Frankrijk speelde beter dan eerst, hoewel je niet zou weten hoe het zou verlopen wanneer Frankrijk die onterechte vrije trap kreeg. Maargoed dit doet er verder niet toe uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben hier bijzonder benieuwd naar Frankrijk heeft me tegen spanje positief verrast na de abominabel slechte poulewedstrijden Ze stonden goed en de vorm begint net op tijd terug te keren. Ik denk dat de Brazilianen het heel erg moeilijk gaan krijgen en dat de Fransen hier met een beetje geluk wel eens zouden kunnen gaan winnen. Ze hebben al eens bewezen het te kunnen.
Niet overdrijven hoor. Brazilië heeft ook het geluk dat Ghana zoveel scherpte voorin mistte. Ja en als Ghana voorin wat doeltreffender was was het 6-3 geworden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Brazilië niet echt geweldig spelen maar freewheelend walsden ze over Ghana heen. Met minder egoïsme was het 6-0 geworden. Hun individuele kwaliteit is zo groo0t dat ze de bal het werk laten doen zonder te rennen in 30 graden hitte. Velen verwarren dat met laag tempo. Maar de bal gaat sneller dan de tegenstander wil.
Frankrijkl heeft me verrast vanavond. Speelden een geweldige tweede helft tegen Spanje, en Zidane blijft een fenomeen. Nu Henry nog en we krijgen een geweldige wedstrijd.
Ja, dat is ook een manier om de boel recht te pratenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Brazilië niet echt geweldig spelen maar freewheelend walsden ze over Ghana heen. Met minder egoïsme was het 6-0 geworden. Hun individuele kwaliteit is zo groo0t dat ze de bal het werk laten doen zonder te rennen in 30 graden hitte. Velen verwarren dat met laag tempo. Maar de bal gaat sneller dan de tegenstander wil.
Net als in de finale van 1998 zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef Corksterr het volgende:
Ronaldo gaat schitteren tegen Frankrijk.![]()
![]()
Ja, idd. Dat ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef Soul79 het volgende:
Eerder voor Brazilië zou ik zeggen.
Het is wel te hopen ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ondanks het spel dat Brazilië liet zien gaan ze toch makkelijk winennn.
Misschien omdat ze toch niet helemaal brengen wat er van te voren verwacht werd. Als je kijkt welke spelers ze hebben en hoe ze tot nu toe spelen is het erg teleurstellend. En waarschijnlijk speelt het aantal keren dat ze wereldkampioen zijn geworden ook wel mee bij velen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Frankrijk als een van de weinige ploegen de body heeft om Brazilie te verslaan (samen met Argentinie wellicht).
Ik hoop op een spannende wedstrijd.
Waarom gunnen veel mensen de Brazilianen het trouwens niet meer? Omdat ze al zo hebben gewonnen? Of is het iets anders?
Daar zit wel iets in. Mij hebben ze tot nu toe ook nog niet echt enorm kunnen bekoren en steeds dezelfde winnaar is saai.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Misschien omdat ze toch niet helemaal brengen wat er van te voren verwacht werd. Als je kijkt welke spelers ze hebben en hoe ze tot nu toe spelen is het erg teleurstellend. En waarschijnlijk speelt het aantal keren dat ze wereldkampioen zijn geworden ook wel mee bij velen.
Omdat ze voor ieder WK steeds ongebreideld de hemel in worden geprezen door een massa kritiekloze dwepers, wat gepaard gaat met een stuitende minachting voor andere landen, in de trant van 'de Brazilianen zullen met schitterend sambavoetbal de rest van de wereld eens even laten zien hoe het moet'.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Waarom gunnen veel mensen de Brazilianen het trouwens niet meer? Omdat ze al zo vaak hebben gewonnen? Of is het iets anders?
Het echte sambavoetbal kwam ten einde toen Brazilie op het WK van 1982 werd uitgeschakeld door Italie, zoals al eerder gezegd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Omdat ze voor ieder WK steeds ongebreideld de hemel in worden geprezen door een massa kritiekloze dwepers, wat gepaard gaat met een stuitende minachting voor andere landen, in de trant van 'de Brazilianen zullen met schitterend sambavoetbal de rest van de wereld eens even laten zien hoe het moet'.
En dat terwijl ze al 20 jaar ieder WK ordinair countervoetbal spelen, met dit jaar als dieptepunt. Ik vind het echt schandalig: ze hebben zoveel talent en de hele wereld verlangt naar hun spel, maar ze zetten werkelijk geen stap teveel. Als ze zouden proberen en het lukt niet zou het niet erg zijn, maar ze proberen het niet eens. Wat dan weer met de mantel der liefde wordt bedekt, zo van 'ze houden zich bewust in om zich te sparen'. Te sparen waarvoor? Het feest in Rio na de finale?![]()
Als ze zouden spelen zoals vorig jaar op de Confederations Cupmogen ze van mij gewoon wereldkampioen worden. Maar dit
![]()
Mwoah, ze verloren toen omdat de Italianen fantastisch speelden, niet zozeer doordat hun spelopvatting gekraakt werd door Italië. In 1986 speelden ze in wezen hetzelfde, met dezelfde bondscoach, alleen was het talent gewoon minder exceptioneel zodat het spel minder uit de verf kwam.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het echte sambavoetbal kwam ten einde toen Brazilie op het WK van 1982 werd uitgeschakeld door Italie, zoals al eerder gezegd.
De kanaries zagen toen ook in dat ze meest moesten met de evolutie van het moderne voetbal.
Denk het ook. Nu gaan ze echt spelen....met die finale van '98 in hun achterhoofd, wordt het een mooie pot..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef Gelderland het volgende:
Brazilië zal steeds iets meer brengen... ik verwacht winst voor Brasil..
hetzelfde kan je ook over brazilië zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:53 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had de Braziliaanse verdediging zwakker ingeschat. Tot op heden hebben ze alleen een doelpunt van Japan tegen gehad. Dit zal waarschijnlijk wel de zwaarste tegenstand worden voor Brazilie, al weet je het maar nooit met Frankrijk.
Nee Brazilië speelt goedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
Als dat baggerfrankrijk nou vanavond ook nog wint kijk ik niet meer. Kuttoernooi.
tvp!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:48 schreef Soul79 het volgende:
Ik zie Brazilië niet scoren tegen de Franse verdediging, tenminste niet als ze zo spelen als in de voorgaande wedstrijden.
En de Braziliaanse verdediging is dan wel zwak, maar Henry staat volkomen geïsoleerd en Zidane speelt gewoon een tempo lager dan vroeger. De Fransen zie ik dus ook niet scoren.
Ik heb dus geen idee![]()
ik ook nietquote:
Zelfde gedachte hierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef DikkeDiarree het volgende:
1 van de 2 gaat eruit.
Dat scheelt.
Gun het ze geen van beiden.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk volkslied is dat toch van Frankrijk
Da's ook het enige aan Frankrijk wat me vrolijk stemt....quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk volkslied is dat toch van Brazilie.
5 stuks voor Brazil... Ronaldinho komt losquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk toch wat doelpunten vandaag.
Oranje is Nederlandquote:
Ik word een beetje moe van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |