Maar nu die boom toch zo mooi groen stond te wezen in de woonkamer en het Bos-gevoel wel erg overheersend begon te worden ging ik toch maar op zoek naar De Doos met kerstzooi. Alle kamers van het huis doorzocht, maar niets. Nada. Ik zocht naar een oude kerstpakket doos met groen en rood opdruksel. Dan maar naar De Kelder *spooky sounds* In de deuropening staar ik naar de stapels met troep. Ik ben al een aantal maal begonnen emt het opruimen van deze plek des onheils, maar je ziet er niets van. Ook nu ga ik aan de slag en uiteindelijk lukt het me de andere muur te bereiken. Ik voel me toch een klein beetje op wintersport, al mis ik de pikhouwelen en het touw om me vast te houden. Ik vind allerlei verloren gewaande spullen terug ("kijk, mijn Thorgal strips!" "Ah, hier is mijn Engelse versie van LOTR"), maar geen groen/rode doos met kerstspullen.
Vandaag dan uiteindelijk maar nieuwe dingetjes gekocht. Bij Blokker voor 50% korting, dus dat scheelt ook nog eens. Ballen, lampjs, slingers. Thuis alles in de boom gehangen die eindelijk op een kerstboom ging lijken. Zij het een beetje kaal. Maar dat lag aan de boom zelf, niet aan de kitch die ik er net in had gedaan.
Tara komt thuis. Ik vertel hem het verhaal van mijn bergklimtocht in de kelder en van de verdwenen kerstspullen. Tara loopt de keuken in, schuift iets opzij en komt terug met een bruine (?) doos boordevol kerstdingetjes.
Nu is de boom wel erg vol.
Iemand nog slingers & ballen nodig?
quote:De man, die weet waar de kerstspullen staan. Dat gebeurt ook niet vaak volgens mij
Op dinsdag 23 december 2003 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Daar stond de boom. Door mijn vader & broer uit de tuin gespit. Ze vonden het zo sneu dat ik nog steeds geen boom had. Vlak voor het stuk groen werd bezorgd hadden we eigenlijk net besloten dat het niet meer de moeite waard was om nog een boom op te halen. We zijn er namelijk toch niet met de kerstdagen en...waar waren in hemelsnaam de kerstspullenMaar nu die boom toch zo mooi groen stond te wezen in de woonkamer en het Bos-gevoel wel erg overheersend begon te worden ging ik toch maar op zoek naar De Doos met kerstzooi. Alle kamers van het huis doorzocht, maar niets. Nada. Ik zocht naar een oude kerstpakket doos met groen en rood opdruksel. Dan maar naar De Kelder *spooky sounds* In de deuropening staar ik naar de stapels met troep. Ik ben al een aantal maal begonnen emt het opruimen van deze plek des onheils, maar je ziet er niets van. Ook nu ga ik aan de slag en uiteindelijk lukt het me de andere muur te bereiken. Ik voel me toch een klein beetje op wintersport, al mis ik de pikhouwelen en het touw om me vast te houden. Ik vind allerlei verloren gewaande spullen terug ("kijk, mijn Thorgal strips!" "Ah, hier is mijn Engelse versie van LOTR"), maar geen groen/rode doos met kerstspullen.
Vandaag dan uiteindelijk maar nieuwe dingetjes gekocht. Bij Blokker voor 50% korting, dus dat scheelt ook nog eens. Ballen, lampjs, slingers. Thuis alles in de boom gehangen die eindelijk op een kerstboom ging lijken. Zij het een beetje kaal. Maar dat lag aan de boom zelf, niet aan de kitch die ik er net in had gedaan.
Tara komt thuis. Ik vertel hem het verhaal van mijn bergklimtocht in de kelder en van de verdwenen kerstspullen. Tara loopt de keuken in, schuift iets opzij en komt terug met een bruine (?) doos boordevol kerstdingetjes.
Nu is de boom wel erg vol.
Iemand nog slingers & ballen nodig?
quote:Waarschijnlijk is hij de dader die alles in een bruine doos heeft gestopt. Daar zocht ik niet naar
Op dinsdag 23 december 2003 19:16 schreef pimpin het volgende:De man, die weet waar de kerstspullen staan. Dat gebeurt ook niet vaak volgens mij
quote:Volgens mij is het een kerstverhaal
Op dinsdag 23 december 2003 19:15 schreef Furby het volgende:
Waar slaat die titel nou op ?
quote:Hij dacht ook vriendelijk te zijn
Op dinsdag 23 december 2003 19:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
Waarschijnlijk is hij de dader die alles in een bruine doos heeft gestopt. Daar zocht ik niet naar
quote:Mijn smaak is weinig verandert en dus heb ik nu dezelfde kleur ballen gekocht, weer vogeltjes gekocht, gouden vlindertje, engeltjes, kerstmannetje...allemaal spulletjes die ik bijna identiek al had.
Op dinsdag 23 december 2003 19:17 schreef dutchie het volgende:
ROFLOL!Iets verder kijken dan je neus lang is Isa! Of had je gewoon een excuus nodig om nieuwe spulletjes te kopen?
Dus tsja
quote:Gewoon bewaren en volgend jaar een zwaar overdreven grote kerstboom kopen..
Op dinsdag 23 december 2003 19:19 schreef Isabeau het volgende:[..]
Mijn smaak is weinig verandert en dus heb ik nu dezelfde kleur ballen gekocht, weer vogeltjes gekocht, gouden vlindertje, engeltjes, kerstmannetje...allemaal spulletjes die ik bijna identiek al had.
Dus tsja
quote:Kerstverhaaltjes lopen altijd goed af en hebben een dramatische titel die je het gevoel geven dat dat niet gaat gebeuren. Wat een beetje gek is; want ieder kerstverhaal loop tgoed af. Nou ja, behalve het basiskerstverhaal want die zorgt voor de moord op vele kindertjes en wordt dan later zelf ook nog eens gekruisigd.
Op dinsdag 23 december 2003 19:18 schreef Sharkdoggie het volgende:Volgens mij is het een kerstverhaal
maar klopt de titel dan nog wel nu die kerstzooi terug gevonden is?
En misschien betekent de titel ook wel "ik wil de kerstspullen kwijt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |