Nee, niet bepaald. Ik heb een strak kontje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:08 schreef Chowi het volgende:
Jij wel, joog?
Jij begrijpt me.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
Iew, nee, ga dan gelijk roze sjaaltjes dragen en meedoen aan de Gay Parade.
What else is new.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef Chowi het volgende:
Mwoah, maar ik loop nu wel een beetje lomp.
Het schijnt dat je daarin kunt oefenen, volgens sommigen hier!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dromen zijn tof, zolang ze leuk blijven. Twee nachten achter elkaar over vervelende dingen dromen wordt wat minder.
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Oh...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen waren![]()
Niet als Ph. er niet tussen was gekomenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.
Ik bedoelde, 40 minuten ná de 3e postquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan was het alsnog een 60-minuten-kwartet geweest.
sletquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:04 schreef Litso het volgende:
Ik ben al een uur wakker en ik vergeet gewoon in BeF te posten
Nu moet ik al bijna werken..
Watch it!quote:
goed nummerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:28 schreef mcDavid het volgende:Dansen dansen dansen,
Dansen dansen dansen!
Op de vulkaaaaaaaaan!!!!!!!
Ecco!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Hoi.
Smakelijk eten.quote:
Vertel eens een leuk verhaal.quote:
Heeft het nog een verdere reden of is het maar "gewoon kut"?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.
Het zal wel begonnen zijn met uitspraken als "verdorie, weer geen kut".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |