Blijkbaar...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:14 schreef LedZep het volgende:
Zo, dus met mijn post heb ik met hulp van Genjuro een kettingreactie aan HIIT'ers gecreeërd?
Hier deel 2: 6-Pack kweken deel 2quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:00 schreef dolledingo het volgende:
6-pack kweken is het topic waar dit topic het gevolg van is. Dit is geen deel 2
niemand zegt ook dat het een deel 2 isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:00 schreef dolledingo het volgende:
6-pack kweken is het topic waar dit topic het gevolg van is. Dit is geen deel 2
tvp
Nee maakt niet uit, je kan gaan fietsen, lopen, roeien, crosstrainer zou ook nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:12 schreef ConQuestador het volgende:
De vraag die ik in dat topic ook al stelde: maakt het ook uit bij wat voor soort cardio je het doet, persoonlijk zit ik te denken aan de roeimachine (concept 2 indd.) en aan een spinningfiets. Joggen kan bjina niet in de sportschool, want een loopband lijkt me niet geschikt om ineens te gaan sprinten.
Doe maar een rustdag. Je vetverbranding is nu toch al verhoogd dus hoef je niet gelijk weer een keer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef ryan_atwood het volgende:
heeft 2 dagen achter elkaar deze training ook nog zin?? Doordat het zo'n kort schema is heb ik nu alweer zin om het te lopen. Kan dit geen kwaad? of is het beter om een rustdag ertussen te hebben?
Misschien meteen na trainen eerst dextrose innemen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:12 schreef ConQuestador het volgende:
Ik heb nog wel een vraag:
Ik heb gister 4 minuten geHITT na de krachttraining, is het dan niet zo dat je de krachttraining weer onderuit schopt doordat je lichaam spieren gaat verbranden. Of gelden al die "regels" ineens niet meer omdat je zo kortstondig traint? En na de (kracht)training neem ik altijd een whey shake, wordt deze nog wel volop benut, of gaat het lichaam nu ineens deze eiwitten als energie verstoken omdat het zit te schreeuwen om energie??
ben ik ook benieuwd naar ja... iemandquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef ryan_atwood het volgende:
Hoe kan het dan dat je vetverbranding zo lang verhoogd blijft door 4 kleine sprintjes???
hoezo zou je het mixenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Del_Toro het volgende:
mix het doorelkaar
dus 1minuut hard, 1minuut zacht en zo 4x
en eventueel => 2minuut hard, halve minuut zacht enzoverder
Ik weet niet wat voor paardenconditie jij hebt, maar de meeste mensen hebben aan die 30 seconden rust al nauwelijks genoeg. Dus gedurende de hele training is je hartslag enorm hoog, pas na de training zakt ie weer naar een normaler niveua.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:23 schreef Del_Toro het volgende:
yep, dan blijft je hartslag ook hoog tijdens het joggen
inderdaad..want die 'rust' is eigenlijk geen rust je gaat maar doorquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor paardenconditie jij hebt, maar de meeste mensen hebben aan die 30 seconden rust al nauwelijks genoeg. Dus gedurende de hele training is je hartslag enorm hoog, pas na de training zakt ie weer naar een normaler niveua.
Ja het werkt. Probeer het eens en je zult het zien. Wetenschappelijke bewijzen zijn er. Lees die officiele site maar eens door.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:09 schreef versteegrob het volgende:
Wordt dit niet een beetje overgewaard? En waar zijn de bewijzen dat het werkt?
Is het niet zo als je vet wilt verbranden je moet trainen op een lage intensiteit en dan lang volhouden, dus minimaal een half uur. HITT lijkt mij vooral goed om je explosifiteit te trainen, ben heel benieuwd of dit werkt.
even een offtopic vraagje: Als je je lichaams gewicht en je lengte weet, kan je dan ongeveer je vet% weten? Ik ben 1.81 en weeg rond de 75KG
Is een beetje persoonlijk, maar met 10% heb je zeker een goed sixpack.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:25 schreef versteegrob het volgende:
Hmm en wat is goed genoeg voor een sixpack? Heb thuis nog 3 mooie boeken liggen over fitness, voeding en een sixpack alleen liggen ze nu thuis en ben ik op vakantie. In juni ga ik beginnen met fitness en heb ik er zin in!
Ik geloof dat ze dat ook jusit als "de sleutel" zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:09 schreef versteegrob het volgende:
Wordt dit niet een beetje overgewaard? En waar zijn de bewijzen dat het werkt?
Is het niet zo als je vet wilt verbranden je moet trainen op een lage intensiteit en dan lang volhouden, dus minimaal een half uur. HITT lijkt mij vooral goed om je explosifiteit te trainen, ben heel benieuwd of dit werkt.
even een offtopic vraagje: Als je je lichaams gewicht en je lengte weet, kan je dan ongeveer je vet% weten? Ik ben 1.81 en weeg rond de 75KG
Je verbrandt, met welke activiteit dan ook, gewoon overal vet. Dat wil zeggen, je lichaam bepaalt zelf waar ze het vet weghaalt. Dat is dan ook gelijk het probleem bij "een buikje", deze zone wordt vaak pas als laatste aangesproken voor vetverbranding.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Gelderland het volgende:
Verbrand je eigenlijk met deze HIIT-theorie vet op 'alle' plaatsen (billen/buik/gezicht etc) of alleen op bepaalde plaatsen (door de explosiviteit)....
ik ga er over paar weekjes mee beginnen, zit nu nog in het voetbalseizoen en ben licht geblesseerd![]()
Idd persoonlijk want ik denk dat ik aan de 10% zit en nog geen duidelijk sixpack (wel een verdomd platte buik... dat wel)quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is een beetje persoonlijk, maar met 10% heb je zeker een goed sixpack.
Dan ontbreekt het je aan buikspieren of niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:28 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Idd persoonlijk want ik denk dat ik aan de 10% zit en nog geen duidelijk sixpack (wel een verdomd platte buik... dat wel)
http://www.musclemedia.com/training/hiit.aspquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:56 schreef Stansfield het volgende:
Morgen ga ik er ook mee beginnen. Maar wat is eigenlijk het adres van de officele hitt website?
Gezien m'n algemene bouw zit er voldoende (ook duidelijk voelbaar). Iig meer dan vroeger toen ik wel een 8-vaks-buik had (maar ja... toen was ik 20quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dan ontbreekt het je aan buikspieren of niet?
rust dan wat langerquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor paardenconditie jij hebt, maar de meeste mensen hebben aan die 30 seconden rust al nauwelijks genoeg. Dus gedurende de hele training is je hartslag enorm hoog, pas na de training zakt ie weer naar een normaler niveua.
Niet alleen whey? want als je dan gaat cardio-en verbrand je toch de koolhydraten en niet het vet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:30 schreef LedZep het volgende:
Ik zou idd tussen krachttraining en HIIT whey + dextrose nemen en dan HIIT doen.
Oh kut, sorry, kloptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:34 schreef Wank3r het volgende:
[..]
Niet alleen whey? want als je dan gaat cardio-en verbrand je toch de koolhydraten en niet het vet?
Ik zou het erbij doen, want na een uur trainen heb je al je koolhydraten verbruikt, en is mij verteld op de sportschool dat je dan ook spiercellen gaat verbranden, beetje jammer als je net een uur voor niets gewerkt hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:34 schreef Wank3r het volgende:
[..]
Niet alleen whey? want als je dan gaat cardio-en verbrand je toch de koolhydraten en niet het vet?
Nee nee, geen koolhydraten. Juist omdat je al je koolhydraten hebt verbrandt ga je vet verbranden. En door de whey worden spiercellen gespaardquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik zou het erbij doen, want na een uur trainen heb je al je koolhydraten verbruikt, en is mij verteld op de sportschool dat je dan ook spiercellen gaat verbranden, beetje jammer als je net een uur voor niets gewerkt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |