abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:06:15 #101
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37729662
zit nu in weekje 2, en het viel me op dat de blokjes beter zichtbaar werden. Vanochtend ff gecheckt op de weegschaal, en ik ben al 1 kilo kwijt (nu maar hopen dat dat toch echt vet is wat er af is ) Ik ben benieuwd hoe het resultaat gaat zijn over 6 weekjes
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:13:05 #102
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_37729803
Ik ga vanavond aan mijn 2e beginnen. Vraag me af of ik het aan mijn conditie zal gaan merken, zou super zijn

Is het overigens goed om tussen je HIIT dagen door normaal te rennen of trainen of moet je dan helemaal rusten?
pi_37732351
Interessant ..ook maar eens proberen.
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_37743387
Ik moet morgen aan de zes minuten beginnnen.
pi_37745668
6 minuten is best zwaar... helemaal op een zolder waar de zon op heeft gestaan
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:24:05 #106
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37749113
Ik heb het nu drie keer gedaan, begin morgen aan week 2, en ik heb het idee dat ik nu al resultaat zie. Kan dat eigenlijk wel?
pi_37753586
Omnifacer, resultaad in een week zou je nooit kunnen zien, dit is anders als je ook anders als normaal eet.

Vandaag mijn 2de run gedaan, helemaal lekker voelde het dit keer. Was nog wel een aardige tijd aan het na-heigen, zelfs nu heb ik nog droge keel ( half uur later )

Wel grappig hoe andere mensen naar je kijken ( ik doe buiten hardlopen ), je ziet ze denken "wat een uitslover" maar dan zien ze dat je met een stopwatch bezig bent en hebben ze opeens wel begrip
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:12:30 #108
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37755699
Ja ik eet ook wel gewoon gezond, veel kip, salade, groenten, fruit, etc. Er zit alleen een hardnekkige zawemband rond mn navel Die moet weg.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:24:32 #109
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_37756059
Komt ze weer met dr vetpercentages

Twee procent er af, in totaal dus 2,5 procent! Woei! HIIT rocks!

Ik hou jullie op de hoogte
pi_37759973
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:24 schreef Nugget het volgende:
Komt ze weer met dr vetpercentages

Twee procent er af, in totaal dus 2,5 procent! Woei! HIIT rocks!

Ik hou jullie op de hoogte
Goed! Leuk dat het goed aan slaat bij je.
pi_37761134
Weet je zeker dat het wel een goede meting is Nugget?

Want vind t wel erg snel om in zo'n korte tijd al 2,5% vetpercentage kwijt te raken
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:26:10 #112
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_37777447
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:37 schreef Double_B het volgende:
Weet je zeker dat het wel een goede meting is Nugget?

Want vind t wel erg snel om in zo'n korte tijd al 2,5% vetpercentage kwijt te raken
Naja, hij steeg eerst of bleef altijd precies ergens hangen. En dat hij sinds het intensief trainen aan het dalen is, is gewoon al een heel goed teken!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:26:35 #113
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37781883
Week 2 achter de rug, wat me opvalt is dat je lichaam heel snel went aan die torenhoge intensifiteit. De eerste week stapte ik kotsmisselijk van de fiets af, gister was ik meteen na het fietsen nog wel doodmoe, maar al na 5 minuten voelde ik me weer normaal (de 1e week stond ik een uur later nog te trillen van inspanning).
pi_37781921
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:26 schreef Nugget het volgende:

[..]

Naja, hij steeg eerst of bleef altijd precies ergens hangen. En dat hij sinds het intensief trainen aan het dalen is, is gewoon al een heel goed teken!
ik heb zoon vermoeden dat je weegschaalmeters bedoeld, en die zijn bekend dat ze niet accurraat zijn. Met die van mn moeder was ik 6% vet kwijt na een avondje goed doordrinken en me smorgens te meten...

Daarentegen, als het gewoon verlaagd, zal je vetpercentage wel omlaag gaan, dus dat is al goed
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37783213
Ben overigens 2 kilo aangekomen, klotezooi dat HIIT

Zal trouwens wel eerder door de BBQ's komen
pi_37783412
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef Fastcruiser het volgende:
Ben overigens 2 kilo aangekomen, klotezooi dat HIIT

Zal trouwens wel eerder door de BBQ's komen
OMG ja dan ben je wel heel debiel bezig.
pi_37784685
M'n neus is steeds weer helemaal vrij na een HIIT.
pi_37784899
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:13 schreef Nugget het volgende:

Is het overigens goed om tussen je HIIT dagen door normaal te rennen of trainen of moet je dan helemaal rusten?
Iemand nog antwoord hierop?
pi_37785108
ik zou geen intensieve beentraining doen(ik heb mn squats achterwege gelaten nu ik terug begonnen ben), dat is me teveel

Over hardlopen erbij heb ik geen informatie, wel wat theorien maar die post ik later
pi_38049625
ik ga van de week ook beginnen met HIITT...voetbalseizoen is afgelopen namelijk !

Maaruh, na hoeveel weken val je gemiddeld 't meeste af? Na die 8 weken pas of al eerder
Haleloeja
  zondag 21 mei 2006 @ 17:13:54 #121
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38049927
Vandaag voor de tweede keer gedaan, maar meteen de 5min, want dat kon nog goed. Eerste keer had ik echt zoiets van WTF, je voelt je half ziek, je keel voelt alsof je schuurpapier hebt doorgeslikt..
Ook merkte ik wel dat ik veelste lang niet ben wezen joggen/hardlopen/rennen/whatever, want ik had toch wel wat spierpijn aan de binnenkant van m'n benen... (niet quads of hamstrings iig)

ben er iig enthousiast over, m'n doel is niet kilo's af te vallen maar voornamelijk vet verbranden (wat natuurlijk wel gepaard gaat met gewichtsverlies, maar dat is niet mijn doel en dus ook niet mijn maatstaf) en spieren behouden (zgn. 'cutten'), krachtraining wat minder nu (2/3 keer per week nog maar)

Burn the fat, feed the muscle!
pi_38070228
zo te horen werkt het echt goed bij de mensen die het doen nu. Ook maar eens gaan doen dan, alleen regent het nu weer ze tering hard de hele dag.
pi_38099058
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef Miguel het volgende:

Burn the fat, feed the muscle!
goed boek, daardoor ben ik ook geinteresseerd geraakt in hiit

Probleempje gehad, mijn slechte enkel (weeral) omgeslagen tijdens het scherp afdraaien 5 dagen geleden tijdens mijn cycle, vandaag wou ik 6 minuten proberen maar ik faalde(na 3 minuten lag mn water er haast uit), dus was het daarna gewone it ipv hiit

Wat ik ook gemerkt heb(vorige cyclussen ook), is dat ik na een week minder gevoelig wordt voor kou, ik kan in mn tshirtje makkelijk lopen als de rest in een trui zit te bibberen

Of het daar wat mee te maken heeft weet ik niet, maar ik vermoed wel
pi_38099145
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef Stansfield het volgende:
zo te horen werkt het echt goed bij de mensen die het doen nu. Ook maar eens gaan doen dan, alleen regent het nu weer ze tering hard de hele dag.
Dat is juist leuk!
Ik zit aan 8 minuten, btw.
pi_38128802
ik ga vanavond beginnen! Dit is de laatste voetbal-week dus komt mooi uit Verder fitness ik nog 1-2 x per week, maar dat is eigenlijk alleen krachtraining !

Het wordt straks dus: 5 minuten inlopen/joggen .... 4 minuten HIIT-en ..... 5 minuten uitlopen/joggen. en dan doe ik 't donderdag + zondag weer
Haleloeja
pi_38128892
Donderdag begin ik. Is er toch geen fuck te doen.
pi_38131642
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga vanavond beginnen! Dit is de laatste voetbal-week dus komt mooi uit Verder fitness ik nog 1-2 x per week, maar dat is eigenlijk alleen krachtraining !

Het wordt straks dus: 5 minuten inlopen/joggen .... 4 minuten HIIT-en ..... 5 minuten uitlopen/joggen. en dan doe ik 't donderdag + zondag weer
Als je t goed doet trek je die 5 min uitlopen echt niet meer
pi_38132127
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Double_B het volgende:

[..]

eerst een stopwatch/sporthorloge zien te vinden.... anders kan ik nóg niet beginnen
Haleloeja
pi_38133245
Ok ik ben er ook aan begonnen, alleen 1 nadeel...

Na de eerste 2 keer sprinten word ik echt kapot gemaakt door steken in m'n zij... of ik nu voor of na het eten ga...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:45:53 #130
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38134301
Ik gebruik gewoon de timer op m'n gsm. Iedere keer op 1minuut, dus eerst 30sec. jog, dan 30 seconden sprint en dan gaat de timer af, dan druk ik op 4 knopjes en staat die weer op een minuut en loopt ie al
* Miguel wilde zich niet langer laten tegenhouden door het feit dat hij geen stopwatch had.
Morgenvroeg ga ik voor de tweede keer 5min doen
pi_38135600
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Double_B het volgende:

[..]

ik vond 't erg simpel... was mijn 1e keer, maar nogmaals was niet he-le-maal kapot na die 4 sprintjes van 30 sec. Vond 't wel goed te doen... komt miss omdat ik dit soort oefeningen vaker doe bij voetbal ofsow.... heb er zelfs nog 1 extra gedaan

Moest dus niet kotsen, trillen, nacheqen bla bla bla....
Haleloeja
pi_38135694
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:18 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik vond 't erg simpel... was mijn 1e keer, maar nogmaals was niet he-le-maal kapot na die 4 sprintjes van 30 sec. Vond 't wel goed te doen... komt miss omdat ik dit soort oefeningen vaker doe bij voetbal ofsow.... heb er zelfs nog 1 extra gedaan

Moest dus niet kotsen, trillen, nacheqen bla bla bla....
Ga je dan wel hard genoeg? Je moet wel álles geven,hè.
pi_38135953
Sommige sporten of posities in sport trainen dit al beetje inderdaad(bv vleugelspelers en spitsen die het van hun snelheid moeten hebben bij voetbal)

Voor hen is die eerste keren minder zwaar, maar dat wordt vlug ingehaald
pi_38144475
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:56 schreef Genjuro het volgende:
ik zou geen intensieve beentraining doen(ik heb mn squats achterwege gelaten nu ik terug begonnen ben), dat is me teveel

Over hardlopen erbij heb ik geen informatie, wel wat theorien maar die post ik later
Waar blijven ze?
pi_38175071
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef Paltos het volgende:

[..]

Waar blijven ze?
Die theorien?

Wel de eerste zou zijn dat het inderdaad hiit complementeerd en de verbranding nog verhoogd

de 2de is dat je je lichaam niet voldoende laat herstellen en dus gaat overtrainen

de 3de is dat je omdat je lichaam ook aan onintensief lopen doet het zich niet compleet aan kan passen aan hiit, en waar ik op doel is dan die snelle glucoseverbranding de hele dag door
Ik zou het dan vergelijken met HST-training(zoek op google of bodybuilding.com als je niet juist weet wat dit is) van een bodybuilder die de ene dag weinig reps doet en de volgende week veel, om zijn spieren elke week te laten "schrikken",niet te laten wennen aan de huidige oefening dus
Het tegengestelde is dan dat die juist wilt dat zijn lichaam zich niet aanpast omdat dit de groei remt, terwijl wij juist willen van wél

Het blijven theorien dus, maar 1 van de 3 is de juiste volgens mij
pi_38182800
Ben gister ook begonnen
pi_38184211
Ik ben alweer gestopt.. dit omdat ik mijn benen meer op lange afstanden wil trainen. Ik gebruik ze al jaren voor volleybal wat dus heel explosief is. En ik merk dat wel met hardlopen, ik geloof graag dat HIIT goed is voor de vetverbranding, maar ik heb toch maar besloten mijn vet te verbranden met lange afstanden om zo ook mijn lichaam te laten wennen aan duurloop. Zodat ik straks van alle markten thuis ben
pi_38300914
ik zoek hier thuis nog zo'n horloge die 'naar beneden aftelt'. Stel je hem in op 30 seconden, en gaat hij piepen als je klaar bent... dát is erg handig
Haleloeja
pi_38301810
Ik ben overtraind In combinatie met creatine die ik sinds 2 weken tot mij neem heb ik met het hardlopen veel meer van mijn lichaam gevraagd dan dat het kon verdragen. Ik kon 'opeens' met gemak een uur achter elkaar hardlopen, wat ik dus ook deed. Ik had het toch wat beter moeten opbouwen. Trap lopen doet me zeer (ik vermoed een ontsteking in mijn knie).. Gelukkig lukt het fitnessen nog wel, dus het is niet zo dat ik nu keihard achteruit ga.
pi_38302110
Ik loop ren eerst een paar kilometer ongeveer 3/4 daarna begin ik aan HITT. Pfff dat is echt debiel zwaar
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 28 mei 2006 @ 15:23:40 #141
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38302127
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek hier thuis nog zo'n horloge die 'naar beneden aftelt'. Stel je hem in op 30 seconden, en gaat hij piepen als je klaar bent... dát is erg handig
Daar gebruik ik dus gewoon de timer van m'n gsm voor. Stel hem in op 1min. Dan kun je 30 sec. joggen en dan 30 sec. rennen totdat hij begint te piepen, dan ga je weer verder op jog-tempo en stel je hem opnieuw in voor 1min (binnen 2 sec. gebeurd bij mij )
Morgenvroeg mag ik weer
pi_38302142
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:22 schreef Setambre het volgende:
Ik loop ren eerst een paar kilometer ongeveer 3/4 daarna begin ik aan HITT. Pfff dat is echt debiel zwaar
Meen je niet?
Ik ben echt kapot na die 10 minuten dat ik nu moet doen, dus ik dénk er niet aan eerst nog wat extra te joggen.
pi_38302214
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef Paltos het volgende:

[..]

Meen je niet?
Ik ben echt kapot na die 10 minuten dat ik nu moet doen, dus ik dénk er niet aan eerst nog wat extra te joggen.
Mwa valt mee. Ik loop geregeld een stukje eerst lekker warm lopen en je hartslag op een hoog ritme, daarna lekker HITT-en

zit nu pas in mijn eerst week maar voorlopig gaat het goed
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_38302554
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:23 schreef Miguel het volgende:

[..]

Daar gebruik ik dus gewoon de timer van m'n gsm voor. Stel hem in op 1min. Dan kun je 30 sec. joggen en dan 30 sec. rennen totdat hij begint te piepen, dan ga je weer verder op jog-tempo en stel je hem opnieuw in voor 1min (binnen 2 sec. gebeurd bij mij )
Morgenvroeg mag ik weer
ik kan mijn horloge ook alleen maar per minuut laten teruglopen (dus geen 30 sec. ).... dan kan ik net zo goed de normale stopwatch van mijn horloge gebruiken want bij beide 'functies' moet ik kijken wanneer die 30 seconden erop zitten.... Bij de stopwatch laat ik 'm gewoon doorlopen.... als ik zie datie bij de 30 seconden zit ga ik joggen en bij de 1 minuut begin ik gelijk weer met sprinten

vanavond ga ik weer
Haleloeja
pi_38302586
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:26 schreef Setambre het volgende:

[..]

Mwa valt mee. Ik loop geregeld een stukje eerst lekker warm lopen en je hartslag op een hoog ritme, daarna lekker HITT-en

zit nu pas in mijn eerst week maar voorlopig gaat het goed
Als je al wat conditie had is die eerste week niet zó moeilijk.
Ik heb zelf wel het gevoel dat ik vooruit ben gegaan qua conditie, ook al ben ik nog maar op 10 minuten.
pi_38303111
zijn er ook al mensen die écht flink zijn afgevallen door het HITTen? (dus die er 2 maanden op hebben zitten?)
Haleloeja
  zondag 28 mei 2006 @ 15:53:35 #147
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38303147
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Gelderland het volgende:
zijn er ook al mensen die écht flink zijn afgevallen door het HITTen? (dus die er 2 maanden op hebben zitten?)
Ik ben wel 2 kilo lichter, maar of dat puur door de HIIT komt, of gewoon door minder te vrete dat weet ik dus niet

Eigenlijk boeit het me ook niet hoe het komt, zolang die sixpack er maar zo snel mogelijk is
pi_38303253
ooow is het vooral bedoelt voor de sixpack? maar dan mijn vraag anders; zijn er ook al mensen waarbij (door het 't HITTen) de six-pack wél te zien is
Haleloeja
pi_38303625
ik ben op 8 weken 4 kilo afgevallen de eerste keer, terwijl ik niet echt naar mn dieet keek
2de keer weet ik niet meer, toen heb ik niet echt de weegschaal erbijgezet, en was het eigenlijk meer voor conditie terug te krijgen na een lange blessure

Ik ben nu aan mn derde keer bezig maar na 2 weken sta ik nog steeds op 0 kilo(mede doordat ik de laatste weke me al enorm heb laten gaan)

Ik schat dat je samen met een gezond dieet zeker 8 kilo kunt afvallen in 8 weken

Ik zal zien de komende 2 weken, dan begint het eigenlijke afvalwerk maar
  zondag 28 mei 2006 @ 16:19:26 #150
38549 dewd
100% pure
pi_38303867
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:26 schreef Nugget het volgende:

[..]

Hoe meet je je percentage dan? Tenzij je het met een echte ouderwetse huidplooi meter doet zou ik hele grote vraagtekens zetten bij je resultaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')