Uuuhm nee, maar die scene is ongeveer zo. Dan zit het slachtoffer (pruissen) op zijn knieen op de grond, en dan staan die 2 gasten ik en gijs dus achter hem met een pistool tegen zijn hoofd. De rest kun je natuurlijk zelf wel bedenkenquote:
Foei Gebsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gister weer teveel gedronken denk ik.
Ik had al een vermoeden dat je die bedoelde maar lees je eigen zin nog een keer en je snapt de grapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Uuuhm nee, maar die scene is ongeveer zo. Dan zit het slachtoffer (pruissen) op zijn knieen op de grond, en dan staan die 2 gasten ik en gijs dus achter hem met een pistool tegen zijn hoofd. De rest kun je natuurlijk zelf wel bedenken
Ja ik stond er paar keer teveel inquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat je die bedoelde maar lees je eigen zin nog een keer en je snapt de grap.
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:16 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja ik stond er paar keer teveel in, maar ja een schyzofreen is nooit alleen
Ik had me een beetje verkekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nog even doorposten voor die 20.000
is dat ook met die muntjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Uuuhm nee, maar die scene is ongeveer zo. Dan zit het slachtoffer (pruissen) op zijn knieen op de grond, en dan staan die 2 gasten ik en gijs dus achter hem met een pistool tegen zijn hoofd. De rest kun je natuurlijk zelf wel bedenken
Tsss zit ik hier te wachtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:20 schreef Ladylike het volgende:
kut.. druk bezig.. mail niet verstuurd
het gaat fout hier
Rustig alles komt goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:20 schreef Ladylike het volgende:
kut.. druk bezig.. mail niet verstuurd
het gaat fout hier
Dit is nog niets bij de glorie getijden van WOWquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:21 schreef XQZ-me het volgende:
waar stond SC hier ook alweer voor?
oja, dat ik het niet kon bijhouden...![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:21 schreef XQZ-me het volgende:
waar stond SC hier ook alweer voor?
oja, dat ik het niet kon bijhouden...![]()
10 topics op een dagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is nog niets bij de glorie getijden van WOW.
Je hebt nog niks van mij gekopieerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik van jou blijf kopiëren zal ik dat ook houden.
Hij is nieuw voor jouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
aangenaam. ben jij nieuw voor mij, of ik nieuw voor jou?
The Islandquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:26 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet ik ben Gebs
Luister niet naar hem hij is noitraire luegenaar ik ben de echte Gebs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |