abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39260007
Andere was vol dus hier maar verder met deel 2....

Vanavond de spaghetti gegeten,was erg lekker,heb er nog een salade bij gemaakt zit er echt vol van!

Ik drink niet vaak koffie maar nu heb ik er soms wel zin in als ik erge trek heb,dan doe ik er een beetje magere melk in een een zoetje.Lekkerder vind ik capuccino maar zou dat heel erg veel schelen met gewone koffie?
01-08-2008
  maandag 26 juni 2006 @ 19:35:05 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39261073
Je kan ook zelf capuccino maken door wat warme melk op te kloppen.

Nou, tot zover valt dag 1 me heel erg mee trouwens.
Gelukkig was ik al een beetje aan het proberen beter te eten en ben ik nu dus voornamelijk al het tussendoor gevreet aan het schrappen. En dat was best veel.
pi_39261300
Linkje naar het vorige deel: Sonja Bakker..

En nog even een huishoudelijke mededeling:
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef DarkElf het volgende:
dit topic is specifiek voor het sonja bakker dieet, als je een discussie (de zovéélste ) wilt houden over hoe je het beter kan doen, moet je een eigen topic openen
  maandag 26 juni 2006 @ 19:56:41 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39261578
Nu slaat ineens de honger toe! Weer zo ongeveer een uurtje na het eten.
Nou, zometeen mijn trainingsbroek maar aan en naar de sportschool.
pi_39264183
Gisteren ben ik begonnen met de zondag van week 1, vandaag met de maandag van week 1. Vanaf ga ik het programma netjes volgen.
De koolsalade van gisteren was écht heerlijk! Die wordt volgende week ook geïntroduceerd op een bbq bij mijn schoonouders.
Ik heb nog geen honger/trek momenten gehad. Ik eet zelfs meer dan ik gewend was!

Dan nog een vraagje; hoeveel zou 'een bakje' rauwkost zijn? Ik haal het nergens uit het boekje. Als ik in de supermarkt kijk dan variëren de gewichten en ingrediënten van de bakjes die daar te koop zijn ook ontzettend. Heeft iemand enig idee?
pi_39266438
Ik koop van die kant-en-klare zakjes rauwkost van 150 gram bij de Appie. Neem ik dan steeds de helft van.

Iemand een idee hoeveel droge macaroni ik moet pakken om 225 gram gekookte macaroni te krijgen?
Zelfde geldt voor groente....hoeveel verse groente om 200 gram gekookte groente te krijgen?
  maandag 26 juni 2006 @ 22:24:38 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39267018
75 gr. macaroni/rijst is ong. 100 gram. Mss kan je daar iets mee?

Wat groente betreft verschilt het denk ik. Het een zal meer vocht opnemen/uitscheiden dan het ander.

75 gr. rauwkost... Ik had een kant en klaar bakje, geen idee hoeveel dat was. Morgen eens kijken.
pi_39267075
Thanks BE! Dit zijn enkele vragen beantwoord door Sonja zelf:

Hoeveel ongekookte pasta is er ongeveer nodig voor 225gr. gekookte pasta?
125 gram is ongeveer 225 gram gekookt.

Ik vind het erg lastig om te bepalen hoeveel rauwe groente ik nodig heb om aan 200 gram gekookte groente (en aardappelen) te komen
Ga uit van 250 gram rauwe groente wordt ong. 200 gram gekookte groente. De aardappelen blijven op 125 gram, dus ook rauw.

De aardappelen. Die lust ik echt niet. Mag ik dit vervangen door aardappelpuree (en dan wel degene die je aanmaakt met water)?
Maar je mag ipv aardappelen ook puree of 125 gr zilvervliesrijst of 225 gr gekookte macaroni.

Ik eet als ontbijt altijd all bran plus voor de stoelgang, maar zie dat in je boekje niet terug komen. Mag ik dit gewoon blijven eten voor ontbijt.
Doe niet meer dan 3 scheplepels i.v.m. de koolhydraten. Wat zeer goed werkt voor de stoelgang is 3 kiwi's op de nuchtere maag. Dit is super gezond en dit mag je gewoon extra nemen, dus je ontbijt mag je gewoon daarna opeten. Het is het proberen waard!

Mag ik bij pasta ook kant en klare pesto gebruiken, i.p.v. saus?
Uitkijken met pesto, je gebruikt hierbij olie en pijnboompitten. Gebruik liever een rode saus op basis van tomaten.

Bron: http://www.xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=sonjabakker&t=473820
pi_39268952
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

1 nadeel.. ik lust het niet zonder mijn kilozak suiker er in.. en ik had canderel geprobeert maar dat is niks... iemand nog goede zoetstof alternatieven voor de hand?
Gewoon afkicken van de suiker. Iedere keer een schepje minder suiker, of een half schepje. Gaat best wel snel. In het begin is het even wennen, maar na een tijdje wil je er niet eens suiker meer in. Ik had vroeger ook drie scheppen suiker in de thee, nu hoef ik het niet meer als iemand er per ongeluk suiker in doet.

Anders kun je trouwens ook brandnetelthee proberen (smaakt naar spinazie, dus daar doe je geen suiker in), of witte thee (die is niet bitter dus dan hoef je er geen of minder suiker in te doen en het schijnt zelfs nog beter te werken dan groene thee).
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 27 juni 2006 @ 06:37:04 #10
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39274384
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik koop van die kant-en-klare zakjes rauwkost van 150 gram bij de Appie. Neem ik dan steeds de helft van.

Iemand een idee hoeveel droge macaroni ik moet pakken om 225 gram gekookte macaroni te krijgen?
Zelfde geldt voor groente....hoeveel verse groente om 200 gram gekookte groente te krijgen?
Bij de macaroni ging ik ook bijna de mist mee in. Ik keek toevallig bij de mannen, het is nl 224 gram macaroni INCLUSIEF de roerbakgroente dus minder macaroni koken en ik heb er ook 1 eetlepen ketchup door gedaan. achterin het boek staat dat rode sausen wel mogen.
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Gewoon afkicken van de suiker. Iedere keer een schepje minder suiker, of een half schepje. Gaat best wel snel. In het begin is het even wennen, maar na een tijdje wil je er niet eens suiker meer in. Ik had vroeger ook drie scheppen suiker in de thee, nu hoef ik het niet meer als iemand er per ongeluk suiker in doet.

Anders kun je trouwens ook brandnetelthee proberen (smaakt naar spinazie, dus daar doe je geen suiker in), of witte thee (die is niet bitter dus dan hoef je er geen of minder suiker in te doen en het schijnt zelfs nog beter te werken dan groene thee).
Ehm, ik ben al afgekickt naar de hoeveelheid die ik nu heb, die ene stap verder is me al jaren niet gelukt. maar ik heb nu slimmetjes gevonden. die doen het ook prima en ik ben van 12 koffie naar 2 en som 3 kopjes koffie gegaan... is te doen.

Vandaag weer gewogen wat ik elke dag doe en ook altijd al deed. 64,9 dus meestal elke dag een ons en soms 2 ons er af.. dat gaat wel de goede kant op dus
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:50:31 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39275180
Dag 2

Het avondeten van gisteren viel me echt 100% mee. Ik vond het echt heel veel . Om 20.30 m'n "speculaasje" in vorm van een liga opgeknabbeld en pas rond 22.30 had ik iets van, nou lust ik wel wat. Toen maar een pot thee gezet.

De dag van vandaag is wat kariger dan gister zag ik. 2 Crackers voor ontbijt, nou mooi niet. Ik neem wel één boterham. Crackers . Dan kan ik net zo goed lucht eten, die dingen vullen voor geen meter.

Vandaag helaas niet sporten omdat ik bij m'n ouders zit, maar volgens Sonja is een rustdag in de week juist goed, dus daar leg ik me dan maar bij neer.

Ik kan jullie helaas niet op de hoogte houden met hoeveel ik ben afgevallen, want ik heb geen weegschaal .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:08:47 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39275387
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dag 2

Het avondeten van gisteren viel me echt 100% mee. Ik vond het echt heel veel . Om 20.30 m'n "speculaasje" in vorm van een liga opgeknabbeld en pas rond 22.30 had ik iets van, nou lust ik wel wat. Toen maar een pot thee gezet.

De dag van vandaag is wat kariger dan gister zag ik. 2 Crackers voor ontbijt, nou mooi niet. Ik neem wel één boterham. Crackers . Dan kan ik net zo goed lucht eten, die dingen vullen voor geen meter.

Vandaag helaas niet sporten omdat ik bij m'n ouders zit, maar volgens Sonja is een rustdag in de week juist goed, dus daar leg ik me dan maar bij neer.

Ik kan jullie helaas niet op de hoogte houden met hoeveel ik ben afgevallen, want ik heb geen weegschaal .
Een liga lijkt mij niet hetzelfde als een speculaasje en ook crackers vervangen door brood... zou kunnen hoor, maar er zijn zoveel soorten crackers...

Een weegschaal is trouwens niet zo duur, mijne was stuk gegaan en ben even bij mediamarkt naar binnen gehobbelt. 11 euries.. dat was mijn inziens wel te doen. Die uitgebreide dingen met vocht en vetmetingen en weet ik wat voor toeters en bellen hoeft van mij niet.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:13:44 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39275450
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Een liga lijkt mij niet hetzelfde als een speculaasje en ook crackers vervangen door brood... zou kunnen hoor, maar er zijn zoveel soorten crackers...
Blz 11, I quote:
quote:
Er staat voor 's avonds een plakje ontbijtkoek. Je hebt hier geen trek in. Neem dan evt een Liga Evergreen of een speculaasje

En op diezelfde bladzijde:
quote:
1 snee volkorenbrood of 1 snee roggebrood of 1 krentenbol is hetzelfde als 2 volkoren knäckebröd of 2 volkoren beschuiten of 2 rijstwafels
Lijkt me geen probleem dus.
quote:
Een weegschaal is trouwens niet zo duur, mijne was stuk gegaan en ben even bij mediamarkt naar binnen gehobbelt. 11 euries.. dat was mijn inziens wel te doen. Die uitgebreide dingen met vocht en vetmetingen en weet ik wat voor toeters en bellen hoeft van mij niet.
Ik heb me al ruim 3 jaar niet gewogen en ik vind het eigenlijk wel prima. Het gaat mij meer om hoe ik eruit zie en hoe m'n kleding zit, niet om zo'n getalletje.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:18:27 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39275522
Dag 2

Gisteren is heel goed gegaan. Zelfs geen flauw gevoel bij het sporten. Vannacht wel een keertje wakker geworden met een beetje honger gevoel maar verder tot nu toe geen problemen.

En dan nu aan de crackers!
pi_39275765
Ik heb vandaag wel zin in de nasi!
Wij eten nl. nooit nasi Dus dat is wel weer eens lekker.
pi_39276224
Sonja Bakker willen mijn vriendin en ik volgende week ook aan beginnen ..
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:56:58 #17
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39276228
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:12 schreef Mickeys het volgende:
Voor diegene die het handig vinden om een kant en klaar boodschappenlijstje te hebben

eerst nog even de eerste 5 weken, de andere volgen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:16:05 #18
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39276669
Hier ook gisteren de eerste dag goed doorgekomen, ben best al een klein beetje trots op mezelf!
Had dus alleen in de periode na de lunch en voor het avondeten echt snaai-zin, maar het avondeten vulde echt enorm goed dus ben blij dat ik niet heb toegegeven aan een handje chips/koekjes.

Nu aan de crackers, zometeen even kijken of het boek hier bij de Freerecord shop nog ligt, en anders bestel ik hem, die kopietjes zijn echt niks.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_39277861
Ik heb het ook gered! Ik heb de lunch en het ontbijt omgewisseld. Dus 's ochtends de yoghurt en 's middags de crackers. Dat is handiger ivm mijn werk.
Je mag gewoon hele dagen omwisselen en ook de volgorde van de 3 maaltijden.
pi_39277878
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het ook gered! Ik heb de lunch en het ontbijt omgewisseld. Dus 's ochtends de yoghurt en 's middags de crackers. Dat is handiger ivm mijn werk.
Je mag gewoon hele dagen omwisselen en ook de volgorde van de 3 maaltijden.
Ik moet wel weer 'leren' Hollands te koken, de piepers waren niet goed gaar gister
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:05:09 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39277981
En wat doet je vriendje dan? Eet hij mee? Of eet hij anders?
pi_39278164
Oeps, de quote-knop en de edit-knop omgewisseld....
Hij eet gewoon mee! Hij wil me hiermee steunen, wel heel lief! En je kan de aardappels door rijst vervangen en je hoeft ook niet zuinig te zijn met hot sauce en andere hete kruiden. Zo lust hij het ook!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:06:05 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39279746
Net m'n banaantje op en ik had nog niet eens echt trek . Was druk aan het schrijven en niet eens in de gaten dat het al 12.00 was. Over 2 uurtjes m'n yoghurt met appel .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:09:12 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39279835
Mijn banaan was hopeloos geplet in mijn tas dus die heb ik maar vervangen door een liga die ik op mijn werk had liggen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:09:32 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39279849
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn banaan was hopeloos geplet in mijn tas dus die heb ik maar vervangen door een liga die ik op mijn werk had liggen.
.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:11:45 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39279928
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

.
En m'n bakje yoghurt had ook nog eens gelekt...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:15:02 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39280020
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En m'n bakje yoghurt had ook nog eens gelekt...
Pas je op met de kip vanavond, met de salmonella enzo? En bieten kunnen behoorlijk vlekken .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:17:18 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39280087
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pas je op met de kip vanavond, met de salmonella enzo? En bieten kunnen behoorlijk vlekken .
Dat moet wel gaan lukken hoor!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:13:29 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39284023
De appels bleken melig, dus ik heb de appel maar vervangen door 5 aarbeien door de youghurt. Beetje zoetstof erbij en smullen maar .
pi_39291073
Gisteren had ik krekkers mee naar m'n werk genomen, geen goed idee, die waren dus helemaal zompig en slof
Gelukkig heb ik wel een goed bakje voor de yoghurt kunnen vinden Vandaag gaat me goed af, alleen vanmiddag beetje honger, maar goed, een ontbijt met 2 krekkers is ook niet veel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_39291111
Nog even een vraagje trouwens, vanavond staat hier prei met aardappels op het menu. Die prei wil ik dus roerbakken want gekookt lijkt me echt vreselijk, wat voor kruiden doen jullie daarbij?
En de tartaar, ik heb gewoon een pak tartaat gekocht, dus geen losse burgertjes. Als ik hier zeg maar burgers van maak, blijft dat dan zitten zonder ei enzo erin?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:44:32 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39291116
Het ontbijt was erg mager ( ) inderdaad... Heb ook meer trek dan gister. Mijn maag zit met smart te wachten op de avondmaaltijd .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:18:41 #33
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39292249
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Fuente het volgende:
Nog even een vraagje trouwens, vanavond staat hier prei met aardappels op het menu. Die prei wil ik dus roerbakken want gekookt lijkt me echt vreselijk, wat voor kruiden doen jullie daarbij?
En de tartaar, ik heb gewoon een pak tartaat gekocht, dus geen losse burgertjes. Als ik hier zeg maar burgers van maak, blijft dat dan zitten zonder ei enzo erin?
Ik dacht dat de prei gekookt niet lekker zou zijn, maar het viel mij erg mee. wel in water met wat zout koken.

tartaar blijft zitten zonder ei. gewoon even goed aandrukken en rustig aan in de olijfolie bakken
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:20:11 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39292314
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef Fuente het volgende:
Gisteren had ik krekkers mee naar m'n werk genomen, geen goed idee, die waren dus helemaal zompig en slof
Gelukkig heb ik wel een goed bakje voor de yoghurt kunnen vinden Vandaag gaat me goed af, alleen vanmiddag beetje honger, maar goed, een ontbijt met 2 krekkers is ook niet veel
Mag eigenlijk geen reclame maken maar ik heb van die 2 boterhammen bakjes van tupperware en daar blijft het supervers in. Heeft je mams nog zulke bakjes in de kast liggen die jij mag gebruiken?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:24:21 #35
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39292436
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
De appels bleken melig, dus ik heb de appel maar vervangen door 5 aarbeien door de youghurt. Beetje zoetstof erbij en smullen maar .
Volgens mij ben jij een aardbeien freak. In het vorige topic had je vleeswaar er ook al door vervangen. Er staat trouwens in het boek dat je vleeswaar alleen door vleeswaar moet vervangen of ik heb scheef gekeken.. kan ook nog. Maar je veranderd wel veel lijkt het. maar misschien vergis ik me wel.. ik hou me in ieder geval aan wat er in het boekje staat behalve de kiwi die ik echt niet weg kreeg/krijg
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:26:01 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39292484
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een aardbeien freak. In het vorige topic had je vleeswaar er ook al door vervangen. Er staat trouwens in het boek dat je vleeswaar alleen door vleeswaar moet vervangen of ik heb scheef gekeken.. kan ook nog. Maar je veranderd wel veel lijkt het. maar misschien vergis ik me wel.. ik hou me in ieder geval aan wat er in het boekje staat behalve de kiwi die ik echt niet weg kreeg/krijg
Als mijn ouders ander vleeswaar in huis hadden gehad, had ik dat ook wel gedaan, maar het enige magere beleg in huis waren op dat moment die aardbeien.. Dus ja, je moet wat he?

Overigens vervang ik (zoals ik vandaag ook al eerder aantoonde) zoals mag uit het boekje . Maar wees gerust, heb vanavond netjes kipfilet, bietjes en aardappeltjes gehad .
pi_39292611
Ik 'verkoop' Sonja Bakker sinds 3 weken,en ik krijg de ene na de andere goede reactie van mensen als ze weer in de winkel zijn.
Zelf heb ik het boek gekocht omdat ik werkelijk niks lust,en toch anders wil gaan eten,want 1 meter 80 en 95 kilo,zwaar fout volgens BMI-en quatelet index.
Grappig vind ik wel die kreetjes van 'laat de leeuw maar brullen' enzovoort.
Morgen worden de benodigheden gehaald,ben benieuwd!

[ Bericht 1% gewijzigd door dborhem op 27-06-2006 18:41:58 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:35:31 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39292799
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:20 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mag eigenlijk geen reclame maken maar ik heb van die 2 boterhammen bakjes van tupperware en daar blijft het supervers in. Heeft je mams nog zulke bakjes in de kast liggen die jij mag gebruiken?
Fuente is zelf mams! En van een hele leuke dochter ook nog eens!
Maar ik had idd ook mijn crackers in zo'n bewaarbakje mee en dan gewoon het potje jam in mijn tas mee naar mijn werk en daar besmeren.
Ik heb gelukkig een kamer voor mezelf alleen op mijn werk dus ik kan trutten wat ik wil met eten.

Ik had vandaag ook wel behoorlijk honger hoor! Heb dan ook gesmokkeld met een 2e plakje ontbijtkoek vanmiddag.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:47:10 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39293253
Nu net mijn eten op en ik zit gewoon vol.
Ik moet zo gaan trainen dus ik laat die rauwkost salade wel even voor wat het is. Anders komt het echt mijn neus uit!
pi_39293609
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:20 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik had het niet in tupperwarebakjes zitten, maar wel in een afsluitbaar bakje. Zou dat verschil maken? Ze waren echt helemaal zacht, bleugh

Hihih BE, jaja, Sara is heel leuk
Maar de tip van beleg meenemen is wel een goeie denk ik, is wat gesleep maar dan is 't tenminste vers
Sara
Merel
Ukje
pi_39293635
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nu net mijn eten op en ik zit gewoon vol.
Ik moet zo gaan trainen dus ik laat die rauwkost salade wel even voor wat het is. Anders komt het echt mijn neus uit!
Goed, hoe vol je ervan raakt? Overdag is het soms wat doorbijten, maar 's avonds zit je goed vol .
Wij moeten nog eten, laat vandaag want manlief is pas net thuis (naar het fornhuis rent nu)
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:59:42 #42
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_39293662
net aan de derde week begonnen en de broeken zakken van me kont af
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
pi_39296673
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:59 schreef Sanne_ het volgende:
net aan de derde week begonnen en de broeken zakken van me kont af
Zo, dat klinkt goed!
Ik denk dat ik morgen maar een glaasje droge witte wijn neem! Ze zegt trouwens op dat Sonja Bakkerforum zelf dat je geen zoete witte wijn mag 'want daar krijg je cellulitisbillen van' ( ). Rode wijn en droge witte mag wel. Ik neem aan dat rose ook niet mag, want dat is gewoon zoete witte met een kleurtje!

Vandaag goed doorgekomen, zonder honger. Die rauwkost komt ook mij nu al mijn neus uit! Maar ik hou vol....de bietjes waren lekker, ik had ze gewoon uit een potje. Met een schep piccalilly, geeft een lekker smaakje en mag wel, er zit geen vet in en weinig kcals.

Straks nog even wat aardbeien en klaar is dag 2.

Goed dat je zoveel sport BE, ik heb daar geen fut voor na het werk. Ik loop wel veel.
pi_39296770
De aardappels kook ik nu trouwens 6 minuten op vol vermogen in de magnetron. Daarna 3 minuten laten nagaren en ze zijn supergaar. Gewoon geschild in een magnetronbak doen (ik heb van die bakjes met een deksel met ventiel) zonder water of zout.
pi_39297631
Ik ben gek op bietjes dus deze dag kwam mij goed uit
Heb nog een vraagje though. Bij het gewicht van het vlees, moet je dan uitgaan van voor of na de bereiding? Ik was uitgegaan van voor de bereiding, maar na het bakken woog een stukje nog maar iets van 55 gram.
Sara
Merel
Ukje
pi_39297739
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef Fuente het volgende:
Ik ben gek op bietjes dus deze dag kwam mij goed uit
Heb nog een vraagje though. Bij het gewicht van het vlees, moet je dan uitgaan van voor of na de bereiding? Ik was uitgegaan van voor de bereiding, maar na het bakken woog een stukje nog maar iets van 55 gram.
Je moet uitgaan van het gewicht na de bereiding. Je neemt dus 100 gram vlees voor 75 gram bereid vlees. Check ook die link in die eerdere post van mij met die veelgestelde vragen beantwoord door Sonja zelf!
pi_39299221
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je moet uitgaan van het gewicht na de bereiding. Je neemt dus 100 gram vlees voor 75 gram bereid vlees. Check ook die link in die eerdere post van mij met die veelgestelde vragen beantwoord door Sonja zelf!
Thnx!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:37:01 #48
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39299556
Aha, maar nog voordat het bereid is vind ik het al zat.. ik hou me daar maar aan.

Vandaag wel gesmokkeld met de tonijn... er zit iets meer in een blikje dus ik had echt zoiets van... mijn zondigmomentje... wel gewoon de max aan Yofresh er in gedaan dus zou het onder de streep wel meevallen hoop ik... morgen weer wegen hahaha ja ik hoor sommige al zeggen... 1 keer per week is voldoende... maar ik deed het altijd al elke dag. wil die gewoonte er niet uit halen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:05:48 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39300820
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef cinnamongirl het volgende:
De aardappels kook ik nu trouwens 6 minuten op vol vermogen in de magnetron. Daarna 3 minuten laten nagaren en ze zijn supergaar. Gewoon geschild in een magnetronbak doen (ik heb van die bakjes met een deksel met ventiel) zonder water of zout.
Waar haal je die? Daar ben ik al tijden naar op zoek zoiets.
Wij koken aardappels op de ouderwetse manier maar dat vind ik zo lang duren. Zeker als je nog weg moet.

Dat sporten: ik heb 1 keer per week softbaltraining en 1 wedstrijd en dan ga ik iig nog 1 keer naar de sportschool. Merkte vandaag trouwens wel dat ik minder energie had. Mijn lichaam moet toch echt even wennen aan de nieuwe hoeveelheid voedsel.

Heb je een linkje naar dat SB forum trouwens? Never mind.
pi_39300876
BE, zoeken ze bij jouw softbalteam nog dames?
pi_39301033
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wij koken aardappels op de ouderwetse manier maar dat vind ik zo lang duren. Zeker als je nog weg moet.

Dat sporten: ik heb 1 keer per week softbaltraining en 1 wedstrijd en dan ga ik iig nog 1 keer naar de sportschool. Merkte vandaag trouwens wel dat ik minder energie had. Mijn lichaam moet toch echt even wennen aan de nieuwe hoeveelheid voedsel.

Hier het forum:
http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=sonjabakker

Die bakjes haal je bij de Xenos, in verschillende maten.
Ik had gister de aardappels laten aanbranden in de pan, en ze waren niet eens gaar!
In de magnetron mislukt het nooit en het is veel sneller...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:11:11 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39301109
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef Cutie het volgende:
BE, zoeken ze bij jouw softbalteam nog dames?
Altijd! Doen! Leuk! Gezellig!
Woon je ook in (of in de buurt van) Gouda dan?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:11:51 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39301136
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier het forum:
http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=sonjabakker

Die bakjes haal je bij de Xenos, in verschillende maten.
Ik had gister de aardappels laten aanbranden in de pan, en ze waren niet eens gaar!
In de magnetron mislukt het nooit en het is veel sneller...
Oeps! Genoeg water en de deksel erop de volgende keer!
pi_39301257
Dat van die magnetron aardappels is inderdaad een goed plan!
Ik woon inderdaad in Gouda, in Oosterwei.
pi_39301295
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oeps! Genoeg water en de deksel erop de volgende keer!
Ik weet het..het was ook al zo lang geleden. Maar toch ga ik van de kookpan af en doe het lekker in de magnetron! Morgen witlof! Die maak ik dan ook denk ik gaar in de magnetron, daarna kaas en ham erover en nog even onder de grill.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:21:40 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39301623
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Cutie het volgende:
Dat van die magnetron aardappels is inderdaad een goed plan!
Ik woon inderdaad in Gouda, in Oosterwei.
Doen dan zou ik zeggen! Ik ga heel even met mijn coach mailen want zondag hebben we de laatste wedstrijd voor de zomerstop en ik weet niet of we doorblijven trainen. Maar wel leuk! We hebben een gemixed team met beginners en een paar wat gevorderden.

Ik laat het even weten als ik wat weet!
  woensdag 28 juni 2006 @ 06:44:59 #57
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39310244
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n bakje om aardappels in te koken in de tron.. van Tupperware... 4 minuutjes in de tron en klaar
pi_39310933
Je kunt ook aardappels poffen in de magnetron, dat gaat ook sneller.
Aardappels wassen, gaatjes erin prikken en dan leg je ze in de magnetron. Paar minuten en dan eens omdraaien, nog een paar minuten en klaar.
  woensdag 28 juni 2006 @ 08:44:43 #59
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39311072
Deze heb ik dus om aardappeltjes en groente in te koken in de tron

meer info vind je hier en dan bij producten en dan bij magnetron
pi_39312409
Vanmorgen vol enthousiasme gewogen: precies hetzelfde nog!
Sinds vrijdag nog niet afgevallen dus. Maar ik merk zelf ook dat ik dat water echt niet meer wegkrijg en ik t/m vrijdag elke dag trouw 2 liter wegslobberde. Het lukt me niet meer, vind het echt een opgave! Ik drink normaal ook hooguit 4 bekertjes met teen of tander, koffie of optimel.
En zondagavond heb ik bijna een hele fles witte zoete wijn gedronken... dat helpt natuurlijk ook niet mee
(dat krijg je dan weer wel zomaar weg )

Vanavond weer prei, zo maar even naar de aldi, daar schijnen ze heel lekkere diepvries prei te verkopen. En bloemkool enzo.
En magnetronbakjes, dat lijkt me ook wel wat!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:14:20 #61
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_39312763
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik weet het..het was ook al zo lang geleden. Maar toch ga ik van de kookpan af en doe het lekker in de magnetron! Morgen witlof! Die maak ik dan ook denk ik gaar in de magnetron, daarna kaas en ham erover en nog even onder de grill.
En aardappelpuree er nog over!!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:20:01 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39312884
Die 2 rolletjes witlof? Is dat dan 1 stronkje in 2-en gesneden? Of mag je 2 stronkjes?
Of zou het gewoon om 200 gram gaan ongeveer?
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:31:42 #63
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39313170
1 stronkje en dat dan door het midden snijden. En ikzelf verwijder dan dat middengedeelte voor de smaak. Ik kook het even paar minuutjes en dan in de oven met de ham en kaas erop.

Vandaag draai ik de woe met de donderdag om omdat ik vanavond alleen ben en vriend witlof ook wel lekker vond, dus nu aan de Optimel met een stuk fruit.
Ik vind gekookte prei enorm vies dus ik ga voor rijst met wat roerbakgroente en de kabbeljauw vanavond.
Gependeld
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:33:11 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39313211
Gekookte prei met ham en kaassaus. maar dat mag niet gok ik zo.
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:42:06 #65
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39313473
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Gekookte prei met ham en kaassaus. maar dat mag niet gok ik zo.
Met een flinke schep kaassaus zou het wel lekker zijn ja, maarre dat vindt Sonja vast niet goed nee..
Gisteren vond ik trouwens goed te doen, al heb ik wel echt enorm gedroomd over eten, mn maag knorde er zelfs van toen ik wakker werd
Gependeld
pi_39313957
Hm...ik ben nog niets afgevallen terwijl ik wel strikt ben. Maar goed, ik had net een weekend gehad met veel alcohol en snacks. En ik heb nog maar 2 SB-dagen gedaan! Ik moet gewoon geduld hebben.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:09:01 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39314223
Huh? Ben jij op een andere dag begonnen dan Cinna? Want qua menu lopen we wel gelijk toch?

Ik wilde vanmorgen ook al gaan staan. Dag 3, maar heb het lekker niet gedaan.
pi_39315076
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Ben jij op een andere dag begonnen dan Cinna? Want qua menu lopen we wel gelijk toch?

Ik wilde vanmorgen ook al gaan staan. Dag 3, maar heb het lekker niet gedaan.
Ik ben ook maandag 26 juni begonnen! Maar ik bedoelde meer, dat ik misschien wel af zou zijn gevallen als ik, het weekend voordat ik met SB begon, me niet zo te buiten was gegaan
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:38:22 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39315247
Oh zo. Ik las 'ik heb nog maar 2 dagen te gaan'.

Ik mag mijn ontbijtkoek nog en ik heb eigenlijk nog helemaal geen honger-trek.
pi_39315463
Ik was vanmorgen toch al weer 4 ons afgevallen, ondanks de bbq afgelopen maandag.
Maar ja, volgende week op vakantie!
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:46:24 #71
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39315518
Mijn buik klotst van het water. Het ontbijt was bijna niet weg te krijgen. Yoghurt met een scheplepel halvajam erin... heb bijna de helft weggegooid en verder niets anders genomen.. dat kan ik nu wel merken. Zo mijn 2 crackers met kaas en pate (doe ik) en een beker drinkyoghurt... dat is beter te doen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:49:09 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39315620
Beter dan dus vervangen door iets anders Mickeys.

Voor vanmiddag staat er voor tussendoor Optimeldrink op het programma maar ik heb gewoon lekker magere melk bij me.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:50:07 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39315655
Ik eet de witlof vanavond in vorm van een salade... Warme witlof krijg ik écht niet weg . Ik mag zo ook aan de ontbijtkoek, maar nog niet zoveel trek.

Het water drinken valt me ook zwaar, elke keer weer. 2 liter lukt me dan ook bijna nooit.. Ik krijg er zo'n weeïg gevoel van .
pi_39315858
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Mickeys het volgende:
Mijn buik klotst van het water. Het ontbijt was bijna niet weg te krijgen. Yoghurt met een scheplepel halvajam erin... heb bijna de helft weggegooid en verder niets anders genomen.. dat kan ik nu wel merken. Zo mijn 2 crackers met kaas en pate (doe ik) en een beker drinkyoghurt... dat is beter te doen.
Ik doe er van die zoetstof in. Anders is het echt niet te eten.
pi_39316053
Ja, die sloot yoghurt vult best wel! Ik neem trouwens milde halfvolle milde yoghurt. Daar zitten 50kcals in per 100 ml.
In magere zit maar 35 kcals/100 ml. Volgende keer maar magere kopen.
pi_39316371
Ik neem gewoon optimel yoghurt... das best lekker. Heb net de koek gehad, en daarvoor had ik nog geen honger, nu ik die koek gehad heb begin ik te rammelen
Screw them.
We're going home.
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:31:29 #77
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39317032
Crackers gehad en mijn hemel, wat had ik daar zin in. Strakjes een mandarijntje en dan vanavond aardappeltjes met prei en scholfilet... heb er nu al zin in.

Vanmorgen was ik trouwens aangekomen... zal wel de straf zijn dat ik gisteren had gesmokkeld met de tonijn hahaha.. eigen schuld dikke bult
pi_39321325
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef MevrouwKoRn het volgende:
1 stronkje en dat dan door het midden snijden. En ikzelf verwijder dan dat middengedeelte voor de smaak. Ik kook het even paar minuutjes en dan in de oven met de ham en kaas erop.

Dat kan toch nooit genoeg zijn? Ga je dan niet helemaal dood van de honger?
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:42:18 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39321655
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef Maeghan het volgende:

Dat kan toch nooit genoeg zijn? Ga je dan niet helemaal dood van de honger?
Ik ga het iig wel even wegen... 2 ons groente lijkt me toch wel het minimum...
pi_39321682
Inderdaad. Sowieso is groente niks om op te bezuinigen, vind ik. Maar goed, ik vind normaal eten sowieso niets om op te bezuinigen, daarom doe ik ook geen Sonja Bakker =P
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:51:58 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39321979
Cutie Het is nog even niet duidelijk qua trainingen tijdens de zomerstop. Ik zal het zondag bij de wedstrijd nog een keertje vragen. Ik hoop snel meer te weten.
pi_39322064
Ik heb zelf 2 rolletjes met ham en kaas genomen, en daarnaast nog een rolletje zonder ham en kaas, t leek me ook erg weinig maar zo had ik er zeker wel genoeg aan.
Screw them.
We're going home.
pi_39322950
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ga het iig wel even wegen... 2 ons groente lijkt me toch wel het minimum...
Niet op bezuinigen!! In 200 gram witlof zitten maar 25 kcals en geen vet. Al eet je een halve kilo, NP!
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:25:19 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39323078
Kijk, dat bedoel ik.
pi_39323381
Ik vul alles wat ik eet in in mijn eetdagboek op: www.valtaf.nl.
Bijna alle voedingsmiddelen staan wel in de database met de energiewaarden, dus je kan vrij precies berekenen hoeveel kcals je per dag binnenkrijgt.
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:59:01 #86
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39324309
Dat van de witlof las ik ergens als antwoord op iemand die dezelfde vraag had. Het leek me zelf ook erg weinig..
Neem aan dat je best meer groente mag eten maar het dan beperkt tot eentje wat betreft de ham en kaas.
Gependeld
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:13:15 #87
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_39324850
dat vele sporten vind ik toch wel een beetje moeilijk hoor, ik fiets dan wel iedere dag bijna een uur en ik loop zoveel mogelijk met mijn hondje enzo maar ik heb toch meer de hobbie dat ik lekker lui op de bank voor de tv hang.. want sporten is niet echt mijn ding.. zegmaar
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:26:27 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39325327
Als je al bijna een uur fietst elke dag dan is dat al veel meer dan de gemiddelde nederlander. Het mag dan niet zo aanvoelen maar het is toch echt wel sport/beweging. Net als dat lopen met je hondje.
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:43:39 #89
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_39325910
IK HEB ZO'N TREK IN EEN BERG PATAT MET EEN BERENHAP EN VEEL SATESAUS!!

sorry
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
pi_39326090
Ik heb ook beretrek. Ik wil Chunky Monkey
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:51:14 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39326172
Echt? Ik heb dus ook echt never niks nergens last van!
Ik zit hier steeds stomverbaasd te zijn over mezelf want vorige week vrat ik alles wat ik tegen kwam en nu loop ik er zo voorbij.

Volhouden! Dit gaat weer over!
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:56:15 #92
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39326338
PATAT MET PINDASAUS EN EEN KROKET!!!

ik heb hooooonger!!

Ik hoop zo dat dit gaat wennen en dat dat hongergevoel vlak voor het eten minder wordt..
Gependeld
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:56:12 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39328139
Weet iemand hoeveel kcal je zo op een dag binnenkrijgt als je zo'n SB-dag volgt? Ik denk zelf rond de 1000, maar m'n moeder denkt dat het er meer zijn.

Onenigheid dus .
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:20:40 #94
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39328645
volgens mij kan je hier het goed uitrekenen
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:32:02 #95
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39328918
Proest... even uitgerekend voor vandaag:

753

advies voedingscentrum:
quote:
Jij hebt vandaag te weinig calorieën gegeten om voldoende van alle voedingsstoffen te kunnen binnenkrijgen. Wel heb je een gezond gewicht. Was dit een speciale dag of eet je altijd zo weinig? Zo ja, dan kun je beter wat meer gaan eten. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen.Let er wel op dat je gezond eet. Met de groen geschreven producten zit je goed. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht regelmatig in de gaten houden.

Dit advies is gebaseerd op de door jou opgegeven voeding van slechts 1 dag. Het geeft dan ook géén oordeel over jouw gemiddelde voedingspatroon!

Gezond eten betekent dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je lichaam nodig heeft. Koolhydraten, eiwitten, vetten, vitamines, mineralen, vezels en vocht. Er is niet één product dat al deze voedingsstoffen levert. Daarom geldt: eet gevarieerd, niet te veel, minder verzadigd vet en veel groenten, fruit en brood, en wat vaker vis!
Let wel.. dit is de woensdag van week 2 wat ik vandaag had

de donderdag van week 1 is al niet veel beter: 884

[ Bericht 2% gewijzigd door Mickeys op 28-06-2006 18:46:33 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:56:54 #96
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_39329449
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:32 schreef Mickeys het volgende:
Proest... even uitgerekend voor vandaag:

753

advies voedingscentrum:
[..]

Let wel.. dit is de woensdag van week 2 wat ik vandaag had

de donderdag van week 1 is al niet veel beter: 884
ik zat vandaag op 600 kcal.. het is idd minder ja.. maar dat is juist de manier om af te vallen, en had jij dan zoveel honger?
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:58:55 #97
79550 Ymke
your ghost
pi_39329490
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:56 schreef Sanne_ het volgende:

[..]

ik zat vandaag op 600 kcal.. het is idd minder ja.. maar dat is juist de manier om af te vallen, en had jij dan zoveel honger?
600 kcal????????? Mijn hemel , kan je nog gewoon functioneren? Ik zou echt niet kunnen werken met zo weinig eten op een dag
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:03:24 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39329588
Ik mag toch hopen dat er ergens in die berekeningen iets niet goed zit want dit is gewoon veel te weinig...
pi_39329841
Volgens mij moet je ergens rond de 1200 uitkomen hoor, dat is wel iets dat ik ergens van d'r gelezen heb. Ik zal zo mijn dag van vandaag eens controleren.
Maar 600 zou echt te weinig zijn.

BE, ik neem echt wel 2 stronkjes hoor, eentje is niet genoeg, vooral omdat er voor vandaag ook geen vlees op het programma staat toch?
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:18:00 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39329957
Wij hebben samen 3 stronkjes op. En ik vond het echt superlekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')