Als de vermoedelijke vader echt de vader is zijn het twee katers, en als het donkere katje echt rode vlekjes heeft is zij een poesje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef heaven7 het volgende:
Wat zijn die 2 rooitjes? Mannetjes of vrouwtjes?![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef heaven7 het volgende:
Er zijn rooie poezen.
quote:
Ik heb een rode poes,haar vader zal dus wel rood geweest zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]maar de vermoedelijke vader is zwart/wit, en dan kunnen er geen rode poezen geboren worden. Wel als stiekem een rode kater de vader was.
Het zuigen gaat gelukkig wel goed, als ze eenmaal de tepel te pakken heeft laat ze niet meer los. En het zuigflesje om bij te voeren zoog ze vacuüm, dus daar is niets mis mee. Het zijn volgens mij écht alleen d'r achterpoten. Het kost zoveel energie als je alleen je voorpoten kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:28 schreef AnnaStesia het volgende:
Dat het beestje weg kruipt is wel een teken dat het niet goed gaat,ik heb het zelf meegemaakt met een kitten,die kroop ook weg bijn zijn moeder,op een gegevem moment liet moeder dat ook gaan,schonk geen aandacht meer aan haar jong,we zijn naar de DA geweest en daar bleek dat het kitten een open gehemelte had,we hebben hem toen moeten laten inslapen.
Ik hoop echt dat het zover niet gaat komen bij jullie...
Dat is dus een beetje dubbel. Wanneer kun je met een kitten naar de dierenarts? Moet je een weekje wachten of kunnen we maandag al? Ik ga morgen maar even bellen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:42 schreef Pleun het volgende:
Wanneer ga je ermee naar de DA?
Dat is lastig ja, maar morgen bellen lijkt me een goed idee. Het beestje wil WEL, dus vind ik dat het een kans moet krijgen toch? Tis zo'n lieffie...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje dubbel. Wanneer kun je met een kitten naar de dierenarts? Moet je een weekje wachten of kunnen we maandag al? Ik ga morgen maar even bellen...
Ik hoop dat het een moderne DA is, dan kan ik misschien vooraf de foto even doormailen. Hij kan natuurlijk op afstand geen diagnose stellen, maar wellicht helpt het bij de afweging...quote:Op zondag 30 juli 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Mss Mini meenemen als je naar de DA moet? Dan is idd de kans van niet meer accepteren wat minder groot.
Tnx, ik heb 'm meteen besteld. Eentje voor m'n moeder en eentje voor mijquote:Op zondag 30 juli 2006 19:57 schreef AnnaStesia het volgende:
Hier kun je een gratis kittenpakket aanvragen:
http://www.whiskas.nl/con(...)ket/kittenpakket.asp
Ik krijg hem ook elk jaar
Graag gedaan!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tnx, ik heb 'm meteen besteld. Eentje voor m'n moeder en eentje voor mij
Dat is idd wel goed nieuwsquote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef scrub_nurse het volgende:
juhuj!
![]()
fijn dat t allemaal goed gaat komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |