klik hierquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef nein het volgende:
Die bodypulse url in de OT geeft bij mij een 404..
en, hoe ging 'tquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Bigs het volgende:
Ik ben alweer 4 dagen niet geweestMorgen maar weer es doen
Ja dat heb ik ook wel, maar dan kan ik gelijk ook de sprint langer volhoudenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:10 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en, hoe ging 't![]()
![]()
Wat ik wél merk, als ik 1 minuut rust neem (joggen) ipv 30 seconden dan kan ik veeeeel beter en harder sprinten...
weet niet of dat heel erg slecht is (1 minuutje joggen) maar ik merk gewoon wél dat ik dan meer uit mijn sprint kan halen (ben ik 'iets' meer hersteld)
ja dat zal welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, maar dan kan ik gelijk ook de sprint langer volhouden. Ik deed voor de grap eens 1 minuut joggen, 1 minuut sprinten, en dat 5 keer. Ik moet je zeggen, ik was echt helemaal dood
.
En dan na 1 biertje lam zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef Gelderland het volgende:
straks eerst ff hiiten (9 min) dan douchen dan lekker stappen (zuipen)
![]()
site werkt niet meer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:20 schreef Gelderland het volgende:
HIIT is een andere/nieuwe theorie om vet te verbranden én conditie op te bouwen/te vergroten.
Hier meer info:
http://www.bodyimpulse.com/nederlands/training/hiit.html
viel wel mee. .. 3 pullen bier op en toen voelde ik hem... nu wél flinke katerquote:
er zijn zat andere sites met hetzelfde principe, daar heet het dan geen hiit maar bira ofzoquote:
waar het om gaat is dat de link dan weggehaald dient te worden (of vervangen) als het niet meer bestaat. Tuurlijk zijn er zat sites te vinden maar dan kun je Fok! net zo goed opdoeken en alleen Google gebruiken.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:58 schreef Beach het volgende:
[..]
er zijn zat andere sites met hetzelfde principe, daar heet het dan geen hiit maar bira ofzo
Uhm... misschien omdat het programma normaal gesproken maar 8 weken duurt en die dus allang voorbij zijn voor veel HIIT-ers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef Gelderland het volgende:
er zijn wél veel Hiiters gestopt volgens mij... in 't begin (andere topic) postte er veel en nu eigenlijk bijna niemand meer
de links zijn ondertussen een paar keer gepostquote:Op zondag 9 juli 2006 18:27 schreef ret het volgende:
waar kan ik een trainingsprogramma vinden? of hoe werkt dat?
als je niet meer kan moet je gewoon ff 1 minuut joggen ipv een halve minuut. Na die minuut heb je vaak wel weer de energie/kracht om vol te gaan. Ik doe dat ook gewoon, zet ik mijn stopwactch ff stil...ga ik ff joggen en als ik voel dat mijn krachten weer beginne te komen (na 30 sec. extra rust) dan ga ik weer flin k sprintenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
Ik morgen, maar ik loop voor mn gevoel telkens 2 runs achter.
Ik moet nu 6 minuten achter elkaar, maar 4 gaat nu pas goed.
ok mooi man! Wat ik ook vaak doe is mijn Hitt-sessie en dan ff paar minuten uitlopen, en dan op een weggetje vlák voor je huis nog tot een bepaald punt sprinten, helemaal leeg....quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef Beach het volgende:
Gelderland dank je voor je tip.![]()
Bij de laatste twee minuten maar even wat langer gejogd![]()
kijk gewooonquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef Ovidius het volgende:
Ik begin maandag aan een tweede serie.
Moet ik nou echt terug op 4 minuten beginnen? Dat lijkt me zo weinig nu.
True. Ik ga weer aan vier beginnen, 6 weken is uiteindelijk niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:56 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk gewooonIk zou het wél doen...maakt toch niet uit als je het opbouwd...
En als je 4 minuten echt ALLES geeft.... dan ben je nog wel kapot hoor
moet je zn boekie kopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef Freeflyer het volgende:
ik zou eerder de principes van tom venuto volgen www.tomvenuto.com
nederlandse (vrije) vertaling op www.vetverbranden.com
tsja, je hebt er wat voor over of je hebt het niet.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef Bigs het volgende:
Ik moet eerst een disciplinetraining doen of zoiets.. dan kan ik pas weer gaan hitten
het is sprinten! dus eigenlijk wel hardlopen maardan niet op 1 tempo, maar constant sprinten - rustig - sprinten - rustigquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Christine het volgende:
Ik snap er nog steeds niet veel van, is het alleen hardlopen of.
omdat er ook op de site stond dat je het op alle sporten kunt toepassen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:02 schreef Gelderland het volgende:
[..]
het is sprinten! dus eigenlijk wel hardlopen maardan niet op 1 tempo, maar constant sprinten - rustig - sprinten - rustig
maar ik baal dat het zo'n slecht weer is, dan is het niet leuk om naar buiten te gaan hiiten.. als t zonnetje schijnt en het een graden of 20 is, is het al wat beter
op zich niet maar.... realiseer je wel dat je van niet sporten naar het andere uiterste toegaat... een aantal keren in korte tijd maximaal presteren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef Christine het volgende:
en is het geschikt om te doen als je nooit sport?
Bovenstaande is afkomstig van Tom Venuto en kreeg ik kortgeleden voor het eerst onder ogen. Het onderschrijft wel mijn vorige opmerking.quote:There are risks, especially to the beginner, the deconditioned,
or the person unaware of his or her health status. However,
because intensity is relative to each individual, risk is
moderate and easily managed, while the benefits are high. For
someone who is already highly fit, the risks are lower.
RISK: moderate
BENEFIT: high
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |