abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39310647
tvp
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 08:08:47 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39310652
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik was vroeger ook zo. Maar ik heb de perfecte oplossing gevonden, zonder Internetsites of zo: Een vrouw! Werkt perfect, hoor.
Ik val niet op vrouwen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39310654
goh, wie weet kan de werkster de deur uit...
pi_39310665
In de tijd dat ik al dat engels vertaald heb,is mn huis al klaar weer
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_39310730
Te do Vandaag maar eerst ff mijn Postpropedeuse halen
kortom een tvp omdat ik nu geen tijd heb en moet rennen om relaxed te kunnen wachten op het GESPREK
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:22:06 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39311698
*meldt...
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:39:17 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39312023
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Juist, zonde van de tijd!
ha!

Heb die site bekeken, dag 1 , clean you're sink, en dat dan ook de komende dagen en het moet glimmen voor het slapen gaan.
Maar, maar, dan moet ik dus ook meteen alles afwassen?
Dat 'dilemma' had ik dus ook. Ik bedoel, gootsteen schoonmaken is 1 ding, maar wat te doen met alles wat daarin zit? Ik heb alles maar op het aanrecht gezet
Maar ze zeggen het zelf, babysteps he...
pi_39312097
TVP. .

Ik ga zaterdag verhuizen, en om mijn huisgenootje niet na een week in huilen te laten uitbarsten lijkt het me wel handig om dit nou eens te gaan proberen. .
Your kisses are wasted on me.
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juni 2006 @ 10:02:00 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39312489
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik was vroeger ook zo. Maar ik heb de perfecte oplossing gevonden, zonder Internetsites of zo: Een vrouw! Werkt perfect, hoor.
Voor mijn vriend werkt dat helaas niet zo perfect
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39312571
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:39 schreef Aventura het volgende:
Dat 'dilemma' had ik dus ook. Ik bedoel, gootsteen schoonmaken is 1 ding, maar wat te doen met alles wat daarin zit? Ik heb alles maar op het aanrecht gezet
Maar ze zeggen het zelf, babysteps he...
Ze heeft het ook steeds over de vaatwasser inruimen en uitruimen Maar die heb ik dus ook niet

Dus de afwas is eigenlijk nog steeds iets wat ik doe wanneer ik er aan denk.
Tegenwoordig een stuk vaker dan vroeger, toegegeven. En het staat ook niet meer over mijn hele aanrecht, maar alleen aan de rechterkant. Ik was nu vooral af onder het koken, dat helpt al heel erg mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:18:46 #61
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_39312860
Hey cool, ik ga er morgen eens naar kijken want ik moet zo weg voor de hele dag. Ik was net opzoek naar iets zodat ik structuur kan hebben in het huishouden. Leuk zo'n vloer helemaal opruimen maar als de rest van je huis een tering zooi is helpt het niet echt zo.

Afwas is niet erg, we hebben een vaatwasser.
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:31:59 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39313181
De FlyLady houdt er geen rekening mee dat ik niet in de USA Eastcoast-tijdzone zit, want om 6 uur 's morgens maande ze me om toch vooral naar bed te gaan Kan je dit ergens veranderen? ik kan het niet vinden in die chaotische (!) site.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juni 2006 @ 10:57:34 #63
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39313900
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zocht dat topic met het schimmelpannetje en die keukenschoon foto's. Kan het niet vinden
Er was in ieder geval een dergelijk topic de dag nadat Irak was binnengevallen. Ergens rond 20 maart 2003 (ivm mijn verjaardag volgens mij) - Dat weet ik trouwens nog vanwege die krant
Ik kan hem ook niet vinden. Wel een boel andere topics in dezelfde stijl:
Kerstspullen kwijt
Mijn huishoud-strategie
...ik ga *nu* afwassen
Kweek eens je eigen beestjes

Maareh, FlyLady, klinkt als iets voor vrouwen. Betekend dat het niet voor mij is? Of dat ik Freecell op dit topic moet wijzen?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_39314145
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef Aventura het volgende:
De FlyLady houdt er geen rekening mee dat ik niet in de USA Eastcoast-tijdzone zit, want om 6 uur 's morgens maande ze me om toch vooral naar bed te gaan Kan je dit ergens veranderen? ik kan het niet vinden in die chaotische (!) site.
Je hebt een Nederlandse groep die je de mailtjes in het Nederlands kan sturen en ook de herinneringen opstuurt op Nederlandse tijden. Ik ben daar heel even 'lid' van geweest, maar toen werd het helemaal een puinhoop in de mailbox omdat er ook een soort chat-achtige nieuwsbrief bijzat en dat ging nooit over flylady maar altijd over 'Ilse moet vandaag weer naar de dokter' etc. Een soort slowchat voor insiders die ook bij flylady zaten. Maar ik geloof dat je de herinneringen ook apart kon krijgen, maar het maakte mij niet veel uit dat ik ze in het Engels krijg.

Nederlandse groep: http://groups.yahoo.com/group/FLYingIntheNetherlands/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39314193
Ik vond dit wel een handige link om een beetje orde in de chaos van de site te krijgen: http://www.flylady.org/pages/TableOfContents.asp

En Tara, voor Flyguys: http://www.heytom.net/ (serieus!)
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:22:04 #66
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39314642
Handig topic
*aanmelden gaat*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_39314741
hmmmmmmmmmm, tvptje.
pi_39315153
Hier zou een werkster 1x per week ook heel goed van pas komen.
Het huishouden, het moet gedaan worden. Maar ik ben bijna nooit thuis (ja nu wel ivm vakantie).
En vriendje lief is ook veel van huis. En we willen natuurlijk ook van elkaar genieten.
Het is hier dan ook vaak een bende

Beneden is het meestal voor 'het oog van het Nederlands volk" schoon en opgegruimd.
Maar een beetje hulp in de goede richting kan geen kwijt. Ga dus snel even kijken nu bij Flyladies.
pi_39315182
het heeft een naam!
jeej
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39315362
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Er was in ieder geval een dergelijk topic de dag nadat Irak was binnengevallen. Ergens rond 20 maart 2003 (ivm mijn verjaardag volgens mij) - Dat weet ik trouwens nog vanwege die krant
Ik kan hem ook niet vinden. Wel een boel andere topics in dezelfde stijl:
Kerstspullen kwijt
Mijn huishoud-strategie
...ik ga *nu* afwassen
Kweek eens je eigen beestjes
Snelle check van genoemde fora *proest*
pi_39315368
Ik vond het verbazingwekkend hoe snel het hier schoon & opgeruimd werd door de kleine stapjes van flylady! En ik heb al ongelofelijk veel troep de deur uitgedaan. Mijn vriend is helemaal verbaasd aangezien ik altijd van de prulletjes was...en nu zie ik iets fluffy's en leuks in de winkel en denk ik: hmm, clutter.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 11:48:16 #72
13151 crew  Rewimo
pi_39315586
Ik heb me aangemeld. Eens kijken wat er gaat gebeuren hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39315758
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb me aangemeld. Eens kijken wat er gaat gebeuren hier
pssst....je moet het zelf nog doen, de flylady engeltjes komen verdorie helemaal niet langs

Oh, en voor wie het ging opzoeken: procrastinate is uitstellen. Waar we vast allemaal heel goed in zijn
  Vis een optie? woensdag 28 juni 2006 @ 11:54:20 #74
70532 loveli
N
pi_39315788
Geweldig, precies wat ik nodig heb!! Dank je, Isa!
crap in = crap out
pi_39316168
Jee, wat fijn!

Ik ga meteen na werk even kijken. Opruimen en afwassen gaat redelijk, maar alles wat daarnaast bij een huishouden komt kijken is wat teveel gevraagd...
Pff
pi_39316373
Ik ga ook maar eens mee-FLY-en.. Uiterlijk lijkt het best redelijk op orde hier (al zeg ik het zelf) maar ik weet dat het toch net wel ff wat beter kan nog!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_39316577
Grappig, ik heb echt helemaal geen moeite om overbodige dingen weg te gooien. Ik heb ook vrijwel geen prullaria in huis. Kleding is een ander verhaal, maar dat ivm veranderende maten enzo. Als ik een boxershort of t-shirt vind van mijn vriend met gaten er in dan gaat het direct de vuilnisbak in.

Echt clutter heb ik dus niet.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 juni 2006 @ 12:51:06 #78
95752 crew  Chell
Kluns
pi_39317596
Ik volg ook al een poosje Flylady, maar ben er erg slecht in. Blijf nog steeds zitten met het probleem dat ik mezelf niet aan de gang kan zetten.

Zo suf, want heel veel dingen kosten dus maar een kwartiertje. Bij Yahoogroups zitten allerlei Flylady-lijsten, waaronder twee Nederlandse. Eentje met ervaringen en eentje met alleen de reminders in het Nederlands op Nederlandse tijden.

Wat ze op die mailinglist vaak doen is samen 'drillen'. Allemaal in een chatroom, een kwartier aan de slag met kookwekker aan, terugkomen na een kwartier en dan vertellen wat je gedaan hebt. Helaas doen ze dit voornl. overdag en dan werk ik. Mss een idee voor hier ook?
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:57:06 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39317767
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef Yoni het volgende:
Wat ze op die mailinglist vaak doen is samen 'drillen'. Allemaal in een chatroom, een kwartier aan de slag met kookwekker aan, terugkomen na een kwartier en dan vertellen wat je gedaan hebt. Helaas doen ze dit voornl. overdag en dan werk ik. Mss een idee voor hier ook?
Oe! Dat we dan 's avonds om 19.00 hier afspreken en dan met z'n allen tegelijk aan de slag gaan.
Ik moest eerst lachen toen ik het las, maar aan de andere kant... het werkt mss wel!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 juni 2006 @ 13:02:20 #80
95752 crew  Chell
Kluns
pi_39317917
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oe! Dat we dan 's avonds om 19.00 hier afspreken en dan met z'n allen tegelijk aan de slag gaan.
Ik moest eerst lachen toen ik het las, maar aan de andere kant... het werkt mss wel!
Het klinkt idd wat suf, maar het werkt wel Ik deed het vroeger wel eens met een vriendin, afspreken op IRC, samen een bepaalde tijd aan de slag en dan weer terugkomen, pauze houden etcetera.
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:09:18 #81
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39318162
tvp
misschien meot ik mijn taak als semi-huisvrouw eens wat serieuzer nemen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39318790
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klinkt als een geslaagd idee.
Ik heb nu liever overdag. Heb vakantie, dus ben nu 's avonds veel van huis af.

Mss, een idee, om dit 2x per dag te doen. Voor een groepje mensen die overdag kunnen, en voor en groepje die 's avonds kunnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 13:30:36 #83
13151 crew  Rewimo
pi_39319020
19.00 is voor mij geen handige tijd i.v.m. bedtijd kind. Maar het idee lijkt me wel wat
pi_39319090
Ik wil wel morgen middag beginnen.
Rond een uurtje of half 2?
Dat we dan inplaats van 15 min, 30 min doen?
pi_39319613
19.00 uur is ook niet handig voor mij omdat ik dan nog aan het eten ben door de weeks. Ik ben meer voor 20.30 dan als er toch een schop onder mijn kont moet worden gegeven . Misschien moeten we maar via irc op een eigen flylady kanaal in de gaten houden

Ymme > het gaat bij Flylady om kleine stapjes... dus een half uur is volgens haar net iets te veel. Een kwartier is net zat als je het even tussendoor wilt doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 14:02:57 #86
13151 crew  Rewimo
pi_39320339
1. Get up and weigh
2. Shower and get dressed to lace up shoes, fix your hair and face
3. While you are in the bathroom Swish and Swipe
4. Grab a load of laundry and start the washer
5. Check your calendar for today's activities
6. Empty dishwasher to start your day
7. Eat something good for you and take your medicine and vitamins
8. Drink your water.

Okee, en mijn werk dan? En had ik maar een dishwasher...
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:11:11 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_39320606
Ik vind het wel een gaaf idee!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 14:12:09 #88
13151 crew  Rewimo
pi_39320630
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:11 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel een gaaf idee!
Ja, jij kunt het ook wel gebruiken
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:14:20 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_39320702
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, jij kunt het ook wel gebruiken
Het is hier best netjes als ik weet dat er bezoek komt wat aan schoonheid hecht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:19:48 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_39320871
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef Pandorah het volgende:
via irc op een eigen flylady kanaal
#flylady op de fokirc
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 juni 2006 @ 14:20:41 #91
95752 crew  Chell
Kluns
pi_39320897
Ik denk dat een roompje op IRC idd het handigst is, dan kun je elkaar lekker motiveren idd. En Flylady is érg van de kwartiertjes, juist vanwege het babystep idee

Je zult je verbazen wat je in een kwartiertje voor elkaar krijgt ook hoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 14:20:52 #92
13151 crew  Rewimo
pi_39320907
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:14 schreef Troel het volgende:
Het is hier best netjes als ik weet dat er bezoek komt wat aan schoonheid hecht
Wat ken jij mij dan slecht
pi_39322293
Schaamteloze Troep Vind Post.
Mijn huishouden is ook een CHAOS... visite moet ik een week van te voren plannen, anders krijg ik 't huis nooit optijd aan de kant.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39323116
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef Yoni het volgende:
Wat een leuk idee, Yoni!
pi_39323163
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
Schaamteloze Troep Vind Post.
Mijn huishouden is ook een CHAOS... visite moet ik een week van te voren plannen, anders krijg ik 't huis nooit optijd aan de kant.
Flylady heeft trouwens ook Crisis Cleaning lijsten
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:27:19 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_39325348
Ik krijg net mijn eerste mailtje binnen

Ik moet de was gaan doen,

sorteren, wassen, drogen, opvouwen en opbergen

Lieve Flylady, de was doen wij altijd in het weekend, we hebben vijf bakken met was waar we de boel al gesorteerd indoen en zodra het uit de wasmachine/droger komt wordt het verder opgeruimd, op de overhemden na, want die wachten al tijden tot Bert gaat strijken.

Ik ga dus no way strijken omdat jij dat tegen me zegt

Ik weet niet of ik wel geschikt ben voor Flylady
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39328179
Dan negeer je dat mailtje Heel simpel
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 18:10:31 #98
13151 crew  Rewimo
pi_39328452
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Troel het volgende:

sorteren, wassen, drogen, opvouwen en opbergen

Ik ga dus no way strijken omdat jij dat tegen me zegt
Waar lees jij strijken
pi_39328626
Ik ga het ook eens proberen. Mijn huis is niet groter dan twee kamers, dus dat zou wat tijd kunnen besparen.

Ik heb me nog niet aangemeld voor de mails, maar wel de eerste babystep gedaan. Mijn aanrecht is schoon en glimmend! Zullen we aanrechtfoto's gaan plaatsen? Voor- en na-foto's enzo?
Trust me, I know what I'm doing.
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:31:02 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_39328895
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waar lees jij strijken
Ik vind strijken onder opvouwen enzo vallen.

Normaalgesproken heb ik dus elke zaterdag/zondag keurig alle was in de kast liggen, op de overhemden van Bert na, die hij zelf strijkt. Die overhemden hangen dus nu ongestreken aan de kast, te wachten totdat Bert ze gaat strijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')