Oe! Dat we dan 's avonds om 19.00 hier afspreken en dan met z'n allen tegelijk aan de slag gaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef Yoni het volgende:
Wat ze op die mailinglist vaak doen is samen 'drillen'. Allemaal in een chatroom, een kwartier aan de slag met kookwekker aan, terugkomen na een kwartier en dan vertellen wat je gedaan hebt. Helaas doen ze dit voornl. overdag en dan werk ik. Mss een idee voor hier ook?![]()
Het klinkt idd wat suf, maar het werkt welquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oe! Dat we dan 's avonds om 19.00 hier afspreken en dan met z'n allen tegelijk aan de slag gaan.
Ik moest eerst lachen toen ik het las, maar aan de andere kant... het werkt mss wel!
Klinkt als een geslaagd idee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oe! Dat we dan 's avonds om 19.00 hier afspreken en dan met z'n allen tegelijk aan de slag gaan.
Ik moest eerst lachen toen ik het las, maar aan de andere kant... het werkt mss wel!
Ja, jij kunt het ook wel gebruikenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:11 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel een gaaf idee!
Het is hier best netjes als ik weet dat er bezoek komt wat aan schoonheid hechtquote:
#flylady op de fokircquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef Pandorah het volgende:
via irc op een eigen flylady kanaal
Wat ken jij mij dan slechtquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:14 schreef Troel het volgende:
Het is hier best netjes als ik weet dat er bezoek komt wat aan schoonheid hecht
Wat een leuk idee, Yoni!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef Yoni het volgende:
Wat ze op die mailinglist vaak doen is samen 'drillen'. Allemaal in een chatroom, een kwartier aan de slag met kookwekker aan, terugkomen na een kwartier en dan vertellen wat je gedaan hebt. Helaas doen ze dit voornl. overdag en dan werk ik. Mss een idee voor hier ook?![]()
Flylady heeft trouwens ook Crisis Cleaning lijstenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
Schaamteloze Troep Vind Post.![]()
Mijn huishouden is ook een CHAOS... visite moet ik een week van te voren plannen, anders krijg ik 't huis nooit optijd aan de kant.![]()
Waar lees jij strijkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
sorteren, wassen, drogen, opvouwen en opbergen
Ik ga dus no way strijken omdat jij dat tegen me zegt
Ik vind strijken onder opvouwen enzo vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |