Zal ik maar weer wat plaatjes van motorfreaks hier posten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Lijp
Ook een lekker circuit hier in de buurt, jammer dat ik de cam nog niet op de motor kan doen om het met jullie te delen![]()
En die agent was dik chagrijnig, begon idd gelijk over streetracing, motor in beslag nemen, 750 euro boete betalen, rijbewijs innemen etc. etc. Damn damn damn, wat een lul.
Zo erg heb ik ze gewoon nog nooit gehad, maar het zal idd gewoon aan dat wijf op de achterbank hebben gelegen, moet gewoon bijna welIk stond gewoon perplex van zijn chantage achtige manier van praten.
Even kijken wat er op film staat![]()
Makster, ze hebben toch wel vaker geprobeerd je auto anaal te betreden? Wat heb jij?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
Holadieheej
Kut van je auto Makster, maar je hebt het toch aardig goedgemaakt met je Raptor
@OPM, ik denk toch beter pijpjes onder de kont ipv onder de motorVind het kontje wel erg dun zo maar er moet natuurlijk ook nog een kentekenplaat + achterlicht etc. op
Net ff gemeet hier in Amsterdam met wat kutstudenten die ook in Amsterdam studeren. Beetje kloten op het industrieterrein zit pimber donuts te maken terwijl de politie net aan kwam rijdenWas nog een chagrijnige ook. Boos, lullen over streetracen
en stunten [afbeelding] Alleen maar ja geknikt want dat was niet het moment om er tegenin te gaan
Zal waarschijnlijk wel chagrijnig zijn geweest omdat ie een verlaten plek zocht om de blondine die op de achterbank zat () te batsen en ons vervolgens daar te vinden ...
Stoerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Voornamelijk Portugees en Frans, maar Engels tegenwoordig ook.![]()
Ik ken de manier van werken. Heb het ooit eens gehad bij een alcoholcontrole. Ik drink niet en de agent vond het nodig om een APK-keuring uit te voeren. Hij had iets gevonden, daar schreef hij een procesverbaal voor maar die is geseponeerd omdat het een alcoholcontrole wasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Lijp
Ook een lekker circuit hier in de buurt, jammer dat ik de cam nog niet op de motor kan doen om het met jullie te delen![]()
En die agent was dik chagrijnig, begon idd gelijk over streetracing, motor in beslag nemen, 750 euro boete betalen, rijbewijs innemen etc. etc. Damn damn damn, wat een lul.
Zo erg heb ik ze gewoon nog nooit gehad, maar het zal idd gewoon aan dat wijf op de achterbank hebben gelegen, moet gewoon bijna welIk stond gewoon perplex van zijn chantage achtige manier van praten.
Even kijken wat er op film staat![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Ik ken de manier van werken. Heb het ooit eens gehad bij een alcoholcontrole. Ik drink niet en de agent vond het nodig om een APK-keuring uit te voeren. Hij had iets gevonden, daar schreef hij een procesverbaal voor maar die is geseponeerd omdat het een alcoholcontrole was![]()
ze kunnen je ook echt voor alles bekeuren wat ze maar willenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
Lapo![]()
[..]
Zal ik maar weer wat plaatjes van motorfreaks hier posten?![]()
In dit geval was het wettelijk gezien gewoon terecht, youssef was aan het raggen op de openbare weg. Maar het ging meer om de manier waarop die agent zich droegquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze kunnen je ook echt voor alles bekeuren wat ze maar willen![]()
heeft niks met veiligheid te maken
is gewoon graaien van de burger
![]()
quote:
Hij had het over streetracing (klonk stoer voor die chick achterinquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef hicham het volgende:
In dit geval was het wettelijk gezien gewoon terecht, youssef was aan het raggen op de openbare weg. Maar het ging meer om de manier waarop die agent zich droegPlus dat we het ook nog eens aan het raggen waren op een verlaten plek, dus hij kon het best door de vingers zien
Moet toch ergens geld vandaan halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
Straks is BazzieK ons agentje en gaat hij entree vragen voor een FOK MC stuntvoorstelling
Je wil je moto echt zo snel mogelijk mollen he gezien dat filmpjequote:Op woensdag 28 juni 2006 00:31 schreef worldpimber het volgende:![]()
Dat stuk ook dat die rood gelederde zit te blaten
Welke jij wil plaatsenquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef bwt het volgende:
bedoel je deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Alfaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Makster, ze hebben toch wel vaker geprobeerd je auto anaal te betreden? Wat heb jij?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:04 schreef Rib-i het volgende:
Luuster, ik heb het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
Iedereen die z'n motor weer in de OP wil hebben kan 'm op FOK plaatsen en als je het niet eens bent met de foto die ik gekozen heb moet je het ook laten weten.
Ik ben benieuwd of ik reacties krijg![]()
Mogguhquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
ik zou dan graag deze willen![]()
[afbeelding]
Misschien mis ik iets maar er is toch al een OP?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:46 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het veranderd, ergens moet ik nog webspace hebben daar zet ik de OP in. Als iemand een mooie compilatie kan en wil maken maken dan kan ik die ook erin zetten.
Ja & nee, de huidige OP is niet meer "up to date".quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets maar er is toch al een OP?
I know maar dan updateren we die toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja & nee, de huidige OP is niet meer "up to date".
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar dan updateren we die toch?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef BazzieK het volgende:
Ook 140 gereden op de vluchtstrook, wilde harder maar medelesser voor me reed niet door![]()
Feauxteauxquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:44 schreef dribbel79 het volgende:
Ahaa, donkere vizier is binnen, nice one!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier een compilatie van vandaag. We waren nog bezig met opwarmen dus het kan beter, maar toen kwam die agent dusDaarna zijn we opgerot, geen boete gekregen trouwens BazzieK
Verder niet de moeite genomen om er wat moois van te maken, heb alleen ff de 'goede' stukken achter elkaar geplakt en gecomprimeerd, geen zin om er nog mooie overloopjes in te maken etc.
moet jij niet iedere dag vroeg opquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Teringzooi, niet 's avonds meeten als je de volgende dag weer vroeg op moet
[..]![]()
Binnen bij Motofit, niet bij Dribbel, sorry...maar goed, donker grijs smoked vizier voor shoei helm, have a google en je weet 't...quote:
Doet ie continuquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maarre.. pimber was ff z'n cage aan het testen ofzo?
Ja, maar het maakt nogal een verschil of ik daarna weer kan pitten of dat ik daarna naar school moetquote:[..]
moet jij niet iedere dag vroeg op![]()
Ha, idd pimber is lekker bezig met z'n stunt beugeltje.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier een compilatie van vandaag. We waren nog bezig met opwarmen dus het kan beter, maar toen kwam die agent dusDaarna zijn we opgerot, geen boete gekregen trouwens BazzieK
Verder niet de moeite genomen om er wat moois van te maken, heb alleen ff de 'goede' stukken achter elkaar geplakt en gecomprimeerd, geen zin om er nog mooie overloopjes in te maken etc.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Ha, idd pimber is lekker bezig met z'n stunt beugeltje.
AHHHHHHHHH, bij blinktquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Doet u mij deze maar
Alhoewel deze ook wel aardig is. Bling bling![]()
bedoelde ik iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Oeps, tegen de stoep aan![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:41 schreef bwt het volgende:
[..]
AHHHHHHHHH, bij blinkt![]()
[..]
bedoelde ik idd
Paintballen is uber gaafquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Owjapaintballen was da bomb. Veel mensen vol gepompt met lood verf. Het doel was "capture the flag", maar koffiekoekje zag het nut er niet van in de vlag te zoeken, is alleen maar lastig
En ook veel te druk met het maken van headshots ed. [afbeelding] Ook de blauwe plekken achteraf waren het aanschouwen waardmuhaha I love the smell of paint in the morning.
En verder zelf ook geraakt, maar daar hebben we het verder niet over.![]()
En nog een tip: Nooit teamen met zijn drieën en dan maar stug 1 kant op kijken en schieten. Koffiekoekje kent geen genade en maakt daar een ware Ravensburger vanincl. handtekening
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Doet u mij deze maar
Alhoewel deze ook wel aardig is. Bling bling![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kan je mijn velgen niet eens komen poetsen
![]()
ik ga het gewoon niet eens meer proberen denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Uh toen had ik hem niet zo lang, dus toen had ik voordat ik mijn rijbewijs had natuurlijk heel goed gepoetst![]()
Inmiddels zijn ze ook meer zwart als wit![]()
Deze vrijdag ga ik wel weer poetsen![]()
Welkom in onze wereldquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef TimoBasso het volgende:
Zonet mijn eerste motor rijles gehad..
i'm in love![]()
..
Wat is een motor toch wendbaar tegen zo'n stomme koekblik,en heerlijk giftig![]()
Ik kan niet wachten tot mijn volgende les
Ciao![]()
Waarom ook een kettingslot gebruikenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ga het gewoon niet eens meer proberen denk ik
moet ook eerst maar eens leren iets minder van dat prettige op m'n ketting te spuiten.... anders kan ik blijven poetsen
ik merk nu zelfs vaak dat als ik m'n kettingslot eraf haal, en hij 'schaaft' langs m'n velg, laat ie een spoor achter![]()
^^quote:
sja, dat weet ik eigenlijk ook nietquote:[..]
Waarom ook een kettingslot gebruiken![]()
Mijn pa heeft ontvettingsvloeistof ofzo, dus die spray ik er eerst op. Daarna goed boenen met een oude spons en wat zeep
Hopelijk wordt het binnenkort wat minder erg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Verdikke... mooi weer en moeten werken
aju![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het binnenkort wat minder erg.
Net gesprek aangevraagd voor salarisverhoging.![]()
![]()
Komt goed, ik weet dat het erin zit en ze zijn flink aan het strooien de laatste tijd.quote:
Heb jij het nog gekregen eigenlijk?quote:Wil ik ook wel weer ...
Dus binnenkort feest/BBQ bij jou thuis ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt goed, ik weet dat het erin zit en ze zijn flink aan het strooien de laatste tijd.
Nee ik heb nog geen antwoord gehad, maar ik mag toch wel aannemen dat het niets gaat worden als ik boven het salaris van de leidinggevende van m'n leidinggevende ga vragen ...quote:Heb jij het nog gekregen eigenlijk?
Ehh, eerst de BBQ van faithy toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus binnenkort feest/BBQ bij jou thuis ?
[..]
Kan maar faithy is eerst.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:59 schreef kratjuh het volgende:
Dus binnenkort feest/BBQ bij jou thuis ?
Och shit happens.quote:Nee ik heb nog geen antwoord gehad, maar ik mag toch wel aannemen dat het niets gaat worden als ik boven het salaris van de leidinggevende van m'n leidinggevende ga vragen ...
True, maar de leidinggevende van mijn leidinggevende moet bepalen of ze dat ook daadwerkelijk gaan betalen aan mij, vandaar dat die kans imho nihil te beschouwen is ..quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och shit happens.![]()
Zolang je elkaars salarisstrookje maar niet ziet is het geen probleem, hier liggen bijv. de salarissen volledig los van functie en leeftijd. Beiden zeggen niks over de maandelijkse sponsoring die je ontvangt.![]()
Hmmm da's kut.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
True, maar de leidinggevende van mijn leidinggevende moet bepalen of ze dat ook daadwerkelijk gaan betalen aan mij, vandaar dat die kans imho nihil te beschouwen is ..
Tja kan ik hier ook wel doen .. Maar moet ik eerst heel wat aan mijn Frans opvijzelen ..quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm da's kut.Hier loop je gewoon naar de directeur als het antwoord van een leidinggevende je niet bevalt.
![]()
![]()
....en die vind veel goed.![]()
Neem Raus als tolk mee.quote:
werk jij bij Orange of zo?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja kan ik hier ook wel doen .. Maar moet ik eerst heel wat aan mijn Frans opvijzelen ..
CEO is een Fransman van France Telecom
Pinlock is tegen het beslaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
"pinlock voorbereid" (geen idee wat dat precies is, ff zoeken zo)
heel vroeger - een jaar geleden - werkte ik bij NEC. Die hadden een deal met france telecom voor de levering van computers. (NEC zit ook in frankrijk)quote:
dacht al aan een nieuwe film van hellraiser..pinhead/ pinlock, whehequote:
Jeutje, lekker gevaarlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:04 schreef Roderick2085 het volgende:
zo net ff bandenspanning eindelijk gecontroleerd...![]()
achter zat 2.2 in, naar 2.5
voor zat 1.0 innaar 2.3
sja, voor de volgende keer dus ook maar niet weer een jaar wachten met controlerenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jeutje, lekker gevaarlijk![]()
Jij hebt ook BT-45'ers toch? Ik heb er voor 2.5 in en achter 2.6
Ah.. rijden die een beetje goed?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, voor de volgende keer dus ook maar niet weer een jaar wachten met controleren
ik heb pilot actives eronder... volgens de site van michellin en volgens mijn wph moet er 2.3 voor en 2.5 (en 2.8 met pasagier) achter in... heb ik me dus maar aan gehouden...
Je mag die ook wel laten staan, kies maar welke je de mooiste vindtquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Omdat ik nu een keer de baas kan spelen![]()
Ik ga het vanavond veranderen, nu eventjes een rondje sturen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je mag die ook wel laten staan, kies maar welke je de mooiste vindt![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah.. rijden die een beetje goed?
Volgens Bridgestone moet ik 2,5 voor en 2,8 achter hebben, maar mijn laatste achterband is echt totaal verkeerd afgesleten: geen profiel meer in het midden maar nog genoeg aan de zijkanten. Volgens dealer geeft Bridgestone ook veel te hoge bandenspanningen op.. dus heb er achter nu iets minder in
ja hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:04 schreef Rib-i het volgende:
Luuster, ik heb het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Iedereen die z'n motor weer in de OP wil hebben kan 'm op FOK plaatsen en als je het niet eens bent met de foto die ik gekozen heb moet je het ook laten weten.
Ik ben benieuwd of ik reacties krijg![]()
Erg leuk om te zien!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Prrrrrima ploateke .. Wat voor prof heeft dat plaatje geschoten .. ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef Rib-i het volgende:
Administratie bijgewerkt![]()
Kratjuh
En smakelijk iedereen![]()
doemijdiemaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
Geilquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:10 schreef kratjuh het volgende:
Kheb vanmiddag bij m'n dealert een helmpje gescoord (voor passagiers) .. Daar zag ik toevallig een gebruikt uitlaatje hangen voor een zx-9r uut '00 ...
[afbeelding]
Yoshimura, moet 350 euri kosten ..
Vinden jullie het wat voor mijn fietsje denken jullie ?
is het een ronde of een oval ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zou ut staan op mijn blauwe fiets ?
Kan er niet zo'n goeie voorstelling van krijgen ..
Die rechter?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:10 schreef kratjuh het volgende:
Kheb vanmiddag bij m'n dealert een helmpje gescoord (voor passagiers) .. Daar zag ik toevallig een gebruikt uitlaatje hangen voor een zx-9r uut '00 ...
[afbeelding]
Ovaal dacht ik weet niet zeker......quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
is het een ronde of een oval ?
[afbeelding]
Leuk dat je ermee bezig bentquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
staat goed, zoek maar op zx9r dan kom je er wel een paar tegenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ovaal dacht ik weet niet zeker......
Rond ..
Als ie er na de vakantie nog hangt ga ik 'm wel halen denk ik ...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
staat goed, zoek maar op zx9r dan kom je er wel een paar tegen
dat hakt er ook inquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als ie er na de vakantie nog hangt ga ik 'm wel halen denk ik ...![]()
Al heb ik eigenlijk eerder nieuwe bandjes nodig ..
Mja idd .. Setje bandjes is duurder dan dit dempertje .. Maar ja hoe lang blijft zo'n demper hangen voor die prijs .. Banden kan ik overal wel halen ...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
dat hakt er ook in![]()
moet eerdaags ook een nieuwe achterband![]()
Krijgen jullie nog wel nederlands op school?quote:
Niet echt een nieuwe OP, alleen ploatekes die moeten kloppen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk dat je ermee bezig bent![]()
Maar ga je een geheel nieuwe OP maken dan?
anders hoeft het niet...
The winner takes it allquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:29 schreef hicham het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7525504338912116004&q=supermoto
quote:
Nou, ik weet het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zat bij een jongen in de klas waarvan zijn achternaam Fouradi was, telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
Gawaine
FemaleRebbel
Thanks voor de bijdrages![]()
Bij deze, ouwe foto will do, een betere maakt Rausje wel de 27e van Augustusquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef Rib-i het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nietGoogle eens op Fouradi, zijn aardig wat dingen te vinden. Weet alleen niet of het over dezelfde groep gaat als die jij moet begeleidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, ik heb bij die Brahim Fouradi in de klas gezeten >> klik en scroll stukkie omlaag
1 file gevonden: http://rapidshare.de/file(...)Eerste_Stap.mp3.html
Nog meer: http://www.undergroundrap.nl/index.php?page=content/fouradi
Mzzl, pitte![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nietFouradiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RoiBeur
Ness el Ghiwen
Lemchaheb
Mesnawa
Jil Jillala
in ieder geval niets in de nieuwsgroepen de laatste 50 dagen.![]()
Eej Krat,quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:10 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
mwah, ik was een alu steun aan het buigen maar dat ging zo makkelijk dat ik het morgen maar af maakquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
Gawaine verveelt zich is actief zeg.![]()
![]()
Weltrusten lieve fokkers.![]()
![]()
WTFquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb net een foto naar je gemaild naar het adres uit je profielquote:
Wat doe jequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
Gawaine
FemaleRebbel
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
Gawaine
FemaleRebbel
Wel een mooie foto trouwensquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[afbeelding]
This one will do for now![]()
ik maak binnenkort wel ff een ander piccie
Vertel!! ik lees het morgen welquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
er is op Wiki fok toch een speciaal iets om OPs te parkeren?
Als ie een mooie ronde pijp kan leveren met een mooi diep geluidje, bij voorkeur iets met een dubbele opening achter (wiv hoe je het noemt) .. Wil ik het graag weten ..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Eej Krat,
Ben in gesprek met die gast van die demper. Die Tri Idium, oftewel die verkleurde blauwe kan die niet meer leveren. Wel bijna al het andere.
Dus denk ff na wat je wil en ik kan waarchijnlijk wel een leuk prijs je fixen
http://wiki.fok.nl/index.php/PTAquote:
Mogguhquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:39 schreef hicham het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/PTA
Misschien kun je hier gewoon iets aanmaken?Sowieso staat er niks over motoren in die Wiki
Dus nu is het een kwestie van deze snel vollullen ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Nieuwe OP met nieuwe OPP (Openingspostplaatje) staat al op internet![]()
Waar dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Yepquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus nu is het een kwestie van deze snel vollullen ?
51° 33' NB 5° 5' OLquote:
Waar waar waarquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh![]()
quote:
Veel succes danquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:15 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zich mooi maken![]()
Een paar sollicitatiegesprekken vandaag![]()
Succes!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:15 schreef Rib-i het volgende:
succesquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:15 schreef Rib-i het volgende:
Mwah ik verveel me de pleuris hier dus het zou zo maar eens kunnen gaan lukken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:34 schreef kratjuh het volgende:
Ja met een beetje wilskracht komt dit topic nog wel vol vandaag ..
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef Rib-i het volgende:
Thanks allemaal, en hier staat de nieuwe OP schieten mag, raken niet![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah ik verveel me de pleuris hier dus het zou zo maar eens kunnen gaan lukken.
Hij kan de volgende merken leveren:quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als ie een mooie ronde pijp kan leveren met een mooi diep geluidje, bij voorkeur iets met een dubbele opening achter (wiv hoe je het noemt) .. Wil ik het graag weten ..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:
RichardGie
Makster
Done
[..]
Vertel!! ik lees het morgen wel![]()
![]()
![]()
Wat zit er voor jou in rooie?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij kan de volgende merken leveren:
. IXIL, BSM, AKRAPOVIC, GIANNELLI en COBRA en binnenkort ga ik ook Superpole verkopen
Dus ja, zoek is wat moois uit
Niksquote:
Dat plaatjequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef Rib-i het volgende:
Thanks allemaal, en hier staat de nieuwe OP schieten mag, raken niet![]()
quote:
Ow wacht nu zie ik hetquote:
Sorry, vandaag uurtje te vroeg opgestaanquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij kan de volgende merken leveren:
. IXIL, BSM, AKRAPOVIC, GIANNELLI en COBRA en binnenkort ga ik ook Superpole verkopen
Dus ja, zoek is wat moois uit
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:49 schreef hicham het volgende:
Hmz, ik zie het al. MF is down, daarom post Faithy hier![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:49 schreef hicham het volgende:
Maar wel een goede reden voor mij om eens aan de slag te gaan![]()
Dus we moeten je gewoon elke dag even wakker mailen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef Faithy het volgende:
ik zag hiesj's mailtje net in mn junkmail staan vanochtend en toen dacht ik: ik ga me weer 's melden
Succesquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:15 schreef Rib-i het volgende:
als je me mist welquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus we moeten je gewoon elke dag even wakker mailen?
Ik zal er is een mail tegenaan gooienquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ixil EK7087HM
[afbeelding]
BSM FUTURE EXTREME CARBON
[afbeelding]
Gianelli Homologated Carbon Fiber
Wat mogen deze schatjes kosten ?
Heeft hij geen Yoshimura, Bos of Devil .. ?
De IXIL vind ik nog het mooiste uit het rijtje van hierboven ..
Die Yoshi die de dealer heeft hangen is voor mijn type bike en is gebruikt .. Dus kost 350 euri ... Interessant pijpje dus begrijp ik van jou ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zal er is een mail tegenaan gooien
Yoshi is wel de shit hoorAlleen een beetje prijzig
![]()
Had een RS3 carbon op mijn kawa ZXR400, damn womanTerug schakelen en vlammen spugen en HARD geluid
![]()
die zender hebben we hier ook op staanquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oehoehoehoeeerend hard
Zender? Oh ik luister het op mijn pcquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die zender hebben we hier ook op staan
Zeker interessantquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die Yoshi die de dealer heeft hangen is voor mijn type bike en is gebruikt .. Dus kost 350 euri ... Interessant pijpje dus begrijp ik van jou ?
:^ en toch blijft ze dat ontkennenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:49 schreef hicham het volgende:
Maar wel een goede reden voor mij om eens aan de slag te gaan![]()
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ en toch blijft ze dat ontkennen![]()
toen was ik gelukkig in het kashokquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oehoehoehoeeerend hard
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
toen was ik gelukkig in het kashok
(daar staat dus wel radio aan![]()
)
quote:
Weet jij wat zo'n kreng nieuw moet kosten dan ? Meestal zit hij zelf al goed aan de prijs, en gezien de staat van het dempertje (geen vlekje, geen roest, niks) leek 350 euri me een fatsoenlijke prijs ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Mooie demper![]()
Geloof mij het geluid hieruit is echtDonker in de lage toeren en dan naar F1 kwaliteit in de hoge toeren
![]()
Lul 75 euro van de prijs af en je hebt een prima deal denk ik. Mits de demper in goede staat is heh
Kijk anders ook ff op MP, Speurders en Ebay
Duurquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet jij wat zo'n kreng nieuw moet kosten dan ? Meestal zit hij zelf al goed aan de prijs, en gezien de staat van het dempertje (geen vlekje, geen roest, niks) leek 350 euri me een fatsoenlijke prijs ..
Maar als echte Hollander kan het me niet goedkoop genoeg zijn ..
Bizar hehquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
Volgens dit vergelijkje kostte ie nieuw ¤ 744 ...
Ik ga vanmiddag ff langs ... 300 euri bieden om 'm meteen mee te nemen ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Duur![]()
[..]
Bizar heh
Totaal uit proportie. een stukkie carbon met popnagels en dan 1500 gulden vragen
Maar goed, marktwerking hehWij geilen op Yoshi, yoshi geilt op onze portemonnee = $$$ dokken
Prijs is ook dus, maar goed lul er 50 af
Wil je mij d'r even buiten laten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef kratjuh het volgende:
Maar als echte Hollander kan het me niet goedkoop genoeg zijn ..
ja weet ik veelquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:
RichardGie
Makster
Done
[..]
Vertel!! ik lees het morgen wel![]()
![]()
![]()
Wist wel dat je zou reageren ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wil je mij d'r even buiten laten.
Koop voor mij ff een Alpinestar motorpak wil jequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ff langs ... 300 euri bieden om 'm meteen mee te nemen ..
Ik ben geen geldboom ... En die toko heeft alleen textielen pakjes in maar een paar soorten ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Koop voor mij ff een Alpinestar motorpak wil jeZwart aub
thanks m8
quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ff langs ... 300 euri bieden om 'm meteen mee te nemen ..
Ja maar gister vroeg hij uit z'n hoofd 350 euri ervoor .. En het is eentje precies voor mijn type .. enzo ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik jou was
is een mega geile demper
![]()
maar zou wel als ie niet bereid is om te onderhandelen gewoon weggaaner zijn zat aanbieders van dempers
![]()
Wees hard slapzakquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja maar gister vroeg hij uit z'n hoofd 350 euri ervoor .. En het is eentje precies voor mijn type .. enzo ...
Zal wel zien vanmiddag ... Eigenlijk kan ik 'm niet laten hangen denk ik ...
met die instelling hoef je niet eens te proberen af te dingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja maar gister vroeg hij uit z'n hoofd 350 euri ervoor .. En het is eentje precies voor mijn type .. enzo ...
Zal wel zien vanmiddag ... Eigenlijk kan ik 'm niet laten hangen denk ik ...
Mwoh ik ken 'm wel een beetje .. Kga het wel proberen, maar zie wel ... In ieder geval zijn jullie de eerste die de pics zien ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met die instelling hoef je niet eens te proberen af te dingenals hij merkt dat jij hem graag wil hebben zal hij het hoogste bedrag ervoor vragen,
als ie het idee krijgt dat het jou geen zak uitmaakt is ie misschien iets meer genegen om iets van de prijs af te doen![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Yeah, per direct het salaris wat ik gevraagd had.
![]()
Plus de toezegging voor een contract voor onbepaalde tijd.
![]()
Septemberquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer is de BBQ om het te vieren begin niet weer over die bbq bij Faithy svp ?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
Ook gestolen dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:18 schreef BazzieK het volgende:
Een Moto73 redacteur gebruikt hetzelfde pak als de broertjes.
waarom nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer is de BBQ om het te vieren begin niet weer over die bbq bij Faithy svp ?
PV? Das heul in Den Boschquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
MFwerkt weer lekker mee![]()
dan maar hier![]()
In voor een last-minute-avond-meet![]()
PV 20.00 ofzo![]()
Koop hem nou maarquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mwoh ik ken 'm wel een beetje .. Kga het wel proberen, maar zie wel ... In ieder geval zijn jullie de eerste die de pics zien ..
Teerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
Dirk Janquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef -XX- het volgende:
WhihiLeuke strips
![]()
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/great_escape_1.gif
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/great_escape_2.gif
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/zeikerd.gif
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/de_wens.gif
Ach ja, waarom niet hèquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef Youp het volgende:
vakantie!
ik denk, meld me hier ook nog eens
denk dat de eifel niet zo'n strak plan is met mn herriemachinequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet hè![]()
wrijft het er maar weer in![]()
lijkt wel alsof je band ergens langsaf schuurtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Iemand enig idee wat er met mijn band aan de hand is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Linkerrand, begon met een klein beetje en het wordt steeds ergerLoopt helemaal door in m'n profiel
Kost me zeker een nieuwe band (deze is 3.000 km oud)Heb wel een keer een burnout gedaan terwijl de motor op z'n kant lag, zelfde wat pimber deed voordat z'n motor tegen de stoeprand knalde op het compilatiefilmpje. Sindsdien niet meer de zijkanten geburned en volgens mij zat het er toen ook nog niet op. Misschien 1 streep maar het wordt wel steeds erger
![]()
Vaaaaaaaaaghquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Linkerrand, begon met een klein beetje en het wordt steeds ergerLoopt helemaal door in m'n profiel
Kost me zeker een nieuwe band (deze is 3.000 km oud)Heb wel een keer een burnout gedaan terwijl de motor op z'n kant lag, zelfde wat pimber deed voordat z'n motor tegen de stoeprand knalde op het compilatiefilmpje. Sindsdien niet meer de zijkanten geburned en volgens mij zat het er toen ook nog niet op. Misschien 1 streep maar het wordt wel steeds erger
![]()
krijg je he als je macarodi's ofzoiets er onder legtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hmm... zou kunnen, even controleren morgen of er niet iets is met mijn hugger ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:16 schreef Youp het volgende:
[..]
lijkt wel alsof je band ergens langsaf schuurt
Zijn Pilot Powersquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
krijg je he als je macarodi's ofzoiets er onder legt![]()
![]()
en dan zeuren dat een MPP achterband na 3000km vervangen moet wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... zou kunnen, even controleren morgen of er niet iets is met mijn hugger ofzo
[..]
Zijn Pilot Powers
Zie ik ook bij MF'ers, achterband na 3000 km vervangenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:27 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan zeuren dat een MPP achterband na 3000km vervangen moet wordendat is bij mij normaal
mjah ik gebruik mijn motor ook wel voor woon-werk en andere praktische doeleinden... maar ik heb een 1cilinder hequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie ik ook bij MF'ers, achterband na 3000 km vervangen
Zal wel komen omdat het pure funkilometers zijn bij die mensen, terwijl ik m'n motor ook voor school gebruik en regelmatig lange afstanden rij om uberhaupt op een meet te zijn
Hitte, koudheid, Hitte, koudheidquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
deze banden worden toch ook in nederland verkochtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hitte, koudheid, Hitte, koudheidDan krijg je scheuren!
![]()
Owjaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:48 schreef Youp het volgende:
[..]
deze banden worden toch ook in nederland verkochtals ze dan niet tegen het klimaat zouden kunnen..........
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:53 schreef Youp het volgende:
ik ben even kratje bier en wat onderdeeltjes voor de ktm scoren
gefeliquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
netjesquote:
Smullenquote:
Heb je het nu over die lengte streepen van het burnen op de zijkantquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:42 schreef bwt het volgende:
Heb je het nu over die lengte streepen van het burnen op de zijkant
of
heb je het over die water afvoer goot die een beetje ver*(&(*^& is
dikke poopquote:
Gewoon kopen manquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke poop![]()
[afbeelding]
jammer, jammer dat er duc op staat200 euro hoeft het maar te kosten...
plak er een sticker overheen ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke poop![]()
[afbeelding]
Nicequote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier ga ik toch niet op antwoorden ... zit -XX- op je account ofzooOoOoowwww
Geen zwarte viltstift liggen ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke poop![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier ga ik toch niet op antwoorden ... zit -XX- op je account ofzooOoOoowwww
Hier had je je dus echt niet druk om hoeven maken... hij staat schitterend!!quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier had je je dus echt niet druk om hoeven maken... hij staat schitterend!!Hoe is het geluid?
achja, het begint te wennen hier in dit land...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Kabinet gevallenBen bang dat het volgende kabinet nog kutter zal worden dan het huidige wat wel de trend is de afgelopen jaren.
![]()
![]()
Politiekquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Kabinet gevallenBen bang dat het volgende kabinet nog kutter zal worden dan het huidige wat wel de trend is de afgelopen jaren.
![]()
![]()
Tja het is net alsof je iedere dag keihard in je kont wordt genomen, het went maar het blijft kut.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:54 schreef Youp het volgende:
[..]
achja, het begint te wennen hier in dit land...
Héérlijk !!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier had je je dus echt niet druk om hoeven maken... hij staat schitterend!!Hoe is het geluid?
Zeggiklekkernie ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool, toch maar gekocht
![]()
wat was dat leuke prijsje ?![]()
Je kan het Ducati plaatje er wel afslopen toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goedkoopik kan ze wel andersom monteren natuurlijk
(met duc etc.. naar binnen dus)
Oeh dandyquote:
sommige mensen vinden dat fijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja het is net alsof je iedere dag keihard in je kont wordt genomen, het went maar het blijft kut.
En of!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jahaa dat is wat anders dan breezers en handtasjes he![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
En of!En als ze handtasjes nog gaan verbieden ook!, dan dan!
![]()
BreezersIELHHH Wie eet dat nou!
Dat lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Héérlijk !!
Binnenkort maar 's een meet organiseren, dan kunnen jullie het uit eerste hand ervaren ..
[..]
Zeggiklekkernie ...
295
beetje cheap wordt het dan hequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je kan het Ducati plaatje er wel afslopen toch?![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Héérlijk !!
Binnenkort maar 's een meet organiseren, dan kunnen jullie het uit eerste hand ervaren ..
[..]
Zeggiklekkernie ...
295
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |