Ik kom op 6, namelijk:quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:05 schreef maril het volgende:
f nog over Pau wat ik zei klopt ook niet altans de kronkel, Theo Middelkamp heeft hem al gewonnen in 1938, als je googelt kom je erachter dat Pau best wel een interesante rit is voor nederlanders
zou morgen Michael zijn kans grijpen.
2006 Michael Boogerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kom op 6, namelijk:
1938 Middelkamp
1978 Lubberding
1980 Knetemann
1987 Breukink
1988 Van der Poel
1998 Van Bon
Dus niet meer dan degenen die al genoemd zijn.
In alle nederlandse winnaars tot nog toe zit een 8 in het jaartal. Dus voor de numerologen onder ons zijn de voortekenen niet goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef maril het volgende:
[..]
2006 Michael Boogerden nu ga ik echt mijn rug neerleggen.
Brecht.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef Wombcat het volgende:
de numerologen onder ons
tel eens op die cijfers kom je op 8quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In alle nederlandse winnaars tot nog toe zit een 8 in het jaartal. Dus voor de numerologen onder ons zijn de voortekenen niet goed.
Ja maar, dan moet je die anderen ook optellenquote:
Jaja, dat snap ik welquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:21 schreef maril het volgende:
2 +0+0+6 =
Ik ga al doeiquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik wel![]()
Je neemt het veel te serieus![]()
En je zou gaan![]()
Truste![]()
Maar je mag ook nog wel effe blijven hoor![]()
Iemand Mart al gemaild om hem te wijzen op zijn fout?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Wombcat het volgende:
1938 Middelkamp
1978 Lubberding
1980 Knetemann
1987 Breukink
1988 Van der Poel
1998 Van Bon
Dus niet meer dan degenen die al genoemd zijn.
Ikke niet, dus ga je gang zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand Mart al gemaild om hem te wijzen op zijn fout?
Heb hem even gemaild.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef Wombcat het volgende:
Ikke niet, dus ga je gang zou ik zeggen.
Kan trouwens nooit kwaad als hij meer mailtjes krijgt om hem op zijn fouten te wijzen![]()
quote:
Het is nog steeds wel erg veel ouwe-jongens-krentenbrood bij hem en zijn gasten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Mart lul, hier ben je op je plaats. Laat in het vervolg het voetballen aan collega's over hoe je ook op baantjes en geld jaagt. Je chagrijnige kop en analyses kwamen m'n strot uit. Hou je in het vervolg bij je leest. En doe gewoon wielrennen. Want nu ben je wel te pruimen.
Ja wat wilk je hij zit er al 35 jaar tussen. Over 5 jaar kent ie de renners niet meer persoonlijk en nemmet Herbert Dijkstra de fakkel overquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel erg veel ouwe-jongens-krentenbrood bij hem en zijn gasten.
Het zijn bijna altijd alleen maar persoonlijke vriendjes van hem.
*ril*quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
Over 5 jaar kent ie de renners niet meer persoonlijk en nemmet Herbert Dijkstra de fakkel over
Gisteren werd er ook al een fout gemaakt in de voorbeschouwing op de etappe van morgen (vandaag dus). Toen werd er gezegd dat Wim van Est de laatste etappewinnaar in Dax was, terwijl er daarna nog 2 etappes in Dax eindigdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand Mart al gemaild om hem te wijzen op zijn fout?
Goeie research-afdeling hebben ze dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gisteren werd er ook al een fout gemaakt in de voorbeschouwing op de etappe van morgen (vandaag dus). Toen werd er gezegd dat Wim van Est de laatste etappewinnaar in Dax was, terwijl er daarna nog 2 etappes in Dax eindigden
Inderdaad, laat dat maar aan Jack over met z'n uitgestreken voetbalsmoel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Mart lul, hier ben je op je plaats. Laat in het vervolg het voetballen aan collega's over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |