Hier het forum:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar haal je die? Daar ben ik al tijden naar op zoek zoiets.
Wij koken aardappels op de ouderwetse manier maar dat vind ik zo lang duren. Zeker als je nog weg moet.
Dat sporten: ik heb 1 keer per week softbaltraining en 1 wedstrijd en dan ga ik iig nog 1 keer naar de sportschool. Merkte vandaag trouwens wel dat ik minder energie had. Mijn lichaam moet toch echt even wennen aan de nieuwe hoeveelheid voedsel.
Heb je een linkje naar dat SB forum trouwens? Never mind.
Altijd!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef Cutie het volgende:
BE, zoeken ze bij jouw softbalteam nog dames?![]()
Oeps!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier het forum:
http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=sonjabakker
Die bakjes haal je bij de Xenos, in verschillende maten.
Ik had gister de aardappels laten aanbranden in de pan, en ze waren niet eens gaar!![]()
In de magnetron mislukt het nooit en het is veel sneller...
Ik weet het..het was ook al zo lang geleden. Maar toch ga ik van de kookpan af en doe het lekker in de magnetron! Morgen witlof! Die maak ik dan ook denk ik gaar in de magnetron, daarna kaas en ham erover en nog even onder de grill.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeps!Genoeg water en de deksel erop de volgende keer!
Doen dan zou ik zeggen! Ik ga heel even met mijn coach mailen want zondag hebben we de laatste wedstrijd voor de zomerstop en ik weet niet of we doorblijven trainen. Maar wel leuk!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Cutie het volgende:
Dat van die magnetron aardappels is inderdaad een goed plan!
Ik woon inderdaad in Gouda, in Oosterwei.
Ik heb ook zo'n bakje om aardappels in te koken in de tron.. van Tupperware... 4 minuutjes in de tron en klaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar haal je die? Daar ben ik al tijden naar op zoek zoiets.
Wij koken aardappels op de ouderwetse manier maar dat vind ik zo lang duren. Zeker als je nog weg moet.
Dat sporten: ik heb 1 keer per week softbaltraining en 1 wedstrijd en dan ga ik iig nog 1 keer naar de sportschool. Merkte vandaag trouwens wel dat ik minder energie had. Mijn lichaam moet toch echt even wennen aan de nieuwe hoeveelheid voedsel.
Heb je een linkje naar dat SB forum trouwens? Never mind.
En aardappelpuree er nog over!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik weet het..het was ook al zo lang geleden. Maar toch ga ik van de kookpan af en doe het lekker in de magnetron! Morgen witlof! Die maak ik dan ook denk ik gaar in de magnetron, daarna kaas en ham erover en nog even onder de grill.
Met een flinke schep kaassaus zou het wel lekker zijn ja, maarre dat vindt Sonja vast niet goed nee..quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Gekookte prei met ham en kaassaus.maar dat mag niet gok ik zo.
Ik ben ook maandag 26 juni begonnen! Maar ik bedoelde meer, dat ik misschien wel af zou zijn gevallen als ik, het weekend voordat ik met SB begon, me niet zo te buiten was gegaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Ben jij op een andere dag begonnen dan Cinna? Want qua menu lopen we wel gelijk toch?
Ik wilde vanmorgen ook al gaan staan.Dag 3, maar heb het lekker niet gedaan.
Ik doe er van die zoetstof in. Anders is het echt niet te eten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Mickeys het volgende:
Mijn buik klotst van het water. Het ontbijt was bijna niet weg te krijgen. Yoghurt met een scheplepel halvajam erin... heb bijna de helft weggegooid en verder niets anders genomen.. dat kan ik nu wel merken. Zo mijn 2 crackers met kaas en pate (doe ik) en een beker drinkyoghurt... dat is beter te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |