Het gaat zeker goedquote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed van de pootjes!!! Het kraakbeen is nu natuurlijk nog heel soepel
Lekker dat het allemaal zo goed gaat
Samen met mams natuurlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Anitra het volgende:
Lekker dat het zo goed gaat Flugel!!
Echt super hoe jij je inzit voor mispoes!
Tinypic is aan het vervelen, daarom de boel maar even over 3 posts verdeeld. Ik heb het probleem zelf ook helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:02 schreef Bluezz het volgende:
Liev liev liev, ze doen het niet allemaal hier
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Pleun het volgende:
Zie ik het goed en staat het pootje nu al wat beter?
De mannen gaan dubbel zo snel als 'normaal'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed van de pootjes van Missy
En wat groeien de mannenwurmpies goed, en wat ligt mams er heerlijk tevreden bij
Jawel, naamloos heet inmiddels Garfield, ze gaat bij m'n tante wonen, dus ze blijven allemaal in de familie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:22 schreef scrub_nurse het volgende:
leuk!
en naamloos is daar nog geen tehuis voor gevonden?![]()
Paps heet Moortje. M'n moeder kwam er een beetje laat achter dat het tóch een mannetje wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Harrie, Garfield en Missy, kinderen van Mini
Hoe heet paps?
Of heb ik dat gemist
En is ie nu wel zijn balletjes kwijt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Paps heet Moortje. M'n moeder kwam er een beetje laat achter dat het tóch een mannetje was
Op zeer korte termijn, we houden de boel nu extra in de gaten omdat Mini al gewoon weer krols kan worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En is ie nu wel zijn balletjes kwijt?
Oooowww mijn alleroudste kat,die we afgelopen januari op 19 jarige leeftijd hebben(moesten)laten inslapen heette ook Moortje,ook een mannetje hahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Paps heet Moortje. M'n moeder kwam er een beetje laat achter dat het tóch een mannetje was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |