Nee, niet bepaald. Ik heb een strak kontje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:08 schreef Chowi het volgende:
Jij wel, joog?
Jij begrijpt me.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
Iew, nee, ga dan gelijk roze sjaaltjes dragen en meedoen aan de Gay Parade.
What else is new.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef Chowi het volgende:
Mwoah, maar ik loop nu wel een beetje lomp.
Het schijnt dat je daarin kunt oefenen, volgens sommigen hier!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dromen zijn tof, zolang ze leuk blijven. Twee nachten achter elkaar over vervelende dingen dromen wordt wat minder.
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Oh...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen waren![]()
Niet als Ph. er niet tussen was gekomenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.
Ik bedoelde, 40 minuten ná de 3e postquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan was het alsnog een 60-minuten-kwartet geweest.
sletquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:04 schreef Litso het volgende:
Ik ben al een uur wakker en ik vergeet gewoon in BeF te posten
Nu moet ik al bijna werken..
Watch it!quote:
goed nummerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:28 schreef mcDavid het volgende:Dansen dansen dansen,
Dansen dansen dansen!
Op de vulkaaaaaaaaan!!!!!!!
Ecco!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Hoi.
Smakelijk eten.quote:
Vertel eens een leuk verhaal.quote:
Heeft het nog een verdere reden of is het maar "gewoon kut"?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.
Het zal wel begonnen zijn met uitspraken als "verdorie, weer geen kut".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgen
Oh ja, ik was jaloers op je, dat is waar ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
Slecht geslapen. Maarrrrrr, ik recht mijn rug. Vanavond Franz Ferdinand!![]()
Pussieeees.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgen
Hee, mcD...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ja, ik was jaloers op je, dat is waar ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook jammer.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, mcD...KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook jammer.
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, mcD...Sekretisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook jammer.
Het is dat ik slecht ben in het schrijven van recenties, anders had ik graag je kaartje overgenomenquote:
Nee @ edit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is dat ik slecht ben in het schrijven van recenties, anders had ik graag je kaartje overgenomen
och, boeiend ook. Ik ga nog snel een boterham naar binnen werken, en dan die schoen in maatje 46 omruilen voor een maatje 45, zodat ik weer een 'normaal' paar heb.quote:
De helft van BeF is omgekomen bij een treinbotsing.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:17 schreef Misstique het volgende:
FF pauze. Heb ik nog wat gemist?
Onlangs struinde ik door het struweel, langs een spoor was het. Overal werd ik aangesproken, door de distels en de netels, een klaproos en een conifeer in de verte. Bewust reageerde ik niet, noem het negeren, als het ware.quote:
Niks gemist dus. Mooi.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
De helft van BeF is omgekomen bij een treinbotsing.
Right...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Onlangs struinde ik door het struweel, langs een spoor was het. Overal werd ik aangesproken, door de distels en de netels, een klaproos en een conifeer in de verte. Bewust reageerde ik niet, noem het negeren, als het ware.
Tot ik na een tijdje, nog voor het hek die de stad afbakent, een meisje vond, een jaar of 10. Haar jurkje wat kapot, knieën en ellebogen vuil. Ze zat daar, met een roestig blikje op haar schoot, aangeslagen. Het struweel zweeg, ik vroeg haar wat er was. Ze toont me het blikje, en vraagt me of ik het merk.
"Nee.." zeg ik, "..dat doe ik niet."
Ze fronst teleurgesteld. Waarop ik haar geruststel:
"Achter de coulissen van de duisternis,
waar de levenslust een fluister is,
is treurnis maar een bevestiging,
van de flexibiliteit van alfamessing."
Ze kunnen even goed koppen als Vennegoor of Hesselink.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
De helft van BeF is omgekomen bij een treinbotsing.
Wie bedoel je nou dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:24 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ze kunnen even goed koppen als Vennegoor of Hesselink.
Niet Pietquote:
Stoer beest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
Pussieeees.
Ik weet nog wel dat wij vroeger thuis een hond hadden, en als je heel hard "poesjeeeees" riep, dan ging hij helemaal flippen.
Misschien moet je een natte voeg als icon nemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef ehqo het volgende:
Ik krijg mijn Profiel niet naar wens. Het voelt niet goed.
Het spijt me van deze interne tweestrijd j. Ik wil je niet verscheuren, maar toch ook wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
e., de man die mijn hart heeft gestolen. Helaas doet mijn lichaam hier niet aan mee dus zit ik in een ingewikkelde tweestrijd en ben ik bang dat ik het tezijnertijd te kwaad krijg en rare dingen ga doen met mijzelf.
Rip away e..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
e., de man die mijn hart heeft gestolen. Helaas doet mijn lichaam hier niet aan mee dus zit ik in een ingewikkelde tweestrijd en ben ik bang dat ik het tezijnertijd te kwaad krijg en rare dingen ga doen met mijzelf.
Je oog voor marketing doet me van mijn stoel rollen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:01 schreef Neenetje het volgende:
Levertraan met flippo's.
Wat wil een kind nog meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je oog voor marketing doet me van mijn stoel rollen.
[text onlyquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het spijt me van deze interne tweestrijd j. Ik wil je niet verscheuren, maar toch ook wel.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt naast dat ik van mijn stoel rol?
Eng heur.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
[text only! ]
Dat doet me een vreemd soort deugt, e.
Ik bedoel het allemaal goed, in die opzet slaagt het deels, maar ik vind het allemaal toch wat wrang. Zal ik meer onbegrip tonen, om het makkelijker voor je te maken? Of iets?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
[text only! ]
Dat doet me een vreemd soort deugt, e.
Verwarrend, ik moest even over het klokje 'muizen' om zeker te weten in welk jaar we ook alweer leven.quote:
Kom op, c_c.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverredomme.
Ik wil dít shirt.
[afbeelding]
Maar natuurlijk hebben ze dat soort meuk alleen in de VS.
Het ging meer over de kikker. Kan je het niet bestellen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeugdsentiment enzo. Ik draag nóóit shirtjes met domme opdrukjes, dan mag eentje toch wel?
Oh, ja, ik besefte pas dat er imageshack in de link stond toen ik op invoeren had geramd. Bestellen kan in principe wel, maar ik heb er momenteel geen 34 euro voor overquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het ging meer over de kikker. Kan je het niet bestellen?
34 is wel een beetje droest ja. Ik weet verder niets van die kikker, behalve dat ik hem met regelmaat tegenkom.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ja, ik besefte pas dat er imageshack in de link stond toen ik op invoeren had geramd. Bestellen kan in principe wel, maar ik heb er momenteel geen 34 euro voor over.
Mwa, ik heb ook FF, en ook kikkers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Ik heb echt nooit last van dat kikker-gedoe. Is dat iets liefs van Firefox ofzo?
[14.gif]quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Ik heb echt nooit last van dat kikker-gedoe. Is dat iets liefs van Firefox ofzo?
Neu, niet alleen de plaatjes die ik zelf post. Ben de kikker ooit 's tegengekomen, maar lees vaak genoeg topics waarin vriendelijk verzocht wordt om het plaatje van IS af te halen, en dan zie ik hem wel gewoonquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
[14.gif]
Komt omdat jij degene bent die het plaatje post of zo. Heb je die kikker echt nog nooit gezien?
Hij stónd op IS. Heb hem snel overgezet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:37 schreef ehqo het volgende:
FF.
Ik dacht dat die kikker inderdaad iets van IS was, maar die jij net gebruikte kwam van Tinypic dus ik weet het ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |