Leuk leuk leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef flugeltje het volgende:
Missy lijkt er onhandig bij te zitten inderdaad en ze kijkt er ook nog eens zo koddig bij. Maar laat je niet voor de gek houden, ze sprint door de kamer alsof d'r staart in de fik staat...
Zuchtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat geweldig met het vee
Ze kunnen al zelf eten. (bambix met wat vlees erdoor)
En knoeien daarbij uiteraard de hele omgeving onder
[afbeelding]
Hoewel ze al behoorlijk zelfstandig zijn en lekker kunnen spelen komt mams zo af en toe nog wel even helpen bij de wasbeurt.
[afbeelding]
En ze zijn al heuse fotomodellen aan het worden
Missy
[afbeelding]
Garfield
[afbeelding]
En Harrie
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef flugeltje het volgende:
Missy lijkt er onhandig bij te zitten inderdaad en ze kijkt er ook nog eens zo koddig bij. Maar laat je niet voor de gek houden, ze sprint door de kamer alsof d'r staart in de fik staat...
Garfield is inmiddels al van baas gewisseldquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef Pleun het volgende:
Ik zou eigenlijk wel weer nieuwe foto's willen zien
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Garfield is inmiddels al van baas gewisseld![]()
Harrie en Missy zijn er nog. Ik zal morgen wat foto's van ze maken.
Vertelquote:
Ah, arme Garfield bij z'n mammie weg...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Garfield is inmiddels al van baas gewisseld![]()
Harrie en Missy zijn er nog. Ik zal morgen wat foto's van ze maken.
Ik ben afgelopen weekend met het fototoestel in de aanslag achter Missy en Harrie aangerend, die zichzelf ten eerste niet lieten pakken en ten tweede onder een struik gingen zitten zodat ook een foto niet mogelijk wasquote:Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk.
Krijgen we weer een updeet Flugel?
Ten eerste: wat een schattig geheelquote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef flugeltje het volgende:... Ik heb meneer flugel niet zover gekregen dat ik 'm in huis mag nemen, maar m'n moeder wil 'm wellicht zelf houden. Zodra ze zichzelf laten pakken maak ik weer een foto...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |