sorrie das mn kleine al dan (ooit)quote:
doeiiiiquote:
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Uuhm wat bedoel je percies want volgens mij heb jij nu mijn rode draad gejat
owja, nouja dan ga ik wel aan de kant staan om rijst naar je kop te smijtenquote:
dat magquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owja, nouja dan ga ik wel aan de kant staan om rijst naar je kop te smijten
Ik denk dat boem-dikkie daar niet helemaal op doeldequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?
dan heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval: xqz-me!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik denk dat boem-dikkie daar niet helemaal op doelde
Maar ja dat is wel raar
Woohooquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet volmaken hè schat?
Anders machtig ik jou om er één te openen.
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?
Ach ja ik snap het ook nie meerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dan heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval: xqz-me!![]()
gebs zei t al, ik doelde er niet op dat ik het mis om met wijven na een avond discotheek in het bed te duiken ( NEUKEEEquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,na 1 dag was t ook alweer aan, toen miste ik haar al
![]()
je beseft pas wat je mist als je het niet meer hebtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,na 1 dag was t ook alweer aan, toen miste ik haar al
![]()
nee maar je zei wel flirten...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gebs zei t al, ik doelde er niet op dat ik het mis om met wijven na een avond discotheek in het bed te duiken ( NEUKEEE)
idd was wel zo hoor.. ik was er eigelijk zelf kapot van...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je beseft pas wat je mist als je het niet meer hebt
fuck.. ik wilde je NET uitvragenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gebs zei t al, ik doelde er niet op dat ik het mis om met wijven na een avond discotheek in het bed te duiken ( NEUKEEE)
flirten doe ik nu nog wel een beetje hoor, en mijn vriendin ook wel als we uit gaan.. maar verder als dansen zal ik nooit gaan, en ben ik ook nog nooit gegaan.. , mijn vriendin ook niet btwquote:
Mjah ik heb het toch nooit door als er iemand met mij staat te flirtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
flirten doe ik nu nog wel een beetje hoor, en mijn vriendin ook wel als we uit gaan.. maar verder als dansen zal ik nooit gaan, en ben ik ook nog nooit gegaan.. , mijn vriendin ook niet btw
gvd alweer 2 reactie smetquote:
whehe staat vet zo'n meisje tegen jou aan te schuren, jij zo?? duuuss. wat ga jij eten vanavond?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah ik heb het toch nooit door als er iemand met mij staat te flirten
Maak dan ook is een keer een inhoudelijke postquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gvd alweer 2 reactie smetachter elkaar
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe staat vet zo'n meisje tegen jou aan te schuren, jij zo?? duuuss. wat ga jij eten vanavond?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
Maak dan ook is een keer een inhoudelijke post
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe staat vet zo'n meisje tegen jou aan te schuren, jij zo?? duuuss. wat ga jij eten vanavond?
Meer zo van, ja oprotten je staat in de wegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
btw....schuren is flirten?(ik probeer jullie te begrijpen he)
hij maakte een overstatementquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
btw....schuren is flirten?(ik probeer jullie te begrijpen he)
haha, he wijf, duw die mensen voor me eens weg, dan kan ik fatsoenlijk bier halenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Meer zo van, ja oprotten je staat in de weg
okay, dat vind ik wel erg apart klinken, magoed ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
mijn relatie wordt soms zelfs sterker door het flirten omdat ik dan weet dat ik nog aantrekkelijk ben en me dus ook leuker ga kleden enzo...
waardoor mn vriend me weer leuker ziet en complimentje geeft, waardoor we weer goede sex hebben![]()
nee flirten is niet vaud in MIJN relatie en ogen
maaarrrr bier is belangrijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha, he wijf, duw die mensen voor me eens weg, dan kan ik fatsoenlijk bier halen
maar t is toch ook gewoon leuk om je leuk te kleden in t algemeen? Gewoon om te zien dat er nog wel andere jongens zijn die je ook leuk vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:16 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay, dat vind ik wel erg apart klinken, magoed ieder zijn mening.
Althans ik kleed me leuk om (in dit geval) mijn vriend lust voor het oog te geven, niet voor anderen.
daarom staat er 'in dit geval'quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar t is toch ook gewoon leuk om je leuk te kleden in t algemeen?
fuck dansende wijven in de discotheek, ik ga voor t bierquote:
ik ook niet door anderen, maar als ik me goed voel is dat een reactie..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:16 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay, dat vind ik wel erg apart klinken, magoed ieder zijn mening.
Althans ik kleed me leuk om (in dit geval) mijn vriend lust voor het oog te geven, niet voor anderen.
ik wil er ook altijd leuk uitzien voor me vriendin, maar zij vind me altijd lelijk zegt zequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook niet door anderen, maar als ik me goed voel is dat een reactie..
ga mezelf ook opmaken enzo
echt puur voor mezelf hoor, dat is waar....
andere makup gebruikenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil er ook altijd leuk uitzien voor me vriendin, maar zij vind me altijd lelijk zegt ze!
geeft niet hoor.. er zijn meer metromannen die makeup gebruiken dan je denktquote:
tot morgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet hoor.. er zijn meer metromannen die makeup gebruiken dan je denkt
maar ik mag naar huis
dus tot morgen
Nooit voor de vrouwenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef Gebs het volgende:
Ik ga altijd naar de disco om te dansen en te feesten
aawh het is altijd wel grappig om te zien hoe de vrouwtjes tegen de paal aan staan te dansenquote:
Ach ja ziet er soms wel aardig uit, maar meestal zijn het van die lelijkes die dat doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
aawh het is altijd wel grappig om te zien hoe de vrouwtjes tegen de paal aan staan te dansen
haha ik stond een keertje ook op de paalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ach ja ziet er soms wel aardig uit, maar meestal zijn het van die lelijkes die dat doen
hehe wat zei je danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:48 schreef XQZ-me het volgende:
-edit-
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef BuPassie het volgende:
LaPo
Weet alleen niet of ik die 20.000 nog redt voor vrijdagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die wel redelijk zullen uitvallen denk ik.
Maar ja.. Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik die 20.000 nog redt voor vrijdag.
Als ik zo doorga best wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog 60 tot de 18.000 zou het vandaag nog lukken?.
Ik ga hulptroepen halen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar dat is wel saaaaain in je eentje.
dat voelde ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij even kwam kijken.
*is gewillig slachtoffer*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eigenljik was er geen nieuws.. Het was alleen om slachtoffers te lokken.
juistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aan dat warme gevoel tussen.. Je oren?
vanavond ff nietquote:
??quote:
ontzettend!quote:
* Vangt opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ontzettend!
*zet dramatisch hand tegen voorhoofd
ow:')quote:
hoe wist je dat ik ging vallen?quote:
helemaal waarquote:
oh jahquote:
sorriequote:
staat al opquote:
Je mag ook meedoen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef Bengeltje het volgende:
Hey een chat voor twee.![]()
Mag wel even lurken lezen he.
je magmeedoenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef Bengeltje het volgende:
Hey een chat voor twee.![]()
Mag wel even lurken lezen he.
Jullie hielpen ook niet mee!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jammer dat ik de 18.000 niet meer heb gehaald.
Je hebt wel gelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar ga ik nog een nachtje over slapen jongedame!
menje gaat hardquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
menje gaat hard
zelfs in je eentje hou ik je niet bij
Sorryquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:02 schreef Bengeltje het volgende:
Kolere cOndOr , spemvot.![]()
Lief van jullie dat ik mee mag doen,![]()
jij altijdquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:02 schreef Bengeltje het volgende:
Kolere cOndOr , spemvot.![]()
Lief van jullie dat ik mee mag doen,![]()
je hoeft niet te stoppen hoorquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry.
Ik moet je toch een keer inhalen.
Voor het laatst voorlopigquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En ik moet er morgen vroeg weer uit.
Ja maar mijne schrijf je met nullenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jij, praat je vaak tegen jezelf?Je moet wel heel veel van jezelf houden.
![]()
Maar ik hou wel van mezelfquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jij, praat je vaak tegen jezelf?Je moet wel heel veel van jezelf houden.
![]()
Tot morgosquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hierpleitos (ben wel nog op msn)tot morgen
Vandaag dus, technisch gezienquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé ja zo ga ik morgen de heule dag praten.
Slaaplekker.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hierpleitos (ben wel nog op msn)tot morgen
Oeps typo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Want jij zien in mijn FoBo onder Anonieme_Fokkert.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps typo.![]()
Ben ik annonieme?Wow en ik maar denken dat ik daar als B poste.
![]()
Ik kijk nog wel eens rond.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik dacht het even omdat je foetsie was.
Vergeef me.
Ik heb idd aangegeven dat ze niet kunnen zien wanneer ik lurk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij laatste voyeur sta je als anoniem.
Maarre zijn we al bij de zoenfase dan?.
Nee want ik weet nu toch dat jij het bentquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb idd aangegeven dat ze niet kunnen zien wanneer ik lurk.
Vind je dat zo erg?![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat ik dat met jou moest overleggen.
Tuurlijk ben ik dat, overal waar annoniem staat, ik lurk wat af joh.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee want ik weet nu toch dat jij het bent.
Slim van mij hè?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat, overal waar annoniem staat, ik lurk wat af joh.![]()
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk zo laat op? Moet jij niet naar bed?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Morgen weer optijd op,
Trusten c0nd0r![]()
dacht dat jij er niet wasquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:12 schreef Mobster273 het volgende:
dat schiet al op, 5 keer goedemorgen of iets van vergelijkbare strekking, en niemand die iets zegt
waar ben ik dan?quote:
Dat klopt ik zie je ook niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
waar ben ik dan?
ik zie mij niet hoor
zie je welquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat klopt ik zie je ook niet.
Alleen je posts
Maar dat betekent dus niet dat je er niet bentquote:
jawel hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus niet dat je er niet bent
and now you've lost mequote:Op woensdag 28 juni 2006 09:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel hoor
immers weet je niet waar ik dan wel niet ben
alstu:quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
and now you've lost me
*koffie nodig heeft*
ik ken hetquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Oh man
Ik ben moe.
Het was een beetje gezellig gisteren
we zijn die hardsquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ken het
half 2 lag ik in beden dat was behoorlijk vroeg gezien de daarvoorgaande nachten waarop ik het steeds eerst 3 uur heb zien worden
en stug iedere dag om 7 uur opstaan
nou, ik denk eigenlijk dat doodgaan nu vrij eenvoudig isquote:
Het voelt wel zo inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou, ik denk eigenlijk dat doodgaan nu vrij eenvoudig is
en dit is mijn op 2 na laatste dag, ik moet het hele verslag nog schrijvenquote:
als het niet af is komen daar voor mij volgende week nog een paar keer bijquote:
nah.. ik hou de eer aan mezelf en miss komt het me niet ten goede als ie gaat lullen tegen collega's en ik bij hun solliciteerquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:08 schreef Mobster273 het volgende:
maar je hebt je dus nog steeds niet ziek gemeld?
goed puntquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah.. ik hou de eer aan mezelf en miss komt het me niet ten goede als ie gaat lullen tegen collega's en ik bij hun solliciteer
hoiquote:
ik zei ook alweer hoiquote:
dat blijkt maar weerquote:
quote:
ik dacht, ik help je ffquote:
Kut.quote:
* Censuur *quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:27 schreef Ladylike het volgende:
GVD; ik weet waarom ik ontslagen ben!!!!!
mn vervangster tijdens mn zwangerschap gaat mn plaats pakken
die is jonger en dus goedkoper
wat een fucking eikel zeg!!
ik ga dat aangeven bij het CWIquote:
das zuur ja....quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:27 schreef Ladylike het volgende:
GVD; ik weet waarom ik ontslagen ben!!!!!
mn vervangster tijdens mn zwangerschap gaat mn plaats pakken
die is jonger en dus goedkoper
wat een fucking eikel zeg!!
ah, nu toch wel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga dat aangeven bij het CWI
bah bah bah bah bah
ik ben strakjes ziek
ik voel ineens een ontzettende migraine aanvaal opkomen
* Slaat een keer op kopquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga dat aangeven bij het CWI
bah bah bah bah bah
ik ben strakjes ziek
ik voel ineens een ontzettende migraine aanvaal opkomen
volgens de systeembeheerder heeft hij foto's van jonge jongetjes op zn PCquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das zuur ja....
toch maar een manier zoeken om hem te naaien als je weg bent?
quote:
Die kan er toch ook niets aan doen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens de systeembeheerder heeft hij foto's van jonge jongetjes op zn PC
zeker weten dat ik m ga naaien
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens de systeembeheerder heeft hij foto's van jonge jongetjes op zn PC
zeker weten dat ik m ga naaien
ik ben gebleven voor de 2e baas, de vrouw (niet ZIJN vrouw)quote:
goed puntquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben gebleven voor de 2e baas, de vrouw (niet ZIJN vrouw)
maar ik typ deze notitie nog af, dan bel ik mn baas op zn gsm en haar thuis en meld ik me ziek
ik heb geen zin meer om zo'n achterbakse vent nog langer te helpen.
ik hoop het zo..quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat zou wel een hele mooie manier zijn
niet echt, je punt was zo duidelijk dat ik er vanuit ging dat iedereen het er toch sowieso wel mee eens wasquote:
lukt niet he?quote:
altijd leuk, arschlöcher ruïnerenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop het zo..
wedden dat ie zn baan als voorzitter van de voetbalclub ook verliest?
en secretaris van het kerkbestuur klinkt ook ineens erg verdacht met al die akolieten
Ja maar dat is wel fijn om te horenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet echt, je punt was zo duidelijk dat ik er vanuit ging dat iedereen het er toch sowieso wel mee eens was
Woei je baas naaienquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop het zo..
wedden dat ie zn baan als voorzitter van de voetbalclub ook verliest?
en secretaris van het kerkbestuur klinkt ook ineens erg verdacht met al die akolieten
oh jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel fijn om te horen.
als dat zou kunnenquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet jij alles van zeker, met zoeen beoordeling.
Eerder het beginquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet dat ik weetof het einde van je stage moet ook het einde van je leven zijn
mooi zoquote:
Precies dat bedoel ik met zo'n stage ben je klaar om de wereld moet opgeheven hoofd tegemoet te tredenquote:
laten we het hopenquote:
Jij moet nog 100.000 vrij uren doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:38 schreef Gebs het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik met zo'n stage ben je klaar om de wereld moet opgeheven hoofd tegemoet te treden
ja, jammer is datquote:
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laten we het hopen
ik wel iig, nou ja, slechter kan het niet worden
56quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij moet nog 100.000 vrij uren doen.
oeh, een spreekwoord, jij geweldig eloquent persoonquote:
De hele tijdos zo praatosquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:40 schreef c0nd0r het volgende:
Overginos vergeetos ikos mijos aanos mijnos beloftos te houdos.
Yesosquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oeh, een spreekwoord, jij geweldig eloquent persoon
En wat was je belofte danquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:40 schreef c0nd0r het volgende:
Overginos vergeetos ikos mijos aanos mijnos beloftos te houdos.
Is goedos muposquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:41 schreef Ladylike het volgende:
ik typ ff door, des te sneller ben ik weer thuis
hou je maar niet aan die belofte...quote:
Echtos dus welosquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hou je maar niet aan die belofte...![]()
succesquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:41 schreef Ladylike het volgende:
ik typ ff door, des te sneller ben ik weer thuis
ja, dat vreesde ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |