Was al grotendeels te zien voordat ik begon, maar ik (denk te) zie(n) dat er wel steeds betere en scherpere lijnen komenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Gelderland het volgende:
ooow is het vooral bedoelt voor de sixpack? maar dan mijn vraag anders; zijn er ook al mensen waarbij (door het 't HITTen) de six-pack wél te zien is![]()
Whehe, helemaal hetzelfde hier.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:26 schreef Gelderland het volgende:
vanavond ga ik weernet chinees gegeten, dat eerst ff laten zakken anders komt 't er gelijk van boven weer uit
![]()
![]()
is misschien wel fijner ja, maar dan ben ik vaak zo moe/heb ik vaak hélemaaaal geen tijd/zin etc...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef Miguel het volgende:
Ik ga altijd 's ochtends, vind ik toch een stuk fijner. Eerst rennen, dan uitzweten, scheren, douchen en dan pas ontbijten
Jups, kapot gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Gelderland het volgende:
volgens mij heb ik de vorige x wat fout gedaan..![]()
vandaag was het écht zwaar, ben ook maximaal gegaan in de sprint;
eerst ff 5 minuutjes ingelopen, ff gerekt en toen begonnen. na 2 minuten (2x sprint/2x joggen) zat ik er al vo-lle-dig doorheen![]()
. Ik kon niet meer
, heb toen heel ff 1 minuutje gerust (ff voorover gebukt met mijn handen op mijn kniëen, en rustig gelopen).... had ook steken namelijk. Toen na die 1 minuut er nog 2 achteraan gedaan..... maar ooow wat was 't k*t
![]()
Zelf baalde ik wel dat ik ze niet alle 4 minuten achterelkaar deed (sprint/joggen) maar ik kón t gewoon niet....
Blijft dit nu zo, dat 't zo zwaar is... of gaat 't bij jullie elke x wat beterOm mezelf nou 3x per week, 8 weken lang te peinigen heb ik niet zo'n zin in....
Waren jullie 1e paar x Hitten ook zo zwaar?
zo... voel me buik nog steeds ....nu ga ik een glas water leeg drinken én douche![]()
![]()
Niet eten net voor je training is altijd belangrijk. Vooral ook omdat je organen bloed nodig hebben om te werken (je eten wordt verwerkt) en na een grote maaltijd hebben je organen dus veel bloed nodig, waardoor je minder bloed hebt voor o.a. zuurstoftransport naar je spieren --> sneller krampquote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef Setambre het volgende:
Mensen probeer ook 2 uur voor je training niks te eten, dit in verband met maar problemen en zo kan je lichaam al haar energie in de training gebruiken (scheelt 10%)
Meteen na je training eten? Daar bestaat heeel veel discussie over.quote:Na de training meteen eten:
Koolhydraten zitten in eierkoeken / ontbijtkoek.
Veel drinken
Kwark is ook goed voor eiwitten
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Miguel het volgende:
Als het echt te zwaar wordt denk ik gewoon aan die 8-pack en dan kan ik nog even verder rennen
Donderdagochtend staat er weer eentje voor me op de planning
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef Setambre het volgende:
Ik hou namelijk niet van gewicht tijdens het hard lopen.
Dat heb ik 1x gehadquote:
hmmz, das niet écht motivatie hé, 4 weken bezig en nog geen KG kwijt.... dus je blokjes zijn ook nog niet zichbaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gehad
Overigens schiet het niet echt op, ik zit nu in week 4 maar ik ben nog geen kilo lichter (laatst poste ik dus van wel, maar dat was op een ander moment van de dag gemeten, ik jojo gewoon meerdere kilo's op een dag). In ieder geval ga ik nu dus nog maar beter mijn best doen: nog minder vreten, en HIIT gewoon lekker doorzetten
![]()
Chips eet ik al een jaar niet meer (alleen op vrijdagavond een paar chipjes), en frisdrank: overdag drink ik alleen maar water, en 's avonds neem ik vrijwel altijd een glas vruchtendrank. Cola en dergelijke drink ik soms in het weekend.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:10 schreef Setambre het volgende:
Probeer gewoon te kappen met chips en frisdranken tenzij je light neemt.
Ik ga wel maximaal, maar meestal zijn het de benen die gewoon absoluut niet meer kunnen, je wilt harder maar je kan gewoon niet. Tuurlijk sta je dan te hijgen en te puffen, maar hoe verder je komt, hoe sneller je weer hersteld van die inspanning.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Gelderland het volgende:
hoe gaat 't nu met jouw? ga je nog steeds maximaal en zit je nog steeds he-le-maal kapot? Ik denk dat ik de volgende x op 80-90% ga sprinten(moet nu 5 min)
oja dat zal welquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:20 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik ga wel maximaal, maar meestal zijn het de benen die gewoon absoluut niet meer kunnen, je wilt harder maar je kan gewoon niet. Tuurlijk sta je dan te hijgen en te puffen, maar hoe verder je komt, hoe sneller je weer hersteld van die inspanning.
Het geeft toch een ontzettend lekker gevoel om je in 10 minuten helemaal te slopen. Dat heerlijk lege gevoel dat je weet dat je iets gedaan hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Gelderland het volgende:
[..]
oja dat zal welMaaruhh.... waarom doe je het eigenlijk nog? Ik bedoel.... wat zijn de effecten? Het is loodzwaar en jij valt er eigenlijk niet tot nauwelijks van af? Of merk je wél dat je blokjes beter zichtbaar worden en je een strakker buikje krijgt
Dat Hitten doe je natuurlijk niet écht voor je lol, want je sloopt jezelf wél ff
![]()
Gemiddeld pas in de 5de en 6de week ga je echt groote verschillen merken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef Gelderland het volgende:
vanavond ging 't wel goed opzich, 5 minuten, bijna helemaal achter elkaar gedaan. Alleen mijn benen worden op een gegeven moment zoooo slap/moe, dat het bij de laatste echt super kut is om te gaan sprinten
@ kenners: in welke weken moet je theoretisch een 'vetverbrandings-boost'krijgen? Na 2-3 weken? of later?
Oké, dat ging ik dus niet trekken vanochtendquote:
ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:40 schreef sannydude het volgende:
heeft het voor jullie nou al effect gehad?aantoonbare resultaten please
denk dat je hiermee, na 8 weken, ook flink afvalt...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Veilside_red het volgende:
Ik train al maanden explosief. Ik doe vaak de 500/1000/2000 meter roeien. Maar wil je echt afvallen dan moet je hier niet bij zijn. Dan zal je toch echt cardio moeten doen. En niet als een oud wijf een beetje aerobics op je gemak maar gewoon een uur lang zweten en je hartslag op een procent of 75 tot 85% van zijn maximale snelheid houden.
En wat mensen ook vaak vergeten zijn gewoon goede eet en drink gewoontes!
35% eiwitten / 55% koolhydraten / 15% vet.
hij spreekt je toch niet tegen toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:12 schreef Veilside_red het volgende:
hoezo? Dat is gewoon een ideale verhouding. De waardes die je in calorieen nodig heb verschilt bij iedereen of mis ik nu wat?
De hele essentie van HIIT is juist dat je dus NIET traint op die bekende (en nogal onaantrekkelijke) manier.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Veilside_red het volgende:
Dan zal je toch echt cardio moeten doen. En niet als een oud wijf een beetje aerobics op je gemak maar gewoon een uur lang zweten en je hartslag op een procent of 75 tot 85% van zijn maximale snelheid houden.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Veilside_red het volgende:
Maar die oude vertrouwde manier werkt en die van hit niet. Iig ik kan er niks van merken van dat afvallen...
Mag ik vragen hoe lang je bezig bent?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Veilside_red het volgende:
Maar die oude vertrouwde manier werkt en die van hit niet. Iig ik kan er niks van merken van dat afvallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |