vind ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:15 schreef magic_dreamer het volgende:
vandaag voor de 3de keer bezig geweest en was wel weer behoorlijk kapot.
wat gaan die halve minuten joggen toch weer snel![]()
ik ga nu steeds ná 21.00quote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef Miguel het volgende:Goed werk Gelderland. Zoals ik al eerder heb gezegd, als je kunt zou ik toch echt 's ochtends gaan (op nuchtere maag ook), vooral met deze temperaturen een stuk beter uit te houden
* Miguel heeft vanochtend toch nog een uur zitten 'nazweten'
niet zo gezond wel, zou normaal niet moge zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef Gelderland het volgende:
na en tijdens het Hitten vóel ik ook echt me buik.... hebben jullie dat ook? bepaalde kramp ofsow.... best apart![]()
Interessant in de zin van, dat ga ik ook doen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
tvpjee, wel interresant
al eens gedacht aan een hartslagmeter ?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek hier thuis nog zo'n horloge die 'naar beneden aftelt'. Stel je hem in op 30 seconden, en gaat hij piepen als je klaar bent... dát is erg handig![]()
meer mijn buikspieren die ik voel vlak na en op 't einde van een Hiiit-sessie..... nja raar dat jullie daar geen last van hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:00 schreef Genjuro het volgende:
[..]
niet zo gezond wel, zou normaal niet moge zijn
Niet eten een uur voor de hiit?
daar heb ik ook nog wat moeite mee. Daarom zet ik soms mijn stopwacht ff stil.... zodat ik heel ff (zonder te joggen) tot rust kan komen, 20 seconden ofsow. Dan ga ik 30 seconden joggen en dan heb ik weer wat energie om te sprinten....quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:42 schreef Freeflyer het volgende:
tweede keer HIIT gedaan.
ik heb nog heel veel moeite met tussendoor blijven joggen. ook merk ik dat ik mijn energie beter moet verdelen over het sprinten. na de tweede keer was ik zo kapot dat de derde en de vierde keer amper sprinten genoemd kon worden. pffff.... zaterdag weer
juist ja, na 30 seconden sprinten, sta ik soms liever ff stil om op adem te komen dan dat ik heeel rustig ga lopen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Bak_Beest het volgende:
Moeite met joggen tussendoor? Dat je liever loopt in die tijd zeker. Joggen hoeft niet snel te zijn als je maar jogt
.
Pre workout shake werkt prima anders.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:06 schreef Setambre het volgende:
Je moet 2 uur voor je training niks meer eten. Anders komt het weer naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |