quote:
Verstandskies, niet te poetsen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oei..
*Kusje op geeft.
Op je wang dan... dat andere zou zo vies zijn..
Waarom dat?
Betekent dus ook dat ik nog een biertje (tegen de pijn) neem en ga maffen.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Betekent dus ook dat ik nog een biertje (tegen de pijn) neem en ga maffen.
Misschien na House.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
tv serie.
http://www.imdb.com/title/tt0412142/
Ziekenhuis seriesquote:Plot Outline: An antisocial maverick doctor who specializes in infectious diseases does whatever it takes to solve puzzling cases that come his way.
Ehmm.. ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Ziekenhuis series
Niet alle zijn goed, deze lijkt me wel wat.
laatst seizoen 1 en 2 van Grey's anatomy gezien
Dit doet me trouwens weer denken aan die serie van vroeger,
Die dokter (een best oude man) en die zoon die bij de politie zat.
en samen losten ze van alles op.
Hoe heet die ook al weer ?
Inderdaadquote:
Paar maanden geleden was die serie nogal eens op tv.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat was wel een toffe serie opzich,
Oh vroeger
toen maakten ze toffe serie's
Nu ook wel hoor, maar de verhalen vroeger waren toch wat beter.
Herhalingen ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was die serie nogal eens op tv.
Oh, tuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Van diagnosis murder?
Ja hehe..Die gasten zijn zo onderhand dood...
Ik heb werkelijk geen idee...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk
Maar toch niet allemaal mag ik hopen
Die zoon, Die was nog niet zo oud volgens mij.
er speelde ook een zuster in, kwam ook redelijk vaak in beeld.
die was ook nog best jong.
Oeh, ik heb ze er vorig jaar alle vier uit moeten laten slopen, niet tof.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:14 schreef cerror het volgende:
Verstandskies, niet te poetsen.
Mwoah, maar ik loop nu wel een beetje lomp.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef jogy het volgende:
Teen kapot, Ch?
Nee, niet bepaald. Ik heb een strak kontje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:08 schreef Chowi het volgende:
Jij wel, joog?
Jij begrijpt me.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
Iew, nee, ga dan gelijk roze sjaaltjes dragen en meedoen aan de Gay Parade.
What else is new.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef Chowi het volgende:
Mwoah, maar ik loop nu wel een beetje lomp.
Het schijnt dat je daarin kunt oefenen, volgens sommigen hier!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dromen zijn tof, zolang ze leuk blijven. Twee nachten achter elkaar over vervelende dingen dromen wordt wat minder.
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef mcDavid het volgende:
Godver, Ph, ik wou weer een 40 minuten kwartet doen!
Oh...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat we estafette topickillahs aan het doen waren![]()
Niet als Ph. er niet tussen was gekomenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar was je dan toch al hendig te laat voor.
Ik bedoelde, 40 minuten ná de 3e postquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan was het alsnog een 60-minuten-kwartet geweest.
sletquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:04 schreef Litso het volgende:
Ik ben al een uur wakker en ik vergeet gewoon in BeF te posten
Nu moet ik al bijna werken..
Watch it!quote:
goed nummerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:28 schreef mcDavid het volgende:Dansen dansen dansen,
Dansen dansen dansen!
Op de vulkaaaaaaaaan!!!!!!!
Ecco!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Hoi.
Smakelijk eten.quote:
Vertel eens een leuk verhaal.quote:
Heeft het nog een verdere reden of is het maar "gewoon kut"?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Ik werd wakker en het eerste wat ik dacht was: "Kut". En dat denk ik nu eigenlijk nog steeds. En "Kut" is gewoon een uiting van onvrede.
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart, dat we uitgerekend dát lichaamsdeel vaak associëren met iets negatiefs.
Het zal wel begonnen zijn met uitspraken als "verdorie, weer geen kut".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt door die nerds die geen kut kunnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |