Understatement van de eeuw.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:50 schreef detulp050 het volgende:
Wat een kuttoernooi qua scheidsrechters
Inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef MissX het volgende:
weer een wedstrijd verneukt door de scheidsrechter
Je zou bijna overgaan tot een boycot zo. Wat een slechte beslissingen zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef detulp050 het volgende:
De FIFA moet zich rotschamen voor dit toernooi
Als scheids moet je een penalty altijd geven als het een penalty is. Of dat nu na 10 seconden of in de 96ste minuut is.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef eborn het volgende:
Je geeft als scheids toch geen penalty op zo'n moment.... wat een onzin!
Ik vind er ook al echt niks meer aan....quote:
95 zelfs.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Gallacher het volgende:
94e minuut, kunnen ook alleen maar moffen of italianen zijn
Leukkkkkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Wokkel het volgende:
Ik begrijp die scheidsrechter wel....wie wil er nou overwerken???
Die wou lekker vlug van zijn buitenhuis gaan genieten. Schijnt heel mooi te zijn in Italie!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef golfer het volgende:
Genaaid door de scheidsrechter, die geen zin had in een verlenging. ±)
Kan wel waar zijn, maar die pingel was het gevolg van 1 aanval in de 2e helft van italie.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Wel weer typisch Italiaans maar ik vind dat Australie ook maar een verschrikkelijke ploeg dus ik ben er niet rouwig om
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef cultheld het volgende:
VUILE HONDEN. OMGEKOCHT. BLATTER-MAFFIA.
vond dat van 1940 ook niet bestquote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef SPRMN het volgende:
Kansloze italianen!
Dit is echt het kutste WK van altijd!
quote:
Hij lag al op de grond, dit was geen penalty iddquote:
Tacklequote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah, domme tackle van die Australier ...![]()
Hij lag op de grond toen hij aan kwam lopen. Kansloze strafschop.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als scheids moet je een penalty altijd geven als het een penalty is. Of dat nu na 10 seconden of in de 96ste minuut is.
En tjah, ik heb ze al voor vreemdere dingen zien fluiten dit WK dan voor dit eigenlijk. Die verdediger moest zich daar totaal niet in de baan van die Italiaan gaan werpen
Voor een keer dat de Duitsers dat WK verlorenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
vond dat van 1940 ook niet best
Tuurlijk issie omgekocht. Italië koopt alles om, dat weet je toch? Wat zeur je dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dit heeft nog wel een staartje, die scheids was de hele tijd al tegen australie aan het fluiten. Het zal me niet verbazen als later blijkt dat deze ook is omgekocht.
Dat deed hij niet. Die Italiaan viel gewoon over hem heen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als scheids moet je een penalty altijd geven als het een penalty is. Of dat nu na 10 seconden of in de 96ste minuut is.
En tjah, ik heb ze al voor vreemdere dingen zien fluiten dit WK dan voor dit eigenlijk. Die verdediger moest zich daar totaal niet in de baan van die Italiaan gaan werpen
Volgens mij lag die verdediger al, het is die aanvaller die er gewoon tegenaan loopt.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ach je kunt er toch op rekenen dat de FIFA liever Italië een ronde verder ziet komen dan Australiëquote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben zojuist getuige geweest van de GROOTSTE schande van dit WK.
Onvoorstelbaar wat hier gebeurd is en dat een scheidsrechter erin trapt. Wat een walgelijke vertoning en wat is en blijft Italie toch een walgelijk voetballand. Wéér een scheidsrechter die een wedstrijd door zijn beslissing beslist. :R
Dat je dat echt nog uit je toetsenbord krijgt. Het is onvoorstelbaar. Wat een anti voetbal. Wat een verschrikkelijk land.quote:
Daar op de grond gaan liggen is obstructie hé ...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hij lag op de grond toen hij aan kwam lopen. Kansloze strafschop.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
vond dat van 1940 ook niet best
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
ik zou naar de scheids gaan en hem verrot slaan
wat een niveau hieroquote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef ShaoliN het volgende:
edit
fijn hequote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef TheVulture het volgende:
En toen was de gouden pik van Hiddink ineens niets meer dan een gietijzeren stompje
Je moet je kapot schamen.quote:
doe toch niet zo triest joh.quote:
Laat me raden? Strafschop?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Slayage het volgende:
Weer een wedstrijd verkracht door een scheids
![]()
Oekraine gaat heel ver komenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
Onsportief en laf spel. Saaie kutwedstrijd en dat gaat door naar nog zo'n slappe wedstrijd. De winnaar van Zwitserland - Oekraïne![]()
Italia is mijn wereldkampioen en ik ben blij dat ze door zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn er werkelijk nog mensen die Italiaans voetbal fijn voetbal vinden?SnelleJelle wellicht? Ben je blind of zo?
Portugal heeft gewonnenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef X-fi het volgende:
Wat is er in godsnaam gebeurd?
dat ben ik wel met je eens... als je op zo'n moment een pingel geeft moet het wel voor 300% een pingel zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Slayage het volgende:
Weer een wedstrijd verkracht door een scheids
![]()
Exact. Hij had nog wel 100 keer zijn been even op kunnen tillen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij lag die verdediger al, het is die aanvaller die er gewoon tegenaan loopt.
Zeik niet zo, zoals ik al eerder zei is Italië op het WK 2002 hard genaaid door de scheids, en jawel dat was tegen de ploeg van Hiddink toen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Gluttony het volgende:
Ongelofelijk, op zijn italiaans. Met een schwalbe in de 92e minuut. Walgelijk, ook van die scheids.
't Is maar waar je blij mee kunt zijn, stumper.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Italia is mijn wereldkampioen en ik ben blij dat ze door zijn
Halve finale halen vanaf die kant is ook niet moeilijkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oekraine gaat heel ver komen![]()
Die kegelen Italie naar huis... jammer dat mijn pool door de nederlaag van Oranje al definitief verneukt is
er is toch niks mooier in de sport dan een gestolen overwinning?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn er werkelijk nog mensen die Italiaans voetbal fijn voetbal vinden?SnelleJelle wellicht? Ben je blind of zo?
..ooh een pooltje?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is maar waar je blij mee kunt zijn, stumper.
Duitsland wordt wereldkampioenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef trepper het volgende:
Ongelofelijk. Wat is dit een kuttoernooi aan het worden. Met al die kutteams die door zijn en die kutscheidsrechters.
Da's het woord dat ik zocht ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef Gstar het volgende:
hartverscheurend
De rode kaart voor Materazzi was ook onterecht. De gele voor Gattuso idem dito.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
op zich vind ik het niet erg dat Italie gewonnen heeft.
Maar op de manier hoeIk heb alleen de tweede helft gezien en daar liepen ze echt bagger te spelen. En dan die penalty
onterecht! Waar halen ze die scheidsrechters vandaan? De Fifa moet zich schamen! (of zijn die ook omgekocht?)
ja rugwind bij poltstokhoogspringen jaquote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
er is toch niks mooier in de sport dan een gestolen overwinning?![]()
he, een medestanderquote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja nou en? Wat heeft dat met deze wedstrijd te makenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, zoals ik al eerder zei is Italië op het WK 2002 hard genaaid door de scheids, en jawel dat was tegen de ploeg van Hiddink toen.
inderdaadquote:
rot opquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
Laat nu Duitsland ook maar kampioen worden, dan maar het ergste van het ergste.
Duitsland gun ik het nog altijd 3x meer dan dit Italië.quote:
nee ze haten eerlijk voetbalquote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef X-fi het volgende:
Oranje eruit, Australie eruit. Haten ze Nederlanders?
Argentinië moet het worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
Liever Duitsland dan Italie of Portugal.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
iddquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt ongelofelijk lachwekkend. Vanaf nu boycot ik het wk.
Dit is echt te stompzinnig voor woorden. Hoe kan je in hemels naam daar een pingel voor geven, daar is alleen 1 antwoord op ---> voor een 1 met minimaal 5 nullen erachter.
Ik ben in ieder geval helemaal klaar met dit wk.
My thoughts exactly, het is een en al kut dit WK.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt ongelofelijk lachwekkend. Vanaf nu boycot ik het wk.
Dit is echt te stompzinnig voor woorden. Hoe kan je in hemels naam daar een pingel voor geven, daar is alleen 1 antwoord op ---> voor een 1 met minimaal 5 nullen erachter.
Ik ben in ieder geval helemaal klaar met dit wk.
Goh, krijg je het je bek uit?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
de australiër gaat in de loopweg van de Italiaan liggen en blokeert daarmee zijn route. penalty is idd wel wat overdreven
Ja, vind die Duitsers niet eens zo slecht meer voetballen... die hebben tenminste nog een echte ster...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Duitsland gun ik het nog altijd 3x meer dan dit Italië.![]()
Ik blijf Italie een verschrikkelijke ploeg vinden, vindt het niet erg dat ze Australie naar huis kegelen, al is de manier waarop wel weer heel typisch, maar wereldkampioen NO WAY.....quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat tekent het niveau hier.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef X-fi het volgende:
Waarom weer alweer 'kanker' dit 'kanker' dat?
Joh, die Australiër ligt op de grond en die Italiaan maakt daar gebruik van en loopt er tegenaan en valt. En die scheids trapt er in.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
de australiër gaat in de loopweg van de Italiaan liggen en blokeert daarmee zijn route. penalty is idd wel wat overdreven
Nu Dick nog..... oh nee, die hoef je daarbij niet te helpenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef X-fi het volgende:
Oranje eruit, Australie eruit. Haten ze Nederlanders?
Doe Spanje maar die Duitsland in de finale wegspeeldquote:
Omdat al die huillies hier zo janken van 'boeh altijd maar weer Italië, kutploeg, wat een onrecht'.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja nou en? Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken
Hij kon zich toch moeilijk ingraven?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Duitsers winnen tenminste door beter te voetballen....
Het is eerder dat die Italiaan na die valpartij van de Australier het zijn route maakt. Die verdediger lag veel meer naar de achterlijn, een plek waarvan je vrijwel niet kan inschieten.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
Duitsland laat nu iig sportief en leuk voetbal zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
En sinds wanneer wordt Aad de Mos, vierde keus voor coach van Vitesse, serieus genomen?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aad de Mos is formeel op het Belgische VT4. Dit is penalty.
Dan snapt ie er geen zak van.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar je zult je nu toch ook schamen voor deze wedstrijd. Of niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben vanaf voor het toernooi al voor italië
![]()
Ach, op zich een leuke ploeg als je van anti-voetbal en omkoperij houdt, he?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben vanaf voor het toernooi al voor italië
![]()
Precies, als daar van Bommel lag of van Persie in de wedstrijd Nederland _- Australië had je hier niemand gehoordquote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef Paran0id het volgende:
Slim bekeken van die italiaan om daar te gaan liggen. Is gewoon een pingel klaar, had hij maar anders moeten verdedigen. Allemaal ff die Aussie bril afzetten.
Verder lekker binnen geschoten door Totti!
Aadquote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
ONZINquote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef Paran0id het volgende:
Slim bekeken van die italiaan om daar te gaan liggen. Is gewoon een pingel klaar, had hij maar anders moeten verdedigen. Allemaal ff die Aussie bril afzetten.
Verder lekker binnen geschoten door Totti!
ik moest werken en heb het niet gezien. alleen de laatste minuten.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je zult je nu toch ook schamen voor deze wedstrijd. Of niet?
alleen maar boeren en importquote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef Frutsel het volgende:
edit
gun die vent ook even de tijd te genieten tot hij zijn volgende ontslagvergoeding mag innen ..quote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt Aad de Mos, vierde keus voor coach van Vitesse, serieus genomen?
Laatste 4 seconden een penalty geven, wat is dat voor een barbaarse kutstreek...quote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef _Administr8or_ het volgende:
wat een belachelijke beslissing van de scheidsrechter![]()
Haha, knaap, je zit er echt mee he?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, op zich een leuke ploeg als je van anti-voetbal en omkoperij houdt, he?
Go Zwitserland dan maarquote:Op maandag 26 juni 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind en vond Australie en Italie allebei twee verschrikkelijke ploegen... deze wedstrijd leverde sowieso een kut-winnaar op wat mij betreft... Go Oekraine dan maar![]()
Met die man hoef je geen medelijden te hebben hoor, die heeft al 8 jaar het geluk aan zijn reet hangen, het raakt een keer op...quote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Alweer een nederlandse coach die uit geschakeld isArme GUUS !!
Hey, prutser, ik zie graag de beste ploeg op een fatsoenlijke manier voetballen. En fatsoenlijk voetballen kunnen de Italianen al jaaaaaaaaren niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Haha, knaap, je zit er echt mee he?
Ik vind het wel mooi zo, heel de wereld valt hierover en is boos nulolol
Die verdediger hoort daar gewoon niet te liggen. Stom verdedigd, hij zal zijn les wel hebben geleerd.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:02 schreef 456 het volgende:
[..]
ONZIN
Je krijgt geel als je je laat vallen. Dat heet een schwalbe
Daar heb jij weer een punt meequote:Op maandag 26 juni 2006 19:02 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Precies, als daar van Bommel lag of van Persie in de wedstrijd Nederland _- Australië had je hier niemand gehoord
En die rode kaart voor Materazzi was ook "corrupt" dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Type-R het volgende:
Gatverdammeiedereen ziet toch dat dit niet een penalty is. Dit zaakje is corrupt
idd. hoezo hypocriet. Gister vast allemaal zitten schreeuwen om een rode kaart voor figo toen V bommel hem een rode kaart probeerde aan te smeren, maar als een italiaan het slim speelt is het opeens schandalig.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:02 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Precies, als daar van Bommel lag of van Persie in de wedstrijd Nederland _- Australië had je hier niemand gehoord
Haha, omdat een scheidsrechter een penalty geeft in de 94e minuut en Italie daarom doorgaat ben ík een prutserquote:Op maandag 26 juni 2006 19:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, prutser, ik zie graag de beste ploeg op een fatsoenlijke manier voetballen. En fatsoenlijk voetballen kunnen de Italianen al jaaaaaaaaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |