Met missy gaat het écht geweldig, we hadden zelf niet kunnen dromen dat het zó snel goed zou komen met de pootjes. Rechts gebruikt ze al helemaal goed en links begint ook te komen. Ze is ook de knuffeligste van de drie, maar dat is logisch, ze is ook al het meeste in de hand geweest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:44 schreef Noli. het volgende:Jeutje!
Wat is Garfield huge zeg! Klopt hetdat je op die tweede foto ongeveer kan zien hoe Missy's achterpootjes nu staan? En dat koppie van Harrie..
Super dat het door jullie inzet nu zo goed gaat met MissyDat is wel een schouderklopje waard!
Uiteraard!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met missy gaat het écht geweldig, we hadden zelf niet kunnen dromen dat het zó snel goed zou komen met de pootjes. Rechts gebruikt ze al helemaal goed en links begint ook te komen. Ze is ook de knuffeligste van de drie, maar dat is logisch, ze is ook al het meeste in de hand geweest.
En de kerels zijn echt varkens
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef Pleun het volgende:
Geef je nog steeds fysio aan Missy?
Gaat helemaal goed komen hoor, het kan alleen maar béter worden met deze aandoening.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef ijsmeis het volgende:
Die pootjes. Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar het ziet er zo schattig en grappig uit, die 2 kleine pootjes aan de zijkant
.
Maar weet je nu zeker dat het goed gaat komen daarmee? Of kan het straks ineens weer achteruit gaan?
ik had t zelf geschreven kunnen hebbben...ik krijg ook helemaal de kriebels als ik dit grut zo zie....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef JetFreggel het volgende:
FLIEFD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat zijn kittens toch heerlijk *zucht*smelt*
ik moet mezelf inhouden om niet gelijk op zoek naar een kitten te gaan
we hebben al 3 poesebeesten, is wel genoeg!!
ik heb zelf ene keer een nestje gehad met 3 kittens,
ik deed de hele dag niets anders dan bij de diertjes liggen!
geniet er maar lekker van, ze worden veel te snel groot,
dan zijn ze natuurlijk OOK nog leuk maar oooooooooow
kijk nou toch eens naar die snoetjes ........
heel veel plezier er verder mee en geef
Missy een extra knuffeltje van mij,ík ben zo trots op dat kleine ding!!
ze zien er ook uit alsof ze hard rennen en spelen en mieuw zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn écht al goed op de been hoor, ze rennen en spelen er op los.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]En kijk eens naar de pootjes van Missy!!!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |