Hoiquote:Op maandag 26 juni 2006 00:29 schreef JDude het volgende:
Ik las "wormen en maden", aangezien er thans een docu over ranzige lintwormen e.d. op SBS is.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:
Overigens ik kon het niet laten.
[afbeelding]
Westsiiideee.
Het beeldmateriaal dwingt mij deze uitspraak te herzien.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef JDude het volgende:
NoFI, pc, zeg niet dat jij daar onder valt.
Had ik er een paar dagen geleden in gezet. Vond hem wel in de OP passen, en echte BeF-waardige quote.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef mcDavid het volgende:
Nieuwe quote van litso.
Ik was 14, misschien net 15. Het feit ik me schaam voor deze duistere periode uit mijn leven zegt al genoeg neem ik aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
Het beeldmateriaal dwingt mij deze uitspraak te herzien.
Háiquote:
En meteen in duistere periode numero dos gevallenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was 14, misschien net 15. Het feit ik me schaam voor deze duistere periode uit mijn leven zegt al genoeg neem ik aan..
Schattigquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Oh, een quote van Lits die ik briljant vond:
{i]"Jij wordt nat van mij en ik word warm van jou. Ja, dit is een geslaagde dag."[/i]
Toen ik mijn (nog droge) jas uitleende aan de van de regen verzopen Litso.
Whehehe. Die Litso.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
{i]"Jij wordt nat van mij en ik word warm van jou. Ja, dit is een geslaagde dag."[/i]
Hoelang zal het duren tot ik metaltuig ga worden?!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En meteen in duistere periode numero dos gevallen.
Ik wil ook iemand die mij een jas uitleent als ik half verzopen ben.quote:
Ik ben te koop.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand die mij een jas uitleent als ik half verzopen ben.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand die mij een zak uitleent als ik [s]half[s] [s]verzopen ben.
Je poging tot humor faalt jammerlijk.quote:
Gelukkig, ligt het niet aan mij.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik lees het nu voor de derde keer, en snap em nog niet.. Ben het met je eens dus![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren tot ik metaltuig ga worden?!
quote:
Pas op jij, hè.quote:
Nee, enkelt grapjes tegenover negermuziek en gabbers zijn grappig. Ik had het kunnen weten.quote:
Het had ook wel wat, toen ik uit de trein stapte, omkeek, en schrók van het tuig dat de trein uit kwam!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren tot ik metaltuig ga worden?!
Ja hó eens even!quote:
Awww...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo, ga je me anders over de knie leggen??![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het had ook wel wat, toen ik uit de trein stapte, omkeek, en schrók van het tuig dat de trein uit kwam!
Tot ik tot de conclusie kwam daar zelf ook min of meer bij te horen
Ik heb lang, zwart, haar. En ga de 2e naar metropolis.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:53 schreef Neenetje het volgende:
Denk ook niet dat het gothic-dom je zal sieren pc.
Nu nog je polsen doorsnijden en je mag je volwaardig gothic noemen!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb lang, zwart, haar. En ga de 2e naar metropolis.
*Kijkt naar polsen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu nog je polsen doorsnijden en je mag je volwaardig gothic noemen!
he, verdorie!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Kijkt naar polsen.
Shit, nog niet volwaardig dan..
Zwart is ook gewoon okay.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef Neenetje het volgende:
Ach, ik draag meer dan genoeg zwart om daarvoor te compenseren.
Duidelijk. Waar kan ik trouwens dat kleurtje laten uitschakelen?quote:
Gutenacht, fräulein!quote:
zal vanzelf wel verdwijnen, een dezer dagen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Duidelijk. Waar kan ik trouwens dat kleurtje laten uitschakelen?
Een echte fan houdt het tot na het WK.. En is er trots op!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Duidelijk. Waar kan ik trouwens dat kleurtje laten uitschakelen?
"ze verdienen het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een echte fan houdt het tot na het WK.. En is er trots op!
Die voetballers hadden geen tijd om te kijken of FoK wel achter hen stond, dus nu ze naar huis mogen kunnen ze eindelijk kijken hoeveel users oranje zijn... Gun ze dat plezier dan ook!!
Tuurlijk wel! Nu ze verliezen is het ze.. als ze winnen is het plotseling we... Ik blijf dat vaag vinden!quote:
Hoer!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:17 schreef mcDavid het volgende:
weltrusten, en 2 kusjes meer dan je van JD krijgt!
Wilkommen zum Fußball...quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tuurlijk wel! Nu ze verliezen is het ze.. als ze winnen is het plotseling we... Ik blijf dat vaag vinden!
Wie trekt haar hoofddoekje eraf!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:28 schreef Neenetje het volgende:
Ja nu vraag je erom he c_c.. je lokt het allemaal uit
We combineren het, hoofddoekje gemaatk van varkensvlees laten dragen en daarna eraf trekken, en in haar mond proppen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan varkensvlees forcefeeden.. maar jouw idee is ook wel ok..
Ik ben een hoer, steek jullie piemels maar in een willekeurig gat jongens.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:28 schreef Neenetje het volgende:
Ja nu vraag je erom he c_c.. je lokt het allemaal uit
Dat hoef je geen 2e keer te zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een hoer, steek jullie piemels maar in een willekeurig gat jongens.
Ik wilde dit net komen postenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
"Jij wordt nat van mij en ik word warm van jou. Ja, dit is een geslaagde dag."
Hij doet het toch gewoon, naja, dank u.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Psst, J, of N, http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/Sweetpropane.gif deze is wel van de goede grootte, en niet boven de 100kb dus.
[afbeelding]
Hij is niet uitgerekt maar bijgesneden. En avatars boven de 100KB mogen eigelijk niet!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hij doet het toch gewoon, naja, dank u.
Hier, nog zo'n uitloktert...quote:Op maandag 26 juni 2006 02:08 schreef rompompom het volgende:
Idd, niet zeiken als hij straks in elkaar gemept wordt, had hij maar niet op een forum moeten posten!quote:
Nah, Háns verdient het inderdaad gewoon om gemept te worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Idd, niet zeiken als hij straks in elkaar gemept wordt, had hij maar niet op een forum moeten posten!
Gekielhaaldquote:Op maandag 26 juni 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, Háns verdient het inderdaad gewoon om gemept te worden.
quote:Op maandag 26 juni 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, Háns verdient het inderdaad gewoon om gemept te worden.
quote:
j., mijn lucht in het grote miserabele vacuüm waarin wij allen rondzweven.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
e., het lichtje in de voortdurende duisternis dat mijn leven leven is.
Ik kan wel even met een stok in je gelaat prikken.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef Stofje het volgende:
Leef ik?
Smachtend naar een rondzwervende kei die iedereen uit mijn lijden verlost.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
j., mijn lucht in het grote miserabele vacuüm waarin wij allen rondzweven.
Langzaam aan realiserend, ijdele hoop, de kei is elders, en zal daar blijven. De kluwen levensdraad zullen uiteindelijk vergaan tot vezels, hoopvol wachten wij, de dagen tellend.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Smachtend naar een rondzwervende kei die iedereen uit mijn lijden verlost.
*Weide.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Chowi het volgende:
But maybe there's a woman somewhere, still thinking of me.. Or a girl with coal black hair, who's haunted in her dreams. But what they've seen, well it wasn't me. It was just some lie they slept beside. Yeah, I kept this from them, but I caaaant keep thiiiis from youuu.
Blablablajaggerdischmaggerdiblabla.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Chowi het volgende:
But maybe there's a woman somewhere, still thinking of me.. Or a girl with coal black hair, who's haunted in her dreams. But what they've seen, well it wasn't me. It was just some lie they slept beside. Yeah, I kept this from them, but I caaaant keep thiiiis from youuu.
*Huppelt.quote:
Eccikhf98t6yWIEOJASFHLKilyhdsigkadngooooooooo.quote:
Fijn, en dan nú neuken!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk ff pauze.
Hoi Ch.! vanwaar die grote hoeveelheid overbodige leestekens?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eccikhf98t6yWIEOJASFHLKilyhdsigkadngooooooooo.
Mt. Zal ik vertellen over het feit dat ik op mij dooie gemakje thuis zit te lummelen met een kop thee en relaxde muziek? Of zeg je van: "nah"?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk ff pauze.
FOK! is leven!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef Stofje het volgende:
Nou, m'n FOK!-account leeft nog, dus ik denk dat ik zelf ook nog leef.
Dat laatste.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mt. Zal ik vertellen over het feit dat ik op mij dooie gemakje thuis zit te lummelen met een kop thee en relaxde muziek? Of zeg je van: "nah"?
Ik ben blij.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoi Ch.! vanwaar die grote hoeveelheid overbodige leestekens?
Okay, dan niet.quote:
Hoezo? De laatste keer was gisteren pas.quote:
Maar dat was wel een aanslag op mijn gewrichten. Ik heb wat tijd nodig om te herstellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? De laatste keer was gisteren pas.
Okee, dan vertel ik wel niet hoe ik op mijn dooie gemakje thuis zit te lummelen met een kop thee en relaxde muziek.quote:
Laat eens voelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben blij. [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Dan maar een booty call.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar dat was wel een aanslag op mijn gewrichten. Ik heb wat tijd nodig om te herstellen..
Mijn blijheid zit niet in mijn BH, hoor.quote:
Ik wou je aura voelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn blijheid zit niet in mijn BH, hoor.
Dank je.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, dan vertel ik wel niet hoe ik op mijn dooie gemakje thuis zit te lummelen met een kop thee en relaxde muziek.
quote:
Gaarne.quote:
quote:
*klik*.quote:
En weer dicht doen, ho maar. Mannen.quote:
Hoe deed je dat ookweer, die PI's?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef rompompom het volgende:
Goh.
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!quote:
Dank je!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!
Tegenwoordig kan je daar zo'n beetje alles mee doen. Ik heb een quickreply venster dat een stuk groter is ook en er staat standaard een PI ingesteld zodat ik dat nooit meer vergeet
Nu wel weer, hihi.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef JDude het volgende:
Maar ik zie die "speciale" PI's er niet tussen.
Zelf instellen via about:config. Het floppie is nummer 48, die pijlen 49. Als je nog behoefte hebt aan bigbrother bewoners als PI, kun je je uitleven van nummer 50 tot en met 63.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef JDude het volgende:
Maar ik zie die "speciale" PI's er niet tussen.
Op whoops vindt'ie nul resultaten.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
Zelf instellen via about:config. Het floppie is nummer 48, die pijlen 49. Als je nog behoefte hebt aan bigbrother bewoners als PI, kun je je uitleven van nummer 50 tot en met 63.
Oja, effe filteren op whoops dan.
Is er nog een bepaalde manier om de PI's ook daadwerkelijk per twee boven elkaar te krijgen?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelf instellen via about:config. Het floppie is nummer 48, die pijlen 49. Als je nog behoefte hebt aan bigbrother bewoners als PI, kun je je uitleven van nummer 50 tot en met 63.
Heb je Firefox al gerestart?quote:
Ja, de -1 in die reeks staat voor regeleinde. Dus die kan je een plekkie laten opschuiven; ipv achter de 8 zet je 'm achter de 9.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is er nog een bepaalde manier om de PI's ook daadwerkelijk per twee boven elkaar te krijgen?
Nu is het zeg maar zo van.
[PI] [PI] [PI] [PI]
[PI] [PI] [PI] [PI] [PI] [PI]
Ik ren achter je aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weer hard wegholt...
Braaf.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, de -1 in die reeks staat voor regeleinde. Dus die kan je een plekkie laten opschuiven; ipv achter de 8 zet je 'm achter de 9.
Okee. Doe even kalm aan dan, wil je?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ren dan naast me, das wat gezelliger!
Tweemaal zelfs.quote:
Buttcheeks.quote:
Hee, ik heb de benen van een ware adonis met granieten kuitspieren, maar ik heb even geen zin in een extra inspanning.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je het niet bijhouden met je kleine dribbelpootjes??
Toen die kusjes kwamen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, gister was leuk. Afgezien van het einde dan.
Was ze daar ook behaard?quote:
Neh, dat was aan het begin al.quote:
Nou, je hoeft niet zo'n hoge rug op te zetten!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hee, ik heb de benen van een ware adonis met granieten kuitspieren, maar ik heb even geen zin in een extra inspanning.
Zekzie.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn baard laten staan, speciaal voor Stofje.
Ik schoot even uit mijn slof, excuses.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, je hoeft niet zo'n hoge rug op te zetten!
Werkelijk, je bent echt heel vermakelijk, VM!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, je hoeft niet zo'n hoge rug op te zetten!
Natgeregend, moe en chagrijnig, zonde inderdaad. Sorry dat we zo plotsklaps weggingen, we hadden het echt gehad en wilden in een warm huis warm drinken drinken en warm douchen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, gister was leuk. Afgezien van het einde dan.
Oh is niet erg, ik begrijp het. Wij hebben het nog flink lang uitgehouden, maar op een gegeven moment had ik er ook absoluut geen zin meer in. Rond een uur of 7 was dat dacht ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Natgeregend, moe en chagrijnig, zonde inderdaad. Sorry dat we zo plotsklaps weggingen, we hadden het echt gehad en wilden in een warm huis warm drinken drinken en warm douchen.
Ik hoor licht cynisme??quote:Op maandag 26 juni 2006 14:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Werkelijk, je bent echt heel vermakelijk, VM!
Niks van meegekregen. Helaas mogen mensen met een IQ onder de 100 nog steeds niet geëuthaniseerd worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat was aan het begin al.
Lieve Lonsdalers.
Maar daar hebben we het het vorige deel uitgebreid over gehad.
Gelukkig. Het was nogal plotseling, dus ik kan me voorstellen dat dat niet zo leuk was. Maar tof dat je nog zolang bent gebleven, hebben jullie nog leuke bandjes gezien?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is niet erg, ik begrijp het. Wij hebben het nog flink lang uitgehouden, maar op een gegeven moment had ik er ook absoluut geen zin meer in. Rond een uur of 7 was dat dacht ik.
Nee, ik bedoel écht vermakelijk.quote:
Mwoah, tis niet zo dat je me opgescheept had met iemand waar ik van walgquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gelukkig. Het was nogal plotseling, dus ik kan me voorstellen dat dat niet zo leuk was. Maar tof dat je nog zolang bent gebleven, hebben jullie nog leuke bandjes gezien?
!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
Wat had Litso nou bij zich voor je? Nu ben ik ook nieuwsgierig!
Tyfus, dat van die BB-PI's had ik niet moeten zeggenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef JDude het volgende:
Kelis!!
Die heb ik een keer "gehoord" in het voorprogramma van U2.
Ik vind ze eigenlijk strontlelijk, dus gooi ze er zo weer uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
Tyfus, dat van die BB-PI's had ik niet moeten zeggen
Ik heb ze er niet eens in gezet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tyfus, dat van die BB-PI's had ik niet moeten zeggen
Ach. Ik zit op m'n werk aan een vrije dag te denken. Dat is ook frustrerend.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik walg van mezelf.
Zelfs op m'n vrije dag zit ik aan werk te denken.
De wortels van het kwaad nestelen zich in je grijze massa. Zoek hulp!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik walg van mezelf.
Zelfs op m'n vrije dag zit ik aan werk te denken.
In stoere kringen, waar ik graag bij wil horen, zeg men: "Saank... dude, saanky relaxed, je bent zeker vet, zullen we een fette jonko rollen en smoken"quote:
Thijs?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
In stoere kringen, waar ik graag bij wil horen, zeg men: "Saank... dude, saanky relaxed, je bent zeker vet, zullen we een fette jonko rollen en smoken"
Ik denk dat het al te laat is..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
De wortels van het kwaad nestelen zich in je grijze massa. Zoek hulp!
Dat zou ik nooit kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Zullen we Neenetje nu met z'n allen helemaal de tyfus intrappen, opdat ze hevig bloedt, veel pijn heeft en vele lichaamsdelen niet meer op de oorspronkelijke plek zitten.
Als jij de ticket betaalt!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Zullen we Neenetje nu met z'n allen helemaal de tyfus intrappen, opdat ze hevig bloedt, veel pijn heeft en vele lichaamsdelen niet meer op de oorspronkelijke plek zitten.
Mooi, hoef ik m'n lenzen ook niet meer in..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, wortels schijnen wel heel goed voor je ogen te zijn!
Gewoon omdat dat leuk is?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij ben jij een heel gelukkig mens.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:05 schreef ehqo het volgende:
Steve Roach - A Subtle Body Current.
Zo vaak gehoord, en nog steeds het mooiste lied dat ik ken, doordrenkt van melancholie.
Het kwam er met moeite uit? Waarmee "het" iets ondefinieerbaars is?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwurgh.
Ik voel de emoties, zie kleurstromingen en aards aanvoelende maar toch onaardse taferelen. Ik ben op het moment gelukkig ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel gelukkig mens.
Klopt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het kwam er met moeite uit? Waarmee "het" iets ondefinieerbaars is?
Ik ben al sinds een uur of 8 wakker.quote:
ik hoop niet dat het de hechtingen betreft!quote:
voor mij voelt het als ochtend. Ik ga *nu* ontbijten.quote:
[..]
Ik ben al sinds een uur of 8 wakker.
Ikkuh bugreip ut nie.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pagina 5. Als je 50 per pagina hebt. Dan pagina 5. Anders niet. Of wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
Oh nee, we zaten pas op de 100.
Ik heb alles op één pagina, mên.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pagina 5. Als je 50 per pagina hebt. Dan pagina 5. Anders niet. Of wel.
Ja, maar ik wrijf graag over knopjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij moet de hele tijd over het knopje wrijven om daar te komen waar je wilt zijn?
Lukt het je met masturberen ook in één ruk?quote:
'End'.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij moet de hele tijd over het knopje wrijven om daar te komen waar je wilt zijn?
Nou, daar komen toch regelmatige meerdere rukjes bij kijken.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lukt het je met masturberen ook in één ruk?
Ik drukte altijd gewoon heel lang [spatie] in.quote:
Pfff, n00b.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, daar komen toch regelmatige meerdere rukjes bij kijken.
Ik ook. En nog steeds. die "end" zit op zo'n onhandige plaats!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik drukte altijd gewoon heel lang [spatie] in.
Precies!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ook. En nog steeds. die "end" zit op zo'n onhandige plaats!
TMI!quote:
Ik heb een bloedlul, wat dus betekent dat mijn penis behoorlijk in volume toeneemt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Word die van jou ook groter als er een vrouw aan zit?
Heb jij eigenlijk al eens geneukt?!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wordt die van jou ook groter als er een vrouw aan zit?
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
Haha, mijn tieten bouncen altijd zo leuk heen en weer als ik ren.
Jammer dat ik dat niet meen. Ik vind het altijd reuze interessant wat er met tieten gebeurt, als er rondgerend wordt.quote:
Wist ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik dat niet meen. Ik vind het altijd reuze interessant wat er met tieten gebeurt, als er rondgerend wordt.
Omdat haar vermoeden 'nee' is.quote:
Ik vermoed dat dat slechts een vermoeden van je is.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:53 schreef jogy het volgende:
Vermoedelijk.
Ik kan het me gewoon niet goed voorstellen.quote:
Mijn moeder ook niet!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet goed voorstellen.
Je moet er wat voor over hebben!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Hop. Postcount +1.
Schaam je!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Heel laconiek, 'op mijn dooie akkertje' deed ik dat.
Pff, wat een waardeloze post!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Hop. Postcount +1.
Best wel ja, aangezien het alleen een melding is dat je geen toegang hebt tot dat adres.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om op deze site rond te kijken. Is dat erg raar?
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om op deze site rond te kijken. Is dat erg raar?
Interessante theoriequote:U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.
--------------------------------------------------------------------------------
Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de www.jagerneyndorff.nl webpagina is vermeld.
Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer
Ik zal er een andere keer naar kijken, ik ga nu de trein nemen!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Al aangepast, excuses.
Ik zal er snel eens in gaan koekeloeren.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Al aangepast, excuses.
Yes. Doe er je voordeel mee en bookmarken, die site is soms best handig.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zal er snel eens in gaan koekeloeren.
Drommels, wat een geluk.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef Stofje het volgende:
Ha! Vét! Krijg net te horen dat ik op de gastenlijst sta voor Franz Ferdinand, morgen in Tivoli. Ik wilde persé naar dat concert, maar het was uitverkocht voordat ik "bagger, slotje" kon zeggen.
Weet je, ik ben autistisch. Ik vind het heel leuk voor je maar ik weet niet hoe ik hierop moet reageren.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef Stofje het volgende:
Ha! Vét! Krijg net te horen dat ik op de gastenlijst sta voor Franz Ferdinand, morgen in Tivoli. Ik wilde persé naar dat concert, maar het was uitverkocht voordat ik "bagger, slotje" kon zeggen.
[quote:Op maandag 26 juni 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je, ik ben autistisch. Ik vind het heel leuk voor je maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
[] "Wat leuk Stofje, ik wens je veel plezier".
Ik heb een aandachtstekortstoornis en vergeet altijd halverwege wat ik aan het lezen ben en ga dan andere dinquote:Op maandag 26 juni 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je, ik ben autistisch. Ik vind het heel leuk voor je maar ik weet niet hoe ik hierop moet reageren.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een aandachtstekortstoornis en vergeet altijd halverwege wat ik aan het lezen ben en ga dan andere din
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nu moet ik wel een geraffineerd stukje schrijven voor de site. Poeh.
Ja best wel hè?quote:
Smakelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja best wel hè?. Maar ik hoor net dat mijn huis-slaafjes voedsel hebben gemaakt, dat ga ik maar eens opeten.
Gebakken banaan met kokos?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja best wel hè?. Maar ik hoor net dat mijn huis-slaafjes voedsel hebben gemaakt, dat ga ik maar eens opeten.
Nou. Deze wint dus géén kaarten naar Dour. Hendig vetquote:allowa!
joa, ik zou het wel tof vinden om kaartjes te winnen!
kvind het een hendig vet prgramma!
nouwe.... ik hoor het wel ofsoa..
doeidoei
Doe mij die kaarten, Jimmy Edgar komt. En nog veel te veel vette dingen.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou. Deze wint dus géén kaarten naar Dour. Hendig vet
Ik kan je geen toezeggingen doen via dit medium, sorry.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doe mij die kaarten, Jimmy Edgar komt. En nog veel te veel vette dingen.
Hoe dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan je geen toezeggingen doen via dit medium, sorry.
Je bent mijn vriend niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef Stofje het volgende:
Dat andere medium, misschien? Maar ik heb al de 5 winnaars gemaild, bij een afzegging is dat andere medium wellicht iets beter.