Proest... even uitgerekend voor vandaag:
753
advies voedingscentrum:
quote:
Jij hebt vandaag te weinig calorieën gegeten om voldoende van alle voedingsstoffen te kunnen binnenkrijgen. Wel heb je een gezond gewicht. Was dit een speciale dag of eet je altijd zo weinig? Zo ja, dan kun je beter wat meer gaan eten. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen.Let er wel op dat je gezond eet. Met de groen geschreven producten zit je goed. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht regelmatig in de gaten houden.
Dit advies is gebaseerd op de door jou opgegeven voeding van slechts 1 dag. Het geeft dan ook géén oordeel over jouw gemiddelde voedingspatroon!
Gezond eten betekent dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je lichaam nodig heeft. Koolhydraten, eiwitten, vetten, vitamines, mineralen, vezels en vocht. Er is niet één product dat al deze voedingsstoffen levert. Daarom geldt: eet gevarieerd, niet te veel, minder verzadigd vet en veel groenten, fruit en brood, en wat vaker vis!
Let wel.. dit is de woensdag van week 2 wat ik vandaag had
de donderdag van week 1 is al niet veel beter: 884[ Bericht 2% gewijzigd door Mickeys op 28-06-2006 18:46:33 ]
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben