Hoezo? De laatste keer was gisteren pas.quote:
Maar dat was wel een aanslag op mijn gewrichten. Ik heb wat tijd nodig om te herstellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? De laatste keer was gisteren pas.
Okee, dan vertel ik wel niet hoe ik op mijn dooie gemakje thuis zit te lummelen met een kop thee en relaxde muziek.quote:
Laat eens voelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben blij. [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Dan maar een booty call.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar dat was wel een aanslag op mijn gewrichten. Ik heb wat tijd nodig om te herstellen..
Mijn blijheid zit niet in mijn BH, hoor.quote:
Ik wou je aura voelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn blijheid zit niet in mijn BH, hoor.
Dank je.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, dan vertel ik wel niet hoe ik op mijn dooie gemakje thuis zit te lummelen met een kop thee en relaxde muziek.
quote:
quote:
En weer dicht doen, ho maar. Mannen.quote:
Hoe deed je dat ookweer, die PI's?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef rompompom het volgende:
Goh.
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!quote:
Dank je!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!
Tegenwoordig kan je daar zo'n beetje alles mee doen. Ik heb een quickreply venster dat een stuk groter is ook en er staat standaard een PI ingesteld zodat ik dat nooit meer vergeet
Nu wel weer, hihi.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef JDude het volgende:
Maar ik zie die "speciale" PI's er niet tussen.
Zelf instellen via about:config. Het floppie is nummer 48, die pijlen 49. Als je nog behoefte hebt aan bigbrother bewoners als PI, kun je je uitleven van nummer 50 tot en met 63.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef JDude het volgende:
Maar ik zie die "speciale" PI's er niet tussen.
Op whoops vindt'ie nul resultaten.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
Zelf instellen via about:config. Het floppie is nummer 48, die pijlen 49. Als je nog behoefte hebt aan bigbrother bewoners als PI, kun je je uitleven van nummer 50 tot en met 63.
Oja, effe filteren op whoops dan.
Is er nog een bepaalde manier om de PI's ook daadwerkelijk per twee boven elkaar te krijgen?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelf instellen via about:config. Het floppie is nummer 48, die pijlen 49. Als je nog behoefte hebt aan bigbrother bewoners als PI, kun je je uitleven van nummer 50 tot en met 63.
Oja, effe filteren op whoops dan.
Heb je Firefox al gerestart?quote:
Ja, de -1 in die reeks staat voor regeleinde. Dus die kan je een plekkie laten opschuiven; ipv achter de 8 zet je 'm achter de 9.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is er nog een bepaalde manier om de PI's ook daadwerkelijk per twee boven elkaar te krijgen?
Nu is het zeg maar zo van.
[PI] [PI] [PI] [PI]
[PI] [PI] [PI] [PI] [PI] [PI]
Ik ren achter je aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weer hard wegholt...
Braaf.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, de -1 in die reeks staat voor regeleinde. Dus die kan je een plekkie laten opschuiven; ipv achter de 8 zet je 'm achter de 9.
Okee. Doe even kalm aan dan, wil je?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ren dan naast me, das wat gezelliger!
Hee, ik heb de benen van een ware adonis met granieten kuitspieren, maar ik heb even geen zin in een extra inspanning.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je het niet bijhouden met je kleine dribbelpootjes??
Toen die kusjes kwamen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, gister was leuk. Afgezien van het einde dan.
Was ze daar ook behaard?quote:
Neh, dat was aan het begin al.quote:
Nou, je hoeft niet zo'n hoge rug op te zetten!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hee, ik heb de benen van een ware adonis met granieten kuitspieren, maar ik heb even geen zin in een extra inspanning.
Zekzie.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn baard laten staan, speciaal voor Stofje.
Ik schoot even uit mijn slof, excuses.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, je hoeft niet zo'n hoge rug op te zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |