Kan wel waar zijn, maar die pingel was het gevolg van 1 aanval in de 2e helft van italie.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Wel weer typisch Italiaans maar ik vind dat Australie ook maar een verschrikkelijke ploeg dus ik ben er niet rouwig om
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef cultheld het volgende:
VUILE HONDEN. OMGEKOCHT. BLATTER-MAFFIA.
vond dat van 1940 ook niet bestquote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef SPRMN het volgende:
Kansloze italianen!
Dit is echt het kutste WK van altijd!
quote:
Hij lag al op de grond, dit was geen penalty iddquote:
Tacklequote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah, domme tackle van die Australier ...![]()
Hij lag op de grond toen hij aan kwam lopen. Kansloze strafschop.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als scheids moet je een penalty altijd geven als het een penalty is. Of dat nu na 10 seconden of in de 96ste minuut is.
En tjah, ik heb ze al voor vreemdere dingen zien fluiten dit WK dan voor dit eigenlijk. Die verdediger moest zich daar totaal niet in de baan van die Italiaan gaan werpen
Voor een keer dat de Duitsers dat WK verlorenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
vond dat van 1940 ook niet best
Tuurlijk issie omgekocht. Italië koopt alles om, dat weet je toch? Wat zeur je dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dit heeft nog wel een staartje, die scheids was de hele tijd al tegen australie aan het fluiten. Het zal me niet verbazen als later blijkt dat deze ook is omgekocht.
Dat deed hij niet. Die Italiaan viel gewoon over hem heen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als scheids moet je een penalty altijd geven als het een penalty is. Of dat nu na 10 seconden of in de 96ste minuut is.
En tjah, ik heb ze al voor vreemdere dingen zien fluiten dit WK dan voor dit eigenlijk. Die verdediger moest zich daar totaal niet in de baan van die Italiaan gaan werpen
Volgens mij lag die verdediger al, het is die aanvaller die er gewoon tegenaan loopt.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ach je kunt er toch op rekenen dat de FIFA liever Italië een ronde verder ziet komen dan Australiëquote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben zojuist getuige geweest van de GROOTSTE schande van dit WK.
Onvoorstelbaar wat hier gebeurd is en dat een scheidsrechter erin trapt. Wat een walgelijke vertoning en wat is en blijft Italie toch een walgelijk voetballand. Wéér een scheidsrechter die een wedstrijd door zijn beslissing beslist. :R
Dat je dat echt nog uit je toetsenbord krijgt. Het is onvoorstelbaar. Wat een anti voetbal. Wat een verschrikkelijk land.quote:
Daar op de grond gaan liggen is obstructie hé ...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hij lag op de grond toen hij aan kwam lopen. Kansloze strafschop.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
vond dat van 1940 ook niet best
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
ik zou naar de scheids gaan en hem verrot slaan
wat een niveau hieroquote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef ShaoliN het volgende:
edit
fijn hequote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef TheVulture het volgende:
En toen was de gouden pik van Hiddink ineens niets meer dan een gietijzeren stompje
Je moet je kapot schamen.quote:
doe toch niet zo triest joh.quote:
Laat me raden? Strafschop?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Slayage het volgende:
Weer een wedstrijd verkracht door een scheids
![]()
Oekraine gaat heel ver komenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
Onsportief en laf spel. Saaie kutwedstrijd en dat gaat door naar nog zo'n slappe wedstrijd. De winnaar van Zwitserland - Oekraïne![]()
Italia is mijn wereldkampioen en ik ben blij dat ze door zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn er werkelijk nog mensen die Italiaans voetbal fijn voetbal vinden?SnelleJelle wellicht? Ben je blind of zo?
Portugal heeft gewonnenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef X-fi het volgende:
Wat is er in godsnaam gebeurd?
dat ben ik wel met je eens... als je op zo'n moment een pingel geeft moet het wel voor 300% een pingel zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Slayage het volgende:
Weer een wedstrijd verkracht door een scheids
![]()
Exact. Hij had nog wel 100 keer zijn been even op kunnen tillen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij lag die verdediger al, het is die aanvaller die er gewoon tegenaan loopt.
Zeik niet zo, zoals ik al eerder zei is Italië op het WK 2002 hard genaaid door de scheids, en jawel dat was tegen de ploeg van Hiddink toen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Gluttony het volgende:
Ongelofelijk, op zijn italiaans. Met een schwalbe in de 92e minuut. Walgelijk, ook van die scheids.
't Is maar waar je blij mee kunt zijn, stumper.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Italia is mijn wereldkampioen en ik ben blij dat ze door zijn
Halve finale halen vanaf die kant is ook niet moeilijkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oekraine gaat heel ver komen![]()
Die kegelen Italie naar huis... jammer dat mijn pool door de nederlaag van Oranje al definitief verneukt is
er is toch niks mooier in de sport dan een gestolen overwinning?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn er werkelijk nog mensen die Italiaans voetbal fijn voetbal vinden?SnelleJelle wellicht? Ben je blind of zo?
..ooh een pooltje?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Italia is mijn wereldkampioen en ik ben blij dat ze door zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |