Dat heb je bij een loonverwerkingsbedrijfquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm ik heb geen idee, maar veel van die dingen staan er bij mij nieteens op
mjah, dat vermoeden had ik alquote:
quote:
Vertel isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij was nog niet uitgelogd op mijn computer.
en ik heb al jullie notes bekeken
quote:
was het spannend?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij was nog niet uitgelogd op mijn computer.
en ik heb al jullie notes bekeken
Och kut daar zeg je watquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:52 schreef Mobster273 het volgende:
overigens heeft Stofje hem nu wel in zijn AT staan, nou moeten we ons zomaar een topic lang gaan gedragen
mjah, ik zorg graag voor het leesvoer van modjes voor in de vakantiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De 2.000 notes van jou was teveel om te lezen denk ik.
Toch jammer dat ze het er zelf inzettenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, ik zorg graag voor het leesvoer van modjes voor in de vakantie
Los ballosquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef Mobster273 het volgende:
maar het was kort maar krachtig, ik ben er weer weg van
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef Gebs het volgende:
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik me diploma niet krijg op de datum van de diploma uitreiking![]()
![]()
oeh gaaf!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb een speciaalbier pakket gekregen als afscheid bij stage.
ik met 6 x 28 uur, join the club!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:08 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb nog een probleempje met 56 uur vrije studieruimte
Dus je hebt nog geen vakantiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:08 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb nog een probleempje met 56 uur vrije studieruimte
Fijn hequote:
pfff wat een zooi. jij hebt nog werk, ik moet het zelf zoekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Fijn he, die vent die er over gaat is echt een zeikerd en bij hem moet je 3 weken werken en dan krijg je voor 1 week afgetekend
Tsjah ik heb nog iets lopen waar ze morgen over beslissen en dan hoor ik of we het gehaald hebben of hoeveel uur ik nog over heb.quote:
Hm spannend dus nog net op het laatstquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Tsjah ik heb nog iets lopen waar ze morgen over beslissen en dan hoor ik of we het gehaald hebben of hoeveel uur ik nog over heb.
Ja uuuh ik heb dus nog 56 uur en ik zou me god niet weten hoe ik die moet vullenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
pfff wat een zooi. jij hebt nog werk, ik moet het zelf zoeken
erg vervelend is dat. ik ben momenteel druk bezig met stage zoeken....ook niet gemakkelijk om leuke bijpassende stage te vinden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:11 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja uuuh ik heb dus nog 56 uur en ik zou me god niet weten hoe ik die moet vullen
Ik herrinner me nog een bepaalde scene uit boondock saintsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm spannend dus nog net op het laatst.
Jij 2x?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik herrinner me nog een bepaalde scene uit boondock saintswaar ik pruissen ik en gijs goed in kan plaatsen
Uuuhm nee, maar die scene is ongeveer zo. Dan zit het slachtoffer (pruissen) op zijn knieen op de grond, en dan staan die 2 gasten ik en gijs dus achter hem met een pistool tegen zijn hoofd. De rest kun je natuurlijk zelf wel bedenkenquote:
Foei Gebsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gister weer teveel gedronken denk ik.
Ik had al een vermoeden dat je die bedoelde maar lees je eigen zin nog een keer en je snapt de grapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Uuuhm nee, maar die scene is ongeveer zo. Dan zit het slachtoffer (pruissen) op zijn knieen op de grond, en dan staan die 2 gasten ik en gijs dus achter hem met een pistool tegen zijn hoofd. De rest kun je natuurlijk zelf wel bedenken
Ja ik stond er paar keer teveel inquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat je die bedoelde maar lees je eigen zin nog een keer en je snapt de grap.
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:16 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja ik stond er paar keer teveel in, maar ja een schyzofreen is nooit alleen
Ik had me een beetje verkekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nog even doorposten voor die 20.000
is dat ook met die muntjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Uuuhm nee, maar die scene is ongeveer zo. Dan zit het slachtoffer (pruissen) op zijn knieen op de grond, en dan staan die 2 gasten ik en gijs dus achter hem met een pistool tegen zijn hoofd. De rest kun je natuurlijk zelf wel bedenken
Tsss zit ik hier te wachtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:20 schreef Ladylike het volgende:
kut.. druk bezig.. mail niet verstuurd
het gaat fout hier
Rustig alles komt goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:20 schreef Ladylike het volgende:
kut.. druk bezig.. mail niet verstuurd
het gaat fout hier
Dit is nog niets bij de glorie getijden van WOWquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:21 schreef XQZ-me het volgende:
waar stond SC hier ook alweer voor?
oja, dat ik het niet kon bijhouden...![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:21 schreef XQZ-me het volgende:
waar stond SC hier ook alweer voor?
oja, dat ik het niet kon bijhouden...![]()
10 topics op een dagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is nog niets bij de glorie getijden van WOW.
Je hebt nog niks van mij gekopieerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik van jou blijf kopiëren zal ik dat ook houden.
Hij is nieuw voor jouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
aangenaam. ben jij nieuw voor mij, of ik nieuw voor jou?
The Islandquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:26 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet ik ben Gebs
Luister niet naar hem hij is noitraire luegenaar ik ben de echte Gebs
doet me denken aan die film 'the island'...is toch ook zo'n situatie?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:26 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet ik ben Gebs
Luister niet naar hem hij is noitraire luegenaar ik ben de echte Gebs
verkeerde been uit bed gestapt ?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:26 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
doet me denken aan die film 'the island'...is toch ook zo'n situatie?
quote:
ik kan niet zeggen dat het er hier rustiger op wordtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef Ladylike het volgende:
*is tot rust gekomen*
phoe... dat was ff stressen
* Masseertquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef Ladylike het volgende:
*is tot rust gekomen*
phoe... dat was ff stressen
Mag je niet mee spottenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]! verkeerde stomp uit bed gestapt/?
nee , jij moet in vervolg zonder benen uit bed stappen!quote:
Trouwens CCNA gehaald?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee , jij moet in vervolg zonder benen uit bed stappen!![]()
merk hetquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:28 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat het er hier rustiger op wordt
thanxquote:
owja, don't talk to meee !quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owja, don't talk to meee !een 5,2
ik zeg 7+ voor engels gehaald gister, what you say about that, uh?!!?!?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!quote:
écht ik dacht echt dat ik goed voorbereid was nuquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik zeg 7+ voor engels gehaald gister, what you say about that, uh?!!?!?![]()
Muahahahahquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
écht ik dacht echt dat ik goed voorbereid was nu![]()
dat is hetzelfde als een mier vergelijken met een big macquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik zeg 7+ voor engels gehaald gister, what you say about that, uh?!!?!?![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als een mier vergelijken met een big mac![]()
Tuurlijk niet CCNA is ook Engelsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als een mier vergelijken met een big mac![]()
dat is waar, maar je word niet getoetst op engelsquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat is waar, maar je word niet getoetst op engels
alhoewel , nog wel gefeliciteerd met je 7 hoor![]()
ja ik ben er zelf misschien iets te trots opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat is waar, maar je word niet getoetst op engels
alhoewel , nog wel gefeliciteerd met je 7 hoor![]()
* Applaus *quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:33 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja ik ben er zelf misschien iets te trots opkomt waarschijnlijk ook omdat ik engels altijd haal door middel van een herkansing, en nu het ineens gehaald heb.
ach beetje trots zijn op jezelf moet kunnen op zun tijd.
Ik ben ook trots op je hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:33 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja ik ben er zelf misschien iets te trots opkomt waarschijnlijk ook omdat ik engels altijd haal door middel van een herkansing, en nu het ineens gehaald heb.
Zeker, ik vond engels altijd wel meevallen, daarin tegen : DUITSquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:33 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Engels heb ik nooit lager dan een 8 gehadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zeker, ik vond engels altijd wel meevallen, daarin tegen : DUITS
7 is toch goed, 5,2quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:35 schreef XQZ-me het volgende:
ik vroeg niet of iedereen even trots op me wilde zijndeelde het even mede!
![]()
* maakt buiging...![]()
*fwiet fwietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:35 schreef XQZ-me het volgende:
![]()
* maakt buiging...![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:35 schreef XQZ-me het volgende:
![]()
* maakt buiging...![]()
-->quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Engels heb ik nooit lager dan een 8 gehad
Duits en Frans deed ik geen moeite voor al had ik daar ook wel iets hoger op kunnen halen
is een deur verder!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:36 schreef BuPassie het volgende:
- edit. Dacht dat dit de homo slowchat was![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:36 schreef BuPassie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:36 schreef BuPassie het volgende:
Aan de overkantquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:36 schreef BuPassie het volgende:
Ja nu trek je het aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wíst dat ik niet naar die roze zaterdag had moeten gaan.
Aaaah... Je bent ook een aanhanger?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wíst dat ik niet naar die roze zaterdag had moeten gaan.
same herequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Engels heb ik nooit lager dan een 8 gehad
Duits en Frans deed ik geen moeite voor al had ik daar ook wel iets hoger op kunnen halen
k had ook helemaal gen zin om moeite te doen , in die talenquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay nu weet ik wel dat jullie allemaal niet lager as een 8 scoorde.![]()
alleen met engels hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay nu weet ik wel dat jullie allemaal niet lager as een 8 scoorde.![]()
ik kan alleen duits en engels.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen met engels hoor
(voor de rest was ik waardeloos op school)
daluk krijgt ie nog gelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:36 schreef BuPassie het volgende:
Te traag Gebsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij heeft zeker geen bericht achtergelaten
Wij hebben al genoeg ervaringquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar dat hoeft al niet meer hè? hihihi.
quote:
Dan heeft ze toch wat uit te leggen aangezien ze sinds gister in duitsland zitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat Maayke spierpijn heeft?.
je weet maar nooitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch wat uit te leggen aangezien ze sinds gister in duitsland zit
Op de bootquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch wat uit te leggen aangezien ze sinds gister in duitsland zit
nejquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat eten vanavond
![]()
thuisquote:
die zijn lekkerquote:
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:56 schreef Gebs het volgende:
[..]
De grootste 1 april grap van de 20e eeuw zeker
ik ook best, heb volgende week maandag, al 2 jaarquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zijn lekker![]()
vers tenminste.. blikzooi is![]()
relatieduur heeft niks te maken met vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ook best, heb volgende week maandag, al 2 jaar!
Na aperquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom is de langste relatie bij mij 6 maanden waarbij ik die maand meetel waarin we elkaar niet hebben gezien en ten we elkaar zagen het hebben uitgemaaktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oh jaquote:
gefeliciteerd ! 29 juni 2 jaar geleden had jij nog meer vlinders inje buik als een gemiddelde mieren eten die niet van mieren houdtquote:
playerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
Waarom is de langste relatie bij mij 6 maanden waarbij ik die maand meetel waarin we elkaar niet hebben gezien en ten we elkaar zagen het hebben uitgemaakt
Wat heb jij met mieren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gefeliciteerd ! 29 juni 2 jaar geleden had jij nog meer vlinders inje buik als een gemiddelde mieren eten die niet van mieren houdt!
Omdat jij populair bentquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
Waarom is de langste relatie bij mij 6 maanden waarbij ik die maand meetel waarin we elkaar niet hebben gezien en ten we elkaar zagen het hebben uitgemaakt
kon trouwens geen beest verzinnenquote:
quote:
quote:
Misschien welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kon trouwens geen beest verzinnenen miereneter klinkt wel leuk , want een olifant die van zijn dieet afwijkt eet heus geen vlinders
![]()
Gebs.. Kop op jongen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef Gebs het volgende:
[..]wat een kut leven ik wil samen met iemand oud worden, niet iedere keer hopeloos verloren zijn omdat iemand me gedumpt heeft
Onwaarschjinlijk is het in ieder geval welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kon trouwens geen beest verzinnenen miereneter klinkt wel leuk , want een olifant die van zijn dieet afwijkt eet heus geen vlinders
![]()
nou ik hoor ook vaak genoeg, dat mn relatie veelste serieus is hoor voor mn leeftijd..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef Gebs het volgende:
[..]wat een kut leven ik wil samen met iemand oud worden, niet iedere keer hopeloos verloren zijn omdat iemand me gedumpt heeft
Hier een gelequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef XQZ-me het volgende:
volgens mij raak ik nu de rode draad kwijt
Nou ja alweer 1 maand met maaykequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gebs.. Kop op jongen!
Het komt heus wel goed!
over 2 jaar ga ik je felicitere dat je al heel lang hebt! tenminste als t niks word met die duitsersquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Rond kijkt
* Kleren kapot trekt
Asje.
nee maar ff serieusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
over 2 jaar ga ik je felicitere dat je al heel lang hebt! tenminste als t niks word met die duitsers!
Dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nou ik hoor ook vaak genoeg, dat mn relatie veelste serieus is hoor voor mn leeftijd..
wat zijn de leeftijden hier dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ooken dan ook nog is met iemand die een x aantal jaar jonger is en dat helemaal niet zo ziet
Ach is meest voorkomende hoor dat vrouw jonger isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ooken dan ook nog is met iemand die een x aantal jaar jonger is en dat helemaal niet zo ziet
Zélfs bij mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach is meest voorkomende hoor dat vrouw jonger is.
Bij mij is t andersom.. ik denk soms wel eens als ik naar mijn vriendne kijk, ook wel leuk, beetje geflirt en al het bijkomende in discotheken enzoo.. maar daarna denk ik toch weerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach is meest voorkomende hoor dat vrouw jonger is.
jij denkt als je naar je vrienden kijktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij mij is t andersom.. ik denk soms wel eens als ik naar mijn vriendne kijk, ook wel leuk, beetje geflirt en al het bijkomende in discotheken enzoo.. maar daarna denk ik toch weerik heb toch lekker een leuk vriendinnetje waar ik alles mee kan doen/denken/bepraten etc
TMI TMIquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij mij is t andersom.. ik denk soms wel eens als ik naar mijn vriendne kijk, ook wel leuk, beetje geflirt en al het bijkomende in discotheken enzoo.. maar daarna denk ik toch weerik heb toch lekker een leuk vriendinnetje waar ik alles mee kan doen/denken/bepraten etc
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:04 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
jij denkt als je naar je vrienden kijkt![]()
pr0n films enzoquote:
naja raar dat je dat denkt in een relatie, as ik het ff mag zeggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik denk soms dat het ook wel weer eens leuk zou zijn om met de meiden te flirten etc als vrijgezel, want ik ben een beetje dat vrijgezelle gevoel kwijt na 2 jaar
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef Ladylike het volgende:
ik heb al bijna 12 jaar verkering
deze kerst zijn we 12 jaar verloofd
Of flirten met je vriendenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik denk soms dat het ook wel weer eens leuk zou zijn om met de meiden te flirten etc als vrijgezel, want ik ben een beetje dat vrijgezelle gevoel kwijt na 2 jaar
Ik ben voor maayke een jaar vrijgezel geweest, ik mis er niks aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
gewoon doen.. flirten kan geen kwaadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
was in een diepte punt etc;) 6 maand geleden ofzo , toen is t ook uit geweest !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:06 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
naja raar dat je dat denkt in een relatie, as ik het ff mag zeggen.
*fapfapfapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
pr0n films enzo! verdiend goed btw
![]()
Uuhm wat bedoel je percies want volgens mij heb jij nu mijn rode draad gejatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:06 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
naja raar dat je dat denkt in een relatie, as ik het ff mag zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |