Volgens mij is dit geen ONZquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:09 schreef Pakspul het volgende:
Als je het niet veilig hebt gedaan met je poes dan zit er een grote kans in dat ze zwanger is.
De betreffende kater is ook van van m'n moeder. Ook hier was ze op krolsheid aan het wachten voor ze hem zou laten helpen. De andere kater van m'n moeder is wél geholpen dus die kan het zéker niet geweest zijn. We hebben het hier over een tienerzwangerschap dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:05 schreef kissa het volgende:
Ja, het is waarschijnlijk dat de poes zwanger is. Als het nest ongewenst is kun je nu nog besluiten om haar te laten steriliseren/castreren. Dat is dus een soort abortus...
Verder sluit ik me aan bij het bericht van bdb. Een kater heeft eerder door dat een poes krols is dan haar baasje en dan is het al te laat.
Ik ben geen studente diergeneeskunde maar ervaringsdeskundige.
Wat doen die ongecastreerde katers trouwens buiten? En dit is niet tegen jou bedoeld flugeltje maar tegen de eigenaren van de katersDe kans dat zij een poes besmetten met enge ziektes (bvb kattenaids) is helaas niet denkbeeldig
![]()
Ik vind het inderdaad niet zo erg als er kittens komen en mijn moeder ook niet. Zowel moeder als vader zijn erg kleine katjes dus ik vermoed dat het er nooit meer dan twee a drie kunnen zijn. En aangezien Mini de grootste knuffelkont is die ik ooit qua kat heb gezien denk ik dat het geen enkel probleem gaat zijn om de kittens 'kwijt' te raken. Ik zie m'n moeder nog in staat om ze te houden ook. (eentje zéker mocht er een nest komen) Ikzelf ben natuurlijk ook dol op katten en ik heb nog wat broers die katten ook wel kunnen waarderen. Wat dat betreft dus geen probleem. Het zou het eerste nestje weer zijn in de familie sinds ongeveer 15 jaar, dus dat is wel weer leuk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:55 schreef Uhmmie het volgende:
bdb: bij mijn weten klopt je verhaal helemaal hoor.
Alleen wat betreft dat castreren voor/na de eerste krolsheid verschilt per dierenarts.
(en is over het algemeen in te schatten aan de hand van de leeftijd van de dierenarts... de oudere stempel wacht liever, de jongere da zegt vaak juist dat voor de eerste krolsheid ook prima kan)
En idd.. wat doen ongecastreerde katers buiten? Ik denk dat die net zo'n eigenaar hebben als mensen die kittens over een schutting kiepen om er maar vanaf te zijn.
Overigens kan je dierenarts zonder moeite vaststellen of ze zwanger is.
En eventuele actie laten ondernemen.
Al heb ik de indruk dat je het op zich niet erg vind dat er kittens komen..
Beetje geval "ongepland maar niet ongewenst"?
Dan denk ik dus dat ze 3 tot 4 weken zwanger is (als ze het écht is dan, maar dat merken we snel genoeg vermoed ik, het is maar een heel klein katje dus die buik ga je snel genoeg zien) Betekent dus ook dat de eventuele kittens over 5 tot 6 weken verwacht worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef bdb het volgende:
Een kat is gemiddeld tussen de 63 en 65 dagen drachtig. Het kan voorkomen dat de drachtduur iets langer duurt, zelfs tot 71 dagen. Zwelling en roodheid van de tepels zie je meestal vanaf de 3de week van de dracht. Vanaf ongeveer 7 weken voel je de kittens in de buik bewegen.
Voor een dier dat gaat bevallen is het altijd het beste een plek te kiezen waar zij zich thuisvoelt/op haar gemak voelt.
Wat je moeder zei over het feit dat het beter was een kat pas na de eerste krolsheid te laten "helpen" is niet echt waar. Het is eigenlijk nog beter om dit te doen VOOR de eerste krolsheid, maar de meningen zijn hier soms nog wat over verdeeld. Sommige dierenartsen adviseren om de poes eerst aan de poezenpil te zetten, maar dit is niet nodig.
Als je twijfelt over bepaalde zaken, ga dan direct naar de dierenarts en laat hem/haar er even goed naar kijken.
Ik ben studente diergeneeskunde, maar ik geef dit advies nu zonder dat ik het precies heb nagezocht in mijn boeken. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen met je vragen.
M'n moeder denkt van welquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:26 schreef Uhmmie het volgende:
Misschien moet je dan poes nu alvast in huis nemen.. dan kan ze rustig bevallen en hoeft er ook niet met de kittens gesleept te worden straks.
maareh... katers worden toch niet krols? volgens mij bedoel je iets anders dan je schrijft
Dat is dus nog wel even afwachten. We vermoeden het, maar zekerheid hebben we natuurlijk nog niet...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:34 schreef Uhmmie het volgende:
Ahja.. dat dacht ik al *grin*
Nu is ieder geval bewezen dat hij het kan denk ik?
De dierenarts?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Iemand met kennis van zaken die me een antwoord kan geven?
Ik heb erg lang getwijfeld, maar toen ik Mini vandaag voor het eerst sinds een week weer zag was haar buik toch behoorlijk gegroeid. Normaal gesproken is het een erg slank en iel katje, dan valt het behoorlijk op...quote:Op zondag 16 juli 2006 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat zitten in die houding is wel heul duidelijk
Zou je het denken?quote:
We gokken op 2 of 3 kittens en die zijn we al kwijt ookquote:Op maandag 24 juli 2006 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Ja Fluug, leuk
Ben je al bezig om de kittens te plaatsen?
Ik hoop van wel, anders heb ik een probleem. Zéker als er een rooie tussen blijkt te zitten. Dan smelt ik al bij voorbaat.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Oh jee
Maar die smelt toch wel als ie ze ziet
Je hebt 50% kans op rooie katers - eventueel met wit - omdat mammie een tortietabby met wit is (rood/zwart lapje met streepjes)quote:Op maandag 24 juli 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, anders heb ik een probleem. Zéker als er een rooie tussen blijkt te zitten. Dan smelt ik al bij voorbaat.
Vermoedelijke pa is zwart met wit. Zwart overheerst. Ik zal van de week wel eens kijken of ie wil blijven zitten voor de foto.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Je hebt 50% kans op rooie katers - eventueel met wit - omdat mammie een tortietabby met wit is (rood/zwart lapje met streepjes)Welke kleur is papa, en beter nog, heb je een foto ? (als hij rood is heb je ook nog 50% kans op rode poezen)
Ik ga dan uit van een effen (dus niet gestreepte) zwarte kater met een beetje wit (voetjes, eventueel borst en snuitje) als de vader.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vermoedelijke pa is zwart met wit. Zwart overheerst. Ik zal van de week wel eens kijken of ie wil blijven zitten voor de foto.
Een rooie kater
Straks is het nog een andere kater geweestquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef flugeltje het volgende:
De vader is idd 'effen'. Voornamelijk zwart met witte sokjes en buik.
En die rooie kater wordt dus voor mij
Nu nog hopen dat het uitkomt
Als het geen rode katertjes zijn stop ik ze gewoon terug.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Straks is het nog een andere kater geweestDan krijg je heel andere poesjes, maar katertjes krijgen hun rode of zwarte kleurtje van mams, dus als ze katertjes krijgt ben je al een heel end.
Oh als je een heel nest van die rode krijgt mag ik er dan één van je overnemen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het geen rode katertjes zijn stop ik ze gewoon terug.![]()
Bepquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef Bep het volgende:
Heeeeeeeee flugelbeep
Jonge poesies![]()
Enig zo'n nestje , straks van die vertederende kittens![]()
oeeeeeeee wat lijkt me dat leuk om ook eens te hebben , maar ik ga op zoek naar een lief asielhondje
Sowieso zijn er al 2 'besproken' een derde ook (als ik mannetje zover kan krijgen) Alles wat extra is moet nog een goed plekje voor gezocht worden... Ik denk overigens niet dat het een heel groot nest gaat worden. Zowel paps als mams zijn erg klein en het is een eerste nestje. Ook beweegt de bobbel heel erg veel, dus dat geeft voor mij aan dat de kittens nog voldoende bewegingsruimte hebben. Lijkt me dan ook dat ze daar binnenin niet overbevolkt zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh als je een heel nest van die rode krijgt mag ik er dan één van je overnemen?
Dan noem ik heb Mao!
Dat kan nog wel eens 'tegenvallen' hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk overigens niet dat het een heel groot nest gaat worden. Zowel paps als mams zijn erg klein en het is een eerste nestje. Ook beweegt de bobbel heel erg veel, dus dat geeft voor mij aan dat de kittens nog voldoende bewegingsruimte hebben. Lijkt me dan ook dat ze daar binnenin niet overbevolkt zijn.
tnx, zal ik van de week meteen mee installerenquote:
We zullen wel eens kijken, straks gaan mensen zich achtergesteld voelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:35 schreef tonks het volgende:
O sorry dat je en die vraagteken moet weg
Kijk eens naar dat koppie. En bedenk je dan dat haar middenrif normaal gesproken het formaat heeft van een gemiddelde pols.... Geloof me, ze is inmiddels al het driedubbele van wat ze normaal is, en dan moet ze nog twee weken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind haar buikje nog wel meevallen. Maar mijn oudste kater is gewoon dik, denk ik
.
Niet op de PC helaas, heb m'n camera nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
Nog steeds vind ik het meevallen.
Heb je toevallig een foto waar ze niet zwanger is? Dan kan ik vergelijken.
Vast jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet op de PC helaas, heb m'n camera nog niet zo lang.
Over een paar dagen zal ik nog wel eens wat foto's maken, aangezien ze iedere dag groeit zal er wel een moment komen dat ze dik genoeg is
Het lijkt er dus heel sterk op dat ze de slijmprop aan het verliezen is nu.quote:Vlak voor de bevalling kan de poes onrustig gaan worden en zal ze op zoek gaan naar een plaats waar ze wil gaan bevallen. Ze verliest een slijmprop en langzaamaan zullen de weeën op gang gaan komen. Als de poes gaat persen dan moet er wel binnen pakweg 2 uur een eerste kitten komen. Duurt het langer dan is het raadzaam om advies in te winnen bij een dierenarts.
Geeft aan dat het binnen 24 uur allemaal gaat gebeuren. Ik zal dus ook voor de zekerheid maar een 'logeertasje' inpakken. Gezien dit laatste tekstje kan het dus best eens zijn dat het een groot nestje gaat worden. We hadden de kittens pas over een week verwacht.quote:De bevalling
De bevalling vindt plaats tussen de 56e en de 67e dag, gemiddeld 63 dagen.
Hoe groter het nest hoe korter de dracht meestal duurt en omgekeerd geldt dit ook.
Ruim voor de bevalling zal u waarschijnlijk wel zijn opgevallen dat de buikomvang van uw poes ruim is toegenomen en de melkklieren wat op beginnen te zetten. Vlak voor de bevalling wordt de poes wat onrustig en valt het soms op de ze een helder, taai, soms iets melkachtig slijm verliest, dit is het teken dat de ontsluiting is ingezet en de bevalling zal binnen 24 uur plaatsvinden.
ik maak mezelf niet druk over het feit of ie het gaat redden. Is zeer levendig en hangt continu te eten... Vraag is dus alleen of lopen op die pootjes gaat. Maar even afwachten dus, en binnenkort naar de dierenarts.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef Natalie het volgende:
Agossie! Ben zo benieuwd! Rode ukkies hebben iets speciaals
Hoop dat die ene met die vreemde achterpootjes het redt...
We hebben net nog even gekeken en het lijkt alsof de voetjes een beetje verdraait zijn of omgedraait zitten. Misschien kunnen ze er met een spalkje iets aan doen. We laten de dierenarts er wel even naar kijken deze week. Qua levendigheid is er overigens niets mis mee, dus nu maar hopen dat er iets aan gedaan kan worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Awww wat schattig, idd mooi zijn ze
Die achterpootjes zien er wel sneu uitLopen zal wel lastig/onmogelijk worden?
Heet dat niet (bij honden tenminste ?) "zwemmersnog wattes" ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben net nog even gekeken en het lijkt alsof de voetjes een beetje verdraait zijn of omgedraait zitten. Misschien kunnen ze er met een spalkje iets aan doen. We laten de dierenarts er wel even naar kijken deze week. Qua levendigheid is er overigens niets mis mee, dus nu maar hopen dat er iets aan gedaan kan worden.
En wie weet, wellicht gaat ie er gewoon op staan en loopt ie straks alleen wat raar. Je weet het niet.
ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Waar pootjes normaal gesproken _| |_ staan, heeft mispoes pootjes die |_ _| staan. Een soort van overdreven O benen zeg maar. Haar voetjes staan dus precies de andere kant op. En de kussentjes zitten naar boven ipv naar beneden. Het is overigens wel een heel mooi dingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:41 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Heet dat niet (bij honden tenminste ?) "zwemmersnog wattes" ?
Ik geloof inderdaad dat daar meestal wel iets aan te doen valt.
Prachtige foto's en heel veel succes !!![]()
(geef de moeder iets extra's om op krachten te komen)
M'n moeder maakt er net Mankie vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:54 schreef scrub_nurse het volgende:
haar/zijn naam is dus wel al bedacht? mispoes!
Als de vermoedelijke vader echt de vader is zijn het twee katers, en als het donkere katje echt rode vlekjes heeft is zij een poesje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef heaven7 het volgende:
Wat zijn die 2 rooitjes? Mannetjes of vrouwtjes?![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef heaven7 het volgende:
Er zijn rooie poezen.
quote:
Ik heb een rode poes,haar vader zal dus wel rood geweest zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]maar de vermoedelijke vader is zwart/wit, en dan kunnen er geen rode poezen geboren worden. Wel als stiekem een rode kater de vader was.
Het zuigen gaat gelukkig wel goed, als ze eenmaal de tepel te pakken heeft laat ze niet meer los. En het zuigflesje om bij te voeren zoog ze vacuüm, dus daar is niets mis mee. Het zijn volgens mij écht alleen d'r achterpoten. Het kost zoveel energie als je alleen je voorpoten kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:28 schreef AnnaStesia het volgende:
Dat het beestje weg kruipt is wel een teken dat het niet goed gaat,ik heb het zelf meegemaakt met een kitten,die kroop ook weg bijn zijn moeder,op een gegevem moment liet moeder dat ook gaan,schonk geen aandacht meer aan haar jong,we zijn naar de DA geweest en daar bleek dat het kitten een open gehemelte had,we hebben hem toen moeten laten inslapen.
Ik hoop echt dat het zover niet gaat komen bij jullie...
Dat is dus een beetje dubbel. Wanneer kun je met een kitten naar de dierenarts? Moet je een weekje wachten of kunnen we maandag al? Ik ga morgen maar even bellen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:42 schreef Pleun het volgende:
Wanneer ga je ermee naar de DA?
Dat is lastig ja, maar morgen bellen lijkt me een goed idee. Het beestje wil WEL, dus vind ik dat het een kans moet krijgen toch? Tis zo'n lieffie...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje dubbel. Wanneer kun je met een kitten naar de dierenarts? Moet je een weekje wachten of kunnen we maandag al? Ik ga morgen maar even bellen...
Ik hoop dat het een moderne DA is, dan kan ik misschien vooraf de foto even doormailen. Hij kan natuurlijk op afstand geen diagnose stellen, maar wellicht helpt het bij de afweging...quote:Op zondag 30 juli 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Mss Mini meenemen als je naar de DA moet? Dan is idd de kans van niet meer accepteren wat minder groot.
Tnx, ik heb 'm meteen besteld. Eentje voor m'n moeder en eentje voor mijquote:Op zondag 30 juli 2006 19:57 schreef AnnaStesia het volgende:
Hier kun je een gratis kittenpakket aanvragen:
http://www.whiskas.nl/con(...)ket/kittenpakket.asp
Ik krijg hem ook elk jaar
Graag gedaan!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tnx, ik heb 'm meteen besteld. Eentje voor m'n moeder en eentje voor mij
Dat is idd wel goed nieuwsquote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef scrub_nurse het volgende:
juhuj!
![]()
fijn dat t allemaal goed gaat komen!
Het gaat zeker goedquote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed van de pootjes!!! Het kraakbeen is nu natuurlijk nog heel soepel
Lekker dat het allemaal zo goed gaat
Samen met mams natuurlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Anitra het volgende:
Lekker dat het zo goed gaat Flugel!!
Echt super hoe jij je inzit voor mispoes!
Tinypic is aan het vervelen, daarom de boel maar even over 3 posts verdeeld. Ik heb het probleem zelf ook helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:02 schreef Bluezz het volgende:
Liev liev liev, ze doen het niet allemaal hier
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Pleun het volgende:
Zie ik het goed en staat het pootje nu al wat beter?
De mannen gaan dubbel zo snel als 'normaal'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed van de pootjes van Missy
En wat groeien de mannenwurmpies goed, en wat ligt mams er heerlijk tevreden bij
Jawel, naamloos heet inmiddels Garfield, ze gaat bij m'n tante wonen, dus ze blijven allemaal in de familie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:22 schreef scrub_nurse het volgende:
leuk!
en naamloos is daar nog geen tehuis voor gevonden?![]()
Paps heet Moortje. M'n moeder kwam er een beetje laat achter dat het tóch een mannetje wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Harrie, Garfield en Missy, kinderen van Mini
Hoe heet paps?
Of heb ik dat gemist
En is ie nu wel zijn balletjes kwijt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Paps heet Moortje. M'n moeder kwam er een beetje laat achter dat het tóch een mannetje was
Op zeer korte termijn, we houden de boel nu extra in de gaten omdat Mini al gewoon weer krols kan worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En is ie nu wel zijn balletjes kwijt?
Oooowww mijn alleroudste kat,die we afgelopen januari op 19 jarige leeftijd hebben(moesten)laten inslapen heette ook Moortje,ook een mannetje hahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Paps heet Moortje. M'n moeder kwam er een beetje laat achter dat het tóch een mannetje was
Met missy gaat het écht geweldig, we hadden zelf niet kunnen dromen dat het zó snel goed zou komen met de pootjes. Rechts gebruikt ze al helemaal goed en links begint ook te komen. Ze is ook de knuffeligste van de drie, maar dat is logisch, ze is ook al het meeste in de hand geweest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:44 schreef Noli. het volgende:Jeutje!
Wat is Garfield huge zeg! Klopt hetdat je op die tweede foto ongeveer kan zien hoe Missy's achterpootjes nu staan? En dat koppie van Harrie..
Super dat het door jullie inzet nu zo goed gaat met MissyDat is wel een schouderklopje waard!
Uiteraard!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met missy gaat het écht geweldig, we hadden zelf niet kunnen dromen dat het zó snel goed zou komen met de pootjes. Rechts gebruikt ze al helemaal goed en links begint ook te komen. Ze is ook de knuffeligste van de drie, maar dat is logisch, ze is ook al het meeste in de hand geweest.
En de kerels zijn echt varkens
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef Pleun het volgende:
Geef je nog steeds fysio aan Missy?
Gaat helemaal goed komen hoor, het kan alleen maar béter worden met deze aandoening.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef ijsmeis het volgende:
Die pootjes. Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar het ziet er zo schattig en grappig uit, die 2 kleine pootjes aan de zijkant
.
Maar weet je nu zeker dat het goed gaat komen daarmee? Of kan het straks ineens weer achteruit gaan?
ik had t zelf geschreven kunnen hebbben...ik krijg ook helemaal de kriebels als ik dit grut zo zie....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef JetFreggel het volgende:
FLIEFD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat zijn kittens toch heerlijk *zucht*smelt*
ik moet mezelf inhouden om niet gelijk op zoek naar een kitten te gaan
we hebben al 3 poesebeesten, is wel genoeg!!
ik heb zelf ene keer een nestje gehad met 3 kittens,
ik deed de hele dag niets anders dan bij de diertjes liggen!
geniet er maar lekker van, ze worden veel te snel groot,
dan zijn ze natuurlijk OOK nog leuk maar oooooooooow
kijk nou toch eens naar die snoetjes ........
heel veel plezier er verder mee en geef
Missy een extra knuffeltje van mij,ík ben zo trots op dat kleine ding!!
ze zien er ook uit alsof ze hard rennen en spelen en mieuw zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn écht al goed op de been hoor, ze rennen en spelen er op los.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]En kijk eens naar de pootjes van Missy!!!
[afbeelding]
Leuk leuk leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef flugeltje het volgende:
Missy lijkt er onhandig bij te zitten inderdaad en ze kijkt er ook nog eens zo koddig bij. Maar laat je niet voor de gek houden, ze sprint door de kamer alsof d'r staart in de fik staat...
Zuchtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat geweldig met het vee
Ze kunnen al zelf eten. (bambix met wat vlees erdoor)
En knoeien daarbij uiteraard de hele omgeving onder
[afbeelding]
Hoewel ze al behoorlijk zelfstandig zijn en lekker kunnen spelen komt mams zo af en toe nog wel even helpen bij de wasbeurt.
[afbeelding]
En ze zijn al heuse fotomodellen aan het worden
Missy
[afbeelding]
Garfield
[afbeelding]
En Harrie
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef flugeltje het volgende:
Missy lijkt er onhandig bij te zitten inderdaad en ze kijkt er ook nog eens zo koddig bij. Maar laat je niet voor de gek houden, ze sprint door de kamer alsof d'r staart in de fik staat...
Garfield is inmiddels al van baas gewisseldquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef Pleun het volgende:
Ik zou eigenlijk wel weer nieuwe foto's willen zien
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Garfield is inmiddels al van baas gewisseld![]()
Harrie en Missy zijn er nog. Ik zal morgen wat foto's van ze maken.
Vertelquote:
Ah, arme Garfield bij z'n mammie weg...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Garfield is inmiddels al van baas gewisseld![]()
Harrie en Missy zijn er nog. Ik zal morgen wat foto's van ze maken.
Ik ben afgelopen weekend met het fototoestel in de aanslag achter Missy en Harrie aangerend, die zichzelf ten eerste niet lieten pakken en ten tweede onder een struik gingen zitten zodat ook een foto niet mogelijk wasquote:Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk.
Krijgen we weer een updeet Flugel?
Ten eerste: wat een schattig geheelquote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef flugeltje het volgende:... Ik heb meneer flugel niet zover gekregen dat ik 'm in huis mag nemen, maar m'n moeder wil 'm wellicht zelf houden. Zodra ze zichzelf laten pakken maak ik weer een foto...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |