Pagina 5. Als je 50 per pagina hebt. Dan pagina 5. Anders niet. Of wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
Oh nee, we zaten pas op de 100.
Ik heb alles op één pagina, mên.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pagina 5. Als je 50 per pagina hebt. Dan pagina 5. Anders niet. Of wel.
Ja, maar ik wrijf graag over knopjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij moet de hele tijd over het knopje wrijven om daar te komen waar je wilt zijn?
Lukt het je met masturberen ook in één ruk?quote:
'End'.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij moet de hele tijd over het knopje wrijven om daar te komen waar je wilt zijn?
Nou, daar komen toch regelmatige meerdere rukjes bij kijken.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lukt het je met masturberen ook in één ruk?
Ik drukte altijd gewoon heel lang [spatie] in.quote:
Pfff, n00b.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, daar komen toch regelmatige meerdere rukjes bij kijken.
Ik ook. En nog steeds. die "end" zit op zo'n onhandige plaats!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik drukte altijd gewoon heel lang [spatie] in.
Precies!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ook. En nog steeds. die "end" zit op zo'n onhandige plaats!
TMI!quote:
Ik heb een bloedlul, wat dus betekent dat mijn penis behoorlijk in volume toeneemt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Word die van jou ook groter als er een vrouw aan zit?
Heb jij eigenlijk al eens geneukt?!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wordt die van jou ook groter als er een vrouw aan zit?
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
Haha, mijn tieten bouncen altijd zo leuk heen en weer als ik ren.
Jammer dat ik dat niet meen. Ik vind het altijd reuze interessant wat er met tieten gebeurt, als er rondgerend wordt.quote:
Wist ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik dat niet meen. Ik vind het altijd reuze interessant wat er met tieten gebeurt, als er rondgerend wordt.
Omdat haar vermoeden 'nee' is.quote:
Ik vermoed dat dat slechts een vermoeden van je is.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:53 schreef jogy het volgende:
Vermoedelijk.
Ik kan het me gewoon niet goed voorstellen.quote:
Mijn moeder ook niet!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet goed voorstellen.
Je moet er wat voor over hebben!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Hop. Postcount +1.
Schaam je!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Heel laconiek, 'op mijn dooie akkertje' deed ik dat.
Pff, wat een waardeloze post!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Hop. Postcount +1.
Best wel ja, aangezien het alleen een melding is dat je geen toegang hebt tot dat adres.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om op deze site rond te kijken. Is dat erg raar?
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om op deze site rond te kijken. Is dat erg raar?
Interessante theoriequote:U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.
--------------------------------------------------------------------------------
Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de www.jagerneyndorff.nl webpagina is vermeld.
Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer
Ik zal er een andere keer naar kijken, ik ga nu de trein nemen!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Al aangepast, excuses.
Ik zal er snel eens in gaan koekeloeren.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Al aangepast, excuses.
Yes. Doe er je voordeel mee en bookmarken, die site is soms best handig.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zal er snel eens in gaan koekeloeren.
Drommels, wat een geluk.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef Stofje het volgende:
Ha! Vét! Krijg net te horen dat ik op de gastenlijst sta voor Franz Ferdinand, morgen in Tivoli. Ik wilde persé naar dat concert, maar het was uitverkocht voordat ik "bagger, slotje" kon zeggen.
Weet je, ik ben autistisch. Ik vind het heel leuk voor je maar ik weet niet hoe ik hierop moet reageren.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef Stofje het volgende:
Ha! Vét! Krijg net te horen dat ik op de gastenlijst sta voor Franz Ferdinand, morgen in Tivoli. Ik wilde persé naar dat concert, maar het was uitverkocht voordat ik "bagger, slotje" kon zeggen.
[quote:Op maandag 26 juni 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je, ik ben autistisch. Ik vind het heel leuk voor je maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.
]"Wat leuk Stofje, ik wens je veel plezier".
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
[] "Wat leuk Stofje, ik wens je veel plezier".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |