Krijgen jullie nog wel nederlands op school?quote:
Niet echt een nieuwe OP, alleen ploatekes die moeten kloppen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk dat je ermee bezig bent![]()
Maar ga je een geheel nieuwe OP maken dan?
anders hoeft het niet...
The winner takes it allquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:29 schreef hicham het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7525504338912116004&q=supermoto
quote:
Nou, ik weet het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zat bij een jongen in de klas waarvan zijn achternaam Fouradi was, telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Administratie bijgewerkt![]()
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
Gawaine
FemaleRebbel
Iedereen die z'n motor weer in de OP wil hebben kan 'm op FOK plaatsen en als je het niet eens bent met de foto die ik gekozen heb moet je het ook laten weten.
Thanks voor de bijdrages![]()
Bij deze, ouwe foto will do, een betere maakt Rausje wel de 27e van Augustusquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef Rib-i het volgende:
Iedereen die z'n motor weer in de OP wil hebben kan 'm op FOK plaatsen en als je het niet eens bent met de foto die ik gekozen heb moet je het ook laten weten.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nietGoogle eens op Fouradi, zijn aardig wat dingen te vinden. Weet alleen niet of het over dezelfde groep gaat als die jij moet begeleidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, ik heb bij die Brahim Fouradi in de klas gezeten >> klik en scroll stukkie omlaag
1 file gevonden: http://rapidshare.de/file(...)Eerste_Stap.mp3.html
Nog meer: http://www.undergroundrap.nl/index.php?page=content/fouradi
Mzzl, pitte![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nietFouradiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RoiBeur
Ness el Ghiwen
Lemchaheb
Mesnawa
Jil Jillala
in ieder geval niets in de nieuwsgroepen de laatste 50 dagen.![]()
Eej Krat,quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:10 schreef kratjuh het volgende:
Kheb vanmiddag bij m'n dealert een helmpje gescoord (voor passagiers) .. Daar zag ik toevallig een gebruikt uitlaatje hangen voor een zx-9r uut '00 ...
[afbeelding]
Yoshimura, moet 350 euri kosten ..
Vinden jullie het wat voor mijn fietsje denken jullie ?
mwah, ik was een alu steun aan het buigen maar dat ging zo makkelijk dat ik het morgen maar af maakquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
Gawaine verveelt zich is actief zeg.![]()
![]()
Weltrusten lieve fokkers.![]()
![]()
WTFquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier een compilatie van vandaag. We waren nog bezig met opwarmen dus het kan beter, maar toen kwam die agent dusDaarna zijn we opgerot, geen boete gekregen trouwens BazzieK
Verder niet de moeite genomen om er wat moois van te maken, heb alleen ff de 'goede' stukken achter elkaar geplakt en gecomprimeerd, geen zin om er nog mooie overloopjes in te maken etc.
Ik heb net een foto naar je gemaild naar het adres uit je profielquote:
Wat doe jequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
Gawaine
FemaleRebbel
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
BazzieK
Fulcrum_X
Roderick2085
Gawaine
FemaleRebbel
Wel een mooie foto trouwensquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[afbeelding]
This one will do for now![]()
ik maak binnenkort wel ff een ander piccie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |