kijk gewooonquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef Ovidius het volgende:
Ik begin maandag aan een tweede serie.
Moet ik nou echt terug op 4 minuten beginnen? Dat lijkt me zo weinig nu.
True. Ik ga weer aan vier beginnen, 6 weken is uiteindelijk niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:56 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk gewooonIk zou het wél doen...maakt toch niet uit als je het opbouwd...
En als je 4 minuten echt ALLES geeft.... dan ben je nog wel kapot hoor
moet je zn boekie kopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef Freeflyer het volgende:
ik zou eerder de principes van tom venuto volgen www.tomvenuto.com
nederlandse (vrije) vertaling op www.vetverbranden.com
tsja, je hebt er wat voor over of je hebt het niet.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef Bigs het volgende:
Ik moet eerst een disciplinetraining doen of zoiets.. dan kan ik pas weer gaan hitten
het is sprinten! dus eigenlijk wel hardlopen maardan niet op 1 tempo, maar constant sprinten - rustig - sprinten - rustigquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Christine het volgende:
Ik snap er nog steeds niet veel van, is het alleen hardlopen of.
omdat er ook op de site stond dat je het op alle sporten kunt toepassen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:02 schreef Gelderland het volgende:
[..]
het is sprinten! dus eigenlijk wel hardlopen maardan niet op 1 tempo, maar constant sprinten - rustig - sprinten - rustig
maar ik baal dat het zo'n slecht weer is, dan is het niet leuk om naar buiten te gaan hiiten.. als t zonnetje schijnt en het een graden of 20 is, is het al wat beter
op zich niet maar.... realiseer je wel dat je van niet sporten naar het andere uiterste toegaat... een aantal keren in korte tijd maximaal presteren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef Christine het volgende:
en is het geschikt om te doen als je nooit sport?
Bovenstaande is afkomstig van Tom Venuto en kreeg ik kortgeleden voor het eerst onder ogen. Het onderschrijft wel mijn vorige opmerking.quote:There are risks, especially to the beginner, the deconditioned,
or the person unaware of his or her health status. However,
because intensity is relative to each individual, risk is
moderate and easily managed, while the benefits are high. For
someone who is already highly fit, the risks are lower.
RISK: moderate
BENEFIT: high
er is niks mis met HIIT.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:33 schreef Beach het volgende:
Toen ik pas hardloopschoenen kocht, zei die knakker van de winkel dat dit heel slecht is voor mn knieën.
Dus ik doe het niet meer![]()
Ik vind het op de fiets moeilijk om voluit te gaan. Met lopen kun je op een gegeven moment echt niet harder, maar op de fiets ben je gewoon door je versnellingen heen op een gegeven moment en dan kunnen je benen niet sneller. Ik heb dan toch altijd het gevoel dat ik niet 100% geef.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Sukilove het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar ga loop-hiit'en. Fiets-hiiit'en had amper effect, misschien omdat ik wel veel fiets en het geen uitzondering is om flink van snelheid te wisselen.
| 1 2 3 | 4minuten **2e workout 06-01-2007 |
Lijkt me wel. Lijkt mij alleen een stuk moelijker.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou je dit ook kunnen doen met touwtje springen?
wrom? je moet alleen ff verschillende technieken kennen en kunnen, zoals twee keer draaien 1 x springen, touwtje springen op een been met knieën hoog, etc etc. Maar het kan zeker wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:35 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Lijkt mij alleen een stuk moelijker.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |