abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 17:07:50 #151
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38305135

Staat alvast in de lijst voor m'n komende bestelling
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Gelderland het volgende:
ooow is het vooral bedoelt voor de sixpack? maar dan mijn vraag anders; zijn er ook al mensen waarbij (door het 't HITTen) de six-pack wél te zien is
Was al grotendeels te zien voordat ik begon, maar ik (denk te) zie(n) dat er wel steeds betere en scherpere lijnen komen
pi_38309322
vanavond ga ik weer net chinees gegeten, dat eerst ff laten zakken anders komt 't er gelijk van boven weer uit
Haleloeja
pi_38309359
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:26 schreef Gelderland het volgende:
vanavond ga ik weer net chinees gegeten, dat eerst ff laten zakken anders komt 't er gelijk van boven weer uit
Whehe, helemaal hetzelfde hier.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:52:56 #154
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38310103
Ik ga altijd 's ochtends, vind ik toch een stuk fijner. Eerst rennen, dan uitzweten, scheren, douchen en dan pas ontbijten
pi_38310389
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef Miguel het volgende:
Ik ga altijd 's ochtends, vind ik toch een stuk fijner. Eerst rennen, dan uitzweten, scheren, douchen en dan pas ontbijten
is misschien wel fijner ja, maar dan ben ik vaak zo moe/heb ik vaak hélemaaaal geen tijd/zin etc...

dan maar 's avonds om uurtje of 20.30 ... daarnaa ff douche.... jogginsbroek + trui aan en lekker bakkie koffie
Haleloeja
pi_38311768
volgens mij heb ik de vorige x wat fout gedaan..

vandaag was het écht zwaar, ben ook maximaal gegaan in de sprint;

eerst ff 5 minuutjes ingelopen, ff gerekt en toen begonnen. na 2 minuten (2x sprint/2x joggen) zat ik er al vo-lle-dig doorheen . Ik kon niet meer , heb toen heel ff 1 minuutje gerust (ff voorover gebukt met mijn handen op mijn kniëen, en rustig gelopen).... had ook steken namelijk. Toen na die 1 minuut er nog 2 achteraan gedaan..... maar ooow wat was 't k*t Zelf baalde ik wel dat ik ze niet alle 4 minuten achterelkaar deed (sprint/joggen) maar ik kón t gewoon niet....

Blijft dit nu zo, dat 't zo zwaar is... of gaat 't bij jullie elke x wat beter Om mezelf nou 3x per week, 8 weken lang te peinigen heb ik niet zo'n zin in.... Waren jullie 1e paar x Hitten ook zo zwaar?

zo... voel me buik nog steeds ....nu ga ik een glas water leeg drinken én douche
Haleloeja
pi_38316532
Mensen probeer ook 2 uur voor je training niks te eten, dit in verband met maar problemen en zo kan je lichaam al haar energie in de training gebruiken (scheelt 10%)

Na de training meteen eten:
Koolhydraten zitten in eierkoeken / ontbijtkoek.
Veel drinken
Kwark is ook goed voor eiwitten.
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_38316643
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Gelderland het volgende:
volgens mij heb ik de vorige x wat fout gedaan..

vandaag was het écht zwaar, ben ook maximaal gegaan in de sprint;

eerst ff 5 minuutjes ingelopen, ff gerekt en toen begonnen. na 2 minuten (2x sprint/2x joggen) zat ik er al vo-lle-dig doorheen . Ik kon niet meer , heb toen heel ff 1 minuutje gerust (ff voorover gebukt met mijn handen op mijn kniëen, en rustig gelopen).... had ook steken namelijk. Toen na die 1 minuut er nog 2 achteraan gedaan..... maar ooow wat was 't k*t Zelf baalde ik wel dat ik ze niet alle 4 minuten achterelkaar deed (sprint/joggen) maar ik kón t gewoon niet....

Blijft dit nu zo, dat 't zo zwaar is... of gaat 't bij jullie elke x wat beter Om mezelf nou 3x per week, 8 weken lang te peinigen heb ik niet zo'n zin in.... Waren jullie 1e paar x Hitten ook zo zwaar?

zo... voel me buik nog steeds ....nu ga ik een glas water leeg drinken én douche
Jups, kapot gaan.
Krampen/steken heb ik gelukkig nog niet gehad..
Doorzetten!
  zondag 28 mei 2006 @ 23:09:27 #159
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38318612
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef Setambre het volgende:
Mensen probeer ook 2 uur voor je training niks te eten, dit in verband met maar problemen en zo kan je lichaam al haar energie in de training gebruiken (scheelt 10%)
Niet eten net voor je training is altijd belangrijk. Vooral ook omdat je organen bloed nodig hebben om te werken (je eten wordt verwerkt) en na een grote maaltijd hebben je organen dus veel bloed nodig, waardoor je minder bloed hebt voor o.a. zuurstoftransport naar je spieren --> sneller kramp
quote:
Na de training meteen eten:
Koolhydraten zitten in eierkoeken / ontbijtkoek.
Veel drinken
Kwark is ook goed voor eiwitten
Meteen na je training eten? Daar bestaat heeel veel discussie over.
Ik zou eerder zeggen 1 tot 1,5 uur na je HIIT geen maaltijd, en als je dan toch iets moet eten: een eiwit-rijk product (kwark, eieren (geen eigeel) kip, vis, etc) Maar daarvan is je eetpatroon toch al van overspoeld als je echt serieus bezig bent.
Ennuh, die koolhydraten in je ontbijtboek zijn voornamelijk suikers hè (simple carbs) ...
als je je vetpercentage omlaag wilt krijgen wil je je carbs voornamelijk uit complexe koolhydraten halen, maar er zijn hier vast wel genoeg topics over voeding op Fok! als je je daar nog niet in verdiept hebt.

* Miguel kan niet wachten om morgen weer te gaan rennen
Ennuh Gelderland, het is juist de bedoeling dat je de gehele 8 weken 'diep' moet gaan. Daar is die extra minuut iedere 3e training voor
pi_38341880
ja ik moet ook gewoon volhouden al is het bést wel érg zwaar... denk dat veel zullen stoppen na 1-2 weken
Haleloeja
  maandag 29 mei 2006 @ 20:33:11 #161
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38344059
Als het echt te zwaar wordt denk ik gewoon aan die 8-pack en dan kan ik nog even verder rennen
Donderdagochtend staat er weer eentje voor me op de planning
pi_38352535
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Miguel het volgende:
Als het echt te zwaar wordt denk ik gewoon aan die 8-pack en dan kan ik nog even verder rennen
Donderdagochtend staat er weer eentje voor me op de planning
ja dat is waar.. maar doet iedereen hier constant die 4-6-8 min achterelkaar? Of ook wel eens rust (1 min) na 2 sprint/joggen....

En nog een vraag; verbrand je met HITT alleen vet van je buik of over je hele lichaam. Wil namelijk ook graag ('t klinkt gek) maar een afgetraind ('slank') gezicht. Nogmaals, 't klinkt gek , maar heb liever een strak gezicht (zonder vet), dan een bolle kop (met bolle wangen) .. vandaar die vraag
Haleloeja
  dinsdag 30 mei 2006 @ 07:08:08 #163
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38357937
Je kunt alleen maar vet van je hele lichaam verbranden, plaatsgewijze ververbranding bestaat niet, dat maakt je lichaam zelf wel uit
Ik zit dus pas op 7 minuten, maar ik probeer nog wel alles in een ruk te doen ja, geen 'rust'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:33:01 #164
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_38359520
Zijn er nog meer HIIT programma overzichtjes?
En hoe doen jullie dat met 30 seconden steeds?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_38378164
Ik reken soms in lantarenpalen. 3 lantaren palen sprinten 4 rennend

Ik hou namelijk niet van gewicht tijdens het hard lopen.
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:37:53 #166
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38379122
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef Setambre het volgende:
Ik hou namelijk niet van gewicht tijdens het hard lopen.
Zelf weeg je 'weet ik het hoeveel' kilo en dan ga je je druk maken om een stopwatch van een paar honderd gram...
pi_38379581
ik heb een stopwatch op mijn horloge. Wat wel opvallend is, als ik aan het sprinten ben kijk ik op een gegeven moment hoe lang ik nog moet..... en op het moment dat ik kijk (en waarschijnlijk moe ben, en stuk zit) staat de stopwatch eigenlijk altijd 50 sec..

Waar doen jullie eigenlijk dat sprinten ensow? Gewoon in de buurt/wijk? ik ga eerst ff 5 min joggen naar een rustig weggetje (niet beschut, dát niet) zodat ik niet (lees: geen) fietsers etc. tegenkom. Dat vind ik echt super irritant als je ineens vól gaat sprinten en er rijden mensen langs
Haleloeja
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:51:00 #168
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38379770
Ik jog eerst een minuut of 3 richting een rustig stukje van de wijk. Dan gebruik ik een blok om te rennen, lekker rustig, eigenlijk geen auto's, af en toe wat mensen die toch raar blijven kijken (althans dat gevoel krijg ik nog steeds)
Ik wil dus niet op m'n 'stopwatch' kijken als ik ren, dus ik stel hem zo in dat ik klaar ben met de sprint als de timer afgaat
pi_38380206
Ik begin volgende week maandag weer vandaag ga ik ook niet trainen heb nog last van mijn been.
en hoop dat ik volgende week blessurevrij ben.

Maar heb eigenlijk nog een vraag wat niks met HIIT te maken heeft:
Sinds ik een bloeduitstorting+ kleine spierscheuring in mijn kuit heb gehad heb ik nog best wel vaak last van kleine blessures aan mijn been. Ik heb echt om de paar dagen wel last van mijn enkel of van een spiertje er net iets boven gisteren ziek thuis gebleven ga ik vandaag lopen heb ik gewoon last aan mijn been terwijl ik de dag ervoor niks heb gedaan???
pi_38384800
tering hé wat is dat HIIT zwaar....

net voor de 2e x gegaan, toen ik 2 minuten aan het sprinten/joggen was dacht ik wéér bij mezelf: 'waar ben ik aan begonnen, ik stop ermee' Toen heel ff de stopwacht stil (30 seconden) en ff gelopen en toen weer 2 minuten verder gegaan....

Nu na 10-15 minuten voel mijn hele borstkast en mijn hart gaat nog steeds tekeer weet niet of 't goed is , maar het is wél bij mij zo begin nu zelfs langzaam hoofdpijn te krijgen....

En dat terwijl ik geeneens zo'n slechte conditie heb (voetbal en train 2x per week ook niet rustig)

Maarja.... it's the hardcore way
Haleloeja
pi_38386694
Probeer gewoon rustig op te bouwen. Hoofdpijn is sowieso niet goed

Rustig opbouwen je wilt je zelf niet een hartaanval geven...
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:29:18 #172
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38399483
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef Setambre het volgende:
Hoofdpijn is sowieso niet goed
Dat heb ik 1x gehad

Overigens schiet het niet echt op, ik zit nu in week 4 maar ik ben nog geen kilo lichter (laatst poste ik dus van wel, maar dat was op een ander moment van de dag gemeten, ik jojo gewoon meerdere kilo's op een dag ). In ieder geval ga ik nu dus nog maar beter mijn best doen: nog minder vreten, en HIIT gewoon lekker doorzetten
pi_38417679
Let echt op wat je eet inderdaad.

Een zak chips is al snel 400 kcal en frisdrank tik je ook al snel tegen de 75 kcal per glas.

Probeer gewoon te kappen met chips en frisdranken tenzij je light neemt.

Als je klaar bent met sporten eerste half uur niks eten, daarna een flinke maaltijd
pi_38427074
---edit---

[ Bericht 99% gewijzigd door Gelderland op 01-06-2006 16:57:13 ]
Haleloeja
pi_38442406
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Dat heb ik 1x gehad

Overigens schiet het niet echt op, ik zit nu in week 4 maar ik ben nog geen kilo lichter (laatst poste ik dus van wel, maar dat was op een ander moment van de dag gemeten, ik jojo gewoon meerdere kilo's op een dag ). In ieder geval ga ik nu dus nog maar beter mijn best doen: nog minder vreten, en HIIT gewoon lekker doorzetten
hmmz, das niet écht motivatie hé, 4 weken bezig en nog geen KG kwijt.... dus je blokjes zijn ook nog niet zichbaar

hoe gaat 't nu met jouw? ga je nog steeds maximaal en zit je nog steeds he-le-maal kapot? Ik denk dat ik de volgende x op 80-90% ga sprinten (moet nu 5 min)

vanavond ga ik weer denk ik
Haleloeja
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:15:29 #176
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38443010
Damn, vanochtend gegaan, was erg zwaar, maar dat had ik al wel aan zien komen toen ik bijna niet uit m'n bed kon komen...
Ben in de afgelopen 3 weken al meer dan 2 kilo kwijt geraakt, maar dat kan ook voor een deel te maken hebben met de stress van m'n tentamens (moet alles nu halen zodat ik december m'n bachelor kan afsluiten)
Wel eet ik een stuk minder carbs en vetten zijn geminimaliseerd, maar ik heb nog steeds geen skinfoldmeter dus vooruitgang daarin kan ik (nog) niet meten nu

anyway, zaterdag weer
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:18:43 #177
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38443131
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:10 schreef Setambre het volgende:
Probeer gewoon te kappen met chips en frisdranken tenzij je light neemt.
Chips eet ik al een jaar niet meer (alleen op vrijdagavond een paar chipjes), en frisdrank: overdag drink ik alleen maar water, en 's avonds neem ik vrijwel altijd een glas vruchtendrank. Cola en dergelijke drink ik soms in het weekend.
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:20:33 #178
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38443188
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Gelderland het volgende:
hoe gaat 't nu met jouw? ga je nog steeds maximaal en zit je nog steeds he-le-maal kapot? Ik denk dat ik de volgende x op 80-90% ga sprinten (moet nu 5 min)
Ik ga wel maximaal, maar meestal zijn het de benen die gewoon absoluut niet meer kunnen, je wilt harder maar je kan gewoon niet. Tuurlijk sta je dan te hijgen en te puffen, maar hoe verder je komt, hoe sneller je weer hersteld van die inspanning.
pi_38444190
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:20 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik ga wel maximaal, maar meestal zijn het de benen die gewoon absoluut niet meer kunnen, je wilt harder maar je kan gewoon niet. Tuurlijk sta je dan te hijgen en te puffen, maar hoe verder je komt, hoe sneller je weer hersteld van die inspanning.
oja dat zal wel Maaruhh.... waarom doe je het eigenlijk nog? Ik bedoel.... wat zijn de effecten? Het is loodzwaar en jij valt er eigenlijk niet tot nauwelijks van af? Of merk je wél dat je blokjes beter zichtbaar worden en je een strakker buikje krijgt Dat Hitten doe je natuurlijk niet écht voor je lol, want je sloopt jezelf wél ff
Haleloeja
pi_38445958
Yeah ik mag vanavond weer

Vast ritueel van week geworden. Eerst 4 km lopen, dan HITT-en
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:51:04 #181
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38465827
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Gelderland het volgende:

[..]

oja dat zal wel Maaruhh.... waarom doe je het eigenlijk nog? Ik bedoel.... wat zijn de effecten? Het is loodzwaar en jij valt er eigenlijk niet tot nauwelijks van af? Of merk je wél dat je blokjes beter zichtbaar worden en je een strakker buikje krijgt Dat Hitten doe je natuurlijk niet écht voor je lol, want je sloopt jezelf wél ff
Het geeft toch een ontzettend lekker gevoel om je in 10 minuten helemaal te slopen. Dat heerlijk lege gevoel dat je weet dat je iets gedaan hebt
Verder zie ik toch wel iets verschil, de 6 afzonderlijke blokjes zijn te herkennen, alleen zijn de lijnen mij nog niet diep genoeg. Ik maak hoe dan ook die 8 weken vol!!
pi_38483481
zo ff blikje isostar naar binnen en dan weer 5 min HITTEN
Haleloeja
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:49:38 #183
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38486537
Morgenvroeg lekker voor m'n werk
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:03:37 #184
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_38486896
Dit ga ik ook maar eens proberen.
pi_38490192
vanavond ging 't wel goed opzich, 5 minuten, bijna helemaal achter elkaar gedaan. Alleen mijn benen worden op een gegeven moment zoooo slap/moe, dat het bij de laatste echt super kut is om te gaan sprinten

@ kenners: in welke weken moet je theoretisch een 'vetverbrandings-boost'krijgen? Na 2-3 weken? of later?
Haleloeja
pi_38492621
heeft het voor jullie nou al effect gehad? aantoonbare resultaten please
pi_38498624
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef Gelderland het volgende:
vanavond ging 't wel goed opzich, 5 minuten, bijna helemaal achter elkaar gedaan. Alleen mijn benen worden op een gegeven moment zoooo slap/moe, dat het bij de laatste echt super kut is om te gaan sprinten

@ kenners: in welke weken moet je theoretisch een 'vetverbrandings-boost'krijgen? Na 2-3 weken? of later?
Gemiddeld pas in de 5de en 6de week ga je echt groote verschillen merken.

Althans dat zijn mijn ervaringen
  zaterdag 3 juni 2006 @ 18:14:10 #188
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38508584
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:49 schreef Miguel het volgende:
Morgenvroeg lekker voor m'n werk
Oké, dat ging ik dus niet trekken vanochtend Eerst maar gewerkt dus en daarna even lekker wezen rennen. Daarna een lekkere douche en dan voel ik mezelf toch altijd wel goed naderhand
Tweede pinkstermorgen gaan we weer
pi_38509902
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:40 schreef sannydude het volgende:
heeft het voor jullie nou al effect gehad? aantoonbare resultaten please
ben ik ook benieuwd naar Maar dat zijn er maar een paar, de meeste zijn nog bezig of al weer afgevallen ik ga morgen (mits mijn kater meevalt aan het einde van de dag) voor mijn 2e week
Haleloeja
pi_38510188
Ik train al maanden explosief. Ik doe vaak de 500/1000/2000 meter roeien. Maar wil je echt afvallen dan moet je hier niet bij zijn. Dan zal je toch echt cardio moeten doen. En niet als een oud wijf een beetje aerobics op je gemak maar gewoon een uur lang zweten en je hartslag op een procent of 75 tot 85% van zijn maximale snelheid houden.

En wat mensen ook vaak vergeten zijn gewoon goede eet en drink gewoontes!

35% eiwitten / 55% koolhydraten / 15% vet.
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_38510368
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Veilside_red het volgende:
Ik train al maanden explosief. Ik doe vaak de 500/1000/2000 meter roeien. Maar wil je echt afvallen dan moet je hier niet bij zijn. Dan zal je toch echt cardio moeten doen. En niet als een oud wijf een beetje aerobics op je gemak maar gewoon een uur lang zweten en je hartslag op een procent of 75 tot 85% van zijn maximale snelheid houden.

En wat mensen ook vaak vergeten zijn gewoon goede eet en drink gewoontes!

35% eiwitten / 55% koolhydraten / 15% vet.
denk dat je hiermee, na 8 weken, ook flink afvalt...
Haleloeja
pi_38511577
hoezo? Dat is gewoon een ideale verhouding. De waardes die je in calorieen nodig heb verschilt bij iedereen of mis ik nu wat?
pi_38511756
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:12 schreef Veilside_red het volgende:
hoezo? Dat is gewoon een ideale verhouding. De waardes die je in calorieen nodig heb verschilt bij iedereen of mis ik nu wat?
hij spreekt je toch niet tegen toch?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:02:21 #194
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38514618
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Veilside_red het volgende:
Dan zal je toch echt cardio moeten doen. En niet als een oud wijf een beetje aerobics op je gemak maar gewoon een uur lang zweten en je hartslag op een procent of 75 tot 85% van zijn maximale snelheid houden.
De hele essentie van HIIT is juist dat je dus NIET traint op die bekende (en nogal onaantrekkelijke) manier.
pi_38515881
Maar die oude vertrouwde manier werkt en die van hit niet. Iig ik kan er niks van merken van dat afvallen...
pi_38515970
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Veilside_red het volgende:
Maar die oude vertrouwde manier werkt en die van hit niet. Iig ik kan er niks van merken van dat afvallen...
Dat ligt dan aan jou.
pi_38516152
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Veilside_red het volgende:
Mag ik vragen hoe lang je bezig bent?

HITT heeft namelijk wel een programma van 8 weken zoals je weet
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:03:30 #198
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38516344
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef LedZep het volgende:
Dat ligt dan aan jou.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:30:03 #199
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_38527025
Weet er iemand waar je Wei-poeder kan scoren?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_38527498
bodystore.nl heeft nu leuke aanbiedingen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')