Stond vorige week ook een interview in het AD, die vent is echt een drankorgel als ik afga op wat hij in de krant zeiquote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Jean Nelissen heb ik vandaag op de Limburgse TV gezien in een reportage. Die is zelfverklaard stevig aan de zuip tegenwoordig en verbloemt het niet. Hij praat nog steeds met veel gepoch en bravour, maar bevindt zich op een hellend vlak naar beneden...
Kvind hem er nog goed uitzien eigenlijk. Kdacht dat hij het eigenlijk niet zo lang meer zou halen vorig jr, vond ik het een wrak. Maar kvind het nu nog wel meevallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Jean Nelissen heb ik vandaag op de Limburgse TV gezien in een reportage. Die is zelfverklaard stevig aan de zuip tegenwoordig en verbloemt het niet. Hij praat nog steeds met veel gepoch en bravour, maar bevindt zich op een hellend vlak naar beneden...
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
breuk en bruyn mogen alleen maar ja zeggen en dan gaat tgv mart weer door
nodig dan geen gasten uit
Heeft ie iets gezegd danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Toad het volgende:
Nou Breukink mogen ze voortaan in het hotel laten. Bij die man moet je echt letterlijk de woorden uit de mond halen.
camera angst, hoop je danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:03 schreef 456 het volgende:
[..]
Heeft ie iets gezegd dan
...
Dat zal je ploegleider zijn zeg. Die kan je toch totaal niet oppeppen...
Dat kon je van te voren weten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:01 schreef Toad het volgende:
Nou Breukink mogen ze voortaan in het hotel laten. Bij die man moet je echt letterlijk de woorden uit de mond halen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:05 schreef borisz het volgende:
ik val in de laatste 5 min binnen, heb ik wat gemist?
Danny Nelissen op Eurosportquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kon je van te voren weten.
Als commentator was het ook al niet geslaagd.
Ducrot is tot nu toe toch wel de beste ex-coureur als commentator.
Ze hebben het ook nog even met Rooks gedaan, maar dat was nou ook niet echt geniaal
Ik vond Breukink wel erg prettig als commentator, zo zie je maar hoe smaken verschillen,.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kon je van te voren weten.
Als commentator was het ook al niet geslaagd.
Ducrot is tot nu toe toch wel de beste ex-coureur als commentator.
Ze hebben het ook nog even met Rooks gedaan, maar dat was nou ook niet echt geniaal
Zoiets.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:
dat is nu al het 4e jaar na elkaar dat ze dalida draaien![]()
GZD wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is nu al het 4e jaar na elkaar dat ze dalida draaien![]()
In het tourjornaal ben je een hele uur ermee zoet geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had gehoopt op een terugblik op de afgelopen week.
Had je het Tourjournaal moeten kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had gehoopt op een terugblik op de afgelopen week.
Beetje tegenvallende eerste uitzending, al was Jean's item echt prachtig.
Ja idd. stond op de bus. Afslag zundert oidquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had je het Tourjournaal moeten kijken.
Die hoerenkast staat hier in de buurt zag ik (Zundert toch?).
nieuwe klantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had je het Tourjournaal moeten kijken.
Die hoerenkast staat hier in de buurt zag ik (Zundert toch?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |