Een shake eet je ook met een mes en vorkquote:
dat weet volgens mij niemand hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:39 schreef WinnarJ het volgende:
wat is nou de werkelijke reden dat je dan 'zoveel' afvaltdoor de wisseling in snel - langzaam
EN in welke week moet je restultaat zien?
ben benieuwd![]()
en merk je al iets dan? als je al aan de 13 minuten zit zal je toch echt wel iets moeten merken lijkt me. Heb je al een sixpack?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Miguel het volgende:
Dat wit gin man inderdaad
Er zat iets achter van een theorie dat je lichaam explosiever moest worden en daarom een hoger percentage vet zou gaan verbranden oid.
Ik doe het nog een weekje (zit dan aan de 13 minuten) en vertrek dan weer naar het buitenland voor werk, zal dan wel niks meer van komen...
iemand die dit specifiek weetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Miguel het volgende:
Er zat iets achter van een theorie dat je lichaam explosiever moest worden en daarom een hoger percentage vet zou gaan verbranden oid.
Ik ben nu in week 5, maar ik kan nog niet zeggen dat ik echt resultaat ziequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:27 schreef ryan_atwood het volgende:
en merk je al iets dan? als je al aan de 13 minuten zit zal je toch echt wel iets moeten merken lijkt me. Heb je al een sixpack?
ook geen vet-verbrand op je buik/gezichtquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:30 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik ben nu in week 5, maar ik kan nog niet zeggen dat ik echt resultaat zie
Nauwelijks, nu moet ik zeggen dat ik al vrij laag zat in mijn vetpercentage, er waren al 8 blokjes herkenbaar als ik ff alles op de juiste manier aanspande. Maar ik wil nog wat lager, zodat ze ook zichtbaar zijn in rustpositie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ook geen vet-verbrand op je buik/gezicht
merk je al iets?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Miguel het volgende:
Ik doe het nog een weekje (zit dan aan de 13 minuten) en vertrek dan weer naar het buitenland voor werk, zal dan wel niks meer van komen...
Dat staat toch allemaal op de site die op de 1e pagina genoemd wordt ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:27 schreef WinnarJ het volgende:
die precies kunnen uitleggen waarom Hitten goed zou zijn![]()
![]()
ja, maar toch zeggen veel dat ze niet véél afgevallen zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat staat toch allemaal op de site die op de 1e pagina genoemd wordt ?
Iedere kilo die ik kwijt raak, is meteen 1,5% BF. Dus ik KAN nieteens meer véél afvallen want dan zou het spierweefsel zijn. Ik denk dat wanneer je hoog in je BF zit, en vanuit een bulk komt (dus altijd veel eten), het wel veel effect heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar toch zeggen veel dat ze niet véél afgevallen zijn
ik zit ook op 8 minuten. Moet vandaaag eigenlijk weer maar heb flink last van mijn enkel. Weet niet wat 't is... hoop geen blessure want wil de hitt-sessie afmaken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef Bak_Beest het volgende:
Haha, mijn conditie is ook zeker verbeterd, en vooral het herstel na een hiit is steeds iets sneller. Maar ik heb pas 2 weken gedaan dus ik moet nog even, ik zit wel op 8 minuten trouwens
.
Dat viel me best nog mee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik zit ook op 8 minuten. Moet vandaaag eigenlijk weer maar heb flink last van mijn enkel. Weet niet wat 't is... hoop geen blessure want wil de hitt-sessie afmaken.
Al vraag ik me af hoe ik ooit 15 minuten kan volmaken, das echt veel![]()
![]()
Ja, toen ik voor het eerst 4 minuten ging doen had ik ook zoiets van, hoe moet ik dit in godsnaam 15 minuten kunnen doen over 8 weekjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef Gelderland het volgende:
Al vraag ik me af hoe ik ooit 15 minuten kan volmaken, das echt veel![]()
![]()
Nou, m'n conditie is super vooruit gegaan. Dus dat was leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Gelderland het volgende:
[..]
heb je al Hiit afgerond? en wat waren de resultaten ?
Het waren 2 dagen héquote:Op maandag 26 juni 2006 09:35 schreef ConQuestador het volgende:
@Gelderland: ik denk niet dat 1 zo'n dag alles verprutst. Zolang je daarna maar weer gewoon doorgaat. (eigenlijk is het zelfs wel goed zo'n dag, want je lichaam denkt dat er weer genoeg energie beschikbaar is, waardoor je metabolisme weer omhoog gaat)
dat is gewone interval training, heeft niks met hiit te maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef knalkoen het volgende:
In de mens health stond een soort gelijk iets als HIIT alleen daar stond een schema dat begon met 12 min lopen op 9 km/h en daarna 2 min op 16 km/h dan 2 min op 8 km/h (dit 4 x achter elkaar). Ze gingen er hierbij vanuit dat je op de lopende band loopt met een hellings % van 1 %
Dat in Mens Health is gewoon een net iets andere interval training dan deze High Intensity Interval Training...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:21 schreef Genjuro het volgende:
[..]
dat is gewone interval training, heeft niks met hiit te maken.
Men's Health maakt wel meerdere van die flaters, waardeloos boekje
ja dat zeg ik toch...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dat in Mens Health is gewoon een net iets andere interval training dan deze High Intensity Interval Training...
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:24 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch...
maar wat doet die high intensity er dan bij, dat is gewoon omdat mensen hier iets van gehoord hebben en een van de schrijvers van Men's Health vindt er wat bij uit
Daar staat toch niet expliciet dat ze de naam HIIT gebruikten?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef knalkoen het volgende:
In de mens health stond een soort gelijk iets als HIIT alleen daar stond een schema dat begon met 12 min lopen op 9 km/h en daarna 2 min op 16 km/h dan 2 min op 8 km/h (dit 4 x achter elkaar). Ze gingen er hierbij vanuit dat je op de lopende band loopt met een hellings % van 1 %
dat is geen HIIT. lijkt meer op piramide lopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef knalkoen het volgende:
Je gaat acht kilometer lang HIIT'en? Dat hou je toch niet vol?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:22 schreef A_L_N_F het volgende:
ga het vanavond eens proberen.
over 8 km.
steeds 1 minuut hardlopen en dan 30 seconden sprinten.
mensen lachten mij ook uit toen ik zei dat ik 9 km ging lopen bij de bata.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je gaat acht kilometer lang HIIT'en? Dat hou je toch niet vol?![]()
Ja, nou, 13km/h is niet zo heel snel hoor.. Wat je nu gaat doen, telkens 30 seconden sprinten, is véél vermoeiender! Want bij HIIIT is het natuurlijk de bedoeling dat je alles geeft in je sprint, daarom dat je ook begint met maar 4 minuten.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
mensen lachten mij ook uit toen ik zei dat ik 9 km ging lopen bij de bata.
ik had wel iets getrained maar 3 weken voor de bata zelf gestopt![]()
9 km met 13 km/h gelopen. oke, 4 dagen spierpijn maar ik was wel redelijk snel![]()
mmm, ga niet 30 sec. flink sprinten. zal gewoon ff flink aanzetten.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, nou, 13km/h is niet zo heel snel hoor.. Wat je nu gaat doen, telkens 30 seconden sprinten, is véél vermoeiender! Want bij HIIIT is het natuurlijk de bedoeling dat je alles geeft in je sprint, daarom dat je ook begint met maar 4 minuten.
srry, heb ik verkeerd gelezen dusquote:Op maandag 26 juni 2006 11:41 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Daar staat toch niet expliciet dat ze de naam HIIT gebruikten?
dan is het dus niet het 'traditionele' Hiitenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:10 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
mmm, ga niet 30 sec. flink sprinten. zal gewoon ff flink aanzetten.
trouwens doe het zelf onbewust al.
tijdens lopen heb ik mp3 speler mee en als er dan een hardstyle/jumpstyle nummer komt dan schiet mijn tempo naar boven![]()
de boost scheen na 2 weken te komen (dat je écht vet ging verbranden) maar dat is bij jouw dus nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef Gelderland het volgende:
ben nu 3 weken bezig en 1.8 kilo afgevallenjeuuuj....:'(
![]()
als dit niet snel meer wordt stop ik er mee. Heb nou niet 't gevoel dat ik meer afval in mijn gezicht/buik, 't schiet niet écht op zo![]()
(zit op 8 min). En verder let ik gewoon op mijn diëet (ja ok, afgelopen weekend niet) maar normaal wél...
![]()
kerel... je valt bijna 2 kilo af op de eerste 3 weken... Dat zijn 16000 caloriën, terwijl je er 3000 maar per dag verbruikt. Als je dan niet tevreden bent ga je gewoon wat naar de guru's kijken en achter een wondermiddeltje wachten...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef Gelderland het volgende:
ben nu 3 weken bezig en 1.8 kilo afgevallenjeuuuj....:'(
![]()
als dit niet snel meer wordt stop ik er mee. Heb nou niet 't gevoel dat ik meer afval in mijn gezicht/buik, 't schiet niet écht op zo![]()
(zit op 8 min). En verder let ik gewoon op mijn diëet (ja ok, afgelopen weekend niet) maar normaal wél...
![]()
is dat veel?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef Genjuro het volgende:
[..]
kerel... je valt bijna 2 kilo af op de eerste 3 weken... Dat zijn 16000 caloriën, terwijl je er 3000 maar per dag verbruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |