abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39463302
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39490925
Vandaag de 2e keer gehad, ging zelfs al wat beter
Ik kon al 2 minuten achter elkaar doen.
Dan minuutje pauze en dan weer 2 minuten.
pi_39516868
ik ga vanavond ook weer, al heb ik totaal geen zin... gsiter flink aan 't bier geweest en frites op... Maar juist daarom moet 't wel
pi_39521123
ik ga nu ook weer met deze warmte 10 minuten zal wel 1 miuut joggen ipv 30 zijn....erg
Haleloeja
pi_39531731
Ik ging gisterochtend, vóór het ontbijt . Het was een uur of 10, maar het was echt al snikheet en enorm benauwd. Ik kwam gewoon niet verder dan 5 sprintjes . Erna zweette ik me uiteraard wel de tering .
pi_39566780
er zijn wél veel Hiiters gestopt volgens mij... in 't begin (andere topic) postte er veel en nu eigenlijk bijna niemand meer
Haleloeja
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:15:05 #32
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39566936
Ik ben ook gekapt

Het is me nu te warm, en dan heb ik toch geen motivatie om door te zetten. Bovendien vind ik het gewoon een te grote opoffering om met dit weer heel strikt overal op te letten (geen ijsjes, geen biertje 's avonds, etc.). Ik heb me erbij neergelegd dat ik dus niet met een superstrakke sixpack op vakantie ga, maar met een sixpack die er wel is, maar net niet perfect is.

Volgend jaar doen we weer een poging
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:51:36 #33
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_39579105
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef Gelderland het volgende:
er zijn wél veel Hiiters gestopt volgens mij... in 't begin (andere topic) postte er veel en nu eigenlijk bijna niemand meer
Uhm... misschien omdat het programma normaal gesproken maar 8 weken duurt en die dus allang voorbij zijn voor veel HIIT-ers.
Ik ben zelf gestopt bij 13 minuten vanwege werk in het buitenland en er valt gewoon niet veel meer over te zeggen als je eenmaal gestopt/klaar bent
pi_39596980
ik doe het wel eens, maar volg niet echt dat schema. Ik sport al vrij veel namelijk, en alleen afentoe heb ik nog net genoeg energie om het na krachttraining te doen, en dan kom ik tot 8 minuten op 'n goede dag. Zou het eigenlijk eens moeten proberen zonder die energieverslindende krachttraining ervoor, maar tis voor mij een leuke toevoeging, geen prioriteit.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39599668
Een mirrrortje van de tekst (zodat je de Google cache niet meer nodig hebt) http://hiit.konfigured.net/
pi_39617988
heb er de laatste week TOTAAL geen motivatie voor, balen want wilde graag de 8 weken volmaken
Haleloeja
pi_39619308
Ik ben weer half overgestapt op hardlopen. Als ik echt motivatie heb om op dat moment te HIIT'en dan doe ik dat wel, en dat komt neer op ongeveer 1 a 2x per week.
pi_39662538
ben nu 3 dagen niet geweest.... ben alleen thuis en eet dus ook niet écht gezond. Moet vanavond eigenlijk wél weer gaan Hitten anders krijg ik een achterstand, dat wil ik niet
Haleloeja
  zondag 9 juli 2006 @ 17:23:10 #39
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_39663124
Waarom doe je het?
conditie verbeteren en afvallen

Hoeveelste hiit-sessie is dit voor je?
eerste

In welke week zit je? (hoeveel minuten)
7 minuten deze week.
heb de 6 minuten vaker gedaan dan in het schema stond i.v.m. een verkoudheid tussendoor.

Zijn er effecten die je merkt, door het hiitten?
conditie is aanmerkelijk verbetert, leg veel meer afstand af tijdens een duurloop dan voorheen.

Zo ja, wat en in welke week begonnen die effecten
vanaf de 6 minuten sessies merk ik dat ik meer moet eten overdag om het hongerige gevoel te voorkomen.

Hoeveel KG ben je kwijt?
ik schat 2 kg
Neerkomen wel!
pi_39664758
waar kan ik een trainingsprogramma vinden? of hoe werkt dat?
pi_39678936
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:27 schreef ret het volgende:
waar kan ik een trainingsprogramma vinden? of hoe werkt dat?
de links zijn ondertussen een paar keer gepost
pi_39707890
ik doe het eigenlijk ook meer om op 'niveau' te blijven. Eet met het warme weer toch vaak lekkere dingen (borrelhapjes ensow)... -> chips/bitterballen, biertje erbij, zéker nu ik vakantie heb.

Nu ik Hitten blijf doen val ik niets meer af (kom eerder aan) maar probeer toch zo nog op niveau te blijven dat ik niet dik wordt. Overigens zijn mijn blokjes nog lang NIET zichbaar hoor, denk niet dat dat ooit zal komen
Haleloeja
pi_39735582
ga vanavond tóch weer
Haleloeja
pi_39737544
Ik morgen, maar ik loop voor mn gevoel telkens 2 runs achter.
Ik moet nu 6 minuten achter elkaar, maar 4 gaat nu pas goed.
pi_39743853
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
Ik morgen, maar ik loop voor mn gevoel telkens 2 runs achter.
Ik moet nu 6 minuten achter elkaar, maar 4 gaat nu pas goed.
als je niet meer kan moet je gewoon ff 1 minuut joggen ipv een halve minuut. Na die minuut heb je vaak wel weer de energie/kracht om vol te gaan. Ik doe dat ook gewoon, zet ik mijn stopwactch ff stil...ga ik ff joggen en als ik voel dat mijn krachten weer beginne te komen (na 30 sec. extra rust) dan ga ik weer flin k sprinten En als ik dan voel dat ik dan wéér helemaal stuk zit, zet ik de stopwatch wéér ff stil..

ik ben net terug.... 10 minuten (af en toe ff de stopwacht heel ff stil , zodat ik 'iets' meer op adem kan komen) en 't was weer heerlijk kan alleen geen 15 minuten volmaken. Ga over precies 2 weken op vakantie en EIGENLIJK moet ik er nog 10 doen (tot 't einde).... .en redt er waarschijnlijk, als ik het volhoudt, maar 6 of 7... maarja vind ik ook al heen hele prestatie, als ik 15 minuten zou halen
Haleloeja
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:01:08 #46
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_39755030
Wij zijn even gestopt met HIIT en weer verder gegaan met onze duurlopen.
Conditioneel en op loopsnelheid gigantisch vooruit gegaan door HIIT.

De reden waarom we er even mee gestopt zijn is de warmte. Het was niet te doen.
Zodra het iets koeler wordt pakken we het weer op. .

Ik kan mij herinneren dat er iemand vroeg naar resultaten nav HIIT; conditioneel en loopsnelheid zijn enorm verbeterd. Hart-long functie ook (hier bedoel ik mee dat ik tijdens duurlopen mezelf beter kan sturen). Zelfs 2kg vet kwijtgeraakt (gemeten met huidplooimeter).

Al met al erg tevreden over HIIT dus.

Neerkomen wel!
pi_39771713
Gelderland dank je voor je tip.
Bij de laatste twee minuten maar even wat langer gejogd
pi_39778669
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef Beach het volgende:
Gelderland dank je voor je tip.
Bij de laatste twee minuten maar even wat langer gejogd
ok mooi man! Wat ik ook vaak doe is mijn Hitt-sessie en dan ff paar minuten uitlopen, en dan op een weggetje vlák voor je huis nog tot een bepaald punt sprinten, helemaal leeg.... Vind ik altijd fijn.... doe er dus in principe ook altijd 1tje extra, helemaal op het laatst
Haleloeja
pi_39827178
Ik heb niet alle voorgaande topics hierover nageplozen, maar het lijkt verdacht veel op een sequence die ik wel eens doe. Dat ziet er als volgt uit:
- 10s max, 50s rustig
- 20s max, 40s rustig
- 30s max, 30s rustig
- 40s max, 20s rustig
- 50s max, 10s rustig
- 40s max, 20s rustig, enz

De wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt me, maar bij mij werkt het erg goed om voor aanvang van een nieuw seizoen de conditie weer op peil te brengen. Of ik ervan afval, zou ik niet weten, niet genoeg in ieder geval ;-)
Dit alles uiteraard pas na een degelijke warming up. Ik doe het zowel lopend als op de hometrainer. Lopend heeft voor mijn gevoel iets meer effect.
pi_39832088
ik ga vanavond wel weer
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')