abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5520821
Kijk, ik heb een hekel aan huishouden. Ik zeg dus nietd at ik het niet graag doe, nee, ik heb er een hekel aan. Het lijkt altijd zo nutteloos, de troep weet me keer op keer gewoon weer te vinden en de blob in de keuken doet ook zijn 10e comeback na een tijdje.

Dus ik doe aan strategisch schoonmaken.

"Hoe werkt dat?", denken jullie nu allemaal natuurlijk.

Je zet een cd op.
Eerste nummer = opruimen etc.
Tweede nummer = fok checken voor leuke/nieuwe dingen
Derde nummer = opruimen etc.
and so on and so on

CD is inmiddels afgelopen en ik heb nog maar 2 liedjes iets gedaan. Korte cd zeg

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 augustus 2002 @ 15:34:43 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5541989
En ik kom vervolgens thuis na een weekend weg en trek de conclusie dat ik aankomende week maar moet gaan schoonmaken, met een andere strategie
Het is hier rommeliger dan toen ik wegging
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_5542011
tja, kan je het niet gewoon laten doen? doet een vriendin van me ook...
pi_5598121
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 15:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En ik kom vervolgens thuis na een weekend weg en trek de conclusie dat ik aankomende week maar moet gaan schoonmaken, met een andere strategie
Het is hier rommeliger dan toen ik wegging
en waarom heb je he-le-maal niks gedaan dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')