leuk grapje.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:18 schreef Topmaat het volgende:
Eind juni 2006 ff naar de supermarkt gaan.
opgelost, slotje.
ja dat gaat nog wel problematisch worden..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:19 schreef BertV het volgende:
Ik weet niet hoe belangrijk het winnen is. Maar bier, koek, snoep, frituur en frisdrank met suiker laten staan. (of om het vol te houden 1 snackdag)
Dit is minstens zo belangrijk als cardio.
In het begin mis je het bier enorm, later kun je echt zonder.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef dolledingo het volgende:
[..]
ja dat gaat nog wel problematisch worden..![]()
En wat komt hiervoor dan in de plaats?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef BertV het volgende:
[..]
In het begin mis je het bier enorm, later kun je echt zonder.
vandaar het multistationquote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef Ultralaser het volgende:
Als je een sixpack wil moet je toch echt de rest van de spieren ook ontwikkelen.
Sommige mensen hebben een andere lichaamsbouw. Je hebt 3 soorten lichaamstypen. De een is vanzichzelf al vrij mager en komt niet snel aan de ander is gemiddeld maar moet er wel iets moeite voor doen en de derde die moet heel goed op zn dieet letten en veel sporten anders wordt die snel te dik. Dit zelfde is het met spierweefsel je hebt snelle pezen en trage etc.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef Faceoff het volgende:
moet het echt zoveel moeite kosten?
ik heb al jaaaaaaaren een sixpackje (je ziet de spieren een beetje t is niet keihard)
en t enige wat ik er voor doe is gezond eten. Geen sport what so ever.
Mja ik fiets elke dag kwartiertje naar me school/stage.
de sportschool zou zeker wel goedkoper zijn geweest, deze weddenschap komt voornamelijk voort uit een stoer gesprekquote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef Ultralaser het volgende:
Maare was een sportschool niet goedkoper geweest ? Aangezien je aan alleen dat multistation niet zoveel heb.
Ik ben 196 cm en weeg 86 kilo, dat is volgens de maatstaven een gezond gewicht wat bij mijn lengte past.. ik zou dus af moeten vallen om op een ongezond gewicht te komen om vervolgens dit te compenseren met het trainen/aanmaken van de spieren?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:20 schreef Petomaan het volgende:
Je moet even 2 dingen goed in de gaten houden:
Afvallen en spieren kweken zijn twee verschillende dingen. Toch heb je allebei nodig om een sixpack te kweken.
NIET eerst het vetpercentage naar beneden. Wanneer je wat meer vet hebt, heb je meer reserves die nodig zijn om spieren te kweken. Bodybuilders verstaan dit onder bulken. Wanneer je de spieren hebt, je vetpercentage naar beneden. Ook wel cutten genoemd.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:19 schreef BobRooney het volgende:
Eerst je vetpercentage naar beneden brengen, dan zie je pas buikspieren. Je kan duizenden buikspier oefeningen doen, als je vetpercentage te hoog is, zie je niks( cardio doen dus) ...en jezelf gemotiveerd houden is echt moeilijk. Probeer te trainen met muziek op ofzo, dan werkte prima bij mij in ieder geval.
Ja, maar als teveel vet hebt, zal je toch nooit je sixpack zien. Dat is mij altijd verteld in ieder geval.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef Dopke het volgende:
[..]
NIET eerst het vetpercentage naar beneden. Wanneer je wat meer vet hebt, heb je meer reserves die nodig zijn om spieren te kweken. Bodybuilders verstaan dit onder bulken. Wanneer je de spieren hebt, je vetpercentage naar beneden. Ook wel cutten genoemd.
Succes
Als je alleen je vetpercentage naar beneden wil brengen (wat niet alleen op de buik kan!), is bulken het stomste wat je kan doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef Dopke het volgende:
[..]
NIET eerst het vetpercentage naar beneden. Wanneer je wat meer vet hebt, heb je meer reserves die nodig zijn om spieren te kweken. Bodybuilders verstaan dit onder bulken. Wanneer je de spieren hebt, je vetpercentage naar beneden. Ook wel cutten genoemd.
Succes
Wat is 'bulken' dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Als je alleen je vetpercentage naar beneden wil brengen (wat niet alleen op de buik kan!), is bulken het stomste wat je kan doen.
het wordt er niet makkelijker opquote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef Ultralaser het volgende:
Dat klopt ook. Lastig he een getrained lichaam krijgen
Eitje dan. Zorgen dat je vetlaag verdwijnt levert al een six-pack op. Training accentueert ze dan nog extra.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef dolledingo het volgende:
wij zijn allebei 23.
gelukkig zit ik niet hoog in het vetpercentage.. heb afgelopen jaar een kantoorbaan gehad, sport kwam in het gedrang.. das nu voorbij, heb weer volop tijd om te sporten. Ik kan niet dik worden, alleen een heel klein buikje..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:06 schreef DonSauza het volgende:
al helemaal als je al een beetje hoog in het vetpercentage zit.
Ik zou alsnog de sportschool kunnen bezoeken.. zo'n apparaat in huis is altijd mooi meegenomen, zoals ik al eerder zei, naast de buikspieren heb ik dan de mogelijkheid om de rest van mijn lichaam te trainen.. het is geen geldkwestie, meer een (gebrek aan) disciplinekwestie. Het is een weddenschap, en een weddenschap is leuk als het om materiele en hoge geldzaken gaat. Een weddenschap aangaan om een sport-abbo zou maar saai zijn. Wat niet betekent dat ik afhankelijk ben van de apparaten die we gekocht hebben, als ik het maar haal..quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:50 schreef Chasin het volgende:
eigenlijk had je die a 750 euro die je hebt uitgegeven aan die apparaten, sowieso beter in een half jaar abonnement op de sportschool kunnen steken voor jullie beiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |