Goed! Leuk dat het goed aan slaat bij je.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:24 schreef Nugget het volgende:
Komt ze weer met dr vetpercentages
Twee procent er af, in totaal dus 2,5 procent! Woei! HIIT rocks!![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Naja, hij steeg eerst of bleef altijd precies ergens hangen. En dat hij sinds het intensief trainen aan het dalen is, is gewoon al een heel goed teken!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:37 schreef Double_B het volgende:
Weet je zeker dat het wel een goede meting is Nugget?
Want vind t wel erg snel om in zo'n korte tijd al 2,5% vetpercentage kwijt te raken
ik heb zoon vermoeden dat je weegschaalmeters bedoeld, en die zijn bekend dat ze niet accurraat zijn. Met die van mn moeder was ik 6% vet kwijt na een avondje goed doordrinken en me smorgens te meten...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:26 schreef Nugget het volgende:
[..]
Naja, hij steeg eerst of bleef altijd precies ergens hangen. En dat hij sinds het intensief trainen aan het dalen is, is gewoon al een heel goed teken!
OMG ja dan ben je wel heel debiel bezig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef Fastcruiser het volgende:
Ben overigens 2 kilo aangekomen, klotezooi dat HIIT
Zal trouwens wel eerder door de BBQ's komen
Iemand nog antwoord hierop?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:13 schreef Nugget het volgende:
Is het overigens goed om tussen je HIIT dagen door normaal te rennen of trainen of moet je dan helemaal rusten?
goed boek, daardoor ben ik ook geinteresseerd geraakt in hiitquote:
Dat is juist leuk!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef Stansfield het volgende:
zo te horen werkt het echt goed bij de mensen die het doen nu. Ook maar eens gaan doen dan, alleen regent het nu weer ze tering hard de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |