Frankrijk speelde beter dan eerst, hoewel je niet zou weten hoe het zou verlopen wanneer Frankrijk die onterechte vrije trap kreeg. Maargoed dit doet er verder niet toe uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben hier bijzonder benieuwd naar Frankrijk heeft me tegen spanje positief verrast na de abominabel slechte poulewedstrijden Ze stonden goed en de vorm begint net op tijd terug te keren. Ik denk dat de Brazilianen het heel erg moeilijk gaan krijgen en dat de Fransen hier met een beetje geluk wel eens zouden kunnen gaan winnen. Ze hebben al eens bewezen het te kunnen.
Niet overdrijven hoor. Brazilië heeft ook het geluk dat Ghana zoveel scherpte voorin mistte. Ja en als Ghana voorin wat doeltreffender was was het 6-3 geworden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Brazilië niet echt geweldig spelen maar freewheelend walsden ze over Ghana heen. Met minder egoïsme was het 6-0 geworden. Hun individuele kwaliteit is zo groo0t dat ze de bal het werk laten doen zonder te rennen in 30 graden hitte. Velen verwarren dat met laag tempo. Maar de bal gaat sneller dan de tegenstander wil.
Frankrijkl heeft me verrast vanavond. Speelden een geweldige tweede helft tegen Spanje, en Zidane blijft een fenomeen. Nu Henry nog en we krijgen een geweldige wedstrijd.
Ja, dat is ook een manier om de boel recht te pratenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Brazilië niet echt geweldig spelen maar freewheelend walsden ze over Ghana heen. Met minder egoïsme was het 6-0 geworden. Hun individuele kwaliteit is zo groo0t dat ze de bal het werk laten doen zonder te rennen in 30 graden hitte. Velen verwarren dat met laag tempo. Maar de bal gaat sneller dan de tegenstander wil.
Net als in de finale van 1998 zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef Corksterr het volgende:
Ronaldo gaat schitteren tegen Frankrijk.![]()
![]()
Ja, idd. Dat ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef Soul79 het volgende:
Eerder voor Brazilië zou ik zeggen.
Het is wel te hopen ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ondanks het spel dat Brazilië liet zien gaan ze toch makkelijk winennn.
Misschien omdat ze toch niet helemaal brengen wat er van te voren verwacht werd. Als je kijkt welke spelers ze hebben en hoe ze tot nu toe spelen is het erg teleurstellend. En waarschijnlijk speelt het aantal keren dat ze wereldkampioen zijn geworden ook wel mee bij velen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Frankrijk als een van de weinige ploegen de body heeft om Brazilie te verslaan (samen met Argentinie wellicht).
Ik hoop op een spannende wedstrijd.
Waarom gunnen veel mensen de Brazilianen het trouwens niet meer? Omdat ze al zo hebben gewonnen? Of is het iets anders?
Daar zit wel iets in. Mij hebben ze tot nu toe ook nog niet echt enorm kunnen bekoren en steeds dezelfde winnaar is saai.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Misschien omdat ze toch niet helemaal brengen wat er van te voren verwacht werd. Als je kijkt welke spelers ze hebben en hoe ze tot nu toe spelen is het erg teleurstellend. En waarschijnlijk speelt het aantal keren dat ze wereldkampioen zijn geworden ook wel mee bij velen.
Omdat ze voor ieder WK steeds ongebreideld de hemel in worden geprezen door een massa kritiekloze dwepers, wat gepaard gaat met een stuitende minachting voor andere landen, in de trant van 'de Brazilianen zullen met schitterend sambavoetbal de rest van de wereld eens even laten zien hoe het moet'.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Waarom gunnen veel mensen de Brazilianen het trouwens niet meer? Omdat ze al zo vaak hebben gewonnen? Of is het iets anders?
Het echte sambavoetbal kwam ten einde toen Brazilie op het WK van 1982 werd uitgeschakeld door Italie, zoals al eerder gezegd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Omdat ze voor ieder WK steeds ongebreideld de hemel in worden geprezen door een massa kritiekloze dwepers, wat gepaard gaat met een stuitende minachting voor andere landen, in de trant van 'de Brazilianen zullen met schitterend sambavoetbal de rest van de wereld eens even laten zien hoe het moet'.
En dat terwijl ze al 20 jaar ieder WK ordinair countervoetbal spelen, met dit jaar als dieptepunt. Ik vind het echt schandalig: ze hebben zoveel talent en de hele wereld verlangt naar hun spel, maar ze zetten werkelijk geen stap teveel. Als ze zouden proberen en het lukt niet zou het niet erg zijn, maar ze proberen het niet eens. Wat dan weer met de mantel der liefde wordt bedekt, zo van 'ze houden zich bewust in om zich te sparen'. Te sparen waarvoor? Het feest in Rio na de finale?![]()
Als ze zouden spelen zoals vorig jaar op de Confederations Cupmogen ze van mij gewoon wereldkampioen worden. Maar dit
![]()
Mwoah, ze verloren toen omdat de Italianen fantastisch speelden, niet zozeer doordat hun spelopvatting gekraakt werd door Italië. In 1986 speelden ze in wezen hetzelfde, met dezelfde bondscoach, alleen was het talent gewoon minder exceptioneel zodat het spel minder uit de verf kwam.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het echte sambavoetbal kwam ten einde toen Brazilie op het WK van 1982 werd uitgeschakeld door Italie, zoals al eerder gezegd.
De kanaries zagen toen ook in dat ze meest moesten met de evolutie van het moderne voetbal.
Denk het ook. Nu gaan ze echt spelen....met die finale van '98 in hun achterhoofd, wordt het een mooie pot..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef Gelderland het volgende:
Brazilië zal steeds iets meer brengen... ik verwacht winst voor Brasil..
hetzelfde kan je ook over brazilië zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:53 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had de Braziliaanse verdediging zwakker ingeschat. Tot op heden hebben ze alleen een doelpunt van Japan tegen gehad. Dit zal waarschijnlijk wel de zwaarste tegenstand worden voor Brazilie, al weet je het maar nooit met Frankrijk.
Nee Brazilië speelt goedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
Als dat baggerfrankrijk nou vanavond ook nog wint kijk ik niet meer. Kuttoernooi.
tvp!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:48 schreef Soul79 het volgende:
Ik zie Brazilië niet scoren tegen de Franse verdediging, tenminste niet als ze zo spelen als in de voorgaande wedstrijden.
En de Braziliaanse verdediging is dan wel zwak, maar Henry staat volkomen geïsoleerd en Zidane speelt gewoon een tempo lager dan vroeger. De Fransen zie ik dus ook niet scoren.
Ik heb dus geen idee![]()
ik ook nietquote:
Zelfde gedachte hierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef DikkeDiarree het volgende:
1 van de 2 gaat eruit.
Dat scheelt.
Gun het ze geen van beiden.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk volkslied is dat toch van Frankrijk
Da's ook het enige aan Frankrijk wat me vrolijk stemt....quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk volkslied is dat toch van Brazilie.
5 stuks voor Brazil... Ronaldinho komt losquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk toch wat doelpunten vandaag.
Oranje is Nederlandquote:
Ik word een beetje moe van jequote:
M'n vriendinquote:
Ik bedoel wie speelt er niet doordat hij speelt heb de voorbeschouwing gemist.quote:
dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb het gevoel dat we hier minder topics nodig gaan hebben dan bij Por-Eng
Rikequote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ronaldinho... gooi je haar los en maak Barthez gek(en jaloers
)
Alles voor je sponsor doen hequote:
gaat om de geldjes hequote:
ik moest lachenquote:
De Braziliaan die een gebit heeft waar Bonfire jaloers op isquote:
Ik doe niet veel anders tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ga eens een kamer zoeken in Groningen.
Deze kerel:quote:
quote:The national anthems The Marseillaise is great as ever. Brazil's quick-step number is equally evocative, bringing to mind military juntas, cities made entirely out of concrete, and people with wide collars performing bad jazz covers of Antonio Carlos Jobim standards... hold on... no, Copacabana beach is what I meant.
And we're off! And nothing's happening yet!
ik moest lachen om jouw opmerkingquote:
tweeling... de ene heeft al het tandvlees gekregen, de ander al het vetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:10 schreef snellejelle het volgende:
ronaldo en ronaldinho dat zijn toch dezelfde?
zoek het verschilquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:10 schreef snellejelle het volgende:
ronaldo en ronaldinho dat zijn toch dezelfde?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Lucio heeft er nu al een hard hoofd in![]()
Brazilie gaat gewoon winnen.quote:
Hij is aan het rampenerenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:13 schreef Joeriii het volgende:
Zag je dat vet van Ronaldo heen en weer gaan![]()
quote:7 min: Ze Roberto goes on a meandering run through straight through the centre of the field. It's quite impressive until he loses control. Zidane then picks the ball up and sprays a 50-yard ball towards Henry, who is sadly only 30 yards away from him.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Is die Ribery bij zijn geboorte in een pan frituurvet gevallen eigenlijk
Ronaldo tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Is die Ribery bij zijn geboorte in een pan frituurvet gevallen eigenlijk
Oh ok, dan heeft Ribery het vet toen in zijn gezicht gekregenquote:
En een McDonalds in zijn tuin laten bouwenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef Houniet het volgende:
ronaldo heeft meet dar frituurvet opgedronken
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef Houniet het volgende:
ronaldo heeft meet dar frituurvet opgedronken
Frankrijk natuurlijk, duh.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens voor wie jullie zijn
vulturequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Het wachten is op de eerste vette actie van Ronaldo![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Het wachten is op de eerste vette actie van Ronaldo![]()
Hij's goed ingevetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:18 schreef SpiceP het volgende:
Nou, Ronaldo loopt gesmeerd vandaag.....
De meningen zijn natuurlijk verdeeld, ik ben voor de Fransenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En hij ziet er krokant uit met dat kleurtjequote:
Als hij er mee wegkomt gaat ie erin ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
Gaat Henry vandaag weer het wereldrecord buitenspel lopen verbeteren?
Hoe durf jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik blijf bij Brasil
Nee van Cafu die alleen speelt dankzij zijn reputatie net als Carlos. Over de top maar de coach is te laf om anderen in te zetten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:21 schreef Falco het volgende:
Slechte pass weer van de Brazilianen
Cafu is de grote baas he.. die passeer je niet, da's cultuur daarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee van Cafu die alleen speelt dankzij zijn reputatie net als Carlos. Over de top maar de coach is te laf om anderen in te zetten.
Sportiviteit zelvequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:24 schreef snellejelle het volgende:
Cafu
meest bestrafde speler op een WK ooit
als de scheidsrechter niet kijkt welquote:
Hij moest de eerste helft zonder overtreding blijven volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft Lucio het record nu niet gehaald?
Duitsland had toch al gespeeld?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef SpiceP het volgende:
[..]
StoerBen je zometeen ook voor Duitsland?
Met twee minuten nèt wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft Lucio het record nu niet gehaald?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef SpiceP het volgende:
[..]
StoerBen je zometeen ook voor Duitsland?
Oh ja, wat interesseert mij wie dat wint. Deze wedstrijd interesseert me ook niet veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Duitsland moet zo tegen Italië in de halve finale.
Waarom kijk je dan in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, wat interesseert mij wie dat wint. Deze wedstrijd interesseert me ook niet veel.
hij had 23 minuten nodigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moest de eerste helft zonder overtreding blijven volgens mij.
En? Moet 'ie er nog 3 maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Ronaldo als topscorer gepoold
Dat is het hele wk al Golfert, dus dat had je ook van deze wedstrijd al kunnen verwachtenquote:
Ik vind het wel grappig, maar boeit me niet wie er wintquote:
ik zit niet op msnquote:
En dat zonder Ivanov.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:24 schreef SpiceP het volgende:
Cafu verbreekt gelijk het gelekaarten record op het wk
Hij zat ernaastquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
De keeper stond op het verkeerde been
[afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze kijkt om te kunnen posten natuurlijk
ik ook
is dat koosquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
De keeper stond op het verkeerde been
[afbeelding]
Ok maar ik denk dan: hou dan je handen in je broekje en toets er geen letters mee in op een forumquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?Een vrouw die naar mannen kijkt?
Doe normaal, ze zijn allemaal lelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?Een vrouw die naar mannen kijkt?
er is ook een punnik-topicquote:
Je kijkt liever naar testbeeld?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe normaal, ze zijn allemaal lelijk
Alle mannen zijn lelijk? Je bent dus pot?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De mannen in deze teamsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alle mannen zijn lelijk? Je bent dus pot?
22 mannen en je vind ze allemaal lelijk, hoe bedoel je kieskeurig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kerels :(quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alle mannen zijn lelijk? Je bent dus pot?
heel vreemd maar ik word er ook niet opgewonden vanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef Solidius het volgende:
[..]
22 mannen en je vind ze allemaal lelijk, hoe bedoel je kieskeurig.
Als heterosexuele man ligt het anders hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heel vreemd maar ik word er ook niet opgewonden van![]()
Ah ze heeft dus nog geen goede pik gehad.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah ze heeft dus nog geen goede pik gehad.
Nou echt welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij bewijst dat je geen pot bent. Lief he.
Laten we het hopen van niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef SpiceP het volgende:
Wordt weer zo'n verrassende 0-0 penalty beslissende wedstrijd geloof ik
Teveel Braziliaanse koffie opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Snoeks hou eens even 5 seconden je waffel dicht.
Je lijkt wel een spraakwaterval vandaag.
Ik heb al de hele avond het idee dat je met afgeplakte ogen zit te kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie lullen teveel, ik vergeet helemaal tv te kijken
Valt toch niets te beleven op tvquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie lullen teveel, ik vergeet helemaal tv te kijken
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Houniet het volgende:
we krijgen toch niet weer een verlenging he
Is het al rust dan? Jankertquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Houniet het volgende:
Het is een doodsaai WK dus ik denk het wel ja...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Houniet het volgende:
Oe ah ed de goeyquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:38 schreef Houniet het volgende:
ah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |