722
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan ie nog arroganter beginnen ?
Niets mis mee
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:52:24 #299
7859 456
pi_39803843
Als je hoort hoe hij nu die samenvatting doet... heerlijk

Mart kom TERUG!
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:55:06 #300
127004 maril
Smeetsfan
pi_39803945
Ik blijf dat leuk vinden
hier verder [Tour]Avondetappe #2 met een lekker glas wijn.
pi_39803993
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef 456 het volgende:
Als je hoort hoe hij nu die samenvatting doet... heerlijk

Mart kom TERUG!
Blugh, dat vind ik dus juist echt niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')