Ga dooi.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef rompompom het volgende:
"Fooi is mooi"
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, ik ben weer in de OP gezet.
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, ik ben weer in de OP gezet.
Ga eens terug in je kooi.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Kap eens met dat geklooi
hihi ik rijmde ook
Neuk me in mijn plooi.quote:
31!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:41 schreef Stofje het volgende:
Zeshonderdvijfenvijftig.
Is het verantwoord die te openen als je pa naast je zit?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.break.com/index/japaneseprank9.html
mwheheheh
jaquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het verantwoord die te openen als je pa naast je zit?
die raket stoel is echt briljantquote:Op maandag 26 juni 2006 21:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.break.com/index/japaneseprank9.html
mwheheheh
verwent ook wel..quote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tips, tips, tips voor als je eenzaam bent
Helemaal alleen en verlaten bent
't Is niks nee niks als je eenzaam bent
't Wordt tijd dat iemand je vewend
Weet ik ook welquote:Op maandag 26 juni 2006 21:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer met een 'd' though...
een negatievequote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat ben jij nouweer voor kutkloon
Kloon in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Eentje in de ontkenningsfase. Duh.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar je geeft nu toe dat je in de ontkenningsfase zit, theoretisch gezien zou je het moeten ontkennen en dus klopt er helemaal geen zak van, dus is het een kutkloonquote:
Haha. Sterf.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar je geeft nu toe dat je in de ontkenningsfase zit, theoretisch gezien zou je het moeten ontkennen en dus klopt er helemaal geen zak van, dus is het een kutkloon
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar je geeft nu toe dat je in de ontkenningsfase zit, theoretisch gezien zou je het moeten ontkennen en dus klopt er helemaal geen zak van, dus is het een kutkloon
Hoor je mij niet zeggenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh ja.. en jij bent een geweldige..
Ja zo lekker comfortabel op van die grote keienquote:Op maandag 26 juni 2006 22:09 schreef Neenetje het volgende:
Seks op het strand.. op een grote handdoek, zonder kans op zand overal.
whehehquote:Op maandag 26 juni 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Niemand overtreft mijn kutkloon.
Ik welquote:Op maandag 26 juni 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Niemand overtreft mijn kutkloon.
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij bent sowieso al kut dus het verschil is minder groot
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 22:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij bent sowieso al kut dus het verschil is minder groot
Ja, da's een rooie kaart!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef Neenetje het volgende:
Ja, fucking schop.
Och die hele hype er omheen, en al dat Oranjevolk dat schijnbaar de Nederlander representeert, ik ben er niet bepaald trots op ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]Oh come on.. jullie stelletje zeikerds..
Ah, ik dacht dat je gewoon weer zo'n slechte verliezer was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och die hele hype er omheen, en al dat Oranjevolk dat schijnbaar de Nederlander representeert, ik ben er niet bepaald trots op ofzo.
Nee. Dat was allemaal volledig terecht. Ik kan me er verder ook niet echt druk om maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je gewoon weer zo'n slechte verliezer was.
que?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Hm, sinds wanneer zijn ieren voor italie
Ik was vandaag in een ierse Pub,quote:
Ach, in de pub waar ik tijdens de wedstrijd Ned-Portugal zat juichten ze ook voor het doelpunt.. En daarna, toen er zo vuil gespeeld werd stond iedereen op en schreeuwde de rest van de wedstrijd voor Nederland..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was vandaag in een ierse Pub,
Met grote schermen voetbal kijken enzo.
ITL tegen AUS.
italie scoort, en iedereen gaat los
Edit: Geen mens was er nederlands trouwens..
quote:
Verstandskies, niet te poetsen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oei..
*Kusje op geeft.
Op je wang dan... dat andere zou zo vies zijn..
Waarom dat?
Betekent dus ook dat ik nog een biertje (tegen de pijn) neem en ga maffen.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Betekent dus ook dat ik nog een biertje (tegen de pijn) neem en ga maffen.
Misschien na House.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
tv serie.
http://www.imdb.com/title/tt0412142/
Ziekenhuis seriesquote:Plot Outline: An antisocial maverick doctor who specializes in infectious diseases does whatever it takes to solve puzzling cases that come his way.
Ehmm.. ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Ziekenhuis series
Niet alle zijn goed, deze lijkt me wel wat.
laatst seizoen 1 en 2 van Grey's anatomy gezien
Dit doet me trouwens weer denken aan die serie van vroeger,
Die dokter (een best oude man) en die zoon die bij de politie zat.
en samen losten ze van alles op.
Hoe heet die ook al weer ?
Inderdaadquote:
Paar maanden geleden was die serie nogal eens op tv.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat was wel een toffe serie opzich,
Oh vroeger
toen maakten ze toffe serie's
Nu ook wel hoor, maar de verhalen vroeger waren toch wat beter.
Herhalingen ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was die serie nogal eens op tv.
Oh, tuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Van diagnosis murder?
Ja hehe..Die gasten zijn zo onderhand dood...
Ik heb werkelijk geen idee...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk
Maar toch niet allemaal mag ik hopen
Die zoon, Die was nog niet zo oud volgens mij.
er speelde ook een zuster in, kwam ook redelijk vaak in beeld.
die was ook nog best jong.
Oeh, ik heb ze er vorig jaar alle vier uit moeten laten slopen, niet tof.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:14 schreef cerror het volgende:
Verstandskies, niet te poetsen.
Mwoah, maar ik loop nu wel een beetje lomp.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef jogy het volgende:
Teen kapot, Ch?
Nee, niet bepaald. Ik heb een strak kontje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:08 schreef Chowi het volgende:
Jij wel, joog?
Jij begrijpt me.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
Iew, nee, ga dan gelijk roze sjaaltjes dragen en meedoen aan de Gay Parade.
What else is new.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef Chowi het volgende:
Mwoah, maar ik loop nu wel een beetje lomp.
Het schijnt dat je daarin kunt oefenen, volgens sommigen hier!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dromen zijn tof, zolang ze leuk blijven. Twee nachten achter elkaar over vervelende dingen dromen wordt wat minder.
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Oh...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen waren![]()
Niet als Ph. er niet tussen was gekomenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.
Dan was het alsnog een 60-minuten-kwartet geweest.quote:
Ik bedoelde, 40 minuten ná de 3e postquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan was het alsnog een 60-minuten-kwartet geweest.
sletquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:04 schreef Litso het volgende:
Ik ben al een uur wakker en ik vergeet gewoon in BeF te posten
Nu moet ik al bijna werken..
Watch it!quote:
goed nummerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:28 schreef mcDavid het volgende:Dansen dansen dansen,
Dansen dansen dansen!
Op de vulkaaaaaaaaan!!!!!!!
quote:
Ecco!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Hoi.
Smakelijk eten.quote:
Vertel eens een leuk verhaal.quote:
Heeft het nog een verdere reden of is het maar "gewoon kut"?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.
Het zal wel begonnen zijn met uitspraken als "verdorie, weer geen kut".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgen
Oh ja, ik was jaloers op je, dat is waar ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
Slecht geslapen. Maarrrrrr, ik recht mijn rug. Vanavond Franz Ferdinand!![]()
Pussieeees.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgen
Hee, mcD...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ja, ik was jaloers op je, dat is waar ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook jammer.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, mcD...KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook jammer.
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, mcD...Sekretisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook jammer.
Het is dat ik slecht ben in het schrijven van recenties, anders had ik graag je kaartje overgenomenquote:
Nee @ edit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is dat ik slecht ben in het schrijven van recenties, anders had ik graag je kaartje overgenomen
och, boeiend ook. Ik ga nog snel een boterham naar binnen werken, en dan die schoen in maatje 46 omruilen voor een maatje 45, zodat ik weer een 'normaal' paar heb.quote:
De helft van BeF is omgekomen bij een treinbotsing.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:17 schreef Misstique het volgende:
FF pauze. Heb ik nog wat gemist?
Onlangs struinde ik door het struweel, langs een spoor was het. Overal werd ik aangesproken, door de distels en de netels, een klaproos en een conifeer in de verte. Bewust reageerde ik niet, noem het negeren, als het ware.quote:
Niks gemist dus. Mooi.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
De helft van BeF is omgekomen bij een treinbotsing.
Right...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Onlangs struinde ik door het struweel, langs een spoor was het. Overal werd ik aangesproken, door de distels en de netels, een klaproos en een conifeer in de verte. Bewust reageerde ik niet, noem het negeren, als het ware.
Tot ik na een tijdje, nog voor het hek die de stad afbakent, een meisje vond, een jaar of 10. Haar jurkje wat kapot, knieën en ellebogen vuil. Ze zat daar, met een roestig blikje op haar schoot, aangeslagen. Het struweel zweeg, ik vroeg haar wat er was. Ze toont me het blikje, en vraagt me of ik het merk.
"Nee.." zeg ik, "..dat doe ik niet."
Ze fronst teleurgesteld. Waarop ik haar geruststel:
"Achter de coulissen van de duisternis,
waar de levenslust een fluister is,
is treurnis maar een bevestiging,
van de flexibiliteit van alfamessing."
Ze kunnen even goed koppen als Vennegoor of Hesselink.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:24 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ze kunnen even goed koppen als Vennegoor of Hesselink.
Niet Pietquote:
Stoer beest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
Pussieeees.
Ik weet nog wel dat wij vroeger thuis een hond hadden, en als je heel hard "poesjeeeees" riep, dan ging hij helemaal flippen.
Misschien moet je een natte voeg als icon nemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef ehqo het volgende:
Ik krijg mijn Profiel niet naar wens. Het voelt niet goed.
Het spijt me van deze interne tweestrijd j. Ik wil je niet verscheuren, maar toch ook wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
e., de man die mijn hart heeft gestolen. Helaas doet mijn lichaam hier niet aan mee dus zit ik in een ingewikkelde tweestrijd en ben ik bang dat ik het tezijnertijd te kwaad krijg en rare dingen ga doen met mijzelf.
Rip away e..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
e., de man die mijn hart heeft gestolen. Helaas doet mijn lichaam hier niet aan mee dus zit ik in een ingewikkelde tweestrijd en ben ik bang dat ik het tezijnertijd te kwaad krijg en rare dingen ga doen met mijzelf.
Je oog voor marketing doet me van mijn stoel rollen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:01 schreef Neenetje het volgende:
Levertraan met flippo's.
Wat wil een kind nog meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je oog voor marketing doet me van mijn stoel rollen.
[text onlyquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het spijt me van deze interne tweestrijd j. Ik wil je niet verscheuren, maar toch ook wel.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt naast dat ik van mijn stoel rol?
Eng heur.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
[text only! ]
Dat doet me een vreemd soort deugt, e.
Ik bedoel het allemaal goed, in die opzet slaagt het deels, maar ik vind het allemaal toch wat wrang. Zal ik meer onbegrip tonen, om het makkelijker voor je te maken? Of iets?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
[text only! ]
Dat doet me een vreemd soort deugt, e.
Verwarrend, ik moest even over het klokje 'muizen' om zeker te weten in welk jaar we ook alweer leven.quote:
Kom op, c_c.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverredomme.
Ik wil dít shirt.
[afbeelding]
Maar natuurlijk hebben ze dat soort meuk alleen in de VS.
Het ging meer over de kikker. Kan je het niet bestellen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeugdsentiment enzo. Ik draag nóóit shirtjes met domme opdrukjes, dan mag eentje toch wel?
Oh, ja, ik besefte pas dat er imageshack in de link stond toen ik op invoeren had geramd. Bestellen kan in principe wel, maar ik heb er momenteel geen 34 euro voor overquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het ging meer over de kikker. Kan je het niet bestellen?
34 is wel een beetje droest ja. Ik weet verder niets van die kikker, behalve dat ik hem met regelmaat tegenkom.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ja, ik besefte pas dat er imageshack in de link stond toen ik op invoeren had geramd. Bestellen kan in principe wel, maar ik heb er momenteel geen 34 euro voor over.
Mwa, ik heb ook FF, en ook kikkers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Ik heb echt nooit last van dat kikker-gedoe. Is dat iets liefs van Firefox ofzo?
[14.gif]quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Ik heb echt nooit last van dat kikker-gedoe. Is dat iets liefs van Firefox ofzo?
Neu, niet alleen de plaatjes die ik zelf post. Ben de kikker ooit 's tegengekomen, maar lees vaak genoeg topics waarin vriendelijk verzocht wordt om het plaatje van IS af te halen, en dan zie ik hem wel gewoonquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
[14.gif]
Komt omdat jij degene bent die het plaatje post of zo. Heb je die kikker echt nog nooit gezien?
Hij stónd op IS. Heb hem snel overgezet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:37 schreef ehqo het volgende:
FF.
Ik dacht dat die kikker inderdaad iets van IS was, maar die jij net gebruikte kwam van Tinypic dus ik weet het ook niet meer.
Met een kloeke gris.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij stónd op IS. Heb hem snel overgezet.
Ach je bent zo'n mallerd, als ik nu bij je was zou ik melig vanuit de pols een tikje tegen je bovenarm geven.quote:
Heheh, ik had precies die trein de andere kant opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik houd vanuit mijn beton-en-glazen toren slechts de treinenloop nauwlettend in de gaten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
Heheh, ik had precies die trein de andere kant op
Hebben wij toch even mooi geregeld, samen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef JDude het volgende:
[..]
En ik houd vanuit mijn beton-en-glazen toren slechts de treinenloop nauwlettend in de gaten.
godverdomme gezegd door een atheist?quote:
Nee.quote:
zijn ze zo ver alquote:
Lees: je geeft je van BS geleende boek toch maar niet terug?quote:
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees: je geeft je van BS geleende boek toch maar niet terug?
En nou niet wéér te laat naar bed gaan enzo hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Het hechtingen-avontuur staat gepland voor donderdag liefjes. Zie, ik ontwijk het niet, ik stel het gewoon uit.
I fell in love with myself and broke my back..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
I fell in love with a dead boy.
Massage?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
I fell in love with myself and broke my back..
Yes pleasequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Massage?.
De rest van de tekst is nog waziger trouwens.
I whisper the secret in the ground
No one is gonna take you away from me
I fell in love with a dead boy, oh, such a beautiful boy
I fell in love with a dead boy, oh, such a beautiful boy
Oh, such a beautiful boy
I ask him are you a boy or a girl?
Are you a boy or are you a girl?
De kans is klein, dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oi, tenzij hij z'n hoofd in het frituurvet heeft gestoken leeft hij nog.
Tof, dan gaan we elkaar masserenquote:
Ik had er net een gesprek over met m'n supervisor ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Stageverslagen horen in het vagevuur.
Fuck. Doet me denken. Morgen toch maar 's m'n inschrijving bij de Hogeschool regelen. Anders zit ik nog een jaar thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Stageverslagen horen in het vagevuur.
Nee, ik heb écht een nieuw boek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees: je geeft je van BS geleende boek toch maar niet terug?
Het is niet echt moeilijk, maar veel werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik had er net een gesprek over met m'n supervisor ja..
HIj gaf me nog wat goeie tips ook![]()
I know.. same problem here..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is niet echt moeilijk, maar veel werk.
Puikenderwijs goed bezig. Ik ben uitgetypt voor vandaag, denk dat ik maar de trein van kwartvoorvijf neem.quote:
Recognizable. Heel erg Recognizable.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef Neenetje het volgende:
Ik ga onwillekeurig meer en meer Engels gebruiken in m'n zinnen..
Geen enkel mens is nuttig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Schrijvers zijn wel nuttig, punt 1 valt af!
Bier, dat is pas nuttig!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
Mensen zijn, in principe, net zo nuttig als een zandkorrel.
preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
Als je alles relativeert is niets wél nuttig.
Verdúlle.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
Als je alles relativeerd is niets wél nuttig.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
Als je alles relativeerd is niets wél nuttig.
quote:
Bier nuttigen is pas nuttig!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je haalt de woorden 'nuttig' en 'nuttigen' door elkaar.
Hoeft geeneens, niets bleek nuttig te zijn zijn we al achter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:39 schreef jogy het volgende:
Ik ga schrijver worden, ookal zal ik zuigen als een Dyson, ik wíl gewoon niet nuttig zijn.
Bier/frituur danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoeft geeneens, niets bleek nuttig te zijn zijn we al achter.
Maak dat de rest van die klootzakken, kneuzen en knuppelkutjes die wij 'de samenleving' noemen maar eens wijs.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoeft geeneens, niets bleek nuttig te zijn zijn we al achter.
Die kunnen dat niet bevatten, die moeite neem ik dan ook niet, daar ga ik gewoon boven staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak dat de rest van die klootzakken, kneuzen en knuppelkutjes die wij 'de samenleving' noemen maar eens wijs.
Je probeerde het toch aan Sebasser uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die kunnen dat niet bevatten, die moeite neem ik dan ook niet, daar ga ik gewoon boven staan.
Het plebs..
Dank je, ik ben dan ook een dame.quote:
quote:
Mijn droom is nog steeds dat ik uiteindelijk schapenherder wordt op een berg in Frankrijk waar mijn dichtsbijzijnde buurvolk 30 kilometer van mij vandaan woont.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die kunnen dat niet bevatten, die moeite neem ik dan ook niet, daar ga ik gewoon boven staan.
Het plebs..
En ook m'n icon blijft tot na het WK, dan weer m'n Feyenoord-icon.quote:
Met een schapenherderin ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn droom is nog steeds dat ik uiteindelijk schapenherder wordt op een berg in Frankrijk waar mijn dichtsbijzijnde buurvolk 30 kilometer van mij vandaan woont.
Zo simpel zou het allemaal moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn droom is nog steeds dat ik uiteindelijk schapenherder wordt op een berg in Frankrijk waar mijn dichtsbijzijnde buurvolk 30 kilometer van mij vandaan woont.
Precies, gewoon blijven hopen op vogelgriep of een uitbraak van ebola en dan óók nog eens er tussendoor fietsen qua doodgaan.quote:
Maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op. Ik bedoel, je hoeft ze nu toch niet meer aan te moedigen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ook m'n icon blijft tot na het WK, dan weer m'n Feyenoord-icon.
You were saying?quote:
Mag het ook Napalm zijn? Van de duitsers natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies, gewoon blijven hopen op vogelgriep of een uitbraak van ebola en dan óók nog eens er tussendoor fietsen qua doodgaan.
Om het even, ik kijk anders wel gewoon porno of neem een schaap mee naar de slaapkamer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met een schapenherderin ?
Of gewoon alleen ?
(oh, je hebt een enkele reis voor een euro of wat![]()
Ik vind ze nog steeds top en blijf trots op Nederland, het blijft het land waar ik voor ben. Ik wil wel oranje blijven, nog liever eigenlijk rood wit. en dan een tagje met Feyenoord-fan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op. Ik bedoel, je hoeft ze nu toch niet meer aan te moedigen?
Och ja, dat is de naam die ze me gegeven hebben. Maar ze kennen me niet, ik zeg het je, ik ben puur ende unique.quote:
Schapen mekkeren altijd zo leuk als je ze slacht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Om het even, ik kijk anders wel gewoon porno of neem een schaap mee naar de slaapkamer.
Te gecentraliseerd, het moet wel besmettelijk zijn én een overlevingsgraad van om en nabij de 30%. Nucleare wapens zijn ook kut want ik wil naderhand wel over kunnen lopen zonder het risico te lopen dat er opeens een derde oog uit mijn pols springt, ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag het ook Napalm zijn? Van de duitsers natuurlijk.
Tóch is gebleken dat je op gebied van oranje-tags slechts meeloopster bent. Misschien helpt het als je moderator wordt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och ja, dat is de naam die ze me gegeven hebben. Maar ze kennen me niet, ik zeg het je, ik ben puur ende unique.
Dat loop ik al zolang te vertellen aan iedereen die iets te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je moderator wordt?
Maar de pest met ziektes is, dat die zich gaat nestelen in beesten, zoals muggen en ratten. En die zijn vrij lastig uit te roeien. Vandaar dat ik liever voor iets chemisch zou gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Te gecentraliseerd, het moet wel besmettelijk zijn én een overlevingsgraad van om en nabij de 30%. Nucleare wapens zijn ook kut want ik wil naderhand wel over kunnen lopen zonder het risico te lopen dat er opeens een derde oog uit mijn pols springt, ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tóch is gebleken Hebben onwetende de mening dat je op gebied van oranje-tags slechts meeloopster bent. Misschien helpt het als je moderator wordt?
Och, ik eet toch fruit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar de pest met ziektes is, dat die zich gaat nestelen in beesten, zoals muggen en ratten. En die zijn vrij lastig uit te roeien. Vandaar dat ik liever voor iets chemisch zou gaan.
Zelfs dát kan in sommige gevallen besmet raken.quote:
"Nuttig".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:05 schreef ehqo het volgende:
Alles is onderhevig aan de vergankelijkheid van de tijd. Wat dat betreft heeft niets zin. Plaats je het in een persoonlijk context, en maak je ervan wat je kan, dan is al het geneugtelijke wel nuttig. Met bier als goed voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |