Ik zou het rustig aan doen wei kan je altijd nog slikken. Probeer eerst gewoon veel kwark en vis te eten...quote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef WarPuppy het volgende:
Weet er iemand waar je Wei-poeder kan scoren?
Laten we het daarbij houden...quote:Op zondag 4 juni 2006 16:07 schreef Miguel het volgende:
Je hebt gelijk, daar is dit topic ook niet voor, vandaar ook mijn opmerking.
Van creatine moet ik ook niks hebben, vooral monohydraat is gewoon rommel. Maar whey afschrijven als ongezond (zonder onderbouwing ook nog eens) is gewoon totale bullshit
Inderdaad, als je denkt na 3 sessies resultaat te zien mag je je weleens verdiepen in vetverbrandingscardio.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:16 schreef J_CDA het volgende:
Heb nu 3x HITT gedaan. Hiervoor liep ik gemiddeld 2x per week zo'n 8 kilometer, maar door luidheid wil ik een makkelijke en vooral snellere manier om af te vallen. Naar mijn idee heeft het veel minder resultaat, qua vetverbranding dan normaal hardlopen. Zit nu te twijfelen om maar gewoon weer te gaan hardlopen, maar misschien moet ik deze methode wat tijd gunnen.
Er staat toch nergens dat ik nu al resultaat wil zien? Het gaat om het verschil. Ik ben overgegaan van 2x per week 8km lopen naar 3x per week HITT en ik merk dat er weer kilo's bij gekomen zijn. Niet veel, maar toch.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Inderdaad, als je denkt na 3 sessies resultaat te zien mag je je weleens verdiepen in vetverbrandingscardio.
Als je voeding goed is is het sowieso onmogelijk om kilo's te gainen dus dat slaat totaal nergens op. Die 16km kost natuurlijk enorm veel calorieën waardoor je meer at dan je nodig had. Wanneer je dan overstapt naar HIIT zal je in eerste instantie dus minder calorieën verbranden zonder dat je minder eet. Logisch dat je niet afvalt.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:58 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik nu al resultaat wil zien? Het gaat om het verschil. Ik ben overgegaan van 2x per week 8km lopen naar 3x per week HITT en ik merk dat er weer kilo's bij gekomen zijn. Niet veel, maar toch.
je hebt nu genoeg jezelf voor lul gezet, ik zou er mee stoppen nu je nog niet compleet uitgelachen wordt.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:01 schreef Setambre het volgende:
Leuk voor je Miguel, als jij nou gewoon creatine en wei blijft slikken dan is iedereen blij
Ik ga hier geen uitgebreide discussies houden, dit is een HITT topic. Er is genoeg te vinden dat creatine en wei bijzonder slecht voor je zijn. Was alleen een waarschuwing voor mensen die bodyshop en dergelijken zien als een Tell Sell winkel...
Nog niet zo gek lang eigenlijk. ik train nu 7 maandjes. Ik ga elke week trouw 3 keer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:56 schreef Setambre het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang je bezig bent?
HITT heeft namelijk wel een programma van 8 weken zoals je weet
Rust is voor watjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:05 schreef Gelderland het volgende:
ik houdt ff rust week, ben stront verkouden, en heb super last van mijn keel. Hitten gaat sowieso niet deze week
Als jij 1 minuut gaat rennen ga je nooit 'vol', dat is nu juist het hele idee. Als je het 2 minuten volhoudt ren je niet hard genoegquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Del_Toro het volgende:
mix het doorelkaar
dus 1minuut hard, 1minuut zacht en zo 4x
en eventueel => 2minuut hard, halve minuut zacht enzoverder
Nee. Het grootste deel van je lichaamsgewicht wordt bepaald door je hoeveelheid spiermassa.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:09 schreef versteegrob het volgende:
even een offtopic vraagje: Als je je lichaams gewicht en je lengte weet, kan je dan ongeveer je vet% weten? Ik ben 1.81 en weeg rond de 75KG
vind ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:15 schreef magic_dreamer het volgende:
vandaag voor de 3de keer bezig geweest en was wel weer behoorlijk kapot.
wat gaan die halve minuten joggen toch weer snel![]()
ik ga nu steeds ná 21.00quote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef Miguel het volgende:Goed werk Gelderland. Zoals ik al eerder heb gezegd, als je kunt zou ik toch echt 's ochtends gaan (op nuchtere maag ook), vooral met deze temperaturen een stuk beter uit te houden
* Miguel heeft vanochtend toch nog een uur zitten 'nazweten'
niet zo gezond wel, zou normaal niet moge zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef Gelderland het volgende:
na en tijdens het Hitten vóel ik ook echt me buik.... hebben jullie dat ook? bepaalde kramp ofsow.... best apart![]()
Interessant in de zin van, dat ga ik ook doen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
tvpjee, wel interresant
al eens gedacht aan een hartslagmeter ?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek hier thuis nog zo'n horloge die 'naar beneden aftelt'. Stel je hem in op 30 seconden, en gaat hij piepen als je klaar bent... dát is erg handig![]()
meer mijn buikspieren die ik voel vlak na en op 't einde van een Hiiit-sessie..... nja raar dat jullie daar geen last van hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:00 schreef Genjuro het volgende:
[..]
niet zo gezond wel, zou normaal niet moge zijn
Niet eten een uur voor de hiit?
daar heb ik ook nog wat moeite mee. Daarom zet ik soms mijn stopwacht ff stil.... zodat ik heel ff (zonder te joggen) tot rust kan komen, 20 seconden ofsow. Dan ga ik 30 seconden joggen en dan heb ik weer wat energie om te sprinten....quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:42 schreef Freeflyer het volgende:
tweede keer HIIT gedaan.
ik heb nog heel veel moeite met tussendoor blijven joggen. ook merk ik dat ik mijn energie beter moet verdelen over het sprinten. na de tweede keer was ik zo kapot dat de derde en de vierde keer amper sprinten genoemd kon worden. pffff.... zaterdag weer
juist ja, na 30 seconden sprinten, sta ik soms liever ff stil om op adem te komen dan dat ik heeel rustig ga lopen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Bak_Beest het volgende:
Moeite met joggen tussendoor? Dat je liever loopt in die tijd zeker. Joggen hoeft niet snel te zijn als je maar jogt
.
Pre workout shake werkt prima anders.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:06 schreef Setambre het volgende:
Je moet 2 uur voor je training niks meer eten. Anders komt het weer naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |