abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38530795
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef WarPuppy het volgende:
Weet er iemand waar je Wei-poeder kan scoren?
Ik zou het rustig aan doen wei kan je altijd nog slikken. Probeer eerst gewoon veel kwark en vis te eten...

Veel wetenschappers beweren dat kunstmatige wei poeders behoorlijk slecht zijn voor het lichaam. Creatine is sowieso een no-joy voor mij. Een goeie vriend van me is een dieetist...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 4 juni 2006 @ 15:54:28 #202
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38530983
Leuk voor je Setambre, maar houd je ONonderbouwde mening maar voor je
pi_38531220
Leuk voor je Miguel, als jij nou gewoon creatine en wei blijft slikken dan is iedereen blij

Ik ga hier geen uitgebreide discussies houden, dit is een HITT topic. Er is genoeg te vinden dat creatine en wei bijzonder slecht voor je zijn. Was alleen een waarschuwing voor mensen die bodyshop en dergelijken zien als een Tell Sell winkel...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 4 juni 2006 @ 16:07:49 #204
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38531403
Je hebt gelijk, daar is dit topic ook niet voor, vandaar ook mijn opmerking.
Van creatine moet ik ook niks hebben, vooral monohydraat is gewoon rommel. Maar whey afschrijven als ongezond (zonder onderbouwing ook nog eens) is gewoon totale bullshit
pi_38531568
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:07 schreef Miguel het volgende:
Je hebt gelijk, daar is dit topic ook niet voor, vandaar ook mijn opmerking.
Van creatine moet ik ook niks hebben, vooral monohydraat is gewoon rommel. Maar whey afschrijven als ongezond (zonder onderbouwing ook nog eens) is gewoon totale bullshit
Laten we het daarbij houden...

Nogmaals, iedereen die wei en creatine wil gaan gebruiken lees eerst een hoop informatie op het gebied van voeding voordat dat je het gebruikt. Je hebt maar een lichaam...
pi_38532267
en er is ook zoiets als overinformatie

Over elke vrijwel stof kun je wel iets terugvinden dat het slecht is, zelf over vitaminen

Creatine is een natuurlijk product door het lichaam aangemaakt product, en alle teveel eraan wordt gewoon afgedreven(daarom dat de loadingsfase puur geldklopperij is). Bij mij heeft het als bijeffect dat ik er opgezwollen uitzie, dus ik neem het niet

Dat wei slecht is, tja, koolhydraten dragen bij tot veroudering, vetten veroorzaken dood door opstoppingen ed, soyaeiwitten zijn giftig voor mannen, 60% van de bevolking is lactose-intolerant(in weliswaar verschillende graden) dus ook geen melkeiwitten en kwark

Oh en mijn moeder haar dietist houdt nog steeds vast aan 3 keer per dag eten,terwijl dat ook al lang achterhaalt is,dus ik geloof die kloefkappers niet meer

[ Bericht 4% gewijzigd door Genjuro op 04-06-2006 16:37:10 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_38532282
Vanavond maar eens met zo'n HIIT-sessie gaan beginnen!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_38532388
@Setambre

pi_38532405
Dieetisten
pi_38535248
Heb nu 3x HITT gedaan. Hiervoor liep ik gemiddeld 2x per week zo'n 8 kilometer, maar door luiheid wil ik een makkelijke en vooral snellere manier om af te vallen. Naar mijn idee heeft het veel minder resultaat, qua vetverbranding dan normaal hardlopen. Zit nu te twijfelen om maar gewoon weer te gaan hardlopen, maar misschien moet ik deze methode wat tijd gunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door J_CDA op 04-06-2006 19:56:59 ]
pi_38535266
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:16 schreef J_CDA het volgende:
Heb nu 3x HITT gedaan. Hiervoor liep ik gemiddeld 2x per week zo'n 8 kilometer, maar door luidheid wil ik een makkelijke en vooral snellere manier om af te vallen. Naar mijn idee heeft het veel minder resultaat, qua vetverbranding dan normaal hardlopen. Zit nu te twijfelen om maar gewoon weer te gaan hardlopen, maar misschien moet ik deze methode wat tijd gunnen.
Inderdaad, als je denkt na 3 sessies resultaat te zien mag je je weleens verdiepen in vetverbrandingscardio.
pi_38537987
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:17 schreef LedZep het volgende:

[..]

Inderdaad, als je denkt na 3 sessies resultaat te zien mag je je weleens verdiepen in vetverbrandingscardio.
Er staat toch nergens dat ik nu al resultaat wil zien? Het gaat om het verschil. Ik ben overgegaan van 2x per week 8km lopen naar 3x per week HITT en ik merk dat er weer kilo's bij gekomen zijn. Niet veel, maar toch.
  maandag 5 juni 2006 @ 10:50:10 #213
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38553120
lekker op pinkstermorgen wezen rennen
pi_38553393
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:58 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Er staat toch nergens dat ik nu al resultaat wil zien? Het gaat om het verschil. Ik ben overgegaan van 2x per week 8km lopen naar 3x per week HITT en ik merk dat er weer kilo's bij gekomen zijn. Niet veel, maar toch.
Als je voeding goed is is het sowieso onmogelijk om kilo's te gainen dus dat slaat totaal nergens op. Die 16km kost natuurlijk enorm veel calorieën waardoor je meer at dan je nodig had. Wanneer je dan overstapt naar HIIT zal je in eerste instantie dus minder calorieën verbranden zonder dat je minder eet. Logisch dat je niet afvalt.

Het is de vraag of langeafstandslopen niet beter zijn dan iets als HIIT, maar voor de gemiddelde persoon is 8km 2x per week (in redelijk tempo) toch niet te doen dus daar hoef je niet over na te denken.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:17:36 #215
38549 dewd
100% pure
pi_38553567
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:01 schreef Setambre het volgende:
Leuk voor je Miguel, als jij nou gewoon creatine en wei blijft slikken dan is iedereen blij

Ik ga hier geen uitgebreide discussies houden, dit is een HITT topic. Er is genoeg te vinden dat creatine en wei bijzonder slecht voor je zijn. Was alleen een waarschuwing voor mensen die bodyshop en dergelijken zien als een Tell Sell winkel...
je hebt nu genoeg jezelf voor lul gezet, ik zou er mee stoppen nu je nog niet compleet uitgelachen wordt.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:18:50 #216
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38553591
We waren er ook allang over gestopt dewd
pi_38554026
toch nog even over de creatine en whey. Waar vind ik dat het bijzonder slecht voor je is... want dat is namelijk niet te vinden. Ik gebruik creatine nu trouwens 3 week en mijn explosiviteit is ongeveer met 100% vooruit gegaan. Een ook al doe ik officieel niet meer het HIIT principe, tijdens het hardlopen/crosstraining (wat ik anderhalf uur doe per dag) door kan ik er met gemak een HIIT kwartiertje tussengooien.. mijn sixpack is er ondertussen, en met de hulp van de whey komt deze nog veel beter uit, ik ben nu aan het trainen voor de 8-pack. Setambre gelooft de spookverhalen graag, terwijl wetenschappelijk bewezen is dat zowel creatine als whey niet slecht voor je is. Er zullen altijd negatieve verhalen over zijn, maar dat zijn de mensen die er niet verstandig mee om kunnen gaan.

Voor de mensen die er meer over willen lezen:
http://www.mannen-gezondheid.com/creatine.html
http://www.mannen-gezondheid.com/proteine.html

Nu weer ontopic
pi_38561211
Ik ben vandaag ook maar weer begonnen en dit keer ben ik blessurevrij en hoop ik dat ik voor volgend seizoen een goede conditie heb
pi_38614204
ik houdt ff rust week, ben stront verkouden, en heb super last van mijn keel. Hitten gaat sowieso niet deze week
Haleloeja
pi_38614515
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:56 schreef Setambre het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe lang je bezig bent?

HITT heeft namelijk wel een programma van 8 weken zoals je weet
Nog niet zo gek lang eigenlijk. ik train nu 7 maandjes. Ik ga elke week trouw 3 keer.
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:21:46 #221
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38616303
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 01:05 schreef Gelderland het volgende:
ik houdt ff rust week, ben stront verkouden, en heb super last van mijn keel. Hitten gaat sowieso niet deze week
Rust is voor watjes
Ik zit ff wakker te worden, dan ga ik zo m'n laatste keer 8 mins doen
pi_38616930
Hiit , ik had er nog nooit van gehoord, maar op voetbaltrainingen wordt dit eigenlijk vaak zat gebruikt. Een vierkantje met pionnetjes uitzetten en vervolgens een rondje hardlopen, een rondje sprinten, rondje hardlopen enz... Dan voel je het inderdaad wel zitten, maar dan moet je daarna vaak weer een wedstrijdje gaan spelen. Vooral aan het begin van het seizoen ben je dan echt helemaal kapot.

Nou is het voetbalseizoen afgelopen en wil ik mijn "voetbalconditie" wel behouden. Nou liep ik als veel anderen hier ook altijd rondjes van 7-12 km, maar ik wil dit Hiit toch ook wel een kans geven dus de komende weken ga ik aan de Hiit
pi_38664542
vanavond na een weekje het HITTEN weer oppaken Zie er nu al tegen op
Haleloeja
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:02:39 #224
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_38688316
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Del_Toro het volgende:
mix het doorelkaar

dus 1minuut hard, 1minuut zacht en zo 4x
en eventueel => 2minuut hard, halve minuut zacht enzoverder
Als jij 1 minuut gaat rennen ga je nooit 'vol', dat is nu juist het hele idee. Als je het 2 minuten volhoudt ren je niet hard genoeg

Anyway, ik doe dit al een tijdje in de hockeytrainingen, niet erg nieuw, maar ik vind het wel een lekkere manier om conditioneel bezig te zijn. Het is nu zomerstop, en ik denk dat ik dit ook maar eens in m'n looptrainingen in ga bouwen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:06:02 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_38688425
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:09 schreef versteegrob het volgende:
even een offtopic vraagje: Als je je lichaams gewicht en je lengte weet, kan je dan ongeveer je vet% weten? Ik ben 1.81 en weeg rond de 75KG
Nee. Het grootste deel van je lichaamsgewicht wordt bepaald door je hoeveelheid spiermassa.

Edit: spuit 11, lama

[ Bericht 11% gewijzigd door Catbert op 09-06-2006 12:21:52 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_38710694
vandaag voor de 3de keer bezig geweest en was wel weer behoorlijk kapot.
wat gaan die halve minuten joggen toch weer snel
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:18:42 #227
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38710763
Ik loop (bijna) altijd hetzelfde stuk en merk nu dat ik meer afstand ga afleggen in die minuut.
* Miguel zit nu op 9 minuten
pi_38729551
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:15 schreef magic_dreamer het volgende:
vandaag voor de 3de keer bezig geweest en was wel weer behoorlijk kapot.
wat gaan die halve minuten joggen toch weer snel
vind ik ook altijd ik ga vanavond weer na een kleine week niet Ge-hiit te hebben (verkoudheid/niet fit etc). Ga gewoon weer verder waar ik gebleven was (5 minuten)..... voor de 4e keer.... zal straks wel weer kapot zijn, maar moet dan maar

wil namelijk wél blokjes voor de vakantie, en dat is over 6-7 weken al
Haleloeja
  zondag 11 juni 2006 @ 10:49:14 #229
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38743608
Damn, blij dat ik gewoon vroeg ben gegaan zoals altijd, want het gaat vandaag wel heel warm worden. Niet echt gezond om dan voluit te gaan rennen...
pi_38744798
Haha inderdaad , je moet óf vroeg in de ochtend gaan óf 's avonds anders is het echt niet uit te houden. Ik heb een keer vrij intensief hardgelopen met 27 graden rond 1 uur smiddags. Ik zweette onder de douche zelfs nog .
pi_38745064
Hey.. dit is best leuk (net na het lezen van dit topic meteen m'n eerste sessie gedaan)

Na 4 minuten HIIT ben ik net zo kapot als na een half uur joggen. Het mooie van dit is dat ik het makkelijker in kan passen in de week omdat het maar zo kort is. Joggen kwam ik meestal niet meer dan 1 keer aan toe.

Ik ben alleen benieuwd of ik wel genoeg opbouw.. de 4 minuten ging wel en 5 minuten moet ook wel lukken, maar voor de 6e minuut zal ik in de eerste 4 sessies toch wel wat extra uithoudingsvermogen opgebouwd moeten hebben lijkt me.

Ik hoop alleen dat het niet stoot met m'n fitness, dat m'n lichaam al mijn mooie spiertjes begint op te eten Maarja er zit nog genoeg vet dat eerst weg gaat ws. (en ik eet natuurlijk ook wel gewoon goed)
pi_38746672
ik was gisteravond om 20.00 gegaan, toen was het ook nog vrij heet. Das idd niet lekker. Ik zweette nog een half uur na ofsow Volgende keer ga ik naar de 6 min.... wordt al meer
Haleloeja
  zondag 11 juni 2006 @ 14:39:22 #233
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38748529
Goed werk Gelderland. Zoals ik al eerder heb gezegd, als je kunt zou ik toch echt 's ochtends gaan (op nuchtere maag ook), vooral met deze temperaturen een stuk beter uit te houden

* Miguel heeft vanochtend toch nog een uur zitten 'nazweten'
pi_38790134
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef Miguel het volgende:
Goed werk Gelderland. Zoals ik al eerder heb gezegd, als je kunt zou ik toch echt 's ochtends gaan (op nuchtere maag ook), vooral met deze temperaturen een stuk beter uit te houden

* Miguel heeft vanochtend toch nog een uur zitten 'nazweten'
ik ga nu steeds ná 21.00

Maar wie heeft er nou écht zichbare resultaten. 't wordt vaak gevraagd, maar niemand heeft volgens mij gezegd van: ik ben over mijn hele lichaam (buik/gezicht etc.) smaller geworden en heb veel vet verbrand!

Na hoeveel weken zag je ookalweer eigenlijk resultaat (de boost)? bij welk aantal minuten?
Haleloeja
pi_38797299
Na 2 weken moet je het gaan merken volgens mij.. 6 sessies dus. Ik ga morgenvroeg m'n tweede doen.
pi_38830858
na en tijdens het Hitten vóel ik ook echt me buik.... hebben jullie dat ook? bepaalde kramp ofsow.... best apart
Haleloeja
pi_38839252
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef Gelderland het volgende:
na en tijdens het Hitten vóel ik ook echt me buik.... hebben jullie dat ook? bepaalde kramp ofsow.... best apart
niet zo gezond wel, zou normaal niet moge zijn
Niet eten een uur voor de hiit?
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_38841750
Last van mijn maag heb ik niet hoor . Wel voel ik m'n bovenbenen aardig.

Ik begon trouwens met mijn eerste keer HIIT gelijk maar met 5 minuten. Eerst dan zon 10 minuten op een vrij goed tempo hardlopen, dan 5 minuten HIIT en daarna 5 minuten uitlopen. Ik moest met het uitlopen eerst wel een beetje op adem komen maar kon toch nog verrassend versnellen. Het zweten gaat wel nog een tijdje door terwijl ik al gestopt was.

Ik ga vandaag voor de 6 minuten, kijken wat dat opleverd .
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:14:42 #239
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38842285
tvpjee, wel interresant
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_38843474
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
tvpjee, wel interresant
Interessant in de zin van, dat ga ik ook doen?
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:36:26 #241
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_38844626
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek hier thuis nog zo'n horloge die 'naar beneden aftelt'. Stel je hem in op 30 seconden, en gaat hij piepen als je klaar bent... dát is erg handig
al eens gedacht aan een hartslagmeter ?
polar heeft leuke modellen met een countdowntimer.

Wij (ik en vriendin) zijn gisteren begonnen met HIIT en zijn erg benieuwd naar de resultaten. Zelf wil ik wel 10 kg kwijt en daarnaast is het een leuke bijkomstigheid dat je er in het lange afstandslopen ook behoorlijk sneller van wordt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Freeflyer op 14-06-2006 12:50:33 ]
Neerkomen wel!
pi_38855150
Vandaag de 6 minuten gedaan maar was al kapot op het einde van de 5 minuten hopelijk gaat dat vrijdag beter.
pi_38856355
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:00 schreef Genjuro het volgende:

[..]

niet zo gezond wel, zou normaal niet moge zijn
Niet eten een uur voor de hiit?
meer mijn buikspieren die ik voel vlak na en op 't einde van een Hiiit-sessie..... nja raar dat jullie daar geen last van hebben
Haleloeja
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:42:03 #244
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_38881892
tweede keer HIIT gedaan.

ik heb nog heel veel moeite met tussendoor blijven joggen. ook merk ik dat ik mijn energie beter moet verdelen over het sprinten. na de tweede keer was ik zo kapot dat de derde en de vierde keer amper sprinten genoemd kon worden. pffff.... zaterdag weer
Neerkomen wel!
pi_38883239
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:42 schreef Freeflyer het volgende:
tweede keer HIIT gedaan.

ik heb nog heel veel moeite met tussendoor blijven joggen. ook merk ik dat ik mijn energie beter moet verdelen over het sprinten. na de tweede keer was ik zo kapot dat de derde en de vierde keer amper sprinten genoemd kon worden. pffff.... zaterdag weer
daar heb ik ook nog wat moeite mee. Daarom zet ik soms mijn stopwacht ff stil.... zodat ik heel ff (zonder te joggen) tot rust kan komen, 20 seconden ofsow. Dan ga ik 30 seconden joggen en dan heb ik weer wat energie om te sprinten....
Haleloeja
pi_38883322
Moeite met joggen tussendoor? Dat je liever loopt in die tijd zeker . Joggen hoeft niet snel te zijn als je maar jogt .

Ik deed gisteren m'n 3e HIIT, gelijk maar naar 8 minuten gegaan want de andere twee keren (4 en 6 minuten) was ik nog niet zo heel erg vermoeid. Met de 8 minuten had ik op het einde toch wel moeite om nog een echt goede sprint te doen, het was meer een soort sneljoggen, maar ik kwam na de 8 minuten wel weer snel op adem. Volgende keer weer 8, eventueel 9 als ik me echt nog goed voel op dat moment.

Heerlijk trouwens, dat uitgeputte gevoel in de bovenbeentjes, die staan echt te trillen na een HIIT .
pi_38891540
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Bak_Beest het volgende:
Moeite met joggen tussendoor? Dat je liever loopt in die tijd zeker . Joggen hoeft niet snel te zijn als je maar jogt .
juist ja, na 30 seconden sprinten, sta ik soms liever ff stil om op adem te komen dan dat ik heeel rustig ga lopen... Ik ga volgende hitt alweer naar 7 minuten
Haleloeja
pi_38891664
Damn.. mijn fitness gaat vanavond niet door dus ik wil eigenlijk gaan HIITen, maar ik heb net stevig gegeten Zou het na een uurtje alweer gaan?

[update]
K.. net mijn eerste set van 5 minuten gedaan. Aan het eind moest ik bijna kotsen maar van de andere kant voelde het wel erg goed. Ik zit nu lekker vet te verbranden Vind het nog steeds leuk

[ Bericht 47% gewijzigd door Bigs op 15-06-2006 20:20:57 ]
pi_38906571
Je moet 2 uur voor je training niks meer eten. Anders komt het weer naar boven
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:42:27 #250
38549 dewd
100% pure
pi_38909278
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:06 schreef Setambre het volgende:
Je moet 2 uur voor je training niks meer eten. Anders komt het weer naar boven
Pre workout shake werkt prima anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: