Werkelijk, je bent echt heel vermakelijk, VM!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, je hoeft niet zo'n hoge rug op te zetten!
Natgeregend, moe en chagrijnig, zonde inderdaad. Sorry dat we zo plotsklaps weggingen, we hadden het echt gehad en wilden in een warm huis warm drinken drinken en warm douchen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, gister was leuk. Afgezien van het einde dan.
Oh is niet erg, ik begrijp het. Wij hebben het nog flink lang uitgehouden, maar op een gegeven moment had ik er ook absoluut geen zin meer in. Rond een uur of 7 was dat dacht ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Natgeregend, moe en chagrijnig, zonde inderdaad. Sorry dat we zo plotsklaps weggingen, we hadden het echt gehad en wilden in een warm huis warm drinken drinken en warm douchen.
Ik hoor licht cynisme??quote:Op maandag 26 juni 2006 14:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Werkelijk, je bent echt heel vermakelijk, VM!
Niks van meegekregen. Helaas mogen mensen met een IQ onder de 100 nog steeds niet geëuthaniseerd worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat was aan het begin al.
Lieve Lonsdalers.
Maar daar hebben we het het vorige deel uitgebreid over gehad.
Gelukkig. Het was nogal plotseling, dus ik kan me voorstellen dat dat niet zo leuk was. Maar tof dat je nog zolang bent gebleven, hebben jullie nog leuke bandjes gezien?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is niet erg, ik begrijp het. Wij hebben het nog flink lang uitgehouden, maar op een gegeven moment had ik er ook absoluut geen zin meer in. Rond een uur of 7 was dat dacht ik.
Nee, ik bedoel écht vermakelijk.quote:
Mwoah, tis niet zo dat je me opgescheept had met iemand waar ik van walgquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gelukkig. Het was nogal plotseling, dus ik kan me voorstellen dat dat niet zo leuk was. Maar tof dat je nog zolang bent gebleven, hebben jullie nog leuke bandjes gezien?
!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
Wat had Litso nou bij zich voor je? Nu ben ik ook nieuwsgierig!
Tyfus, dat van die BB-PI's had ik niet moeten zeggenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef JDude het volgende:
Kelis!!
Die heb ik een keer "gehoord" in het voorprogramma van U2.
Ik vind ze eigenlijk strontlelijk, dus gooi ze er zo weer uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
Tyfus, dat van die BB-PI's had ik niet moeten zeggen
Ik heb ze er niet eens in gezet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tyfus, dat van die BB-PI's had ik niet moeten zeggen
Ach. Ik zit op m'n werk aan een vrije dag te denken. Dat is ook frustrerend.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik walg van mezelf.
Zelfs op m'n vrije dag zit ik aan werk te denken.
De wortels van het kwaad nestelen zich in je grijze massa. Zoek hulp!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik walg van mezelf.
Zelfs op m'n vrije dag zit ik aan werk te denken.
In stoere kringen, waar ik graag bij wil horen, zeg men: "Saank... dude, saanky relaxed, je bent zeker vet, zullen we een fette jonko rollen en smoken"quote:
Thijs?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
In stoere kringen, waar ik graag bij wil horen, zeg men: "Saank... dude, saanky relaxed, je bent zeker vet, zullen we een fette jonko rollen en smoken"
Ik denk dat het al te laat is..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
De wortels van het kwaad nestelen zich in je grijze massa. Zoek hulp!
Dat zou ik nooit kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Zullen we Neenetje nu met z'n allen helemaal de tyfus intrappen, opdat ze hevig bloedt, veel pijn heeft en vele lichaamsdelen niet meer op de oorspronkelijke plek zitten.
Als jij de ticket betaalt!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Zullen we Neenetje nu met z'n allen helemaal de tyfus intrappen, opdat ze hevig bloedt, veel pijn heeft en vele lichaamsdelen niet meer op de oorspronkelijke plek zitten.
Mooi, hoef ik m'n lenzen ook niet meer in..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, wortels schijnen wel heel goed voor je ogen te zijn!
Gewoon omdat dat leuk is?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij ben jij een heel gelukkig mens.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:05 schreef ehqo het volgende:
Steve Roach - A Subtle Body Current.
Zo vaak gehoord, en nog steeds het mooiste lied dat ik ken, doordrenkt van melancholie.
Het kwam er met moeite uit? Waarmee "het" iets ondefinieerbaars is?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwurgh.
Ik voel de emoties, zie kleurstromingen en aards aanvoelende maar toch onaardse taferelen. Ik ben op het moment gelukkig ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel gelukkig mens.
Klopt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het kwam er met moeite uit? Waarmee "het" iets ondefinieerbaars is?
Ik ben al sinds een uur of 8 wakker.quote:
ik hoop niet dat het de hechtingen betreft!quote:
voor mij voelt het als ochtend. Ik ga *nu* ontbijten.quote:
[..]
Ik ben al sinds een uur of 8 wakker.
Ikkuh bugreip ut nie.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelf instellen via about:config. Het floppie is nummer 48, die pijlen 49. Als je nog behoefte hebt aan bigbrother bewoners als PI, kun je je uitleven van nummer 50 tot en met 63.
Oja, effe filteren op whoops dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |