Hmm... zou kunnen, even controleren morgen of er niet iets is met mijn hugger ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:16 schreef Youp het volgende:
[..]
lijkt wel alsof je band ergens langsaf schuurt
Zijn Pilot Powersquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
krijg je he als je macarodi's ofzoiets er onder legt![]()
![]()
en dan zeuren dat een MPP achterband na 3000km vervangen moet wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... zou kunnen, even controleren morgen of er niet iets is met mijn hugger ofzo
[..]
Zijn Pilot Powers
Zie ik ook bij MF'ers, achterband na 3000 km vervangenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:27 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan zeuren dat een MPP achterband na 3000km vervangen moet wordendat is bij mij normaal
mjah ik gebruik mijn motor ook wel voor woon-werk en andere praktische doeleinden... maar ik heb een 1cilinder hequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie ik ook bij MF'ers, achterband na 3000 km vervangen
Zal wel komen omdat het pure funkilometers zijn bij die mensen, terwijl ik m'n motor ook voor school gebruik en regelmatig lange afstanden rij om uberhaupt op een meet te zijn
Hitte, koudheid, Hitte, koudheidquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Iemand enig idee wat er met mijn band aan de hand is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Linkerrand, begon met een klein beetje en het wordt steeds ergerLoopt helemaal door in m'n profiel
Kost me zeker een nieuwe band (deze is 3.000 km oud)Heb wel een keer een burnout gedaan terwijl de motor op z'n kant lag, zelfde wat pimber deed voordat z'n motor tegen de stoeprand knalde op het compilatiefilmpje. Sindsdien niet meer de zijkanten geburned en volgens mij zat het er toen ook nog niet op. Misschien 1 streep maar het wordt wel steeds erger
![]()
deze banden worden toch ook in nederland verkochtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hitte, koudheid, Hitte, koudheidDan krijg je scheuren!
![]()
Owjaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:48 schreef Youp het volgende:
[..]
deze banden worden toch ook in nederland verkochtals ze dan niet tegen het klimaat zouden kunnen..........
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:53 schreef Youp het volgende:
ik ben even kratje bier en wat onderdeeltjes voor de ktm scoren
gefeliquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Yeah, per direct het salaris wat ik gevraagd had.
![]()
Plus de toezegging voor een contract voor onbepaalde tijd.
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Linkerrand, begon met een klein beetje en het wordt steeds ergerLoopt helemaal door in m'n profiel
Kost me zeker een nieuwe band (deze is 3.000 km oud)Heb wel een keer een burnout gedaan terwijl de motor op z'n kant lag, zelfde wat pimber deed voordat z'n motor tegen de stoeprand knalde op het compilatiefilmpje. Sindsdien niet meer de zijkanten geburned en volgens mij zat het er toen ook nog niet op. Misschien 1 streep maar het wordt wel steeds erger
![]()
netjesquote:
Smullenquote:
Heb je het nu over die lengte streepen van het burnen op de zijkantquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:42 schreef bwt het volgende:
Heb je het nu over die lengte streepen van het burnen op de zijkant
of
heb je het over die water afvoer goot die een beetje ver*(&(*^& is
dikke poopquote:
Gewoon kopen manquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke poop![]()
[afbeelding]
jammer, jammer dat er duc op staat200 euro hoeft het maar te kosten...
plak er een sticker overheen ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke poop![]()
[afbeelding]
Nicequote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier ga ik toch niet op antwoorden ... zit -XX- op je account ofzooOoOoowwww
Geen zwarte viltstift liggen ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke poop![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Yeah, per direct het salaris wat ik gevraagd had.
![]()
Plus de toezegging voor een contract voor onbepaalde tijd.
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier ga ik toch niet op antwoorden ... zit -XX- op je account ofzooOoOoowwww
Hier had je je dus echt niet druk om hoeven maken... hij staat schitterend!!quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier had je je dus echt niet druk om hoeven maken... hij staat schitterend!!Hoe is het geluid?
achja, het begint te wennen hier in dit land...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Kabinet gevallenBen bang dat het volgende kabinet nog kutter zal worden dan het huidige wat wel de trend is de afgelopen jaren.
![]()
![]()
Politiekquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Kabinet gevallenBen bang dat het volgende kabinet nog kutter zal worden dan het huidige wat wel de trend is de afgelopen jaren.
![]()
![]()
Tja het is net alsof je iedere dag keihard in je kont wordt genomen, het went maar het blijft kut.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:54 schreef Youp het volgende:
[..]
achja, het begint te wennen hier in dit land...
Héérlijk !!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier had je je dus echt niet druk om hoeven maken... hij staat schitterend!!Hoe is het geluid?
Zeggiklekkernie ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool, toch maar gekocht
![]()
wat was dat leuke prijsje ?![]()
Je kan het Ducati plaatje er wel afslopen toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goedkoopik kan ze wel andersom monteren natuurlijk
(met duc etc.. naar binnen dus)
Oeh dandyquote:
sommige mensen vinden dat fijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja het is net alsof je iedere dag keihard in je kont wordt genomen, het went maar het blijft kut.
En of!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jahaa dat is wat anders dan breezers en handtasjes he![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
En of!En als ze handtasjes nog gaan verbieden ook!, dan dan!
![]()
BreezersIELHHH Wie eet dat nou!
Dat lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Héérlijk !!
Binnenkort maar 's een meet organiseren, dan kunnen jullie het uit eerste hand ervaren ..
[..]
Zeggiklekkernie ...
295
beetje cheap wordt het dan hequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je kan het Ducati plaatje er wel afslopen toch?![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Héérlijk !!
Binnenkort maar 's een meet organiseren, dan kunnen jullie het uit eerste hand ervaren ..
[..]
Zeggiklekkernie ...
295
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |