Doe normaal, ze zijn allemaal lelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?Een vrouw die naar mannen kijkt?
er is ook een punnik-topicquote:
Je kijkt liever naar testbeeld?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe normaal, ze zijn allemaal lelijk
Alle mannen zijn lelijk? Je bent dus pot?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De mannen in deze teamsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alle mannen zijn lelijk? Je bent dus pot?
22 mannen en je vind ze allemaal lelijk, hoe bedoel je kieskeurig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kerels :(quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alle mannen zijn lelijk? Je bent dus pot?
heel vreemd maar ik word er ook niet opgewonden vanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef Solidius het volgende:
[..]
22 mannen en je vind ze allemaal lelijk, hoe bedoel je kieskeurig.
Als heterosexuele man ligt het anders hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heel vreemd maar ik word er ook niet opgewonden van![]()
Ah ze heeft dus nog geen goede pik gehad.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah ze heeft dus nog geen goede pik gehad.
Nou echt welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij bewijst dat je geen pot bent. Lief he.
Laten we het hopen van niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef SpiceP het volgende:
Wordt weer zo'n verrassende 0-0 penalty beslissende wedstrijd geloof ik
Teveel Braziliaanse koffie opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Snoeks hou eens even 5 seconden je waffel dicht.
Je lijkt wel een spraakwaterval vandaag.
Ik heb al de hele avond het idee dat je met afgeplakte ogen zit te kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie lullen teveel, ik vergeet helemaal tv te kijken
Valt toch niets te beleven op tvquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie lullen teveel, ik vergeet helemaal tv te kijken
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Houniet het volgende:
we krijgen toch niet weer een verlenging he
Is het al rust dan? Jankertquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Houniet het volgende:
Het is een doodsaai WK dus ik denk het wel ja...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Houniet het volgende:
Oe ah ed de goeyquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:38 schreef Houniet het volgende:
ah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |