Zal ik maar weer wat plaatjes van motorfreaks hier posten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Lijp
Ook een lekker circuit hier in de buurt, jammer dat ik de cam nog niet op de motor kan doen om het met jullie te delen![]()
En die agent was dik chagrijnig, begon idd gelijk over streetracing, motor in beslag nemen, 750 euro boete betalen, rijbewijs innemen etc. etc. Damn damn damn, wat een lul.
Zo erg heb ik ze gewoon nog nooit gehad, maar het zal idd gewoon aan dat wijf op de achterbank hebben gelegen, moet gewoon bijna welIk stond gewoon perplex van zijn chantage achtige manier van praten.
Even kijken wat er op film staat![]()
Makster, ze hebben toch wel vaker geprobeerd je auto anaal te betreden? Wat heb jij?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
Holadieheej
Kut van je auto Makster, maar je hebt het toch aardig goedgemaakt met je Raptor
@OPM, ik denk toch beter pijpjes onder de kont ipv onder de motorVind het kontje wel erg dun zo maar er moet natuurlijk ook nog een kentekenplaat + achterlicht etc. op
Net ff gemeet hier in Amsterdam met wat kutstudenten die ook in Amsterdam studeren. Beetje kloten op het industrieterrein zit pimber donuts te maken terwijl de politie net aan kwam rijdenWas nog een chagrijnige ook. Boos, lullen over streetracen
en stunten [afbeelding] Alleen maar ja geknikt want dat was niet het moment om er tegenin te gaan
Zal waarschijnlijk wel chagrijnig zijn geweest omdat ie een verlaten plek zocht om de blondine die op de achterbank zat () te batsen en ons vervolgens daar te vinden ...
Stoerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Voornamelijk Portugees en Frans, maar Engels tegenwoordig ook.![]()
Ik ken de manier van werken. Heb het ooit eens gehad bij een alcoholcontrole. Ik drink niet en de agent vond het nodig om een APK-keuring uit te voeren. Hij had iets gevonden, daar schreef hij een procesverbaal voor maar die is geseponeerd omdat het een alcoholcontrole wasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Lijp
Ook een lekker circuit hier in de buurt, jammer dat ik de cam nog niet op de motor kan doen om het met jullie te delen![]()
En die agent was dik chagrijnig, begon idd gelijk over streetracing, motor in beslag nemen, 750 euro boete betalen, rijbewijs innemen etc. etc. Damn damn damn, wat een lul.
Zo erg heb ik ze gewoon nog nooit gehad, maar het zal idd gewoon aan dat wijf op de achterbank hebben gelegen, moet gewoon bijna welIk stond gewoon perplex van zijn chantage achtige manier van praten.
Even kijken wat er op film staat![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Ik ken de manier van werken. Heb het ooit eens gehad bij een alcoholcontrole. Ik drink niet en de agent vond het nodig om een APK-keuring uit te voeren. Hij had iets gevonden, daar schreef hij een procesverbaal voor maar die is geseponeerd omdat het een alcoholcontrole was![]()
ze kunnen je ook echt voor alles bekeuren wat ze maar willenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
Lapo![]()
[..]
Zal ik maar weer wat plaatjes van motorfreaks hier posten?![]()
In dit geval was het wettelijk gezien gewoon terecht, youssef was aan het raggen op de openbare weg. Maar het ging meer om de manier waarop die agent zich droegquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze kunnen je ook echt voor alles bekeuren wat ze maar willen![]()
heeft niks met veiligheid te maken
is gewoon graaien van de burger
![]()
quote:
Hij had het over streetracing (klonk stoer voor die chick achterinquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef hicham het volgende:
In dit geval was het wettelijk gezien gewoon terecht, youssef was aan het raggen op de openbare weg. Maar het ging meer om de manier waarop die agent zich droegPlus dat we het ook nog eens aan het raggen waren op een verlaten plek, dus hij kon het best door de vingers zien
Moet toch ergens geld vandaan halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
Straks is BazzieK ons agentje en gaat hij entree vragen voor een FOK MC stuntvoorstelling
Je wil je moto echt zo snel mogelijk mollen he gezien dat filmpjequote:Op woensdag 28 juni 2006 00:31 schreef worldpimber het volgende:![]()
Dat stuk ook dat die rood gelederde zit te blaten
Welke jij wil plaatsenquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef bwt het volgende:
bedoel je deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Alfaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef worldpimber het volgende:
Makster, ze hebben toch wel vaker geprobeerd je auto anaal te betreden? Wat heb jij?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:04 schreef Rib-i het volgende:
Luuster, ik heb het volgende:
Worldbeater
Worldpimber
Hicham
Kratjuh
Mercy
Rausdouwer
BWT
Iedereen die z'n motor weer in de OP wil hebben kan 'm op FOK plaatsen en als je het niet eens bent met de foto die ik gekozen heb moet je het ook laten weten.
Ik ben benieuwd of ik reacties krijg![]()
Mogguhquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
ik zou dan graag deze willen![]()
[afbeelding]
Misschien mis ik iets maar er is toch al een OP?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:46 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het veranderd, ergens moet ik nog webspace hebben daar zet ik de OP in. Als iemand een mooie compilatie kan en wil maken maken dan kan ik die ook erin zetten.
Ja & nee, de huidige OP is niet meer "up to date".quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets maar er is toch al een OP?
I know maar dan updateren we die toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja & nee, de huidige OP is niet meer "up to date".
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar dan updateren we die toch?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef BazzieK het volgende:
Ook 140 gereden op de vluchtstrook, wilde harder maar medelesser voor me reed niet door![]()
Feauxteauxquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:44 schreef dribbel79 het volgende:
Ahaa, donkere vizier is binnen, nice one!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier een compilatie van vandaag. We waren nog bezig met opwarmen dus het kan beter, maar toen kwam die agent dusDaarna zijn we opgerot, geen boete gekregen trouwens BazzieK
Verder niet de moeite genomen om er wat moois van te maken, heb alleen ff de 'goede' stukken achter elkaar geplakt en gecomprimeerd, geen zin om er nog mooie overloopjes in te maken etc.
moet jij niet iedere dag vroeg opquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Teringzooi, niet 's avonds meeten als je de volgende dag weer vroeg op moet
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |