Hoe durf jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik blijf bij Brasil
Nee van Cafu die alleen speelt dankzij zijn reputatie net als Carlos. Over de top maar de coach is te laf om anderen in te zetten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:21 schreef Falco het volgende:
Slechte pass weer van de Brazilianen
Cafu is de grote baas he.. die passeer je niet, da's cultuur daarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee van Cafu die alleen speelt dankzij zijn reputatie net als Carlos. Over de top maar de coach is te laf om anderen in te zetten.
Sportiviteit zelvequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:24 schreef snellejelle het volgende:
Cafu
meest bestrafde speler op een WK ooit
als de scheidsrechter niet kijkt welquote:
Hij moest de eerste helft zonder overtreding blijven volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft Lucio het record nu niet gehaald?
Duitsland had toch al gespeeld?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef SpiceP het volgende:
[..]
StoerBen je zometeen ook voor Duitsland?
Met twee minuten nèt wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft Lucio het record nu niet gehaald?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef SpiceP het volgende:
[..]
StoerBen je zometeen ook voor Duitsland?
Oh ja, wat interesseert mij wie dat wint. Deze wedstrijd interesseert me ook niet veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Duitsland moet zo tegen Italië in de halve finale.
Waarom kijk je dan in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, wat interesseert mij wie dat wint. Deze wedstrijd interesseert me ook niet veel.
hij had 23 minuten nodigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moest de eerste helft zonder overtreding blijven volgens mij.
En? Moet 'ie er nog 3 maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Ronaldo als topscorer gepoold
Dat is het hele wk al Golfert, dus dat had je ook van deze wedstrijd al kunnen verwachtenquote:
Ik vind het wel grappig, maar boeit me niet wie er wintquote:
ik zit niet op msnquote:
En dat zonder Ivanov.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:24 schreef SpiceP het volgende:
Cafu verbreekt gelijk het gelekaarten record op het wk
Hij zat ernaastquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
De keeper stond op het verkeerde been
[afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze kijkt om te kunnen posten natuurlijk
ik ook
is dat koosquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
De keeper stond op het verkeerde been
[afbeelding]
Ok maar ik denk dan: hou dan je handen in je broekje en toets er geen letters mee in op een forumquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?Een vrouw die naar mannen kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |