Maar in die fantasien komen nog meer fouten, cliches en blijken van ondeskundigheid voor dan in 6 uur commentaar van Dijkstra en Ducrot.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hij fantaseert er lustig op los, hoewel het oersaaie live-commentaar van Dijkstra en Ducrox mij ook nou niet zo boeien.
Ik mis Jean Nelissen en vooral op de radio Theo Koomen. (over fantasie gesproken).
Inderdaad!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat waren die Bianchi-truitjes toch schitterend eigenlijk. Spijtig dat die opnieuw uit het peloton verdwenen zijn
Je vergeet Herbert, even slecht. Alleen die komt helemaal niet over.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Smeets is gewoon de slechtste sportjournalist in 50 jaar Nederlandse sport ofzo, maar hij komt goed over op het scherm ...
Rembrandt heet ie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In plaats van in een stoffig kasteel een Remdinges te zoeken zou je beter eens wat op de koers studeren, mart ...
Ja, nepding.quote:
Was dat nou omdat de NOS 38 tv jaar de tour doet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef borisz het volgende:
nummer 38
Dat is nu toch Liquigas?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat waren die Bianchi-truitjes toch schitterend eigenlijk. Spijtig dat die opnieuw uit het peloton verdwenen zijn
Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is nu toch Liquigas?
Dan is dit veel mooier idd
[afbeelding]
Ja. Of eigenlijk omdat ze 38 jaar aan liveuitzendingen doen ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef maril het volgende:
[..]
Was dat nou omdat de NOS 38 tv jaar de tour doet?
Klopt, allereerste live-uitzending van de NTS destijds was bij de laatste etappe van de Tour die Jan Janssen won.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef achterhetspoor het volgende:
Ja. Of eigenlijk omdat ze 38 jaar aan liveuitzendingen doen ofzo.
Yes, alleen toen was het nog Alessio-Bianchi.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)
En Liquigas is weer een dochter van het Nederlandse bedrijf SHV om er maar een Nederlands tintje aan te gevenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bianchi zelf is na dat driekwart seizoen dat ze Team Coast overnamen gestopt , en is nu co-sponsor van Liquigas (wat toen ook al bestond hoor)
Heb daar een herinnering van, met Theo koomen in de hoofdrol.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, allereerste live-uitzending van de NTS destijds was bij de laatste etappe van de Tour die Jan Janssen won.
Die komt elk jaar wel even langs, net als Zoetemelk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:42 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat Jan Janssen ook in de avondetappe komt.
Dan heb je vorig jaar niet gekeken! en of het allemaal vrienden zijn? als je 33 jaar tour volgt ken je natuurlijk wel iedereen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komt elk jaar wel even langs, net als Zoetemelk.
Het is Mart, geloof ik, nog steeds niet gelukt om Peter Post eens aan zijn tafel te krijgen.
Verder omringt hij zich wel met zijn bekende vriendjes.
Let Op! het is morgenavond hè(vrijdagavond), vanavond Philip Freriks en Alex Roekaquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef RedFever007 het volgende:
Marc Lotz![]()
Ik voorzie een bruggetje naar Fuentes![]()
Jij kijkt eerst villaBVDquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef golfer het volgende:
Ik neem het vanavond op en kijk het pas later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |