Goed! Leuk dat het goed aan slaat bij je.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:24 schreef Nugget het volgende:
Komt ze weer met dr vetpercentages
Twee procent er af, in totaal dus 2,5 procent! Woei! HIIT rocks!![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Naja, hij steeg eerst of bleef altijd precies ergens hangen. En dat hij sinds het intensief trainen aan het dalen is, is gewoon al een heel goed teken!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:37 schreef Double_B het volgende:
Weet je zeker dat het wel een goede meting is Nugget?
Want vind t wel erg snel om in zo'n korte tijd al 2,5% vetpercentage kwijt te raken
ik heb zoon vermoeden dat je weegschaalmeters bedoeld, en die zijn bekend dat ze niet accurraat zijn. Met die van mn moeder was ik 6% vet kwijt na een avondje goed doordrinken en me smorgens te meten...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:26 schreef Nugget het volgende:
[..]
Naja, hij steeg eerst of bleef altijd precies ergens hangen. En dat hij sinds het intensief trainen aan het dalen is, is gewoon al een heel goed teken!
OMG ja dan ben je wel heel debiel bezig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef Fastcruiser het volgende:
Ben overigens 2 kilo aangekomen, klotezooi dat HIIT
Zal trouwens wel eerder door de BBQ's komen
Iemand nog antwoord hierop?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:13 schreef Nugget het volgende:
Is het overigens goed om tussen je HIIT dagen door normaal te rennen of trainen of moet je dan helemaal rusten?
goed boek, daardoor ben ik ook geinteresseerd geraakt in hiitquote:
Dat is juist leuk!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef Stansfield het volgende:
zo te horen werkt het echt goed bij de mensen die het doen nu. Ook maar eens gaan doen dan, alleen regent het nu weer ze tering hard de hele dag.
Als je t goed doet trek je die 5 min uitlopen echt niet meerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga vanavond beginnen! Dit is de laatste voetbal-week dus komt mooi uitVerder fitness ik nog 1-2 x per week, maar dat is eigenlijk alleen krachtraining
!
Het wordt straks dus: 5 minuten inlopen/joggen .... 4 minuten HIIT-en ..... 5 minuten uitlopen/joggen. en dan doe ik 't donderdag + zondag weer![]()
![]()
eerst een stopwatch/sporthorloge zien te vinden.... anders kan ik nóg niet beginnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Double_B het volgende:
[..]
Als je t goed doet trek je die 5 min uitlopen echt niet meer![]()
ik vond 't erg simpel... was mijn 1e keer, maar nogmaals was niet he-le-maal kapot na die 4 sprintjes van 30 sec. Vond 't wel goed te doen... komt miss omdat ik dit soort oefeningen vaker doe bij voetbal ofsow.... heb er zelfs nog 1 extra gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Double_B het volgende:
[..]
Als je t goed doet trek je die 5 min uitlopen echt niet meer![]()
Ga je dan wel hard genoeg? Je moet wel álles geven,hè.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik vond 't erg simpel... was mijn 1e keer, maar nogmaals was niet he-le-maal kapot na die 4 sprintjes van 30 sec. Vond 't wel goed te doen... komt miss omdat ik dit soort oefeningen vaker doe bij voetbal ofsow.... heb er zelfs nog 1 extra gedaan
Moest dus niet kotsen, trillen, nacheqen bla bla bla....![]()
Waar blijven ze?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:56 schreef Genjuro het volgende:
ik zou geen intensieve beentraining doen(ik heb mn squats achterwege gelaten nu ik terug begonnen ben), dat is me teveel
Over hardlopen erbij heb ik geen informatie, wel wat theorien maar die post ik later
Die theorien?quote:
Daar gebruik ik dus gewoon de timer van m'n gsm voor. Stel hem in op 1min. Dan kun je 30 sec. joggen en dan 30 sec. rennen totdat hij begint te piepen, dan ga je weer verder op jog-tempo en stel je hem opnieuw in voor 1min (binnen 2 sec. gebeurd bij mijquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek hier thuis nog zo'n horloge die 'naar beneden aftelt'. Stel je hem in op 30 seconden, en gaat hij piepen als je klaar bent... dát is erg handig![]()
Meen je niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:22 schreef Setambre het volgende:
Ik loop ren eerst een paar kilometer ongeveer 3/4 daarna begin ik aan HITT. Pfff dat is echt debiel zwaar
Mwa valt mee. Ik loop geregeld een stukje eerst lekker warm lopen en je hartslag op een hoog ritme, daarna lekker HITT-enquote:Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Ik ben echt kapot na die 10 minuten dat ik nu moet doen, dus ik dénk er niet aan eerst nog wat extra te joggen.![]()
ik kan mijn horloge ook alleen maar per minuut laten teruglopen (dus geen 30 sec.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:23 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dus gewoon de timer van m'n gsm voor. Stel hem in op 1min. Dan kun je 30 sec. joggen en dan 30 sec. rennen totdat hij begint te piepen, dan ga je weer verder op jog-tempo en stel je hem opnieuw in voor 1min (binnen 2 sec. gebeurd bij mij)
Morgenvroeg mag ik weer![]()
Als je al wat conditie had is die eerste week niet zó moeilijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:26 schreef Setambre het volgende:
[..]
Mwa valt mee. Ik loop geregeld een stukje eerst lekker warm lopen en je hartslag op een hoog ritme, daarna lekker HITT-en![]()
zit nu pas in mijn eerst week maar voorlopig gaat het goed
Ik ben wel 2 kilo lichter, maar of dat puur door de HIIT komt, of gewoon door minder te vrete dat weet ik dus nietquote:Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Gelderland het volgende:
zijn er ook al mensen die écht flink zijn afgevallen door het HITTen? (dus die er 2 maanden op hebben zitten?)
Hoe meet je je percentage dan? Tenzij je het met een echte ouderwetse huidplooi meter doet zou ik hele grote vraagtekens zetten bij je resultaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:26 schreef Nugget het volgende:
[..]
Naja, hij steeg eerst of bleef altijd precies ergens hangen. En dat hij sinds het intensief trainen aan het dalen is, is gewoon al een heel goed teken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |