Wat wil je nou horen dan "Nee, dat is niet normaal"quote:
De waarheid lieverquote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen dan "Nee, dat is niet normaal"
Tjonge, moeilijk hoor![]()
En als je wakker bent dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:46 schreef MrSASO het volgende:
Leuk verhaal op dit tijdstip nog, bij mij zeggen ze altijd nee ga door, het is heerlijk.![]()
Ik ben altijd selectief. Maar kan van te voren niet ruiken of die zulke stunts uithaalt hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:47 schreef michiel_merk het volgende:
je maakt gewoon verkeerde keuzes , was je dronken en niet selectief ?
Ja, right back at youquote:
Nee, de kerels die dat doen heb ik t overquote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus die éne gast heeft een heel beeld voor jou gefixt van álle 'kerels'? Ik weet genoeg.
kijk ik neem meestal dames van (plusminius)23 tot 27 weet ik zeker dat het goed zit mijn ervaring is dat het leeftijdsgebonden isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben altijd selectief. Maar kan van te voren niet ruiken of die zulke stunts uithaalt he
Onzeker, lopen genoeg meiden achter m aan. Dus dacht ik die heeft vast genoeg gesekst, dus word ik iig niet teleur gesteld. Guess againquote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
kijk ik neem meestal dames van (plusminius)23 tot 27 weet ik zeker dat het goed zit mijn ervaring is dat het leeftijdsgebonden isvan iemand die erg onzeker is weet je al dat het niks gaat worden
![]()
Dus als de vrouw geen zin heeft vinden mannen dat je gewoon door mag drukken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:54 schreef MrSASO het volgende:
Serieus antwoord dan maar.
Die gast had gewoon zin in sex en geen gezeik, hij dacht zeker te weten dat je geen pijn had maar eerder dat je geen zin meer had.
En die jongen wel dus is hij gewoon doorgegaan.
Of mischien kickt hij op smekende vrouwen.
Jezus, meid, maak een behoorlijke OP. Dit oogt totaal niet serieus, ik moest me dwingen er normaal op in te gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En ik zei jou op te tieften naar ONZ![]()
Als je geen serieuze antwoorden kan geven ga dan weg![]()
Sommige wel ja, andere weer zijn gewoon te geil om te stoppen en die stoten gewoon door.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus als de vrouw geen zin heeft vinden mannen dat je gewoon door mag drukken?![]()
waarom geef je geen duidelijk signaal dan ?mn ex deed dat welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus als de vrouw geen zin heeft vinden mannen dat je gewoon door mag drukken?![]()
Waarom duwde je hem niet van je af??quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:58 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Zal zo meteen wel mn best doen voor een OP. Ben nu nog boos en aangeschoten
Hoe ga ik met mn minnaar om? Ik zeg gewoon dat het pijn doet, en zei het nog een keer, en meneer drukt m dr gewoon in met de woorden " t is zo lekker dus"
Misschien voordien wat duidelijker zijn dan, dit klinkt als een bezopen/stonede sexsessie. Wat verwacht je dan? Beide door een grens heen en hij misschien iets meer. Ik snap de escalatie wel eigenlijk.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:58 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Zal zo meteen wel mn best doen voor een OP. Ben nu nog boos en aangeschoten
Hoe ga ik met mn minnaar om? Ik zeg gewoon dat het pijn doet, en zei het nog een keer, en meneer drukt m dr gewoon in met de woorden " t is zo lekker dus"
Ik word hoogstens aangeschoten en doe niet aan drugs. Ik heb mn OP nu veranderd, zo moet ie toch duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 06:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien voordien wat duidelijker zijn dan, dit klinkt als een bezopen/stonede sexsessie. Wat verwacht je dan? Beide door een grens heen en hij misschien iets meer. Ik snap de escalatie wel eigenlijk.....
Mja, toch kan ik me niet aan het idee onttrekken dat er meer speelt, maar goed dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 06:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik word hoogstens aangeschoten en doe niet aan drugs. Ik heb mn OP nu veranderd, zo moet ie toch duidelijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |